abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 mei 2010 @ 07:38:58 #251
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81906376
Marz, heb je nou je brinta naar binnen geroeid (je eet met roeispanen ofzo?) of heb je brinta gegeten, ben je daarna wezen roeien en ging je daarna werken?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_81906504
Boh, ik sliep om 5 uur nog niet. En een drukke dag voor de boeg.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_81906591
awh succes DaD!

en goedemorgen allen! De zon schijnt weer, heb maar 2 college's en zit toch tot 5 uur op de uni vandaag. Voorbereiden voorbereiden! Ik ben nu al zenuwachtig voor de tentamens

Lijstje:

O: 2 gekookte eitjes
T: ?
L1: 2 boterhammen met appelstroop
L2: 2 boterhammen met appeltroop
T: yoghurt
T: banaan
S: krachttraining
D: pasta met gorgonzola en groenten
Ja doei.
pi_81907071
Gelukkig weer een halve kilo eraf
Ik krijg het niet in mijn hoofd dat het misschien ook oke voor mij zou zijn om gelijk te blijven op dit gewicht.
Maar gewoon normaal sporten en eten en dan zien we wel
pi_81907177
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 07:28 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen .

Zometeen wordt Taco weggebracht en we zouden hem om 7:45 samen in het reismandje doen, maar nachtwacht ligt nog in bed. Heb al wel staan schudden en z'n dekens van hem afgetrokken, maar hij lachte maar wat en ging rustig verder pitten . Nou succes ermee dan, ik ga zo naar school .
Ja hallo, ik ben totaal geen ochtendmens, dus ik heb even een minuutje of tien nodig om wakker te worden. Ik kan me nog herinneren dat ik jou een keer wakker moest maken en toen kreeg ik dingen naar m' hoofd geslingerd als: "Godverdomme, laat me met rust" en "Sodemieter op lul". Ik lach in ieder geval nog vriendelijk.

tijd
pi_81907587
Morgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: twee gekookt ei
T: bruine boterham philadelphia light
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
D: onbekend kapucijners, gebakken paddo's, rabarber en aerpels

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
D: onbekend
T: hangop met rabarber
pi_81907751
Mmm, koffie
Ik zit nu ook aan de cappuccino Nog even overwogen op de crosstrainer te klimmen, maar van de trap beklimmen word ik al wiebelig, dus misschien morgen.

En vmw, heb je een nieuw favoriet broodbeleg? Ik vond dat altijd lekker op zuurdesembrood!
pi_81908079
En ik heb 75C. Maar strapless bh's draag ik alleen onder zomerjurkjes, en die zijn bij mij juist allemaal licht van kleur, dus dan is een zwarte niet zo mooi!
pi_81908346
Meneer was vanochtend erg eenvoudig in z'n hokje te krijgen trouwens, terwijl dat normaal altijd een hele klus is. De vorige keer zat hij ook enorm te blazen, maar ik weet niet of die woede nou gericht is op het hokje door de slechte herinneringen of op mij. Anyway, ik word aan het eind van de ochtend / begin van de middag gebeld door de dierenarts. Ik hoop echt dat ze alles in één keer weg kunnen halen en er verder geen complicaties zijn en zo. *duimt*
pi_81908414
Ik duim ook alvast voor Taco

Ik overweeg een carriere in de IT Gisteren een macro in Word gezet en vandaag een ander probleem opgelost waar men al weken last van had en ik pas sinds vandaag. Ik kan het niet opbrengen om te wachten tot iemand van de IT eens tijd heeft om er naar te kijken Maar alles werkt (nog wel).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81908542
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:18 schreef anna82 het volgende:
En ook beterschap voor de nare blessures van Phaidra. Hoe gaat het trouwens met je moeder?
Lief dat je het vraagt!

*en weg*

Goedemorgen overigens!

imago, wat jammer van de baan... En zonde van de investering als je bent afgewezen op iets dat men van tevoren had kunnen weten.. Gelukkig heb je een lieve meneer om je te troosten!

Taco, zet 'm op!!

DaD, sterkte vandaag. Niet in slaap kunnen komen is echt vervelend.

Maria, hoe is jouw nacht geweest? Veel pijn nu of valt het mee?

[ Bericht 18% gewijzigd door Phaidra op 26-05-2010 22:02:15 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_81908684
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:39 schreef Syrena het volgende:
Ik duim ook alvast voor Taco

Ik overweeg een carriere in de IT Gisteren een macro in Word gezet en vandaag een ander probleem opgelost waar men al weken last van had en ik pas sinds vandaag. Ik kan het niet opbrengen om te wachten tot iemand van de IT eens tijd heeft om er naar te kijken Maar alles werkt (nog wel).
De IT zit (nu nog) bij ons 3 deuren verder, dat is érg handig. We hebben ze redelijk vaak nodig op onze afdelding!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_81908692
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:14 schreef Laureline het volgende:
En vmw, heb je een nieuw favoriet broodbeleg? Ik vond dat altijd lekker op zuurdesembrood!
Een beetje afwisseling kan geen kwaad toch?
Het is de variant met paprika en kruiden, best lekker.

Ik hoop dat de operatie van Taco slaagt en succesvol is.
En dat poezie er snel weer bovenop is.
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:12:57 #264
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81909341
Ik duim voor Taco!

Phaidra!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier dikkop. Wel best okee geslapen, al werd ik steeds wakker als ik me op mn linkerkant draaide en mn hoofd neerlegde (slaperige gedachte: "Ohja dawasniezo'ngoedideenu" *snurk*) Nu is het vooral irritante pijn, maar als ik mn hoofd stil houd valt het me alles mee Zo maar weer een glas pijnstiller naar binnen werken en kijken wat ik aandurf als ontbijt
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_81910072

Een voor Phaidra.

En hopelijk gaat alles goed met Taco vandaag!

Lijstje:

O: boterham jam, cracker humus
T: banaan
L: pistoletje achterham
T: perzik, cup a soup tomaat, yoghurt met lijnzaad
D: varkenshaas, aardappeltjes, broccoli
T: beetje kwark ofzo

En even kijken of ik vandaag op tijd genoeg thuis ben om naar Zumba te gaan
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:48:38 #266
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81910513
goeiemorgen!
had gehoopt lekker uit te kunnen slapen,
maar mijn nieuwe buren zijn om 10uur begonnen met boren, in de kamer naast mijn slaapkamer
Dus het uitslapen ging niet zoals gepland, maarja
nu nog lekker de hele dag voor de boeg!
Maar het saaie is dat me zusje op school zit, me moeder is werken, me vader aan het klussen. me vriend dingen regelen voor werk, beste vriendinnen op school

Nouja, zo lekker in de tuin weer de hele dag achter de laptop ?!
Hoop echt dat het lekker weer wordt/blijft vandaag

& ik duim mee voor Taco!
pi_81910823
Noukjee, het is mijn, of m'n en geen me. Ik heb al een paar keer op mijn handen gezeten, maar ik kon ze nu niet bedwingen. Ze vlógen als vanzelf over mijn toetsenbord, de taalnazi uithangend.

Ik duim mee voor Taco en mijn lijstje is als volgt:

O: 2x geroosterd brood met ham en een gekookt eitje
L: weet nog niet
T: wodka, katjang
D: Thais (zelfgemaakte loempiaatjes, kipsateetjes en gewokte spinazie met kip)
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:01:06 #268
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81910996

Ben een beetje weinig aan het posten de laatste tijd, ben mn laptop zat ofzo
Viking en nachtwacht, ik hoop dat jullie je kat gezond weer terugkrijgen straks!
En jeetje Phaidra.... dat lijkt me een flinke klap in je gezicht ja. Sterkte!

DaD, je kunt dus bezig in je huisje nu? (ja het is ook kut, dat weet ik, maar ik hou het positief )
Ga maar zo snel mogelijk een fijn plekje voor jezelf maken, dan kun je tenminste écht gaan uitrusten!

Dan ontopic: ik weet al mn lijstjes niet meer uiteraard, maar de teller stond op 60 vanochtend, dus het gaat nog ok

En nu ben ik weer weg, want de hond heeft het gepresteerd om 3 nachten achter elkaar in de kamer te poepen, dus ik ga het nu met een cocktail van 3 schoonmaakmiddelen boenen en dan hopen dat de associatie weg is ofzo Ohja, en als finishing touch nog wat chloor
pi_81911501
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:56 schreef conleche het volgende:
Noukjee, het is mijn, of m'n en geen me. Ik heb al een paar keer op mijn handen gezeten, maar ik kon ze nu niet bedwingen. Ze vlógen als vanzelf over mijn toetsenbord, de taalnazi uithangend.

Ik duim mee voor Taco en mijn lijstje is als volgt:

O: 2x geroosterd brood met ham en een gekookt eitje
L: weet nog niet
T: wodka, katjang
D: Thais (zelfgemaakte loempiaatjes, kipsateetjes en gewokte spinazie met kip)

Klinkt lekker je D
Maar wel een beetje weinig in totaal nog?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door P.F op 26-05-2010 11:28:06 ]
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:27:23 #270
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81912249
@ conleche, sorry , zal er op letten
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:28:11 #271
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81912287
ola!

even een dikke knuffel voor phaidra, en verder heb ik echt geen KONT te melden
SPOILER
Kwak
pi_81912331
SPOILER
  Vis een optie? woensdag 26 mei 2010 @ 11:33:18 #273
70532 loveli
N
pi_81912572
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:29 schreef P.F het volgende:
SPOILER
crap in = crap out
pi_81912610
vakantiegeld

en en en mijn Syntaxopgaven voor deze periode goed gemaakt! Waardoor ik voor 1/10e van het cijfer een 7,1 heb! Da's beter dan de 3,7 die ik vorige periode had!

enneh, vakantiegeld
Ja doei.
pi_81912788
SPOILER
pi_81913021
Hoi! Snel berichtje vanaf het werk!

Phaidra, heel veel sterkte met je moeder. Het is echt heel vervelend als iemand die je zo liefhebt ziek is.

Kwak,
SPOILER
Planning hier:
O: ananas, 2 volkorenboterhammen met 48+ kaas
T: banaan, 2 thee
L: 2 italiaanse bollen met grillham
T: appel, wortel, paprika
D: gegrilde kippenpoot en wokgroente
pi_81913073
Trouwens @ PF
SPOILER
pi_81913123
aw Phaidra! Wat ontzettend naar!!!

en hup Taco!

En succes met verhuizen DaD!

en voor kwak en McStommerd
Ja doei.
pi_81913142
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:42 schreef Perruche het volgende:
Trouwens @ PF
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door P.F op 26-05-2010 11:52:06 ]
pi_81913742
Aah Phaidra

Zo maar eens boodschappen gaan doen. Voel me echt zo'n huisvrouw nu, ben kamer opruimen, wassen draaien, vanavond strijken en koken, zo boodschappen doen ... wel leuk om een net huis te hebben, maar kost veel tijd .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:56:27 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81913846
voor Phaidra, wat naar zeg!

De leerlingen waren vandaag strontvervelend: deur barricaderen, grote mond en ik heb voor volgende week een SO opgegeven waar ik ze normaal nog een week de tijd voor zou geven om nog wat dingen te kunnen herhalen. Ik ben er zo zat van dat ze hun boeken niet bij zich hebben, hun huiswerk niet maken en tijdens de les steeds zitten te kletsen.
Niet meer actief op Fok!
pi_81914067
Dat van Phaidra heb ik helemaal overheengelezen! Rookt je moeder nog steeds? Daar was je toen toch zo boos over, of verwar ik je nu met iemand anders? Lijkt me echt naar om te zien dat iemand eigenlijk nuet genoeg adem heeft en zo snel moe is!

Ik heb gisteren een pakketje aangenomen voor de buren en nu ben ik bang dat ze op vakantie zijn of zo Het ding blokkeert m'n hele gang. (éen of ander speelkasteel) Ik kan er niet eens meer door met de fiets. Als ze er morgen nog niet zijn ga ik dat bedrijf bellen om te zeggen dat ze het weer op komen halen.
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:03:57 #283
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81914212
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:29 schreef P.F het volgende:
SPOILER
SPOILER
Kwak
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:11:30 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81914562
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:03 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:13:58 #285
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81914685
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Kwak
pi_81914719
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:13 schreef kwakz0r het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Ja doei.
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:17:16 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81914821
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:13 schreef kwakz0r het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_81915320
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:00 schreef conleche het volgende:
Dat van Phaidra heb ik helemaal overheengelezen! Rookt je moeder nog steeds? Daar was je toen toch zo boos over, of verwar ik je nu met iemand anders? Lijkt me echt naar om te zien dat iemand eigenlijk nuet genoeg adem heeft en zo snel moe is!

Ik heb gisteren een pakketje aangenomen voor de buren en nu ben ik bang dat ze op vakantie zijn of zo Het ding blokkeert m'n hele gang. (éen of ander speelkasteel) Ik kan er niet eens meer door met de fiets. Als ze er morgen nog niet zijn ga ik dat bedrijf bellen om te zeggen dat ze het weer op komen halen.
Ze rookt niet meer, maar is nu pas 2 maanden gestopt ofzo. Wel wat aan de late kant, maar toch! Helaas gaat stoppen met roken niet helpen om het beter te maken, ze heeft alleen meer kans dat haar toestand voorlopig niet verslechtert.

Bedankt voor jullie steun, lief!

Kwak, Jij verdient zoveel beter!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:37:32 #289
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81915694
Kwak, smsen gaat hem niet duidelijk maken hoe je over m denkt..... als jullie een sms-relatie hebben, zal hij het niet doorhebben dat je nu iets anders duidelijk wil maken Kerels hebben meer duidelijkheid dan dat nodig!

Dus opbellen!
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:40:02 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81915795
Wat goed dat ze is gestopt! Beter laat dan niet

Meh ik heb de hele tijd trek in allemaal dingen die ik niet durf te eten (of die niet in mn mond passen ) en met die vloeibare sinaasappelsmaak-pijnstiller en die spoelingen heb ik ook niet eens zoveel tijd om te eten, voor mn gevoel (ook al hoeft 1 maar 3x per dag en de ander 2, maar toch eer ik zo'n glas leeg heb he! )
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:42:17 #291
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81915879
Als die jongen niet reageert, heeft ie mooi iets leuks laten lopen, en dan zou ik als ik jou was ook geen aandacht meer aan hem schenken en iemand anders vragen als hij na dat 2e smsje nog niks van zich laten horen, dan is hij je niet waard!

net 2 beschuitjes ontbeten, 1 met 30+kaas en 1 met appelstroop, en een kopje thee

Yeah vanavond weer zumba
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:47:43 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81916101
Zo, de operatie is geslaagd. Ze hebben enorm veel weggehaald en Taco was heel agressief . Om 17 uur mogen we hem ophalen en dan is 'ie ws nog wat duf, zodat we hem wel makkelijk in het reismandje zullen krijgne .

Ze denken wel dat het een kwaadaardig gezwel is, dus ik hoop dat nu alles weg is .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:50:55 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81916221
Goooo Taco! Stoer beestje Mooi dat de operatie geslaagd is! Ik duim ook dat alles nu weg is

Noukjee: ik wil ook Zumba! Nouja vanaaf zou Body Jam zijn, en morgen Zumba. Ik denk dat allebei nog even niks wordt
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:04:04 #294
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81916757
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:37 schreef LadyBlack het volgende:
Kwak, smsen gaat hem niet duidelijk maken hoe je over m denkt..... als jullie een sms-relatie hebben, zal hij het niet doorhebben dat je nu iets anders duidelijk wil maken Kerels hebben meer duidelijkheid dan dat nodig!

Dus opbellen!
SPOILER
Kwak
pi_81916840
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:04 schreef kwakz0r het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81917111
Vik, fijn van taco! Beterschaps knuffel voor de kat
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:28 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ze rookt niet meer, maar is nu pas 2 maanden gestopt ofzo. Wel wat aan de late kant, maar toch! Helaas gaat stoppen met roken niet helpen om het beter te maken, ze heeft alleen meer kans dat haar toestand voorlopig niet verslechtert.

Bedankt voor jullie steun, lief!
Wel heel goed dat ze gestopt is, mijn pa had laatst ook iets (bij z'n maag/ longen), bleek achteraf niets te zijn. Maar de schrik zat er goed in, en ik hoopte echt dat dit eindelijk het zteje was wat 'ie nodig heeft om te stoppen. Helaas.
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:23:10 #297
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81917464
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:06 schreef Syrena het volgende:

[..]
SPOILER
ik heb wel geleerd inmiddels dat kerels echt niet zó ver doordenken. bovendien ken ik hem goed genoeg om te weten dat ie net als ik genoegen neemt met kruimels als ie niet de hele taart kan krijgen.
Kwak
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:24:17 #298
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81917516
Gelukkig dat de operatie goed gelopen is!

help help help
ik heb vorig week een reep milka chocola met cappuccino smaak gekregen van mijn zusje, want ze kwam terug uit berlijn met schoolkamp (wel heel lief van haar natuurlijk).
Maar die reep loopt me al 5 dagen aan te kijken, nu weer ,
en heb er zo zin in, maar wil mij er niet aan over geven
pi_81917592
Hoi. Niks te melden.

Oh Mini, ik was zenuwachtig voor de hele dag, moest vroeg op en heel veel regelen. En leren enzo. Vandaar
pi_81917619
Puff, wat een leuk gezicht heb jij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')