Ik zou ze terugsturen idd, de hele H&M hangt vol met bikini's nu. Had die met blauwe ruiten besteld en in de winkel nog die met streepjes gekocht (4.95 topje en 4.95 broekje!!).quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:43 schreef j.t het volgende:
Hallo allen!
Weer een superslechte nacht gehad, zat om 02.00 maar op de bank met thee/honing ... heb gewoon koppijn van het hoesten en weer bijna niet geslapen. Viel hele dag bijna in slaap, in de klas, op de weg .. pff. Dus vanmiddag maar een uurtje geslapen, want er moesten ook weer boodschappen gedaan worden!
Heb een klacht over H&M! Wat zijn zij kut met bezorgen. Helft van mn bestelling (van weken terug) is bezorgd! Maarliefst 3 halve bikini's, want de rest was plotseling niet meer leverbaar. Krijg bericht als de levering er weer is. Van een ander artikel wat mist staat er dat die eind juni komt. Dus laat staan hoe lang ik op de andere helft van mijn bikini's kan wachten.
Ga vrijdag naar de stad, om te kijken of ze er hangen en zo niet stuur ik het allemaal terug! Past de andere helft niet, kan ik deze helft betalen, want je hebt maar 14 dagen bedenktijdIdioten!
Mijn lijst van vandaag trouwens:
O: slok yoghurt en broodje pindakaas
T: 2 yoghurt sultanaatjes
L: 2 broodjes kalkoenfilet
T: haring en mn nasmaak is enorm, niets helpt AAH
D: boeren salade met iets (nog nader te bepalen)
Over het algemeen wel, mits je geluk hebt. Heb ik tot vandaag toe gehad! Alleen nu even niet dus! Heb wel vriendinnen met alleen maar ongeluk, dus het is even proberenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:00 schreef -marz- het volgende:
Bestellen bij H&M is dus gewoon niet zo'n goed idee?
Haha, ik heb nu ernstige twijfels over een tuniek. In 2 maten en in 2 kleuren gestuurd .... weet niet OF het staat en WELKE dan beter staat ...quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:12 schreef P.F het volgende:
Als ik bij de H&M bestel hou ik meestal alles!
De ene helft staat geweldig, de andere helft vergeet ik terug te sturen
Mensen zijn vaag hequote:Op woensdag 26 mei 2010 12:37 schreef LadyBlack het volgende:
Kwak, smsen gaat hem niet duidelijk maken hoe je over m denkt..... als jullie een sms-relatie hebben, zal hij het niet doorhebben dat je nu iets anders duidelijk wil makenKerels hebben meer duidelijkheid dan dat nodig!
Dus opbellen!
quote:
Niet met boeken slaanquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:45 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Zeg ben jij nou ook goed in Frans? Kun jij m'n examen maandag niet maken? Ik ga me er nu doorheen slaan met een woordenboek
Kijken enzo is altijd leuk hequote:Op woensdag 26 mei 2010 15:26 schreef P.F het volgende:
De cappuccino was trouwens ook gratisbleh
Zit er nu nog en enorm de twijfelen over een keukenrekje en een bedplankje
haha, moet dat? :p Roze is wel beetje mijn kleur samen met zwart hoor, dus beide kleuren staan goedquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:36 schreef P.F het volgende:
Die hangdingen heb ik juist niet
Oei.. Voor die roze moet ik je hoofd er bij zien?
Thnx, 3 dagen Terschelling met zon doet wonderenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
J.t, mooi kleurtje heb je![]()
De tuniekjes vind ik ook moeilijk inschatten, zo op het eerste gezicht denk ik dat zwart beter staat maar dat kan ook liggen aan mijn lichte aversie voor roze![]()
Wil je ze trouwens voor alledag of zijn ze voor een dagje strand oids? In dat laatste geval is er al veel meer mogelijk en dan zou ik juist níet voor zwart gaan
Paracetamol met codeïne!quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:43 schreef j.t het volgende:
Hallo allen!
Weer een superslechte nacht gehad, zat om 02.00 maar op de bank met thee/honing ... heb gewoon koppijn van het hoesten en weer bijna niet geslapen. Viel hele dag bijna in slaap, in de klas, op de weg .. pff. Dus vanmiddag maar een uurtje geslapen, want er moesten ook weer boodschappen gedaan worden!
Toetsenbord aan het schoonmaken??quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:59 schreef loveli het volgende:
Yeeha! Eindelijk lukt het, ik ben aan het opruimen en schoonmaken!
Thnx, heb bij kruidvat ondertussen vanmiddag al iets tegen droge/kriebelhoest gehaald. Mag maar 3 pillen per dag ofso ... en tot nu toe helpt het ook redelijk goed. We gaan het merken en anders weet ik nu wat ik anders kan doenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Paracetamol met codeïne!Gewoon eentje voor het naar bed gaan nemen.
Even je huisarts een receptje laten faxen naar de apotheek, want het is niet in de losse verkoop. Maar je bent eindelijk 's nachts van de vreselijke kriebelhoestaanvallen af, en het spul geeft ook een klein roesje, waardoor je zalig slaapt! Anders had ik de afgelopen 1,5 week ook geen nacht langer dan een uurtje achter elkaar kunnen slapen.
Nee, toetsenbord is nieuw. Voor een tientje ga ik niet moeilijk doenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Toetsenbord aan het schoonmaken??
Nou veel plezier vanavond, want wanneer je begint stop je ook niet meer...
Schoon FTW
heb ik laatst geprobeerd, paracetamol met codeine, had toch nog liggen, maar dat hielp echt voor geen meterquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Paracetamol met codeïne!Gewoon eentje voor het naar bed gaan nemen.
Even je huisarts een receptje laten faxen naar de apotheek, want het is niet in de losse verkoop. Maar je bent eindelijk 's nachts van de vreselijke kriebelhoestaanvallen af, en het spul geeft ook een klein roesje, waardoor je zalig slaapt! Anders had ik de afgelopen 1,5 week ook geen nacht langer dan een uurtje achter elkaar kunnen slapen.
Koffie met een zure matquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:15 schreef j.t het volgende:
[..]
Thnx, heb bij kruidvat ondertussen vanmiddag al iets tegen droge/kriebelhoest gehaald. Mag maar 3 pillen per dag ofso ... en tot nu toe helpt het ook redelijk goed. We gaan het merken en anders weet ik nu wat ik anders kan doen![]()
Wordt trouwens erg misselijk van mijn haringsmaak, niets, maar dan ook niets, helpt tegen mijn gore nasmaak. Heb ik nooit last van
Goedzo! Je hebt tussendoor zelfs nog PF op scherp gezet in de IKEAquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Krijg net een sms van mijn chef, dat ik vandaag veel dingen op scherp heb gezet...
Fijn om te horen, het voelde ook als een goede werkdagIk mag graag eens schoppen op het werk
DaD was net voor mij, en we hadden ook nog allebei hetzelfde bedrag!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:26 schreef _Calimero_ het volgende:
Leuke tuniekjes wel, staat leuk!
Thanks ladies voor de donaties![]()
![]()
Fijn dat Taco weer thuis is!
Op scherp zetten is in dit geval dus positief?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Krijg net een sms van mijn chef, dat ik vandaag veel dingen op scherp heb gezet...
Fijn om te horen, het voelde ook als een goede werkdagIk mag graag eens schoppen op het werk
Arme Taco.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:16 schreef Viking84 het volgende:
Nou Taco is terug en hij is zoooo zielig! Ze hebben behoorlijk wat werk van hem gehad: moesten hem met een handdoek voor het deurtje in het hokje doen, omdat 'ie heel agressief was en zodra ze kwamen kijken bij hem, begon 'ie de boel onder te poepen en te pissen. Dat hadden ze nog nooit eerder meegemaakt. Nu is hij op de gang. Net uit het reismandje gekomen (en meteen omgevallen, maar ik durf nu niet aan hem te komen) en hij moet eerst maar weer even aan 'thuis' wennen. We moeten hem ook schoonmaken van onderen, maar dat durf ik nu ook niet. Vrijdag moet 'ie terugkomen voor controle en over 10 dagen mogen de hechtingen eruit. Ik vind het zo zielig!
Foebel!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:23 schreef neen het volgende:
O ja, vanavond voetbal kijken of het lijsttrekkersdebat
Qua maat de zwarte, maar ik vind 'm niet zo mooi.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:31 schreef j.t het volgende:
Nou, jullie mogen meebeslissen als jullie willen ... WELKE?(of geen mag je ook zeggen
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |