abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 26 mei 2010 @ 16:29:03 #101
70532 loveli
N
pi_81926302
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:15 schreef P.F het volgende:
Ik doe wat uniek zegt! Top
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:24 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Zoek nou de uitgang...
crap in = crap out
pi_81926522
Ik ben al buiten hoor
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:43:17 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81927047
Zij die Taco gaan ophalen groeten u.
Niet meer actief op Fok!
pi_81927052
Hallo allen!

Weer een superslechte nacht gehad, zat om 02.00 maar op de bank met thee/honing ... heb gewoon koppijn van het hoesten en weer bijna niet geslapen. Viel hele dag bijna in slaap, in de klas, op de weg .. pff. Dus vanmiddag maar een uurtje geslapen, want er moesten ook weer boodschappen gedaan worden!

Heb een klacht over H&M! Wat zijn zij kut met bezorgen. Helft van mn bestelling (van weken terug) is bezorgd! Maarliefst 3 halve bikini's, want de rest was plotseling niet meer leverbaar. Krijg bericht als de levering er weer is. Van een ander artikel wat mist staat er dat die eind juni komt. Dus laat staan hoe lang ik op de andere helft van mijn bikini's kan wachten.
Ga vrijdag naar de stad, om te kijken of ze er hangen en zo niet stuur ik het allemaal terug! Past de andere helft niet, kan ik deze helft betalen, want je hebt maar 14 dagen bedenktijd Idioten!

Mijn lijst van vandaag trouwens:

O: slok yoghurt en broodje pindakaas
T: 2 yoghurt sultanaatjes
L: 2 broodjes kalkoenfilet
T: haring en mn nasmaak is enorm, niets helpt AAH
D: boeren salade met iets (nog nader te bepalen)
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_81927773
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:43 schreef j.t het volgende:
Hallo allen!

Weer een superslechte nacht gehad, zat om 02.00 maar op de bank met thee/honing ... heb gewoon koppijn van het hoesten en weer bijna niet geslapen. Viel hele dag bijna in slaap, in de klas, op de weg .. pff. Dus vanmiddag maar een uurtje geslapen, want er moesten ook weer boodschappen gedaan worden!

Heb een klacht over H&M! Wat zijn zij kut met bezorgen. Helft van mn bestelling (van weken terug) is bezorgd! Maarliefst 3 halve bikini's, want de rest was plotseling niet meer leverbaar. Krijg bericht als de levering er weer is. Van een ander artikel wat mist staat er dat die eind juni komt. Dus laat staan hoe lang ik op de andere helft van mijn bikini's kan wachten.
Ga vrijdag naar de stad, om te kijken of ze er hangen en zo niet stuur ik het allemaal terug! Past de andere helft niet, kan ik deze helft betalen, want je hebt maar 14 dagen bedenktijd Idioten!

Mijn lijst van vandaag trouwens:

O: slok yoghurt en broodje pindakaas
T: 2 yoghurt sultanaatjes
L: 2 broodjes kalkoenfilet
T: haring en mn nasmaak is enorm, niets helpt AAH
D: boeren salade met iets (nog nader te bepalen)
Ik zou ze terugsturen idd, de hele H&M hangt vol met bikini's nu. Had die met blauwe ruiten besteld en in de winkel nog die met streepjes gekocht (4.95 topje en 4.95 broekje!!).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:58:36 #106
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81927810
Klopt ja, ik heb ook wel problemen met levering.
Moet nu nog een bikini krijgen die ik half april heb besteld,
en die zou als het goed is al vanaf 21 mei onderweg zijn, staat er in de status,
maar kan het pakketje niet volgen via TNT omdat het een te klein pakketje is,
en dus niet zo'n tranceernummer heeft.
Dus het pakketje is nu al 6 dagen onderweg
pi_81927821
OK ik geef het toe ik ben verslaafd aan broccolisoep!!
Springfield's looking pretty dusty today
pi_81927894
Bestellen bij H&M is dus gewoon niet zo'n goed idee?
pi_81928160
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:00 schreef -marz- het volgende:
Bestellen bij H&M is dus gewoon niet zo'n goed idee?
Over het algemeen wel, mits je geluk hebt. Heb ik tot vandaag toe gehad! Alleen nu even niet dus! Heb wel vriendinnen met alleen maar ongeluk, dus het is even proberen

btw, lijkt me lekker broccolisoep. Heb van de winter witlofsoep gemaakt. Dikke snot, maar wel superlekkere snot
  Vis een optie? woensdag 26 mei 2010 @ 17:07:57 #110
70532 loveli
N
pi_81928257
Ligt ook aan je bouw. De twee keer dat ik bij H&M heb besteld kon alles weer terug. En ik had het meeste in 3 maten besteld
crap in = crap out
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:10:11 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81928362
Soms wel soms niet he! Ik heb twee keer ofzo goeie service gehad, en de laatste keer werden twee singletjes uitgesteld waardoor die niet bezorgd konden worden en dus steeds verder uitgesteld werden Laamaa, denk ik dan!

Ik eet vanaaf ook soep

O: griesmeelpudding met rode saus
T: banaan
L: snee brood met gebakken eitje, snee brood met filet americain
T: ? ik wil iets eten maar weet niet wat sneetje krentenwegge met boter
D: zelfgemaakte tomaten-groentesoep met een afbakbroodje

Verdere T = pijnstiller met sinaasappelsmaak, maar ik heb geen idee of daar iets in zit

Morgen eet ik trouwens tagliatelle met witte saus, asperges en parmaham Ik máák het leuk, die verstandskies-aangelegenheid!

[ Bericht 7% gewijzigd door MariaEtcetera op 26-05-2010 17:22:40 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_81928419
Succes met Taco!!
pi_81928453
Als ik bij de H&M bestel hou ik meestal alles!
De ene helft staat geweldig, de andere helft vergeet ik terug te sturen
pi_81928606
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:12 schreef P.F het volgende:
Als ik bij de H&M bestel hou ik meestal alles!
De ene helft staat geweldig, de andere helft vergeet ik terug te sturen
Haha, ik heb nu ernstige twijfels over een tuniek. In 2 maten en in 2 kleuren gestuurd .... weet niet OF het staat en WELKE dan beter staat ...
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:16:27 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81928688
Nou Taco is terug en hij is zoooo zielig! Ze hebben behoorlijk wat werk van hem gehad: moesten hem met een handdoek voor het deurtje in het hokje doen, omdat 'ie heel agressief was en zodra ze kwamen kijken bij hem, begon 'ie de boel onder te poepen en te pissen. Dat hadden ze nog nooit eerder meegemaakt. Nu is hij op de gang. Net uit het reismandje gekomen (en meteen omgevallen, maar ik durf nu niet aan hem te komen) en hij moet eerst maar weer even aan 'thuis' wennen. We moeten hem ook schoonmaken van onderen, maar dat durf ik nu ook niet . Vrijdag moet 'ie terugkomen voor controle en over 10 dagen mogen de hechtingen eruit. Ik vind het zo zielig!
Niet meer actief op Fok!
pi_81928705
Ik heb nog geen problemen met H&M gehad, altijd alles op tijd leverbaar en in 1 bestelling. Maar ik bestel dan ook nooit dingen van 2 stuks die bij elkaar horen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_81928754
Aaah arme Taco . Als ie nog slaperig van de narcose is zal ie je niet aanvallen denk ik?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_81928813
Arm dier!
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:22:57 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81929052
Ik heb net z'n kont een beetje afgeveegd (het stinkt hier in het hele huis naar poep nu ), maar daar ging 'ie wel van grommen. Ik probeer hem nu op een kleedje in m'n kamer te krijgen, zodat 'ie ergens rustig kan liggen.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:23:17 #120
236335 neen
schone schijn
pi_81929067
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:37 schreef LadyBlack het volgende:
Kwak, smsen gaat hem niet duidelijk maken hoe je over m denkt..... als jullie een sms-relatie hebben, zal hij het niet doorhebben dat je nu iets anders duidelijk wil maken Kerels hebben meer duidelijkheid dan dat nodig!

Dus opbellen!
Mensen zijn vaag he maar bellen is wel altijd duidelijk denk ik

Inmiddels al wel een sms gestuurd kwak? zo'n uberduidelijke anders keur ik hem wel, ik ben een echte vent
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:29 schreef kwakz0r het volgende:
pivo!
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:45 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Zeg ben jij nou ook goed in Frans? Kun jij m'n examen maandag niet maken? Ik ga me er nu doorheen slaan met een woordenboek
Niet met boeken slaan
Gaat je lukken!
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:26 schreef P.F het volgende:
De cappuccino was trouwens ook gratis bleh

Zit er nu nog en enorm de twijfelen over een keukenrekje en een bedplankje
Kijken enzo is altijd leuk he
om vervolgens niets te kopen

Ik ging vandaag de boer uithangen tractor rijden na een half dagje hadden we het wel gehad met rondbanjeren op zo'n terrein en toen gingen we even een sprint trekken waar je max 45 (van de 50) kon redden... althans mij, stuiterend remmen want geen abs toen ik bij iemand anders erin zat heb ik vanwege die rem en de kutzit mijn knie goed bezeerd en m'n hoofd. Maar het was wel weer lachen, lekker lomp doen dat is mooi.

En ik zoek de "knop" ik ben niet goed bezig
Iemand zou het eens tegen me moeten zeggen nou ja nog een beetje onregelmatig t/m zondag of maandag en dan moet ik weer even in een goed ritme komen.
Koffie minderen is wel goed voor m'n nachtrust trouwens! Ik lig iig niet meer heel erg lang te woelen enzo.
O ja, vanavond voetbal kijken of het lijsttrekkersdebat

[ Bericht 2% gewijzigd door neen op 26-05-2010 17:38:40 ]
het lijkt niet wat het is
pi_81929223
Oh, tadaa:

En deze van 115 cm is toch een beetje groot

En deze heb ik niet gekocht

pi_81929449
@ Viking: Wat zielig!

Leuke spulletjes! Die hangdingen voor in de keuken heb ik ook, voor kruiden enzo!

Nou, jullie mogen meebeslissen als jullie willen ... WELKE? (of geen mag je ook zeggen )

De zwarte is maatje kleiner dan de roze ... bij de roze zit de elastieke band beetje over mn buik, tenzij ik m omhoog trek en bij de zwarte zittie meer onder mn borsten.
pi_81929641
Die hangdingen heb ik juist niet

Oei.. Voor die roze moet ik je hoofd er bij zien?
pi_81929661
Hij kan net te ordi/jasmina zijn in het roze..

Zwarte is net weer te standaard/kerst zonder je hoofd te zien?
  Vis een optie? woensdag 26 mei 2010 @ 17:38:02 #125
70532 loveli
N
pi_81929674
Zo op het eerste gezicht denk ik de zwarte. Maar het is nog best lastig met zo'n scheve foto.
crap in = crap out
pi_81929807
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:36 schreef P.F het volgende:
Die hangdingen heb ik juist niet

Oei.. Voor die roze moet ik je hoofd er bij zien?
haha, moet dat? :p Roze is wel beetje mijn kleur samen met zwart hoor, dus beide kleuren staan goed
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:45:58 #127
236335 neen
schone schijn
pi_81929932
Neem je ze beide zwart voor als je weer wat aankomt en roze als je weer bent afgevallen.

Schommelen ftw!
het lijkt niet wat het is
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:50:58 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81930121
J.t, mooi kleurtje heb je
De tuniekjes vind ik ook moeilijk inschatten, zo op het eerste gezicht denk ik dat zwart beter staat maar dat kan ook liggen aan mijn lichte aversie voor roze
Wil je ze trouwens voor alledag of zijn ze voor een dagje strand oids? In dat laatste geval is er al veel meer mogelijk en dan zou ik juist níet voor zwart gaan
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:53:09 #129
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81930204

Awww, Taco Ik hoop dat het snel beter met hem gaat!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_81930303
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
J.t, mooi kleurtje heb je
De tuniekjes vind ik ook moeilijk inschatten, zo op het eerste gezicht denk ik dat zwart beter staat maar dat kan ook liggen aan mijn lichte aversie voor roze
Wil je ze trouwens voor alledag of zijn ze voor een dagje strand oids? In dat laatste geval is er al veel meer mogelijk en dan zou ik juist níet voor zwart gaan
Thnx, 3 dagen Terschelling met zon doet wonderen

Uhm, heb al strandtuniekjes, dus in principe wil ik dit gewoon om normaal te dragen ... ik ben er nog niet helemaal over uit ... om alle 2 te kopen was ook goed idee ... haha, ik denk er nog even over na.

Zal nu eerst mijn les voor morgen voorbereiden, want ik krijg klassenbezoek van Onderwijsbegeleidingsdienst pakkende intro's, leuk doen, coöperatief zijn, blah blah ... geen zin
  Vis een optie? woensdag 26 mei 2010 @ 17:59:03 #131
70532 loveli
N
pi_81930436
Yeeha! Eindelijk lukt het, ik ben aan het opruimen en schoonmaken!
crap in = crap out
pi_81930587
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:43 schreef j.t het volgende:
Hallo allen!

Paracetamol met codeïne! Gewoon eentje voor het naar bed gaan nemen.
Even je huisarts een receptje laten faxen naar de apotheek, want het is niet in de losse verkoop. Maar je bent eindelijk 's nachts van de vreselijke kriebelhoestaanvallen af, en het spul geeft ook een klein roesje, waardoor je zalig slaapt! Anders had ik de afgelopen 1,5 week ook geen nacht langer dan een uurtje achter elkaar kunnen slapen.
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:14:59 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81931008
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:59 schreef loveli het volgende:
Yeeha! Eindelijk lukt het, ik ben aan het opruimen en schoonmaken!
Toetsenbord aan het schoonmaken??

Nou veel plezier vanavond, want wanneer je begint stop je ook niet meer...
Schoon FTW
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_81931018
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:02 schreef Laureline het volgende:

[..]

Even je huisarts een receptje laten faxen naar de apotheek, want het is niet in de losse verkoop. Maar je bent eindelijk 's nachts van de vreselijke kriebelhoestaanvallen af, en het spul geeft ook een klein roesje, waardoor je zalig slaapt! Anders had ik de afgelopen 1,5 week ook geen nacht langer dan een uurtje achter elkaar kunnen slapen.
Thnx, heb bij kruidvat ondertussen vanmiddag al iets tegen droge/kriebelhoest gehaald. Mag maar 3 pillen per dag ofso ... en tot nu toe helpt het ook redelijk goed. We gaan het merken en anders weet ik nu wat ik anders kan doen

Wordt trouwens erg misselijk van mijn haringsmaak, niets, maar dan ook niets, helpt tegen mijn gore nasmaak. Heb ik nooit last van
  Vis een optie? woensdag 26 mei 2010 @ 18:16:17 #135
70532 loveli
N
pi_81931055
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Toetsenbord aan het schoonmaken??

Nou veel plezier vanavond, want wanneer je begint stop je ook niet meer...
Schoon FTW
Nee, toetsenbord is nieuw. Voor een tientje ga ik niet moeilijk doen
En no worries, ik stop vanzelf wel weer. Vaak genoeg.
crap in = crap out
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:22:46 #136
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81931257
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:02 schreef Laureline het volgende:

[..]

heb ik laatst geprobeerd, paracetamol met codeine, had toch nog liggen, maar dat hielp echt voor geen meter
Kwak
pi_81931274
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:15 schreef j.t het volgende:

[..]

Thnx, heb bij kruidvat ondertussen vanmiddag al iets tegen droge/kriebelhoest gehaald. Mag maar 3 pillen per dag ofso ... en tot nu toe helpt het ook redelijk goed. We gaan het merken en anders weet ik nu wat ik anders kan doen

Wordt trouwens erg misselijk van mijn haringsmaak, niets, maar dan ook niets, helpt tegen mijn gore nasmaak. Heb ik nooit last van
Koffie met een zure mat
pi_81931284
Nog steeds erg druk dus ga vanavond rustig zitten teruglezen
Vanmiddag bloed gedoneerd en ook een klein zandkoekje op daar bij de thee
Verder gaat alles goed met eten en sporten
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:24:00 #139
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81931306
Krijg net een sms van mijn chef, dat ik vandaag veel dingen op scherp heb gezet...
Fijn om te horen, het voelde ook als een goede werkdag Ik mag graag eens schoppen op het werk
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:26:35 #140
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81931405
Leuke tuniekjes wel, staat leuk!

Thanks ladies voor de donaties

Fijn dat Taco weer thuis is!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_81931491
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Krijg net een sms van mijn chef, dat ik vandaag veel dingen op scherp heb gezet...
Fijn om te horen, het voelde ook als een goede werkdag Ik mag graag eens schoppen op het werk
Goedzo! Je hebt tussendoor zelfs nog PF op scherp gezet in de IKEA Die vond ik zo schattig, dan zit ze daar in het enorme IKEArestaurant, helemaal in de war en vindt ze alles mooi En maar berichtjes met de telefoon sturen! Ik zag het helemaal voor me
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:29:42 #142
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81931524
net stieken een klein beetje stracciatella-ijs gehad als toetje
maar ga over een half uurtje zumba'en, dus dan is het iets minder erg!
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:30:41 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81931563
Goedzo, Uniekje!
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:26 schreef _Calimero_ het volgende:
Leuke tuniekjes wel, staat leuk!

Thanks ladies voor de donaties

Fijn dat Taco weer thuis is!
DaD was net voor mij, en we hadden ook nog allebei hetzelfde bedrag! Niet afgesproken, overigens!
pi_81931829
Ik ga de Greys-finale kijken. Ik heb het hele seizoen al een onheilspellend gevoel en dat zal nu wel bevestigd worden Ik heb tot nu toe alle spoilers weten te ontwijken, behalve eentje.

En om daarna bij te komen van alle ellende die vast gaat komen heb ik nog twee HIMYM en twee Big Bang Theory's.

Lat0rz
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:41:34 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81931964
Cali, ik ben een enorme trut
Algemene website gedaan of was dat ook de bedoeling?
pi_81932107
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Op scherp zetten is in dit geval dus positief?
pi_81932372
8 minuten Greys gekeken en ik heb nu al een hartverzakking En het gaat vast nog veul erger worden. Stomme serie is het ook
pi_81932469
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:16 schreef Viking84 het volgende:
Nou Taco is terug en hij is zoooo zielig! Ze hebben behoorlijk wat werk van hem gehad: moesten hem met een handdoek voor het deurtje in het hokje doen, omdat 'ie heel agressief was en zodra ze kwamen kijken bij hem, begon 'ie de boel onder te poepen en te pissen. Dat hadden ze nog nooit eerder meegemaakt. Nu is hij op de gang. Net uit het reismandje gekomen (en meteen omgevallen, maar ik durf nu niet aan hem te komen) en hij moet eerst maar weer even aan 'thuis' wennen. We moeten hem ook schoonmaken van onderen, maar dat durf ik nu ook niet . Vrijdag moet 'ie terugkomen voor controle en over 10 dagen mogen de hechtingen eruit. Ik vind het zo zielig!
Arme Taco.
Ik zou gewoon naast hem gaan zitten en een beetje babbelen.
Op een gegeven moment gaat hij dan wel liggen (al dan niet op schoot) en ontspannen.
Schoonmaken (met een warme, natte doek) kan nadat hij een dutje heeft gedaan ook wel.
pi_81932512
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:23 schreef neen het volgende:
O ja, vanavond voetbal kijken of het lijsttrekkersdebat
Foebel!
pi_81932555
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:31 schreef j.t het volgende:
Nou, jullie mogen meebeslissen als jullie willen ... WELKE? (of geen mag je ook zeggen )
Qua maat de zwarte, maar ik vind 'm niet zo mooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')