quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:48 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben bijna een master. vandaag m'n diploma aangevraagd en m'n scriptie verdedigd. Hij werd goed ontvangen.
dus, als iemand hier wil weten waarom rebellen tegen vredesmissies vechten: I know the answer!
btw, er hadden mensen gevraagd om m'n scriptie te lezen, wie waren dat? Ik heb echt geen idee meer...
Oohh bah, ik heb er altijd zo;n grondige hekel aan om dat soort dingen te moeten uitzoeken...quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn boete was dan maar 113. Dat valt alles mee.Maar goed ik kan nu nog wel bezwaar maken, maar ik zou nu weleens een accountant willen die gewoon doet wat er moet gebeuren. Aan mij moet je dit soort dingen niet overlaten. Ik heb mijn mappen vorig jaar september ingeleverd. Da's toch wel een tijdje geleden. Hij heeft alle tijd gehad zou je zeggen. Damn. Nou ja, maar even loslaten nu, ga ik morgen wel wat aan doen.
Dat doe je inderdaad goed! Doet het nog veel pijn?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nyyyyynke! Ik wil hem wel lezen als ik tijd heb, het is namelijk wel een machtig interessant onderwerp!![]()
Perruche: X-Men!*ook nerd is*
Mn uiteindelijke lijstje vind ik best wel netjes voor de dag na verstandskiesoperatie!![]()
O: griesmeelpudding met rode saus
T: bananaaaa
L: snee met gebakken eitje, snee met filet americain
T: snee krentenwegge met boter
D: anderhalf bord tomaten-groentesoep met kleine balletjes, met twee kleine afbakbroodjes met een halve plak kaas en smeerkaas
T: beker melk
Tenkjoe!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat doe je inderdaad goed! Doet het nog veel pijn?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:48 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben bijna een master. vandaag m'n diploma aangevraagd en m'n scriptie verdedigd. Hij werd goed ontvangen.
dus, als iemand hier wil weten waarom rebellen tegen vredesmissies vechten: I know the answer!
btw, er hadden mensen gevraagd om m'n scriptie te lezen, wie waren dat? Ik heb echt geen idee meer...
Nog een jaartje of 2-3 geduldquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn boete was dan maar 113. Dat valt alles mee.Maar goed ik kan nu nog wel bezwaar maken, maar ik zou nu weleens een accountant willen die gewoon doet wat er moet gebeuren. Aan mij moet je dit soort dingen niet overlaten. Ik heb mijn mappen vorig jaar september ingeleverd. Da's toch wel een tijdje geleden. Hij heeft alle tijd gehad zou je zeggen. Damn. Nou ja, maar even loslaten nu, ga ik morgen wel wat aan doen.
ja ik!! ik wil m graag lezen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:48 schreef AKnynke het volgende:
joe strong woeman! ik had precies deze operatie, maar dan aan allebei de kanten... idd de echte napijn was snel weg, gewricht bleef nog wel een poosje wat stijfjes miepen, maar dat wordt ook echt snel goed handelbaar!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tenkjoe!
Valt mee, als ik kauw wel, of mn kaak beweeg, maar als ik mn gezicht neutraal houd zeurt het alleen een beetjeIk had het na die nare operatie van gisteren veel erger verwacht, dus ik ben blij
![]()
Nu slapies doen want ik ben wel zo duf als een konijnMorgen gelukkig nog vrij
Trusten!
Wat goed dat hij alweer actief is! Let wel op of de hechtingen niet los gaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:27 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Weer later opgestaan dan de bedoeling was, maar goed. Taco lag vannacht op de bank en toen ik opstond om wat te drinken (ik had dorst, maar wat smaakt water ontzettend vies 's nachts!
Hebben jullie dat ook?), toen lag 'ie ineens weer bij de deur
. En zonet had hij een behaaglijk onderkomen gezocht in de kattenbak. Zag eruit alsof 'ie daar al een tijdje lag. Hij is wel aardig fit. Rent hard (zeker als er kattensnoepjes in het spel zijn
) en hij krijgt zo voor het eerst sinds eergisteren 17 uur eten
. Mét antibiotica erin.
Nu even bijlezen.
Iddquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:30 schreef -marz- het volgende:
[..]
Wat goed dat hij alweer actief is! Let wel op of de hechtingen niet los gaandat heb ik gehad bij een van m'n katten na sterilisatie, not so nice.
Water smaakt vies heb ik ook, is vanwege het dooie vogeltje in je mond denk ik
Goeiemorgen, en bedankt voor alle jompels. Ik ben eigenlijk nog helemaal niet zo opgelucht ofzo. Dat komt vast nog.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:05 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, nynke, van harte met het afsluiten van je studie!!![]()
![]()
![]()
Krijg je ook nog een cijfer voor je scriptie? Ik wil 'm ook wel lezen!!
I can imagine! *voorzichtig kusje op je wang*quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen![]()
Beterschap, j.t!![]()
Goed bezig Mootje![]()
AreuhIk werd om half 6 wakker met pijn in mn bakkes, maar ik was te moe om pijnstiller te nemen (duurt even) en dus weer bed in gekropen maar steeds maar halfjes in slaap gekomen
Toen om 9.00 ruw écht wakker gemaakt door mensen buiten met een snoei-apparaat
![]()
En nu zit ik dus braaf aan mn eerste glas pijnstiller van de dag. Meuh. Hopelijk gaat mn wang snel slinken want nu istie echt dik en drinken / spugen na het tandenpoetsen is niet leuk![]()
</mok mok mieper mieper>
Dat jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:30 schreef -marz- het volgende:
[..]
Wat goed dat hij alweer actief is! Let wel op of de hechtingen niet los gaandat heb ik gehad bij een van m'n katten na sterilisatie, not so nice.
Water smaakt vies heb ik ook, is vanwege het dooie vogeltje in je mond denk ik
ja, dat zou ik eerst typen, maar ik wilde graag wat meer verschillende symbooltjesquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
omdat je die anders uitspreekt![]()
al zou je ook /məʊbləʊ/ kunnen zeggen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |