quote:
Ja nou ja we gingen er toen heen omdat hij het erg leuk vondquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Moe, dus de pc gaat uit, dan ben ik morgen zo fris als een hoentje hoop ik!
Trusten allemaal![]()
[..]
Daar maak je een vriendje toch niet gelukkig mee PF?
Foto?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:48 schreef P.F het volgende:
Ja, kreeg een verkeerde maat/bh opgestuurd en was te laat met terug sturen naar de H&M
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:08 schreef Syrena het volgende:
OMG, H&M verkoopt een FIETSBROEKCaprilegging my ass, I know a fietsbroek when I see one!
Vaak genoeg aangehad in de 90s.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:55 schreef P.F het volgende:
Perruche ik heb net mijn nagels gelakt dus ik kan straks pas weer meten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puff, wat de rest al zegt, leuk hoofd en leuke brillen!
Lijstje:
O: 2x volkorenbrood (roomkaas en ham), ananas
T: samosa
L: ijsbergsla met komkommer, tomaat, kaasblokjes, tonijn, 2 wentelteefjes
T: chocoprince
S: 3,5 km hardlopen
D: kommetje broccolisoep, 1 boterham met jam, bak popcorn
Hardlopen was pijnlijk met die spierpijn van gisteren. Ik ben wel echt veel spierkracht kwijtgeraakt. Vroeger was ik zo sterk en gespierd en nu is er niets van over![]()
Zeeburg. Waar ooit een rioolzuiveringsinstallatie zat. Met een (potentiele) bouwplaats aan de overkant. Maar ik mag dat wel, midden in de nieuwbouw. Als ze maar niet om 7.00 gaan hijen ofzo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:47 schreef P.F het volgende:
waar zit het eigenlijk? misschien wil ik wel verhuizen
Nee ik heb echt 70B/Cquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:56 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Ookal is ie verkeerd gestuurd,
past ie verder niet?
Hij is wel mooi!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:03 schreef Perruche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puff, wat de rest al zegt, leuk hoofd en leuke brillen!
Lijstje:
O: 2x volkorenbrood (roomkaas en ham), ananas
T: samosa
L: ijsbergsla met komkommer, tomaat, kaasblokjes, tonijn, 2 wentelteefjes
T: chocoprince
S: 3,5 km hardlopen
D: kommetje broccolisoep, 1 boterham met jam, bak popcorn
Hardlopen was pijnlijk met die spierpijn van gisteren. Ik ben wel echt veel spierkracht kwijtgeraakt. Vroeger was ik zo sterk en gespierd en nu is er niets van over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
hier kiekjes van m'n nieuwe brillen, ze zijn toch wel wat heftig ineens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:13 schreef Syrena het volgende:
Eddy gaat nu boterhammen smeren voor morgen en dan slapen
Yay voor de kamer. En bij de Lidl is een combi-magnetron voor 60 euro in de verkoop. Geen idee of het wat is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:43 schreef Chicolate het volgende:
En ik heb ook vakantiegeld. Dat had ik helemaal niet verwacht! Komt wel mooi uit, want ik ga de kamer waarschijnlijk accepteren en dan kan ik wel wat extra budget gebruiken
![]()
. Ben dus ook benieuwd wat er uit PF dr combi-oven-magnetron zoektocht gaat komen, daar moet ik ook naar gaan zoeken dan ...
Mijn vriend werkt bij de lidl,quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Yay voor de kamer. En bij de Lidl is een combi-magnetron voor 60 euro in de verkoop. Geen idee of het wat is.
Mijn voeten zijn ook ugly, maar ik weet niet zeker of het van hakken komt. M'n vader heeft dezelfde tenen en bij mijn weten loopt die alleen op fatsoenlijke lage herenschoenen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moet daar echt mee oppassen idd. Ik heb een vriendin en die loopt haar hele leven op hakken en die heeft echt afzichtelijke voeten. Met een grote teen die helemaal naar binnenstaat en zo'n bobbel daarnaast. Huu.
Geld terugvragen. Appie hoort goed spul te leveren en als het filiaal zich aan de regels houdt mag je zonder zeuren een nieuwe zak halen of je geld terug.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nurk! De zachte witte bolletjes die ik gísteren heb gehaald hebben nu al schimmelplekjes! Stoute Mr AH. Gelukkig was het vriendje nog in de supermarkt dus die neemt nieuwe mee.
Door slikken is niet slecht. Als je eens in het half jaar een bloeding hebt is dat genoeg. voor jezelf is het waarschijnlijk prettiger om door te slikken, omdat je dan geen hormoonschommelingen hebt. Dus wat de rest ook al heeft gezegd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:09 schreef Laureline het volgende:
Leuk om jou ook eens te zien Mevrouw Puff! Ziet er goed uit![]()
Ik las trouwens net in dit topic: Ongesteldheid - jouw favoriete product dat veel vrouwen tegenwoordig gewoon de pil non-stop doorslikken, en zo helemaal niet meer (nep-)ongesteld worden. Dat lijkt mij, als leek, niet zo goed eigenlijk, maar ik heb er de ballen verstand van, dus misschien is dat gewoon achterhaald? loveli?
Lijkt me trouwens heerlijk, niet meer ongesteld![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, wil wel borsten in die maat als het even kan.
Oh doe ik ook, maar dan met de nuvaring. Eens in de zoveel tijd heb ik dan een doorbraakbloeding en dan haal ik dat ding er een week uit. Heerlijk, nog maar 3x per jaar nu of zo en dan ook nog minimaal. Da's een voordeel. Het enige voordeel, maar het is er onmiskenbaar eentje!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:09 schreef Laureline het volgende:
Leuk om jou ook eens te zien Mevrouw Puff! Ziet er goed uit![]()
Ik las trouwens net in dit topic: Ongesteldheid - jouw favoriete product dat veel vrouwen tegenwoordig gewoon de pil non-stop doorslikken, en zo helemaal niet meer (nep-)ongesteld worden. Dat lijkt mij, als leek, niet zo goed eigenlijk, maar ik heb er de ballen verstand van, dus misschien is dat gewoon achterhaald? loveli?
Lijkt me trouwens heerlijk, niet meer ongesteld![]()
*knuffel*quote:Op woensdag 26 mei 2010 02:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tweede nacht op rij dat ik piekerend wakker lig.. Meh.
Oh, dat is zo vervelend ja!quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is allemaal net een tikje te stressvol, geloof ik. Ken je dat, dat je op een gegeven moment dan gaat zitten uitrekenen hoe lang je nog kan slapen en je daardoor juist helemaal niet kan slapen? M'n wekker gaat om half 8.
Leuk geformuleerdquote:Op woensdag 26 mei 2010 07:16 schreef -marz- het volgende:
Als ik écht kut geslapen heb sta ik meestal min of meer stijf van de adrenaline de hele dag, daar kom je ook een eind mee!
En de nuvaring ben ik eind vorig jaar mee gestopt ivm het tragisch overlijden van mijn libido.
Leuke brillen, leuk hoofd en leuke krullen Puffje![]()
Brinta naar binnen geroeid en aan het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |