hmm, dan ben ik een br33zah sl3tjuuuhquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:24 schreef P.F het volgende:
Ik vind strongbow lekkerder dan Jilzz! Jilzz is zo zoet..
En Jilzz is de nieuwe Breezer!!!!
Vind je echte cider niet veel lekkerder?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:32 schreef Noukjee het volgende:
[..]
hmm, dan ben ik een br33zah sl3tjuuuh
haha, want ik vind jillz heerlijk
NEEH, of tenmiste ik durf niet te testen maar bloed is goedquote:
Oh ja! Is die aflevering al geweest? Dan weet ik wat ik nu ga doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Gisteravond de laatste aflevering van Lost gekeken (nu is 't écht afgelopen) en tot 2 uur opgebleven, dus vanmorgen enorm brak. Waren niet m'n beste lessen vandaag
veel zelfstandig werken en een paar onverwachte toetsen. Excuses voor de dalende kwaliteit van Ons Onderwijs, dus
.
lieve uniekje, test nou maar, want een beetje bloed gebeurt ook aan t begin van de zwangerschap nog weleens, innestelingsbloedingquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
NEEH, of tenmiste ik durf niet te testen maar bloed is goedals is het niet al teveel.
Fijne avond lieve slankies...Maria, hopelijk heb je weinig pijn!
Trusten
Ook, ik vind het allebei echt heel lekker!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vind je echte cider niet veel lekkerder?
Sieneke hoeft donderdag pas hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:30 schreef Tinkepink het volgende:
Vanavond Songfestival![]()
Maar eens op zoek naar de lijst met ''artiesten''
Nou en? Als de rest maar half zo erg is heb ik een geweldige avondquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:46 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Sieneke hoeft donderdag pas hoor.
Eierprutje klinkt best viesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Noukje, leuke koekiemonster!![]()
Volgens mij heb ik op mn wang gekauwdIk dacht de hele tijd: er zit iets tussen mn kiezen
Nouja. Ik heb wel 4 zachte bolletjes op, met eierprutje en filet americain
Ah, dan zitten we donderdag om dezelfde reden voor de buis.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou en? Als de rest maar half zo erg is heb ik een geweldige avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is dat helemaal niet erg, huisarts vertelde mij laatst dat het geen kwaad kon, omdat ongesteld zijn als je de pil slikt eigenlijk "nep" is. Het fijne weet ik er niet van. Het is alleen zo dat het gewoon niet lukt bij iedereen. Ik krijg standaard na 1x doorslikken in de tweede strip middenin een bloeding die dan aanhoudt net zolang tot ik een stopweek inlas. Dat is zo omslachtig dat ik daarom maar gewoon netjes aan het eind van iedere strip een stopweek doe.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:09 schreef Laureline het volgende:
Leuk om jou ook eens te zien Mevrouw Puff! Ziet er goed uit![]()
Ik las trouwens net in dit topic: Ongesteldheid - jouw favoriete product dat veel vrouwen tegenwoordig gewoon de pil non-stop doorslikken, en zo helemaal niet meer (nep-)ongesteld worden. Dat lijkt mij, als leek, niet zo goed eigenlijk, maar ik heb er de ballen verstand van, dus misschien is dat gewoon achterhaalde? loveli?
Non-stop doorslikken kan prima hoor, de betrouwbaarheid wordt in principe niet minder (behalve als je minder netjes gaat innemen) en het is echt niet zo dat er een heleboel baarmoederslijmvlies opgebouwd wordt, dat wordt juist netjes in evenwicht gehouden. Wel is het, zoals razz al eerder zei, dat doorbraakbloedingen dan wel voor kunnen komen, zelf lijkt me dat niet zo prettig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:09 schreef Laureline het volgende:
Leuk om jou ook eens te zien Mevrouw Puff! Ziet er goed uit![]()
Ik las trouwens net in dit topic: Ongesteldheid - jouw favoriete product dat veel vrouwen tegenwoordig gewoon de pil non-stop doorslikken, en zo helemaal niet meer (nep-)ongesteld worden. Dat lijkt mij, als leek, niet zo goed eigenlijk, maar ik heb er de ballen verstand van, dus misschien is dat gewoon achterhaald? loveli?
Lijkt me trouwens heerlijk, niet meer ongesteld![]()
Hier ook! Als ik niet na 3 strippen stop, dan gebeurt het sowieso! En het is niet erger dan normaal, dus ... ik vind het bestquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kwam er ook achter dat doorslikken niet erg was, van de huisarts en ik dacht ook van loveli, die me mijn huidige pil aanraadde![]()
Alleen ik moet wel af en toe een stopweekje inlassen, omdat ik anders tussenbloedingen krijg en das irritantDus ik stop nu na 1 doosje (=3 stripjes) - das al een stuk minder ongesteld worden dan anders!
Verplichte bijwerkklasjes tvan 7 tot 7quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben niet vrolijk, ben even de tussenstand aan het opnemen van mijn mentorklas. Van de 24 staan er nu 15 op blijven zitten.. Ze zullen het toch echt zelf moeten doen, maar ik begin me nu toch echt wel zorgen te maken
.
Ja, die neiging hebben ze, alleen is dit 3HAVO en hebben we de regel dat ze de maximaal drie onvoldoende punten die je nog mag hebben als je over wilt gaan ook nog moeten compenseren. En dat gaan een heleboel niet redden (bijvoorbeeld 5,5,5 moet 7,7,7 voor andere vakken tegenover staan). Daar hebben ze zich op verkeken hoewel herhaaldelijk op gewezen dit jaarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Imago: irritant als dat gebeurt hè!Jammer!
Razz: hebben leerlingen niet de neiging om dan in de laatste proefwerkweek als een gek te gaan werken en de boel weer recht te trekken? Zo ging dat bij ons altijd.
quote:
Daar kom ik nooitquote:
Die van mij ook. Ik mis hem zo erg! Nog iets langer dan 2 weken denk ik..quote:
Schijt aan hebben. Rondsletten is best leukquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:56 schreef Syrena het volgende: En omdat zoenen met McE nog in de mijn planning zit, die ook bij het groepje hoort, dat zou wel zeer slettig zijn. Dus
Ja, maar niet in vriendengroepen die je jaren later nog op verjaardagen etc gaat tegenkomen. Mijn BFF heeft dat vroeger wel gedaan, daar heb ik veel van geleerdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Schijt aan hebben. Rondsletten is best leuk
Met zemen lap?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:08 schreef Syrena het volgende:
OMG, H&M verkoopt een FIETSBROEKCaprilegging my ass, I know a fietsbroek when I see one!
Vaak genoeg aangehad in de 90s.
Nee, wel met bijbehorend "lijkt op fietsshirt"-shirt. Waarop mijn opa zei: "Hee, Eddy Merkx!"quote:
Daar maak je een vriendje toch niet gelukkig mee PF?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik haal het zo weg want hij zit sinds kort ook op fok
quote:
Ja nou ja we gingen er toen heen omdat hij het erg leuk vondquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Moe, dus de pc gaat uit, dan ben ik morgen zo fris als een hoentje hoop ik!
Trusten allemaal![]()
[..]
Daar maak je een vriendje toch niet gelukkig mee PF?
Foto?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:48 schreef P.F het volgende:
Ja, kreeg een verkeerde maat/bh opgestuurd en was te laat met terug sturen naar de H&M
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:08 schreef Syrena het volgende:
OMG, H&M verkoopt een FIETSBROEKCaprilegging my ass, I know a fietsbroek when I see one!
Vaak genoeg aangehad in de 90s.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |