Ik had hem met m'n birckenstocksquote:Op zondag 23 mei 2010 22:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Denk dat ie met gympjes en een gewoon lang shirt wel kan hoor.
Iron man 2, jammer genoeg niet zo'n goede filmquote:Op maandag 24 mei 2010 00:04 schreef Rituals het volgende:
Welke film heb je gezien?
ah, gelukkig dat we er niet heen geweest zijn! We waren uitgenodigd tijdje geleden voor die filmquote:Op maandag 24 mei 2010 00:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Iron man 2, jammer genoeg niet zo'n goede film
Wat awesome!quote:Op maandag 24 mei 2010 00:07 schreef _Calimero_ het volgende:
Zo 110 km op de teller vandaag![]()
Morgen uur spinningles geven die deel uitmaakt van een marathon. Ik heb mijn soundtracklijstje aangepast en we gaan spinnen op indiana jones, james bond, grease, alles is liefde, dirty dancing, slumdog, rocky, the pirates en meer
Ja morgen vrij he! Dus ben nog even relaxed aan het WoWen met het vriendjequote:Op maandag 24 mei 2010 00:13 schreef motorbloempje het volgende:
Hey indiaantje! Ook nog wakker!?
Thanks!
www.faithy.nlquote:
oh, wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaafquote:Op maandag 24 mei 2010 00:07 schreef _Calimero_ het volgende:
Zo 110 km op de teller vandaag![]()
Morgen uur spinningles geven die deel uitmaakt van een marathon. Ik heb mijn soundtracklijstje aangepast en we gaan spinnen op indiana jones, james bond, grease, alles is liefde, dirty dancing, slumdog, rocky, the pirates en meer
Nerd lovequote:Op maandag 24 mei 2010 00:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja morgen vrij he! Dus ben nog even relaxed aan het WoWen met het vriendje
Leuk.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja morgen vrij he! Dus ben nog even relaxed aan het WoWen met het vriendje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Rode gedeelte insmeren, witte niet en een egaal kleurtje kwekenquote:Op maandag 24 mei 2010 08:46 schreef Viking84 het volgende:
Heel herkenbaar, Blurred en geloof me: je kunt het je nu niet voorstellen, maar het gaat echt voorbij![]()
.
Ik ga maar niet met m'n blote benen in de zon zitten.
Zodat het witte gedeelte aan het einde van de dag ook verbrand is en ik dus egaal rood ben bedoel je?quote:Op maandag 24 mei 2010 09:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Rode gedeelte insmeren, witte niet en een egaal kleurtje kweken
Je begrijpt het heel goed, behalve dat je niet doorhebt dat het een grapje was.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zodat het witte gedeelte aan het einde van de dag ook verbrand is en ik dus egaal rood ben bedoel je?.
Ik begrijp vast iets niet goed.
Zoals gebruikelijkquote:Op maandag 24 mei 2010 09:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Je begrijpt het heel goed, behalve dat je niet doorhebt dat het een grapje was.
Deze zat in mijn vorige spinninglijstquote:Op maandag 24 mei 2010 00:19 schreef motorbloempje het volgende:
enjoy! En welterusten!
en deze is ook heerlijk voor een staande klim:
lekker fout
quote:Op maandag 24 mei 2010 08:05 schreef Blurred86 het volgende:
Goed zo Viking![]()
Hier gaat het weer minder, slecht geslapen dus moe nu en ik voel me nerveus en misselijk en blegh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |