P.F.: wel gaan stemmen, hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:23 schreef Chicolate het volgende:
Omdat ik er al een klaar had staan. In overleg met Lienekien.
Even plaatje fixen.
Die 60 Euro?? Nee nog nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:35 schreef Sarabi het volgende:
Met vakantiegeld, maar ik ben dus niet de enige die zijn belastinggeld nog niet terug heeft?
Ik woog vorig jaar om deze tijd 54 kilo. Maar dat hoeft niet meer. 57 is ook mooiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:49 schreef Laureline het volgende:Hmz, zag dat ik vorig jaar om deze tijd 61 woog, dat mag wat mij betreft ook wel weer. Nog even mijn best doen dus!
Dat heb ik ook nog nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:35 schreef Sarabi het volgende:
Met vakantiegeld, maar ik ben dus niet de enige die zijn belastinggeld nog niet terug heeft?
Ik heb ook nog niets terugquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:35 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben al weken in de stress om de pasfotoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:05 schreef Tinkepink het volgende:Mijn paspoort verloopt volgende week en ik kan pas over een maand terecht om een nieuw paspoort aan te vragen. FIjn dit.
Dat is ook stress ja. Helemaal omdat ik daarvoor naar Nederland moet. En ik moet gegevens aanvragen bij de gemeente waarin ik woon. En ik ben nu illegaal, want zonder geldig paspoort in het buitenland zijn mag niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben al weken in de stress om de pasfoto
Vriendje komt om 19.00 pas thuis!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:07 schreef loveli het volgende:
*aai over bol* voor Maria! Vriendje legt je toch wel in de watten vandaag?
auwquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haaidiehaai!
Ik snap nu de naam 'kakenbeul'Dit keer was beduidend minder tof dan de vorige! Onderste kies lag scheef en moest dus geboord en in twee delen eruit gesjord worden. Nadeel: ik voelde het wel
Dus ik: "Het doet wel een beetje zeer!" maar kreeg geen extra verdoving of iets, dus zal wel horen. De tweede ging ook minder gevoelloos dan vorige keer
Ik was knalrood en rillerig na afloop, met plakhandjes
![]()
Nu is mn bakkes dus al flink opgezwollen en ik verwacht dat het wat meer zeer gaat doen dan de vorige keerHeb nu ook poeder-pijnstillers gekregen, en een spoeling.
haha, ik moest een tijdje geleden ook nieuwe pasfoto's laten maken, omdat ik me rijbewijs had gehaald, en geen pasfotootjes meer had. Nou, ze zijn nog verschrikkelijker dan die van vorig jaar!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Het zijn al langlopende blessures, maar vond het steeds niet erg genoeg om naar de dokter te gaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
PhaidraHoe heb je dat gedaan? Beterschap iig mademoiselle!
![]()
[..]
Vriendje komt om 19.00 pas thuis!Maar ik verwacht dat ie me dan wel in de watten gaat leggen ja
![]()
*spint*
Auuuu, wat naar zeg! hoe komt dat?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:04 schreef Phaidra het volgende:
Beetje erg laat, maar hoop dat Maria de kaakchirurg heeft overleefd.
Blurred, heel veel sterkte! Kan me voorstellen dat werk wat afleidt, maar ook erg vermoeiend is!
DaD, feli met je huisje!!![]()
![]()
Interessante politieke discussie! Ik ben er nog niet uit...
Ik heb vanochtend bij de dokter geweest en die heeft 2 dingen geconstateerd: shin splints in linkerscheenbeen en peesontsteking in rechterpols. Voorlopig niet echt sporten dus... Nu in ieder geval naar fysio, ik krijg 4 weken een spalk voor mijn pols. Leuk met het mooie weer op komst
.
Mijn hemel. Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:04 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb vanochtend bij de dokter geweest en die heeft 2 dingen geconstateerd: shin splints in linkerscheenbeen en peesontsteking in rechterpols. Voorlopig niet echt sporten dus... Nu in ieder geval naar fysio, ik krijg 4 weken een spalk voor mijn pols. Leuk met het mooie weer op komst
.
Zie hierbovenquote:
ahh zo komt het dusquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het zijn al langlopende blessures, maar vond het steeds niet erg genoeg om naar de dokter te gaan.Vriendje werd boos en heeft me erheen geschopt
.
Pols: augustus vorig jaar opgelopen bij verhuizing (vloerbedekking van trap rukken/behang afsteken/zware dozen ende kasten tillen)
Scheenbeen: had ik opeens last van toen ik in het najaar weer ging hardlopen... Waarschijnlijk verkeerde afwikkeling op loopband.
Jij sterkte met de napijn... Hopelijk valt het toch mee!
Mehe mooie formuleringquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:18 schreef Perruche het volgende:
Mariaatje! dikke ijskus voor je hamsterwang
Phaidra, wat heb he gedaan joh? Sterkte!
Lijstje hier is niet zo goed...
O: ananas 2x volkorenbrood (ham en kaas)
T: samosa
L: salade en 2,5 wentelteefje
T: chocoprince
S: straks 5 m hardlopen
D: ik denk broccolisoep
Ik heb gisteren "pushups" tegen de muur gedaan (op de grond kan ik niet) en ik heb spierpijn
Nee, niet zelfgemaakt door mij, maar door de surinaamse broodjeszaak hier vlakbij... ze waren we heer anders dan de Indiaase samosas die ik ken (met aardappel en kikkererwten), gevuld met tauge en andere dingen, maar wel érg lekker...!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Phaidra, oeiGoed van je vriendje dat ie je schopte! Hopelijk gaat het snel beter
![]()
[..]
Mehe mooie formulering![]()
![]()
Samosa'sZelfgemaakt? Zo ja, hoe?
![]()
Ik heb trek maar ik wil nog nie etenEerst maar eens een pijnstiller nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd hoe het met DaD gegaan is in haar nieuwe huisje!but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
V&D 4e verdieping, zo'n photobooth. Haalt alle rimpels en wallen weg. Nadeel: mensen die van je paspoort naar je gezicht kijken en weer terug met een ongelovig glimlachje. Eentje zei zelfs: "Wat zie je er jong uit in je paspoort!!" En toen ze mijn boze blik zag: "16 of 17, hóóguit!"quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |