Had je niet de staafmixer er even op kunnen zetten? Dat werkt goed voor gebonden groentesoepen, als je weinig vocht gebruikt heb je zo een hele gezonde soep met een mooie substantiequote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:50 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb net de smerigste aspergesoep ooit gemaakt (en deels opgegeten)![]()
Het moest ongeveer dit worden, maar hij werd niet dik en ik dacht dat creme fraiche in plaats van room ook wel zou kunnen maar dat kon dus niet. Dus ik had dunne soep met klonten creme fraiche en de ei en de ham zonken dus het zag er niet bijzonder appetijtelijk uit. Op zich was de smaak nog best goed maar ik kon me maar niet over de structuur heenzetten. Dus heb ik de stukjes er maar uitgegeten en de rest maar weggegooid. Nu eet ik met tegenzin erwtjes met worteltjes
Ben je bijna jarig?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:04 schreef Blurred86 het volgende:
Ja ik dacht nog even, had ik nu maar een staafmixer
Ja Wieckse is echt lekker iddquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Je bent wel fijn optimistisch
![]()
Ik snap nu trouwens je rosebiertjesIk heb een vierpak blikjes Wieckse Rosé, en dat is echt lekker
Gelukkig zijn het kleine blikjes.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja Wieckse is echt lekker idd. Die andere merken vind ik niet zo.
Mee eens, doe mij maar een strongbow of nog liever een jillz,quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:10 schreef P.F het volgende:
Ik heb een keer rosébier op en ik vond het eigenlijk totaal niet naar bier smakenVeel te zoet!
Geef mij maar een drankje als strongbow
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgen zouden mijn ex en moi al 10 jaar getrouwd zijn*schrik*
En nog niet ongesteld (soms een beetje bloed) en ik wil mijzelf inkopen bij vriend, dus wij kunnen ook net zo goed trouwen ?
hmm, dan ben ik een br33zah sl3tjuuuhquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:24 schreef P.F het volgende:
Ik vind strongbow lekkerder dan Jilzz! Jilzz is zo zoet..
En Jilzz is de nieuwe Breezer!!!!
Vind je echte cider niet veel lekkerder?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:32 schreef Noukjee het volgende:
[..]
hmm, dan ben ik een br33zah sl3tjuuuh
haha, want ik vind jillz heerlijk
NEEH, of tenmiste ik durf niet te testen maar bloed is goedquote:
Oh ja! Is die aflevering al geweest? Dan weet ik wat ik nu ga doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Gisteravond de laatste aflevering van Lost gekeken (nu is 't écht afgelopen) en tot 2 uur opgebleven, dus vanmorgen enorm brak. Waren niet m'n beste lessen vandaag
veel zelfstandig werken en een paar onverwachte toetsen. Excuses voor de dalende kwaliteit van Ons Onderwijs, dus
.
lieve uniekje, test nou maar, want een beetje bloed gebeurt ook aan t begin van de zwangerschap nog weleens, innestelingsbloedingquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
NEEH, of tenmiste ik durf niet te testen maar bloed is goedals is het niet al teveel.
Fijne avond lieve slankies...Maria, hopelijk heb je weinig pijn!
Trusten
Ook, ik vind het allebei echt heel lekker!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vind je echte cider niet veel lekkerder?
Sieneke hoeft donderdag pas hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:30 schreef Tinkepink het volgende:
Vanavond Songfestival![]()
Maar eens op zoek naar de lijst met ''artiesten''
Nou en? Als de rest maar half zo erg is heb ik een geweldige avondquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:46 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Sieneke hoeft donderdag pas hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |