abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81834415
Echt leuk wordt het nooit, dat ongesteld zijn. Van mij mogen ze het afschaffen.

Vraagje aan mijn vrouwelijke soortgenoten: wat gebruiken jullie het liefst? Ik gebruikte altijd tampons, maar sinds ik boven de dertig ben ( ) kan ik er niet goed meer tegen, want ze drukken blijkbaar op mijn blaas waardoor ik bij tampongebruik soms last heb van een beetje urineverlies (als ik hard lach of nies). Dan dus maar maandverband, bij voorkeur Always of soortgelijk.

De laatste keer heb ik een nieuw (?) soort tampon gebruikt. Het is een simpel sponsje dat je inbrengt. Ik ben er erg blij mee, want je voelt het totaal niet en het veroorzaakt geen druk doordat het zacht is. Enige nadeel is dat het touwtjeloos is en het eruit vissen dus wat lastiger kan zijn.

Ik ben benieuwd naar de voorkeuren, en of er meer mensen zijn die een wat ongebruikelijker product gebruiken en die daar heel tevreden over zijn.

Mannen: ja, ongesteld zijn is vies. Ga weg.
  maandag 24 mei 2010 @ 16:41:29 #2
293171 Surf_Bunny
fan di na kha
pi_81834510
milka was het eerste wat ik dacht
1 Minuut stilte voor de storm
pi_81834538
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:41 schreef Surf_Bunny het volgende:
milka was het eerste wat ik dacht
Ja dat ook, maar dat bedoelde ik eigenlijk niet.
pi_81834720
Kotex tampons super
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_81835795
Maandverband. Always of Libresse. Ik wissel zo'n beetje tussen beide.
Tampons vind ik niets.
Liej
pi_81835862
Kotex tampons hebben een hippere vormgeving dan die van OB. Ze pluizen ook minder. Maar ze zijn op minder plekken verkrijgbaar.
pi_81835898
niks, de pil doorslikken
pi_81835900
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:18 schreef patatmetfriet het volgende:
Kotex tampons hebben een hippere vormgeving dan die van OB. Ze pluizen ook minder. Maar ze zijn op minder plekken verkrijgbaar.
is dat zo ?
Ik haal ze iig altijd bij de action voor 2 euro
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_81836021
Die van de Kruidvat.

Die hebben zo'n twist in het midden waardoor je ze makkelijker open maakt
Noot noot.
  maandag 24 mei 2010 @ 17:35:13 #10
123170 alors
zlata1234
pi_81836415
Ik moest één keer noodgedwongen maandverband gebruiken, wat een verschrikkelijk gevoel is dat Ik voelde me als een kind die zijn luier voldiareert als ik dat moet gaan gebruiken ga ik nog liever dood of laat ik mijn baarmoeder eruit hakken.

Ik gebruik altijd tampons, van de aldi
know'm sayin?
word? word.
pi_81839218
mirenaspiraal... 5 jaar niet ongesteld bij mij
“With or without religion you’d have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, it takes religion.”Steven Weinberg
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 mei 2010 @ 18:57:19 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_81839313
Inderdaad: Mirena
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_81847279
Ob tampons, met inbrenghuls. Puur vanwege het gemak, echt bang voor vieze vingers ben ik niet (heb tenslotte een kraan) maar ze zijn zo makkelijk
pi_81847685
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:23 schreef Jojoortje het volgende:
Die van de Kruidvat.

Die hebben zo'n twist in het midden waardoor je ze makkelijker open maakt
Die gebruik ik ook altijd. Vervelende van tampons vind ik wel dat ze nogal eens pluizen, dan gooi ik ze altijd weg.
  maandag 24 mei 2010 @ 21:59:35 #15
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_81848782
@Isegrim, ik zou toch eens een balletje opgooien bij je HA als je er weer eens bent. Over die blaas bedoel ik. Ik vind dat toch een beetje vreemd klinken. Beetje zoals een verzakking van het e.e.a. (ben totaal niet medisch onderlegd maar ik ken vrouwen die zoiets hebben - meestal wel mensen die een of meer bevallingen achter de rug hebben).

Mijn favo product is ob-tampon mini. Soms ben ik tampons zat en dan gebruik ik Always. Zonder vleugels of andere ingewikkelde frutsels. Ik vrees het moment waarop ik met de pil ga stoppen. Ik herinner me nog van vroeger dat ik altijd met een super o.b. en 3 verbanden (een in het midden en 2 opzij) moest gaan slapen. Maar misschien is mijn lichaam in al die tijd ook veranderd.
pi_81852765
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:59 schreef Aventura het volgende:
@Isegrim, ik zou toch eens een balletje opgooien bij je HA als je er weer eens bent. Over die blaas bedoel ik. Ik vind dat toch een beetje vreemd klinken. Beetje zoals een verzakking van het e.e.a. (ben totaal niet medisch onderlegd maar ik ken vrouwen die zoiets hebben - meestal wel mensen die een of meer bevallingen achter de rug hebben).
Kan me er niet heel druk over maken. Mijn moeder had hetzelfde na d'r dertigste, ook alleen met tampons.

Dit zijn de dingen die ik nu gebruik:

maandag 24 mei 2010 @ 23:10:03 #17
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81852821
Ik slik de pil altijd een tijdje door, maar voor die paar keer per jaar --> OB
pi_81852831
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:19 schreef electronique het volgende:
niks, de pil doorslikken
Dan word ik net zo hard ongesteld alleen weet ik dan niet wanneer.
pi_81855389
Tampons...

Ik snap echt niet dat vrouwen maandverband kunnen gebruiken, ik vind dat zo'n smerig gevoel
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_81855448
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:47 schreef Pixie. het volgende:
Kotex tampons super
Die ga ik een keer proberen. Ik gebruik nu die van OB, maar die vind ik totaal niet fijn, die dingen pluizen als de ziekte.
pi_81855482
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 00:21 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Die ga ik een keer proberen. Ik gebruik nu die van OB, maar die vind ik totaal niet fijn, die dingen pluizen als de ziekte.
klopt, echt irritant..

Ik ga die kotex ook maar eens proberen!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_81856355
Ik begrijp nooit waarom mensen de pil zovaak doorslikken. Toen ik nog aan de pil was en het kwam niet handig uit (vakanties oid) dan slikte ik 'm ook wel door, maar standaard doorslikken? Nah.
pi_81857427
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 01:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ik begrijp nooit waarom mensen de pil zovaak doorslikken. Toen ik nog aan de pil was en het kwam niet handig uit (vakanties oid) dan slikte ik 'm ook wel door, maar standaard doorslikken? Nah.
Waarom niet? Het is als je lijf het goed verdraagt om door te slikken, nergens voor nodig om ongesteld te worden. Dus ik ging niet voor mijn plezier een week lang bloeden. Ik slikte voor mijn mirena gewoon een half jaar door, gelukkig trok mijn lijf dat.

En hoewel ik vroeger nooit last had van mijn menstruatie, niet hevig bloeden, geen krampen enz enz... vond ik het wel altijd een beetje een gedoe. Gewoon alleen die tampons meenemen, eruit en erin frutten, weggooien in een overflowing prullenbak...en dan heb ik het nieteens over sex, heb ik niet zo'n zin in als ik meteen allemaal bloedvlekken maak in bed ed.

Neh, ik weet wel leukere dingen dan ongesteld worden. Terwijl je het supersimpel kan uitstellen door de pil door te slikken
Ik begrijp dus niet zo goed waarom je hem niet standaard door zou slikken, tenzij je lichaam er niet lekker op reageert.
“With or without religion you’d have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, it takes religion.”Steven Weinberg
pi_81857877
Prikpil .

Daarvoor tampons vannn. De verpakkingen waren blauw (Met geel/oranje/roze accenten), ik ben de naam vergeten
  Moderator dinsdag 25 mei 2010 @ 07:36:00 #25
9859 crew  Karina
Woman
pi_81857923
Tampons, het merk maakt niet zoveel uit, maar die van het Kruidvat gaan inderdaad erg handig open. En voor de eerste 2 dagen ook altijd nog een inlegkruisje erbij voor eventueel doorlekken.

Maandverband gebruikte ik vroeger wel, maar nu vind ik het vies en ik heb altijd zo'n gevoel dat je het toch ruikt.

Die sponsjes lijken me niet, vooral het er weer uithalen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')