Iddquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:30 schreef -marz- het volgende:
[..]
Wat goed dat hij alweer actief is! Let wel op of de hechtingen niet los gaandat heb ik gehad bij een van m'n katten na sterilisatie, not so nice.
Water smaakt vies heb ik ook, is vanwege het dooie vogeltje in je mond denk ik
Goeiemorgen, en bedankt voor alle jompels. Ik ben eigenlijk nog helemaal niet zo opgelucht ofzo. Dat komt vast nog.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:05 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, nynke, van harte met het afsluiten van je studie!!![]()
![]()
![]()
Krijg je ook nog een cijfer voor je scriptie? Ik wil 'm ook wel lezen!!
I can imagine! *voorzichtig kusje op je wang*quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen![]()
Beterschap, j.t!![]()
Goed bezig Mootje![]()
AreuhIk werd om half 6 wakker met pijn in mn bakkes, maar ik was te moe om pijnstiller te nemen (duurt even) en dus weer bed in gekropen maar steeds maar halfjes in slaap gekomen
Toen om 9.00 ruw écht wakker gemaakt door mensen buiten met een snoei-apparaat
![]()
En nu zit ik dus braaf aan mn eerste glas pijnstiller van de dag. Meuh. Hopelijk gaat mn wang snel slinken want nu istie echt dik en drinken / spugen na het tandenpoetsen is niet leuk![]()
</mok mok mieper mieper>
Dat jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:30 schreef -marz- het volgende:
[..]
Wat goed dat hij alweer actief is! Let wel op of de hechtingen niet los gaandat heb ik gehad bij een van m'n katten na sterilisatie, not so nice.
Water smaakt vies heb ik ook, is vanwege het dooie vogeltje in je mond denk ik
ja, dat zou ik eerst typen, maar ik wilde graag wat meer verschillende symbooltjesquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
omdat je die anders uitspreekt![]()
al zou je ook /məʊbləʊ/ kunnen zeggen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |