Eierprutje klinkt best viesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Noukje, leuke koekiemonster!![]()
Volgens mij heb ik op mn wang gekauwdIk dacht de hele tijd: er zit iets tussen mn kiezen
Nouja. Ik heb wel 4 zachte bolletjes op, met eierprutje en filet americain
Ah, dan zitten we donderdag om dezelfde reden voor de buis.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou en? Als de rest maar half zo erg is heb ik een geweldige avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is dat helemaal niet erg, huisarts vertelde mij laatst dat het geen kwaad kon, omdat ongesteld zijn als je de pil slikt eigenlijk "nep" is. Het fijne weet ik er niet van. Het is alleen zo dat het gewoon niet lukt bij iedereen. Ik krijg standaard na 1x doorslikken in de tweede strip middenin een bloeding die dan aanhoudt net zolang tot ik een stopweek inlas. Dat is zo omslachtig dat ik daarom maar gewoon netjes aan het eind van iedere strip een stopweek doe.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:09 schreef Laureline het volgende:
Leuk om jou ook eens te zien Mevrouw Puff! Ziet er goed uit![]()
Ik las trouwens net in dit topic: Ongesteldheid - jouw favoriete product dat veel vrouwen tegenwoordig gewoon de pil non-stop doorslikken, en zo helemaal niet meer (nep-)ongesteld worden. Dat lijkt mij, als leek, niet zo goed eigenlijk, maar ik heb er de ballen verstand van, dus misschien is dat gewoon achterhaalde? loveli?
Non-stop doorslikken kan prima hoor, de betrouwbaarheid wordt in principe niet minder (behalve als je minder netjes gaat innemen) en het is echt niet zo dat er een heleboel baarmoederslijmvlies opgebouwd wordt, dat wordt juist netjes in evenwicht gehouden. Wel is het, zoals razz al eerder zei, dat doorbraakbloedingen dan wel voor kunnen komen, zelf lijkt me dat niet zo prettig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:09 schreef Laureline het volgende:
Leuk om jou ook eens te zien Mevrouw Puff! Ziet er goed uit![]()
Ik las trouwens net in dit topic: Ongesteldheid - jouw favoriete product dat veel vrouwen tegenwoordig gewoon de pil non-stop doorslikken, en zo helemaal niet meer (nep-)ongesteld worden. Dat lijkt mij, als leek, niet zo goed eigenlijk, maar ik heb er de ballen verstand van, dus misschien is dat gewoon achterhaald? loveli?
Lijkt me trouwens heerlijk, niet meer ongesteld![]()
Hier ook! Als ik niet na 3 strippen stop, dan gebeurt het sowieso! En het is niet erger dan normaal, dus ... ik vind het bestquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kwam er ook achter dat doorslikken niet erg was, van de huisarts en ik dacht ook van loveli, die me mijn huidige pil aanraadde![]()
Alleen ik moet wel af en toe een stopweekje inlassen, omdat ik anders tussenbloedingen krijg en das irritantDus ik stop nu na 1 doosje (=3 stripjes) - das al een stuk minder ongesteld worden dan anders!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |