abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81891304
Ik ben niet vrolijk, ben even de tussenstand aan het opnemen van mijn mentorklas. Van de 24 staan er nu 15 op blijven zitten. . Ze zullen het toch echt zelf moeten doen, maar ik begin me nu toch echt wel zorgen te maken .
pi_81892301
Imago: irritant als dat gebeurt hè! Jammer!

Razz: hebben leerlingen niet de neiging om dan in de laatste proefwerkweek als een gek te gaan werken en de boel weer recht te trekken? Zo ging dat bij ons altijd.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81892373
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben niet vrolijk, ben even de tussenstand aan het opnemen van mijn mentorklas. Van de 24 staan er nu 15 op blijven zitten. . Ze zullen het toch echt zelf moeten doen, maar ik begin me nu toch echt wel zorgen te maken .
Verplichte bijwerkklasjes tvan 7 tot 7
(of misschien toch niet )
pi_81892581
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Imago: irritant als dat gebeurt hè! Jammer!

Razz: hebben leerlingen niet de neiging om dan in de laatste proefwerkweek als een gek te gaan werken en de boel weer recht te trekken? Zo ging dat bij ons altijd.
Ja, die neiging hebben ze, alleen is dit 3HAVO en hebben we de regel dat ze de maximaal drie onvoldoende punten die je nog mag hebben als je over wilt gaan ook nog moeten compenseren. En dat gaan een heleboel niet redden (bijvoorbeeld 5,5,5 moet 7,7,7 voor andere vakken tegenover staan). Daar hebben ze zich op verkeken hoewel herhaaldelijk op gewezen dit jaar , en ik hoop maar dat ze dat nog gaan redden. Anders hebben we volgend jaar een grote groep 3HAVO leerlingen .

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2010 21:45:09 ]
pi_81892902
Maar - genoeg over werk - ik ga nog heel verantwoord een bakje aardbeien eten, een mok thee drinken en nog even lezen en dan naar bed, morgen weer een drukke dag.
pi_81893120
3Havo staat daar toch bekend om? Tenminste, in mijn tijd 3havo en 3/4 VWO. Daar hebben ze me toen zo bang voor gemaakt dat toen ik op 3 VWO zat en voor een ingelast gesprek naar m'n mentor moest, ik keihard ging leren daarna En ik moest er alleen heen omdat ik schei en economie gekozen had in mijn pakket en dat kon niet, ik was de enige met die combinatie en dat was roostertechnisch niet te doen.

Vriendinnetje moest toen wel naar Havo omdat ze het niet haalde.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81893267
Gut wat is mijn meneer toch leuk
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_81893276
Puffie, wat heb jij een leuk hoofd En de brillen staan je super.

Als ik de pil 1 maand doorslik denk ik altijd meteen dat ik daar kilo's van aankom Vocht en vreterijen enzo.
Ik ben 'm nu ook aan het doorslikken omdat ik niet ongesteld wilde worden op mijn eerste werkdag elders.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81893462
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:52 schreef imago het volgende:

Ik wil ook een leuke meneer. Maar dan zonder dat ik eerst weer een hoop stommerds tegenkom en zonder dat ik eerst moet daten en dat soort zeik. Ik krijg echt een mannenfobie merk ik. Op Groovegarden was er een leuke (=uiterlijk) en nog vrij ook kennelijk. En ik durfde niet eens naar 'm te kijken (nou ja, niet uitgebreid & flirtueus dan).
pi_81893567
Perruche ik heb net mijn nagels gelakt dus ik kan straks pas weer meten
pi_81893660
En hij hoorde bij het groepje, dat hield me ook wel tegen eiks, want ik ben pas vier keer mee wezen stappen en om dan al meteen op een dude van het groepje te duiken lijkt me sociaal gezien niet handig.

En omdat zoenen met McE nog in de mijn planning zit, die ook bij het groepje hoort, dat zou wel zeer slettig zijn. Dus
pi_81893751
Juist doen voordat je in de friendszone komt
pi_81894109
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:56 schreef P.F het volgende:
Juist doen voordat je in de friendszone komt
Daar kom ik nooit
pi_81894408

[ Bericht 67% gewijzigd door P.F op 26-05-2010 09:56:02 ]
  dinsdag 25 mei 2010 @ 22:04:03 #190
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81894480
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:52 schreef imago het volgende:
Die van mij ook. Ik mis hem zo erg! Nog iets langer dan 2 weken denk ik..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 22:07:37 #191
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_81894807
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:56 schreef Syrena het volgende: En omdat zoenen met McE nog in de mijn planning zit, die ook bij het groepje hoort, dat zou wel zeer slettig zijn. Dus
Schijt aan hebben. Rondsletten is best leuk
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 22:07:57 #192
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_81894849
En Puffje, die brillen staan je erg leuk
pi_81894901
OMG, H&M verkoopt een FIETSBROEK Caprilegging my ass, I know a fietsbroek when I see one!
Vaak genoeg aangehad in de 90s.
pi_81895085
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Schijt aan hebben. Rondsletten is best leuk
Ja, maar niet in vriendengroepen die je jaren later nog op verjaardagen etc gaat tegenkomen. Mijn BFF heeft dat vroeger wel gedaan, daar heb ik veel van geleerd

(Ja, dat is die met de MSN-seksert en McVrouwNetDood).
pi_81895147
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:08 schreef Syrena het volgende:
OMG, H&M verkoopt een FIETSBROEK Caprilegging my ass, I know a fietsbroek when I see one!
Vaak genoeg aangehad in de 90s.
Met zemen lap?
pi_81895331
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:11 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Met zemen lap?
Nee, wel met bijbehorend "lijkt op fietsshirt"-shirt. Waarop mijn opa zei: "Hee, Eddy Merkx!"
pi_81895420
Eddy gaat nu boterhammen smeren voor morgen en dan slapen
  dinsdag 25 mei 2010 @ 22:15:22 #198
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_81895593
In de Duitse H&M noemen ze het beestje ook gewoon bij de naam: Radlerhose.
pi_81895694
Moe, dus de pc gaat uit, dan ben ik morgen zo fris als een hoentje hoop ik!
Trusten allemaal
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:03 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik haal het zo weg want hij zit sinds kort ook op fok
Daar maak je een vriendje toch niet gelukkig mee PF?
pi_81895925
DaD gefeliciteerd met je huisje! Ik krijg mijn vakantiegeld ook pas eind juni, zodat mijn baas van de extra getrokken rente een sportwagen kan kopen
Mariaatje, wat naar van de kakenbeul. Hopelijk zwelt het niet al te veel op en valt de pijn morgen mee. En heel goed van de bolletjes!
En ook beterschap voor de nare blessures van Phaidra. Hoe gaat het trouwens met je moeder?
En Puff, mooie krullen en ogen en algeheel hoofd en natuurlijk bril

Meer heb ik even niet onthouden.

Lijstje:
O: 2 boterhammen pindakaas, 1 met halvajam. 1 daim, want die lag nog in de auto (slecht excuus)
T: appel
L: pistoletje met 30+ kaas en een krentenbol
T: banaan
D: spinazie, ei, tartaartje en krieltjes
S: Pilates
T: eierkoek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')