abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 mei 2010 @ 22:12:48 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81945325
Nyyyyynke! Ik wil hem wel lezen als ik tijd heb, het is namelijk wel een machtig interessant onderwerp!

Perruche: X-Men! *ook nerd is*

Mn uiteindelijke lijstje vind ik best wel netjes voor de dag na verstandskiesoperatie!
O: griesmeelpudding met rode saus
T: bananaaaa
L: snee met gebakken eitje, snee met filet americain
T: snee krentenwegge met boter
D: anderhalf bord tomaten-groentesoep met kleine balletjes, met twee kleine afbakbroodjes met een halve plak kaas en smeerkaas
T: beker melk

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 26 mei 2010 @ 22:13:14 #202
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81945354
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:48 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben bijna een master. vandaag m'n diploma aangevraagd en m'n scriptie verdedigd. Hij werd goed ontvangen.

dus, als iemand hier wil weten waarom rebellen tegen vredesmissies vechten: I know the answer!

btw, er hadden mensen gevraagd om m'n scriptie te lezen, wie waren dat? Ik heb echt geen idee meer...
Wat goed!! dus nu zit het er echt helemaal op? Gefeliciteerd!!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 26 mei 2010 @ 22:16:54 #203
277802 _Calimero_
pi_81945618
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Mijn boete was dan maar 113. Dat valt alles mee. Maar goed ik kan nu nog wel bezwaar maken, maar ik zou nu weleens een accountant willen die gewoon doet wat er moet gebeuren. Aan mij moet je dit soort dingen niet overlaten. Ik heb mijn mappen vorig jaar september ingeleverd. Da's toch wel een tijdje geleden. Hij heeft alle tijd gehad zou je zeggen. Damn. Nou ja, maar even loslaten nu, ga ik morgen wel wat aan doen.
Oohh bah, ik heb er altijd zo;n grondige hekel aan om dat soort dingen te moeten uitzoeken...
  woensdag 26 mei 2010 @ 22:19:18 #204
277802 _Calimero_
pi_81945801
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nyyyyynke! Ik wil hem wel lezen als ik tijd heb, het is namelijk wel een machtig interessant onderwerp!

Perruche: X-Men! *ook nerd is*

Mn uiteindelijke lijstje vind ik best wel netjes voor de dag na verstandskiesoperatie!
O: griesmeelpudding met rode saus
T: bananaaaa
L: snee met gebakken eitje, snee met filet americain
T: snee krentenwegge met boter
D: anderhalf bord tomaten-groentesoep met kleine balletjes, met twee kleine afbakbroodjes met een halve plak kaas en smeerkaas
T: beker melk

Dat doe je inderdaad goed! Doet het nog veel pijn?
  woensdag 26 mei 2010 @ 22:23:46 #205
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81946132
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:19 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dat doe je inderdaad goed! Doet het nog veel pijn?
Tenkjoe!
Valt mee, als ik kauw wel, of mn kaak beweeg, maar als ik mn gezicht neutraal houd zeurt het alleen een beetje Ik had het na die nare operatie van gisteren veel erger verwacht, dus ik ben blij

Nu slapies doen want ik ben wel zo duf als een konijn Morgen gelukkig nog vrij Trusten!
  Vis een optie? woensdag 26 mei 2010 @ 22:26:00 #206
70532 loveli
N
pi_81946321
quote:
Ik ben bijna een master. vandaag m'n diploma aangevraagd en m'n scriptie verdedigd. Hij werd goed ontvangen.

dus, als iemand hier wil weten waarom rebellen tegen vredesmissies vechten: I know the answer!

btw, er hadden mensen gevraagd om m'n scriptie te lezen, wie waren dat? Ik heb echt geen idee meer...
Neem een B&J koekjesding, je hebt het verdiend!
Zonder geintjes: van harte en dat mag gevierd worden!
crap in = crap out
  woensdag 26 mei 2010 @ 22:47:30 #207
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81947792

Ah, Nynke, het scriptieleed is achter de rug!! Ongelooflijk hoe anders dat gaat dan bij mij, maar wat heerlijk dat je klaar bent!! Heb je het ook fijn gehad in Madrid? En ga je nu direct verhuizen?

Ik kreeg van het lijsttrekkersdebat ontzettende snacktrek en toen is (na máánden vermeld ik er met enige trots bij) de zak bitterkoekjes gesneuveld... Had wel heel gezond gegeten: pasta met rucola, paprika, olijfjes, cherrytomaatjes, vegaschnitzel, en een gekookt eitje

Lijst is
O: bak kwark met jam
L: boterham pindakaas, boterham geitenkaas met honing
T: ants on a log
D: bovengenoemde pastasalade
T: bitterkoekjes
pi_81948405
Hè gaver conleche! Dat zijn altijd van die frustrerende dingen...maarja, accountants (en ik gebruik de kotssmiley dus ècht zelden!)

Toen ik er nog eentje had, was die ook vergeten uitstel aan te vragen: het regende ineens boetes : te laat IB, te laat BTW, en dan dubbelop ook, want je moest betalen voor het te laat aangifte doen èn het te laat betalen. En ik maar denken dat alles in orde was, want ik had de boel maanden daarvoor al ingeleverd, en hij had mij nog fijntjes gevraagd: meteen maar uitstel vragen? Ik was zo pissig! Want ja, alles te laat doen had ik zelf ook nog wel voor elkaar kunnen krijgen, daar hoef ik geen extra debiel voor in te huren. En glashard ontkennen ook nog....

Nee, voor mij geen belastingadviseurs meer Ik zou trouwens die boete gewoon van zijn factuur aftrekken
pi_81948546
TVP

Moet dit hele topic nog bijlezen, maar dat komt morgen wel, nu slapen
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_81948611
Lijstje:

O: ananas (knars, knars...zogenaamd 'eetrijp' zijn ze bij de AH ), yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: bruin stokbrood met ei
T: stukje kaas, banaan
D: roerbakgroente, biefstuk
T: 2 crackers filet americain, Tripel Karmeliet, 4 Shuttles pizza
pi_81949217
Dusssssss! Het is het zwarte tuniekje geworden. Liet beide even thuis zien aan vriendje. Bij de roze zei hij: 'Jah, kan wel'. 'Ja, leuk of niet?''Jah wel hoor.'Debiel?''Nee hoor niet debiel'. Etc. Kwam er op neer, dat toen ik de zwarte aan deed hij zei: doe toch maar de zwarte

Heb vanavond aan mijn lijstje toegevoegd: druiven en bij enorme trek in chocola: een klein sausbakje gevuld met hagelslag

Moet trouwens net als Loveli ernstig nadenken over mijn dieet-web wachtwoord

Weltrusten
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_81951402
Fijn dat het nu helemaal achter de rug is Nynke!

Verder heb ik totaal niet bijgelezen, dat komt zo wel.

Ik kwam net thuis en toen ging ik me omkleden, is een bh die ik pas nog aan heb gehad ineens te groot! Blijkbaar ben ik dus afgevallen, ofzo.
Lijstje voor vandaag:
O: magere yoghurt met cruesli
T: koffie met melk
L: 2x brood met kalkoenfilet en mayonaise
T: 2x brood met brie, koffie met melk
T: veel water want het is hier héét!
D: ik denk pitabroodjes met falafel en groente, en een knoflooksausje met yoghurt en mayo
T: kiwi, ?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81951839
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Mijn boete was dan maar 113. Dat valt alles mee. Maar goed ik kan nu nog wel bezwaar maken, maar ik zou nu weleens een accountant willen die gewoon doet wat er moet gebeuren. Aan mij moet je dit soort dingen niet overlaten. Ik heb mijn mappen vorig jaar september ingeleverd. Da's toch wel een tijdje geleden. Hij heeft alle tijd gehad zou je zeggen. Damn. Nou ja, maar even loslaten nu, ga ik morgen wel wat aan doen.
Nog een jaartje of 2-3 geduld !!!
  donderdag 27 mei 2010 @ 00:07:18 #214
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81952378
quote:

ja ik!! ik wil m graag lezen!
Kwak
  donderdag 27 mei 2010 @ 00:08:26 #215
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81952431
Slankies, ik ga lekker slapen!
Hoop dat de buren morgen ochtend niet wéer zo vroeg beginnen met boren e.d.
Trusten
  donderdag 27 mei 2010 @ 00:08:38 #216
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81952449
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Tenkjoe!
Valt mee, als ik kauw wel, of mn kaak beweeg, maar als ik mn gezicht neutraal houd zeurt het alleen een beetje Ik had het na die nare operatie van gisteren veel erger verwacht, dus ik ben blij

Nu slapies doen want ik ben wel zo duf als een konijn Morgen gelukkig nog vrij Trusten!
joe strong woeman! ik had precies deze operatie, maar dan aan allebei de kanten... idd de echte napijn was snel weg, gewricht bleef nog wel een poosje wat stijfjes miepen, maar dat wordt ook echt snel goed handelbaar!

niet schrikken als je kaak nog een paar weekjes niet alles kan wat ie moet doen qua bewegingsvrijheid. dat gaat vanzelf over.
Kwak
  donderdag 27 mei 2010 @ 00:11:04 #217
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81952564
oh en een dikke poezelknuffel voor taco

ik baal, heb morgenavond repetitie, en kan dus niet een avondje doortrekken in de UB zoals gepland en moet ook nog studeren aan mn muziek... boeh... mn eigen schuld, deze stomme planning, maar toch...
Kwak
pi_81955310
'Goede' morgen. Na een nacht vol gehoest, na een nacht van een paar keer uit bed gaan, na een nacht van hoestbuien zo erg dat ik mijn kots moet terug slikken, heb ik besloten om net uit bed te gaan om vriendje lief nog beetje slaap te gunnen.
Ook besloten om me vandaag ziek te melden. Ben echt uitgeput. Nu kan het eigenlijk echt niet vandaag . Moet alle klassen tijdens nabesprekingen van de consultaties opvangen, omdat er geen invallers te krijgen zijn. Baal hier echt van, maar ben echt uitgeput. Zou niet weten hoe ik uberhaupt op mn werk moet komen vandaag, als ik gisteren in de auto al paar keer bijna in slaap ben gevallen!
Ga maar langs de dokter vandaag, dit houd ik niet nog een week vol en het lijkt zelfs erger te worden ... voel me zielig
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_81955708
Och, arme j.t. Hup onder de wol en je laten vertroetelen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_81955818
j.t.! Toch maar een hoestdrankje/pilletjes met codeine halen dus. Codeine is familie van morfine (en mag daarom niet meer in de winkel verkocht worden) en onderdrukt de hoestprikkel in de hersenen.
Lekker overdrijven (indien nodig) dus tegen de dokter vandaag.
Dat hoesten en kotsen ken ik, not nice!! je zal ook wel pijnlijke ribben krijgen zo!

Ik heb me ook wel eens ziekgemeld toen daar echt geen ruimte voor was, toen kreeg ik de volle laag
Maar fuck ze, als het niet gaat dan gaat het niet he...
Springfield's looking pretty dusty today
pi_81956058
Mogge!
jt: wat marz zegt, je moet zelf ook kunnen slapen en functioneren, dus de huisarts (en codeine) is een goed plan. Nu ga ik dingen doen, dan kan ik ook eens relaxt fietsen
pi_81956220
Beterschap j.t. En idd, ziek is ziek!

Ik gooi er maar weer ns een lijstje in (van gister).
O: brinta
T: koffie met melk
L: 2 boterhammen met gekookte worst
T: bioyoghurt met perzik
T: kiwi gold
D: gegrilde kip en groenten met kerrie en chilimarinade, salade erbij en een paar patatjes (4 ofzo).
T: glas vers wortel/sinaasappelsap en beetje b&j ijs
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 27 mei 2010 @ 08:27:52 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81956343
Goeiemorgen .

Weer later opgestaan dan de bedoeling was, maar goed . Taco lag vannacht op de bank en toen ik opstond om wat te drinken (ik had dorst, maar wat smaakt water ontzettend vies 's nachts! Hebben jullie dat ook?), toen lag 'ie ineens weer bij de deur . En zonet had hij een behaaglijk onderkomen gezocht in de kattenbak. Zag eruit alsof 'ie daar al een tijdje lag. Hij is wel aardig fit. Rent hard (zeker als er kattensnoepjes in het spel zijn ) en hij krijgt zo voor het eerst sinds eergisteren 17 uur eten . Mét antibiotica erin.

Nu even bijlezen .
Niet meer actief op Fok!
pi_81956361
Mijn lijstje van gister lijkt wel wat op jouwe Phaidra:

O: Brinta
T: thee
L: 2 boterhammen kipfilet
T: yoghurt
T: banaan
D: broccolisoep en wat frietjes met pindasaus

En hier (appartementencomplex) is weer eens tijdelijk een gescheiden Gooische Vrouw komen wonen met verwende kids, labrador en al. Elke ochtend een kudde stieren over de gallerij.
/zeurende oude vrouw
pi_81956385
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 08:27 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen .

Weer later opgestaan dan de bedoeling was, maar goed . Taco lag vannacht op de bank en toen ik opstond om wat te drinken (ik had dorst, maar wat smaakt water ontzettend vies 's nachts! Hebben jullie dat ook?), toen lag 'ie ineens weer bij de deur . En zonet had hij een behaaglijk onderkomen gezocht in de kattenbak. Zag eruit alsof 'ie daar al een tijdje lag. Hij is wel aardig fit. Rent hard (zeker als er kattensnoepjes in het spel zijn ) en hij krijgt zo voor het eerst sinds eergisteren 17 uur eten . Mét antibiotica erin.

Nu even bijlezen .
Wat goed dat hij alweer actief is! Let wel op of de hechtingen niet los gaan dat heb ik gehad bij een van m'n katten na sterilisatie, not so nice.
Water smaakt vies heb ik ook, is vanwege het dooie vogeltje in je mond denk ik
  donderdag 27 mei 2010 @ 08:32:51 #226
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81956423
Goedemorgen!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 27 mei 2010 @ 08:33:42 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81956438
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 08:30 schreef -marz- het volgende:

[..]

Wat goed dat hij alweer actief is! Let wel op of de hechtingen niet los gaan dat heb ik gehad bij een van m'n katten na sterilisatie, not so nice.
Idd Dan zit ik te twijfelen: zal ik toegeven aan mijn dorst of is de afkeer van de vieze smaak voldoende? Maar meestal wint de dorst het .

Oh ja, Nynke, nog gefeliciteerd met de laatste horde .
Niet meer actief op Fok!
pi_81956516
's Nachts ben ik zelden wakker, maar wat ik 's morgens doe is eerst spoelen en daarna pas een slok nemen.
pi_81956906
Goedemorgen!

gisteren echt allemaal nuttige dingen gedaan niet gesport, maar echt goed bezig geweest voor den studie

Vakken afsluiten is fijn en dan een mooie leer-samenvatting schrijven ook daar leer je dan ook weer van

Aknynke!! Ik willum lezen!!! En alvast gefeliciteerd
Ja doei.
pi_81957010
Oh ja, nynke, van harte met het afsluiten van je studie!!
Krijg je ook nog een cijfer voor je scriptie? Ik wil 'm ook wel lezen!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_81957533
Morgen.

Gefeli Nynke!

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: bruine boterham philadelphia light
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
D: onbekend aerpels, witte kool, jus
T: hangop met rabarber

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
D: uit eten
  donderdag 27 mei 2010 @ 09:29:08 #232
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81957618
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 09:05 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, nynke, van harte met het afsluiten van je studie!!
Krijg je ook nog een cijfer voor je scriptie? Ik wil 'm ook wel lezen!!
Goeiemorgen, en bedankt voor alle jompels. Ik ben eigenlijk nog helemaal niet zo opgelucht ofzo. Dat komt vast nog.

Ik krijg er inderdaad een cijfer voor. Over een paar weken denk ik dat dat duidelijk is. Lets see!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_81957668
Ja ook nog gefeliciteerd van mij! jij hebt echt hard gewerkt!

restje broccolisoep
  donderdag 27 mei 2010 @ 09:44:45 #234
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81958126
Goeiemorgen

Beterschap, j.t!

Goed bezig Mootje

Areuh Ik werd om half 6 wakker met pijn in mn bakkes, maar ik was te moe om pijnstiller te nemen (duurt even) en dus weer bed in gekropen maar steeds maar halfjes in slaap gekomen Toen om 9.00 ruw écht wakker gemaakt door mensen buiten met een snoei-apparaat
En nu zit ik dus braaf aan mn eerste glas pijnstiller van de dag. Meuh. Hopelijk gaat mn wang snel slinken want nu istie echt dik en drinken / spugen na het tandenpoetsen is niet leuk
</mok mok mieper mieper>
pi_81958467
Kusje erop!
pi_81958635
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 09:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen

Beterschap, j.t!

Goed bezig Mootje

Areuh Ik werd om half 6 wakker met pijn in mn bakkes, maar ik was te moe om pijnstiller te nemen (duurt even) en dus weer bed in gekropen maar steeds maar halfjes in slaap gekomen Toen om 9.00 ruw écht wakker gemaakt door mensen buiten met een snoei-apparaat
En nu zit ik dus braaf aan mn eerste glas pijnstiller van de dag. Meuh. Hopelijk gaat mn wang snel slinken want nu istie echt dik en drinken / spugen na het tandenpoetsen is niet leuk
</mok mok mieper mieper>
I can imagine! *voorzichtig kusje op je wang*

Heb ik wel eens verteld dat een school'vriendin' de dag nadat mijn verstandskiezen onder narcose waren verwijderd (alle 4 tegelijk) dacht dat ik een grapje maakte en vol op mijn dikke wang sloeg? Ik voel het nog! Een wonder dat de hechtingen niet losschoten.... Ik vraag me nu ook af wat ik in hemelsnaam de dag na de operatie op school deed .
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:07:21 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81958912
Er is wel heul veel ruimte voor kusjes nu!

Holy moly Phaidra, wat een raar mens! Auuuuw Wel bikkelig idd dat je al de dag erna meteen naar school ging, ik zit nu al te twijfelen over mn werk morgen </watje> Nouja als het goed is moet na 48 uur de zwelling afnemen - dat is vanmiddag rond 16.00 / 16.30
pi_81958926
ocherm Maria!
Ja doei.
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:30:25 #239
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81959758
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 08:30 schreef -marz- het volgende:

[..]

Dat ja brrrrr.... moet me er ook altijd even toe zetten.

En Vik, dat klinkt goed! Heeft ie eigenlijk ook nog verband om of kan ie niet bij zn wond?
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:31:49 #240
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81959817
Aww Maria, irritant is dat... maar die dikke wang kan nog wel even duren toch?
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:37:55 #241
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81960060
de echte zwelling neemt wel snel af, maar er blijft vaak nog wel een poosje een iets dikkere plek over ja, dat is een bloeduitstorting ergens bij je kaakgewricht en ook de reden dat je minder mobiliteit in t gewricht hebt, naast de spieren die vaak een beetje verrekt zijn.... maar het echte hamstereffect vanwege vochtophoping en zwelling doordat er in je geneden is dat trekt redelijk snel wel weg.

spoel je wel braaf met dat vieze corsodyl/chloorhexidine spul maria?
Kwak
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:42:52 #242
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81960272
Wat Kwak zegt! Ik hoop dat iig die zeurende pijntjes snel weg zijn, ik heb geen zin om morgen op mn werk te moeten functioneren onder pijnstillers
En ik spoel braaf! Ik heb een fles chloorhexidine.
pi_81960355
Mijn samenvatting van phonetics is af ben zo trots, en hij ziet er mooi uit, en nu heb ik alvast een boel geleerd weer
Ja doei.
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:49:46 #244
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81960570
wɛɪ tə gəʊ moːbloː

fənɛtɪks ruːlz
Kwak
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:50:22 #245
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81960604
!
pi_81960611
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:49 schreef kwakz0r het volgende:
wɛɪ tə gəʊ moːbloː

fənɛtɪks ruːlz

Mijn docente zei dat ik er feeling voor had
Ja doei.
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:51:32 #247
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81960658
Waarom is de o van go anders geschreven dan die van Moblo? [/leek]
pi_81960735
omdat je die anders uitspreekt

al zou je ook /məʊbləʊ/ kunnen zeggen denk ik
Ja doei.
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:54:06 #249
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81960765
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
omdat je die anders uitspreekt

al zou je ook /məʊbləʊ/ kunnen zeggen denk ik
ja, dat zou ik eerst typen, maar ik wilde graag wat meer verschillende symbooltjes

ik deze site

http://ipa.typeit.org/
Kwak
pi_81960798
ik vind phonetics ook echt leuk. Ben nog geen heldin, maar vind 't wel leuk
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')