Alles gaat in fasen nu. Net als op de bank klimmen: voorpootjes bij de bank omhoog *plof* 3 minuten knock out en dan weer verder.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:13 schreef Viking84 het volgende:
Het gaat wel wat beter al, hoor. Hij heeft zichzelf het hele huis doorgesleept (ook op de kattenbak geweest *graaf graaf* *plof* halverwege het graven knock-out) en nu ligt 'ie op de bank te slapen. Staartje is in ruste, dus hij slaapt
.
Doe dan maar keihard hijgend "La petite mort", dat is minder doods.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Kus voor iedereen die pijn heeft. In het lichaam, of in het hart![]()
En verder heb ik ook vast wat frans geleerd, voor als ik volgende week de berg op moet fietsen en het niet lukt: Poussez!! Poussez plus forte!!!
En: Je vais mourir![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Doe dan maar keihard hijgend "La petite mort", dat is minder doods.
Smakelijkquote:
Heb jij je lingerie ook op kleur gesorteerd?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Smakelijk![]()
Zo, Greys gekeken. Nu over op luchtiger materiaal![]()
Loveli> Mijn schoenen zitten ook allemaal in hun originele dozenVast geen verrassing
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:48 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben bijna een master. vandaag m'n diploma aangevraagd en m'n scriptie verdedigd. Hij werd goed ontvangen.
Ja ik. In samenvatting graagquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:48 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben bijna een master. vandaag m'n diploma aangevraagd en m'n scriptie verdedigd. Hij werd goed ontvangen.
dus, als iemand hier wil weten waarom rebellen tegen vredesmissies vechten: I know the answer!
Me too!quote:
Ik wil het wel doen voor slank? Ik ben hier wel bijna dagelijksquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:13 schreef Troel het volgende:
Ik zoek een vrijwilliger die kan helpen met het "koppelen" van mensen aan het juiste lijstje. Ik kreeg meerdere malen per week hiervoor verzoeken en ben zelf verminderd actief op Fok! en dat houdt dus in dat sommige mensen dus best lang moeten wachten totdat ze in het lijstje komen. Dus wie o wie voelt zich geroepen?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dit kan je echt alleen leuk vinden als je stoned bent, bedoel ik
quote:
Ja, die heb ik dus niet. wel een hele versie. Alles of niets!quote:
Dat was ik niet hoor!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:35 schreef loveli het volgende:
Ik had iig de B&J lager ingeschat. Nog een reden om die B&J dingen met koekjes niet te proberen. En Nynke, ik ben niet vergeten wie er het eerst over begon!
Met de toeter de vreetmeuk tegen het scorebord slaan en naderhand schoonpoetsen met het servet. Doh!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:37 schreef Noukjee het volgende:
Komt mijn vriend net uit z'n werk (lidl)
heeft hij zo'n WK box meegenomen, waarin zit:
Nootjes, soort m&ms, chips, dipsaus, oranjekoeken, pizzanootjes, knakworsten en worstenbrooden (en servetten, toeter en scorebord).
Pff, wat moet ik daar nou mee
Nee, krijg je geen cijfer voor. Ja, ik vind de manier van verdedigen ook jammer. Ik had m'n scriptie graag 'echt verdedigd'...quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:31 schreef Perruche het volgende:
En startrek vind ik ook leuk!
Nynke, wanneer krijg je je diploma? Rare manier van verdedigen trouwens. Krijg je er een apart cijfer voor?
Edit - ik gebruik als stopwoord "trouwens". En ik wil helemaal niet trouwen. Weg ermee! En ik ga even afwassen.
Ik zal wel gillen jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:05 schreef loveli het volgende:
Chico, heb jij dekbedovertrekken en hoeslakens nodig als je op kamers gaat? Ik heb een hoop eenpersoons spul liggen wat ik niet meer gebruik, dus als je interesse hebt, geef een gil.
en dan liep ik al te mopperen over 300 euro boete vanwege te laat inleverenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef conleche het volgende:
Oh en ik krijg net een aanslag van de belasting van bijna 17000. Mijn accountant heeft verzuimd om op tijd de IB 2007 in te leveren en nu hebben ze maar wat geschat. Niet in mijn voordeel kan ik vertellen.Moet ik daar weer achteraan. Zucht.
Mijn boete was dan maar 113. Dat valt alles mee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
en dan liep ik al te mopperen over 300 euro boete vanwege te laat inleveren
Huh?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Cali, ik ben een enorme trut
Algemene website gedaan of was dat ook de bedoeling?
O hier had ik helemaal overheen gelezen! Wat sneu zeg... Hoe is het nu met hem? (ws kom ik dat bij het bijlezen ook nog wel tegenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:16 schreef Viking84 het volgende:
Nou Taco is terug en hij is zoooo zielig! Ze hebben behoorlijk wat werk van hem gehad: moesten hem met een handdoek voor het deurtje in het hokje doen, omdat 'ie heel agressief was en zodra ze kwamen kijken bij hem, begon 'ie de boel onder te poepen en te pissen. Dat hadden ze nog nooit eerder meegemaakt. Nu is hij op de gang. Net uit het reismandje gekomen (en meteen omgevallen, maar ik durf nu niet aan hem te komen) en hij moet eerst maar weer even aan 'thuis' wennen. We moeten hem ook schoonmaken van onderen, maar dat durf ik nu ook niet. Vrijdag moet 'ie terugkomen voor controle en over 10 dagen mogen de hechtingen eruit. Ik vind het zo zielig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |