Verplichte bijwerkklasjes tvan 7 tot 7quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben niet vrolijk, ben even de tussenstand aan het opnemen van mijn mentorklas. Van de 24 staan er nu 15 op blijven zitten.. Ze zullen het toch echt zelf moeten doen, maar ik begin me nu toch echt wel zorgen te maken
.
Ja, die neiging hebben ze, alleen is dit 3HAVO en hebben we de regel dat ze de maximaal drie onvoldoende punten die je nog mag hebben als je over wilt gaan ook nog moeten compenseren. En dat gaan een heleboel niet redden (bijvoorbeeld 5,5,5 moet 7,7,7 voor andere vakken tegenover staan). Daar hebben ze zich op verkeken hoewel herhaaldelijk op gewezen dit jaarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Imago: irritant als dat gebeurt hè!Jammer!
Razz: hebben leerlingen niet de neiging om dan in de laatste proefwerkweek als een gek te gaan werken en de boel weer recht te trekken? Zo ging dat bij ons altijd.
quote:
Daar kom ik nooitquote:
Die van mij ook. Ik mis hem zo erg! Nog iets langer dan 2 weken denk ik..quote:
Schijt aan hebben. Rondsletten is best leukquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:56 schreef Syrena het volgende: En omdat zoenen met McE nog in de mijn planning zit, die ook bij het groepje hoort, dat zou wel zeer slettig zijn. Dus
Ja, maar niet in vriendengroepen die je jaren later nog op verjaardagen etc gaat tegenkomen. Mijn BFF heeft dat vroeger wel gedaan, daar heb ik veel van geleerdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Schijt aan hebben. Rondsletten is best leuk
Met zemen lap?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:08 schreef Syrena het volgende:
OMG, H&M verkoopt een FIETSBROEKCaprilegging my ass, I know a fietsbroek when I see one!
Vaak genoeg aangehad in de 90s.
Nee, wel met bijbehorend "lijkt op fietsshirt"-shirt. Waarop mijn opa zei: "Hee, Eddy Merkx!"quote:
Daar maak je een vriendje toch niet gelukkig mee PF?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik haal het zo weg want hij zit sinds kort ook op fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |