Oui oui, c'est une topique pour une mademoiselle très mignonne!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mais oui, une topique du nom! Très bon, mademoiselle!
Hehe dat mignonne moest ik opzoeken!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:34 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oui oui, c'est une topique pour une mademoiselle très mignonne!
Of zoiets. Ou quelque chose dans ce genre!
Aroo! Poor thing, beterschap he!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:36 schreef shinydiscoball het volgende:
Verder wil ik nog even mededelen dat ik op dit moment erg last heb van ongestelheidskrampen. Auwie![]()
/dagboekpost
Dat weet je doordat je a) nooit meer uit jezelf aan seks (Co: lees: sex) denkt en b) dat over is zodra je ermee gestopt bent. 1+1=2!quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk geformuleerd.
Ik zou in zo'n geval bang zijn dat ik geen aantrekkingskracht meer voelde. Hoe weet je dat het aan dat ding ligt en niet aan je partner?
Oei volgende week al?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Kus voor iedereen die pijn heeft. In het lichaam, of in het hart![]()
En verder heb ik ook vast wat frans geleerd, voor als ik volgende week de berg op moet fietsen en het niet lukt: Poussez!! Poussez plus forte!!!
En: Je vais mourir![]()
Zeg ben jij nou ook goed in Frans? Kun jij m'n examen maandag niet maken? Ik ga me er nu doorheen slaan met een woordenboekquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hehe dat mignonne moest ik opzoeken!
[..]
Aroo! Poor thing, beterschap he!![]()
Ik maak wel krullies en dan ziet níemand dat ik het ben!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:45 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Zeg ben jij nou ook goed in Frans? Kun jij m'n examen maandag niet maken? Ik ga me er nu doorheen slaan met een woordenboek
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oei volgende week al?Schop me even dat ik vanaaf iets doneer (ik ga vanaaf al mn openstaande betalingen in 1x doen!
![]()
)!! Oh weet je wat, ik heb de site al gevonden en ik laat hem gewoon openstaan tot ik iets erop gezet heb
Vast!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik maak wel krullies en dan ziet níemand dat ik het ben!
www.interglot.com is overigens mijn vriend![]()
En je er doorheen slaan met een woordenboek is de beste manierAls je het woordenboeken / zinsconstructie trucje eenmaal een beetje doorhebt, is er geen drol aan! Okee das misschien wat overenthousiast, maar denk eerder in keuteltjes dan in drollen
![]()
Komt goed, Shinyface
jij kunt dat wel!! straal ik ook wat kracht naar jou, maandagquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:45 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Zeg ben jij nou ook goed in Frans? Kun jij m'n examen maandag niet maken? Ik ga me er nu doorheen slaan met een woordenboek
Van dattum!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
jij kunt dat wel!! straal ik ook wat kracht naar jou, maandag
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Van dattum!
*Buik naar voren steekt* Troetelbeertjes, STRAAAAL!
Oh maandag alquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:45 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
subjectief overeten is dat: je hebt teveel gegeten, weet dat, en hebt het gevoel dat je de controle kwijt was.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:41 schreef _Calimero_ het volgende:
Goed om te weten, Marz![]()
+/- 1000 Kcal aan ijs en chocola is zeker een eetbui te noemen he, en niet gewoon een grote snoeplust?![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:21 schreef loveli het volgende:
[..]van echt laten lopen is geen sprake hier. er verandert in wezen niks. plus ik ken hem behoorlijk goed dus ik denk dat ik zijn reactie wel aardig kan inschatten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarbij, ik neem van de week contact op, met een iets duidelijker berichtje...
we zien wel.Kwak
Wil best schoppen hoor, om 2 redenen. Reden 1: ik zie geen 1000 kcal choco en ijs, tenzij je de aantallen bent vergeten neer te tikken. Tweede schop: ik mis groente!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Mijn lijstje vandaag![]()
O: crackers met kaas
L: kitkat, zo'n B&J ijs met koekje ding (was niet eens lekker eigenlijk) en kinder-choco![]()
![]()
T: kaasstengel
D: thaise kippensoep met noodles & brood
S: 2 uur spinning
Feel free to give me een goede schop onder mn reet
Ik schop mee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:23 schreef loveli het volgende:
Tweede schop: ik mis groente!
Ohh jawel hoor: de kitkat was 260 ofzo (meer dan ik had verwacht!) b&J 350, en kinder choco waren 3 kleine reepjes (ook 300 bij elkaar)quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Wil best schoppen hoor, om 2 redenen. Reden 1: ik zie geen 1000 kcal choco en ijs, tenzij je de aantallen bent vergeten neer te tikken. Tweede schop: ik mis groente!
Ik ga mijn lunch niet meer 'inhalen' maar wel vanavond gewoon eten. voordeel is dat 2 uur spinning ook zo'n 1000Kcal is, dus dat maakt het wat minder erg.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
subjectief overeten is dat: je hebt teveel gegeten, weet dat, en hebt het gevoel dat je de controle kwijt was.
het is geen objectieve eetbui volgens mij. die moeten een bepaalde tijd duren, een bepaald aantal keer per week voorkomen, en ook een bepaald aantal kcal bevatten, en er komt een soort bewustzijnsvernauwing bij kijken...
niet teveel balen. morgen weer verder! en ook geen maaltijd gaan overslaan nu, want dfan krijg je er vanavond geheid nog eentje!
Hahaha het kwam inderdaad omdat ik het hier had gelezen, en ik nieuwsgierig was geworden. Maar trust me: het koekje was klef en het ijs weinig smaakvol. So not worth the caloriesquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:35 schreef loveli het volgende:
Ik had iig de B&J lager ingeschat. Nog een reden om die B&J dingen met koekjes niet te proberen. En Nynke, ik ben niet vergeten wie er het eerst over begon!
Volgens mij doet Co juist aan seks, niet aan sexquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:38 schreef -marz- het volgende:
Hmm wil ik replyen, is het topic dicht!
[..]
Dat weet je doordat je a) nooit meer uit jezelf aan seks (Co: lees: sex) denkt en b) dat over is zodra je ermee gestopt bent. 1+1=2!
Ik heb overigens vanmorgen mijn Brinta naarbinnen geroeid met een lepel, ik ben niet wezen roeien en ik eet ook niet met roeispanen.
Neuh. Definitely sex it is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij doet Co juist aan seks, niet aan sex.
Co, ik kan je ook geen minuut uit het oog laten he.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Co, ik kan je ook geen minuut uit het oog laten he.
* Vermoeide ouder blik opzet*
Oh shit. Busted.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Co, ik kan je ook geen minuut uit het oog laten he.
* Vermoeide ouder blik opzet*
ik zou zeggen oranje... al moet je dat zelf inschatten natuurlijk...quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hahaha het kwam inderdaad omdat ik het hier had gelezen, en ik nieuwsgierig was geworden. Maar trust me: het koekje was klef en het ijs weinig smaakvol. So not worth the calories![]()
En ik heb nog een kleine 1000 Kcal aan chocola naast me liggen, maar ben er klaar mee. Doe mij maar wat voedingsstoffen straks![]()
In het kader van mijn doelenlijstje: ik moet dus elke dag bijhouden of ik een eetbui had of niet en werk daarbij met groen (geen eetbui) oranje (wel wat gegeten wat niet goed voelde) en rood (definitely een eetbui).
Zou vandaag nog onder oranje kunnen vallen, indien optimistisch bekeken, of toch echt rood?
Maar kan goede seks dan ook vies zijn?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:21 schreef Vivi het volgende:![]()
. Quelle enthousiasme
.
Ik lig brakende op de bank naar plofkippen bij Oprah te kijken.
Ik ben het trouwens met je eensch Co, goede sex is vies.
'Tuuk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar kan goede seks dan ook vies zijn?
Hang het keukenrekje boven je bed?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:26 schreef P.F het volgende:
De cappuccino was trouwens ook gratisbleh
Zit er nu nog en enorm de twijfelen over een keukenrekje en een bedplankje
De vragen des levens!quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar kan goede seks dan ook vies zijn?
Ik twijfel of ik een hang ding moet nemen waar ik bloempotjes en een afdruip rek aan kan hangen.quote:
Whiiihihihihihihihiquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
'Tuuk.
Met je mond vol kan je toch niet spellen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
'Tuuk.
Met je mond vol kan je toch niet spellen.
Oh my in het kader van het bovenstaande over vieze sex krijg ik nu allemaal beelden in mn hoofd van after-sex-penissen in afdruiprekjesquote:
Maria toch.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh my in het kader van het bovenstaande over vieze sex krijg ik nu allemaal beelden in mn hoofd van after-sex-penissen in afdruiprekjes
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh my in het kader van het bovenstaande over vieze sex krijg ik nu allemaal beelden in mn hoofd van after-sex-penissen in afdruiprekjes
Zeg ALTIJD patat... behalve als het om ovenpatat gaat, dan wordt het friet??quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:44 schreef -marz- het volgende:
OVENFRIET![]()
![]()
Maar je moet maar niet alleen gaan wonen dan?
Zie je wel!quote:
Heerlijk om niet ongesteld te zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:45 schreef loveli het volgende:
Uniek, hoe gaat het met je cyclus?
Mooi, zo'n kronkelquote:
Waar twijfel je over??quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:53 schreef P.F het volgende:
Ooooooh ik ben zo een twijfelkont ik had nooit alleen naar de ikea moeten gaan
OMG ik kan echt niet lezen momenteel, ik dacht dat ze aan het braakliggen was op de bankquote:
Ben je nu bij de Ikea en moeten we je helpen kiezen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:53 schreef P.F het volgende:
Ooooooh ik ben zo een twijfelkont ik had nooit alleen naar de ikea moeten gaan
Gaat best okee! Als ik mn mond / kaak / hoofd stil houd voel ik het bijna niet en ik ben tot nu toe minder duf dan de vorige keerquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mooi, zo'n kronkel![]()
Hoe is het met je bevallige koppie?
Ja klopt en geloof van wel.. !quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben je nu bij de Ikea en moeten we je helpen kiezen?
Ligt eraan hoeveel je kwijt wilt. Neem een kortere dan 180, dan kun je er altijd nog eentje naast doen. (als ik de goede ribba in gedachten heb, want er zijn 5 pagina's ribba)quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:03 schreef P.F het volgende:
Uh, ik wil een bedplankje, schilderijlijst ribba neem ik daarvoor. Is het dan leuker, 180, 115 of ong 50 breed.. denk nu 115.
Wat het makkeljijkst schoon te maken is en het minst in de weg hangt.quote:Of ik een magneet ding aan de keukenwand moet doen of zo een ding met haakjes, schattig voor bloempotjes, maar waar laat ik m'n mes dan, daar koop ik hen voor.
Ik heb een Zwilling messenset (dolblij mee), de grote messen gebruik ik minder vaak dan kleine en middelgrote.quote:Ik wil een slitbar mes of messen, maar moet ik dan het koksmes nemen of schilmesje.. heb er nu 1, van 12 cm..
En te weinig geldquote:Er is gewoon teveel keuze
En je boek en telefoon en pilstrip en ipod, waar laat je die dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:10 schreef P.F het volgende:
Ik wil er alleen een glas drinken op kwijt voor bij m'n bed
Dat. Zonde van je tijd dit geneuzelquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Ikea, erin lopen en dan zo snel mogelijk de uitgang zoeken!
Allebei de messen, magneet ding en die van 115!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |