Waar zit van Messel? Ik ben geen van Messel tegengekomen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:00 schreef Lienekien het volgende:
Heb je Van Messel ook op je lijstje staan, Vik? Is volgens mij een echte oude rot in het vak. Ik zou dan wel speciaal naar hem informeren.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:43 schreef de_nachtwacht het volgende:
Zo, Taco gaat woensdagochtend onder het mes en 's avonds hebben we 'm weer terug als alles goed gaat.
Super! Laat je weten hoe het woensdag is gegaan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En niet eens het hele lijstje afgebeld, maar besloten het gewoon bij onze eigen kliniek te doen.
De raming komt op 400 euro.
Nou dat is nog niks. Hier kost het bijna 400 euro. Voor één keer dus.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Veel beterschap voor Taco![]()
Wat een klap geld trouwens, ik heb bij mijn hond twee keer een tumor laten weghalen en dat was 100 euro per keer
Ja dat bedoel ik dus, dat het wel erg duur is daarquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dat is nog niks. Hier kost het bijna 400 euro. Voor één keer dus.
We hebben de bult niet laten opsturen (dan zou er nog eens 140 euro bij komen). Het helpt ons toch niets of we nu weten of het kwaadaardig is of niet (we moeten toch afwachten of het terug komt en ik ga maar liever van het positieve uit).quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:35 schreef felixvulgaris het volgende:
Arm beestje....maar waarschijnlijk zal hij zich na een nachtje slapen (of spoken) een stuk beter voelen!
Al bekend wanneer je de uitslag van de patholoog krijgt?
Uh, op die foto was 'ie absoluut níet ontspannen en gelukkig, maar in zwaar comateuze toestandquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:42 schreef Laureline het volgende:
Hij ziet er alweer ontspannen en gelukkig uit! En dat rompertjevindt hij dat niet vervelend? Dat hij het uit wil wurmelen?
Dat rompertje zit met zoveel tape vast, dat krijgt hij echt nooit van z'n leven los.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:42 schreef Laureline het volgende:
Hij ziet er alweer ontspannen en gelukkig uit! En dat rompertjevindt hij dat niet vervelend? Dat hij het uit wil wurmelen?
Vik, tijd om je kamer te stofzuigen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:45 schreef Viking84 het volgende:
Vanochtend bij de dierenarts geweest om het verband te verwisselen. Nu heeft 'ie een nieuw, grasgroen jasje
[ afbeelding ]
Dinsdag mag het verband eraf over 1,5 week gaan de hechtingen eruit.
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:49 schreef Viking84 het volgende:
Het gaat goed, hoor. Vorige week is z'n verbandje eraf gegaan en morgen gaan de hechtingen eruit
. Hij lijkt weer helemaal de oude en we mogen de zere plek ook gewoon aanraken. Hij lijkt dus nergens meer last van te hebben
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |