abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81888001
@Noukje, leuke afbeelding!

@Uniekhoorn, zwanger? Test test test!

@ mezelf, teveel bieten salade nu soort van zuur in mn maag, straks maag even kommetje yoghurt met heel klein beetje chocohagel erin toevoegen aan het lijstje!

+ en ow ja, MOEEEEEEEEEE slecht geslapen. vele gehoest, vriendje ligt nu te pitten op bank omdat ik hem wakker gehouden heb (ik zei: weet je wat ik doormaak met jou gesnurk iedere nacht )
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:52:21 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81888236
Noukje, leuke koekiemonster!

Volgens mij heb ik op mn wang gekauwd Ik dacht de hele tijd: er zit iets tussen mn kiezen Nouja. Ik heb wel 4 zachte bolletjes op, met eierprutje en filet americain
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:55:49 #153
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81888455
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Noukje, leuke koekiemonster!

Volgens mij heb ik op mn wang gekauwd Ik dacht de hele tijd: er zit iets tussen mn kiezen Nouja. Ik heb wel 4 zachte bolletjes op, met eierprutje en filet americain
Eierprutje klinkt best vies

bah, songfestival, dat vind ik stom!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:56:57 #154
295518 de_nachtwacht
scatterbrain
pi_81888533
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou en? Als de rest maar half zo erg is heb ik een geweldige avond
Ah, dan zitten we donderdag om dezelfde reden voor de buis.
pi_81888747
Wieckse Rosé. Ik vind heerlijk, voor als het warm is op een terrasje. Verfrissender dan wijn. Je moet gewoon niet verwachten dat je bier gaat proeven.

Tevens (en geheel offtopic): Mozart Requiem.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:01:29 #156
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81888841

Lijstje is dramatisch, lang leve een dagje pretpark. Maar het was wel heel leuk!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_81888845
Hoiiii
Veel beterschap Maria, hoop dat het een beetje meevalt verder met je gebrek-aan-kies!

Dit was de eerste dag van m'n nieuwe co-schap en het was erg leuk
Ohja en weer wat meer fietsen dan eerst, de brug op viel nog wel een beetje tegen

Lijstje:
O: dubbele boterham hagelslag
T: appel
L: dubbele boterham kaas, dubbele grillworst met komkommer
T: appel
T: glas appelsap
T: 2 pure droste chocolaatjes
D: rode bietjessalade met yoghurtdressing en makreel

hier kiekjes van m'n nieuwe brillen, ze zijn toch wel wat heftig ineens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:01:44 #158
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81888861
Oh, en beterschap Maria en Phaidra!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_81889048
Whoa, MevrouwPuff, je krullen diewillik! En leuke brillen . Ik wil ook een nieuwe, maar vind dan toch steeds de bril die ik al heb het leukst. En ik heb een hekel aan brillenverkopers.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2010 21:09:41 ]
pi_81889214
Ik vind dat ze je leuk staan Puff! En die krullen wil ik ook!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:07:47 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81889329
Noukje: het is wel lekker, en simpel gekookte eitjes, geprakt met zout/peper/bieslook en een lepeltje mayo

Puff, ik vind ze leuk, vooral de paarse! Ik weet niet wat voor 1 je er eerst had, maar te heftig vind ik ze niet. Hangt er natuurlijk erg vanaf hoe je gewend bent jezelf te zien En idd, toffe krullies en oogkleur!
pi_81889470
Leuk om jou ook eens te zien Mevrouw Puff! Ziet er goed uit

Ik las trouwens net in dit topic: Ongesteldheid - jouw favoriete product dat veel vrouwen tegenwoordig gewoon de pil non-stop doorslikken, en zo helemaal niet meer (nep-)ongesteld worden. Dat lijkt mij, als leek, niet zo goed eigenlijk, maar ik heb er de ballen verstand van, dus misschien is dat gewoon achterhaald? loveli?
Lijkt me trouwens heerlijk, niet meer ongesteld
pi_81889623
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:09 schreef Laureline het volgende:

Ik las trouwens net in dit topic: Ongesteldheid - jouw favoriete product dat veel vrouwen tegenwoordig gewoon de pil non-stop doorslikken, en zo helemaal niet meer (nep-)ongesteld worden. Dat lijkt mij, als leek, niet zo goed eigenlijk, maar ik heb er de ballen verstand van, dus misschien is dat gewoon achterhaalde? loveli?
Volgens mij is dat helemaal niet erg, huisarts vertelde mij laatst dat het geen kwaad kon, omdat ongesteld zijn als je de pil slikt eigenlijk "nep" is. Het fijne weet ik er niet van. Het is alleen zo dat het gewoon niet lukt bij iedereen. Ik krijg standaard na 1x doorslikken in de tweede strip middenin een bloeding die dan aanhoudt net zolang tot ik een stopweek inlas. Dat is zo omslachtig dat ik daarom maar gewoon netjes aan het eind van iedere strip een stopweek doe.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2010 21:11:31 ]
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:13:28 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81889829
Ik kwam er ook achter dat doorslikken niet erg was, van de huisarts en ik dacht ook van loveli, die me mijn huidige pil aanraadde
Alleen ik moet wel af en toe een stopweekje inlassen, omdat ik anders tussenbloedingen krijg en das irritant Dus ik stop nu na 1 doosje (=3 stripjes) - das al een stuk minder ongesteld worden dan anders!
pi_81889960
Ik slik de pil ook altijd maaaaaanden door, kan geen kwaad volgens de huisarts en het komt me wel goed uit om dat te geloven
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_81890016
Dank jullie wel allemaal
Vandaag had ik nog m'n oude (saaie zwarte met half montuur) opgedaan, maar deze zijn wel wat hipper denk ik.
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:09 schreef Laureline het volgende:

Ik las trouwens net in dit topic: Ongesteldheid - jouw favoriete product dat veel vrouwen tegenwoordig gewoon de pil non-stop doorslikken, en zo helemaal niet meer (nep-)ongesteld worden. Dat lijkt mij, als leek, niet zo goed eigenlijk, maar ik heb er de ballen verstand van, dus misschien is dat gewoon achterhaald? loveli?
Lijkt me trouwens heerlijk, niet meer ongesteld
Non-stop doorslikken kan prima hoor, de betrouwbaarheid wordt in principe niet minder (behalve als je minder netjes gaat innemen) en het is echt niet zo dat er een heleboel baarmoederslijmvlies opgebouwd wordt, dat wordt juist netjes in evenwicht gehouden. Wel is het, zoals razz al eerder zei, dat doorbraakbloedingen dan wel voor kunnen komen, zelf lijkt me dat niet zo prettig.
En een 'normale bloeding' in je stopweek is voor mij wel een teken dat, toch niet heeel stiekem die ééntiende procent kans gegrepen is om een babytje te worden
pi_81890112
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kwam er ook achter dat doorslikken niet erg was, van de huisarts en ik dacht ook van loveli, die me mijn huidige pil aanraadde
Alleen ik moet wel af en toe een stopweekje inlassen, omdat ik anders tussenbloedingen krijg en das irritant Dus ik stop nu na 1 doosje (=3 stripjes) - das al een stuk minder ongesteld worden dan anders!
Hier ook! Als ik niet na 3 strippen stop, dan gebeurt het sowieso! En het is niet erger dan normaal, dus ... ik vind het best
pi_81890220
Oh en ik ben afgewezen om die baan. Om een reden die ze ook uit m'n CV hadden kunnen halen en die de headhunter na ons eerste gesprek ook al wist, dus ik vind het eigenlijk gewoon zonde van m'n tijd (en stress!) dat ik dan toch dat sollicitatiegesprek ben gaan doen. Jammer, maar helaas.

Ik heb gezond eten maar even opgegeven, het lukt gewoon niet Volgende week ook op vakantie, dan kan ik ook niet regelmatig eten, dus kan ik ook de motivatie opbrengen om dan nu die paar dagen van tevoren weer heel streng voor mezelf te doen. Maar na de vakantie MOET het gewoon weer!!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_81890319
Ach, hoe je op de pil reageert is sowieso ontzettend persoonlijk, dus waarschijnlijk is dit ook iets wat voor iedereen anders is.
pi_81890341
O leuk waar ga je heen ?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:19:41 #171
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81890396
Terug van pilates, I feel my booty
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_81890507
Grr vakantiegeld valt zwaar tegen! Kutbelasting (denk ik!) Op mn papiertje stond bijna het dubbele

600 euro minder dan vorig jaar! Terwijl ik praktisch hetzelfde werk .. wat een crap
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:22:13 #173
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81890621
Ik heb nog geen vakantiegeld, morgen even over bellen. Zucht.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:25:00 #174
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81890852
ik slik de pil ook wel eens aantal maanden achter elkaar door. Kan idd helemaal geen kwaad, maar na 3 maanden las ik toch een stopweek in, omdat ik anders alsnog een beetje tussenbloeding krijg, en zodat ik 100% zeker weet dat ik niet stiekem op de een of andere gekke vreemde manier zwanger ben!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:27:19 #175
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81891040
Ik heb me vakantie geld ook al binnen,
iets minder dan m'n maandloon!

YEAH me bestelde bikini van 2 maanden geleden is bijna onderweg
Krijg hem morgen hopelijk binnen! yeah yeah yeah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: