Ja hallo, ik ben totaal geen ochtendmens, dus ik heb even een minuutje of tien nodig om wakker te worden. Ik kan me nog herinneren dat ik jou een keer wakker moest maken en toen kreeg ik dingen naar m' hoofd geslingerd als: "Godverdomme, laat me met rust" en "Sodemieter op lul". Ik lach in ieder geval nog vriendelijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:28 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Zometeen wordt Taco weggebracht en we zouden hem om 7:45 samen in het reismandje doen, maar nachtwacht ligt nog in bed. Heb al wel staan schudden en z'n dekens van hem afgetrokken, maar hij lachte maar wat en ging rustig verder pitten. Nou succes ermee dan, ik ga zo naar school
.
Lief dat je het vraagt!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:18 schreef anna82 het volgende:
En ook beterschap voor de nare blessures van Phaidra. Hoe gaat het trouwens met je moeder?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:39 schreef Syrena het volgende:
Ik duim ook alvast voor Taco![]()
Ik overweeg een carriere in de ITGisteren een macro in Word gezet en vandaag een ander probleem opgelost waar men al weken last van had en ik pas sinds vandaag. Ik kan het niet opbrengen om te wachten tot iemand van de IT eens tijd heeft om er naar te kijken
Maar alles werkt
(nog wel).
Een beetje afwisseling kan geen kwaad toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:14 schreef Laureline het volgende:
En vmw, heb je een nieuw favoriet broodbeleg?Ik vond dat altijd lekker op zuurdesembrood!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier dikkop. Wel best okee geslapen, al werd ik steeds wakker als ik me op mn linkerkant draaide en mn hoofd neerlegde(slaperige gedachte: "Ohja dawasniezo'ngoedideenu" *snurk*) Nu is het vooral irritante pijn, maar als ik mn hoofd stil houd valt het me alles mee
Zo maar weer een glas pijnstiller naar binnen werken en kijken wat ik aandurf als ontbijt
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Klinkt lekker je Dquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:56 schreef conleche het volgende:
Noukjee, het is mijn, of m'n en geen me. Ik heb al een paar keer op mijn handen gezeten, maar ik kon ze nu niet bedwingen. Ze vlógen als vanzelf over mijn toetsenbord, de taalnazi uithangend.
Ik duim mee voor Taco en mijn lijstje is als volgt:
O: 2x geroosterd brood met ham en een gekookt eitje
L: weet nog niet
T: wodka, katjang
D: Thais (zelfgemaakte loempiaatjes, kipsateetjes en gewokte spinazie met kip)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door P.F op 26-05-2010 11:28:06 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:29 schreef P.F het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Planning hier:
O: ananas, 2 volkorenboterhammen met 48+ kaas
T: banaan, 2 thee
L: 2 italiaanse bollen met grillham
T: appel, wortel, paprika
D: gegrilde kippenpoot en wokgroente
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:42 schreef Perruche het volgende:
Trouwens @ PFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door P.F op 26-05-2010 11:52:06 ]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:29 schreef P.F het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ze rookt niet meer, maar is nu pas 2 maanden gestopt ofzo. Wel wat aan de late kant, maar toch! Helaas gaat stoppen met roken niet helpen om het beter te maken, ze heeft alleen meer kans dat haar toestand voorlopig niet verslechtert.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:00 schreef conleche het volgende:
Dat van Phaidra heb ik helemaal overheengelezen!Rookt je moeder nog steeds? Daar was je toen toch zo boos over, of verwar ik je nu met iemand anders? Lijkt me echt naar om te zien dat iemand eigenlijk nuet genoeg adem heeft en zo snel moe is!
Ik heb gisteren een pakketje aangenomen voor de buren en nu ben ik bang dat ze op vakantie zijn of zoHet ding blokkeert m'n hele gang. (éen of ander speelkasteel) Ik kan er niet eens meer door met de fiets. Als ze er morgen nog niet zijn ga ik dat bedrijf bellen om te zeggen dat ze het weer op komen halen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:37 schreef LadyBlack het volgende:
Kwak, smsen gaat hem niet duidelijk maken hoe je over m denkt..... als jullie een sms-relatie hebben, zal hij het niet doorhebben dat je nu iets anders duidelijk wil makenKerels hebben meer duidelijkheid dan dat nodig!
Dus opbellen!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Wel heel goed dat ze gestopt is, mijn pa had laatst ook iets (bij z'n maag/ longen), bleek achteraf niets te zijn. Maar de schrik zat er goed in, en ik hoopte echt dat dit eindelijk het zteje was wat 'ie nodig heeft om te stoppen. Helaas.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ze rookt niet meer, maar is nu pas 2 maanden gestopt ofzo. Wel wat aan de late kant, maar toch! Helaas gaat stoppen met roken niet helpen om het beter te maken, ze heeft alleen meer kans dat haar toestand voorlopig niet verslechtert.
Bedankt voor jullie steun, lief!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:06 schreef Syrena het volgende:
[..]ik heb wel geleerd inmiddels dat kerels echt niet zó ver doordenken. bovendien ken ik hem goed genoeg om te weten dat ie net als ik genoegen neemt met kruimels als ie niet de hele taart kan krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |