Practise what you preach.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:11 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Gut, krijgen we dat gezeik weer. Die auto is niet eens van haar.![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:16 schreef IHVK het volgende:
Ach afzeiken laat alleen maar zien dat ze bang voor haar zijn.
Ze is redelijk knap voor haar politieke gezindte. Dat zal het wel zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:20 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Vinden jullie Halsema ook niet echt heel erg links? Ze heeft die uitstraling gewoon niet echt.
Als Job Cohen aanhanger is dat natuurlijk kijken naar hoe de Titanic ten onder gaat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alléén over economie.. Had er zin in, nu niet meer..
Ga desalniettemin kijken.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is toch het mokkel met die zeikstem die rookt als een ketter en in een milieuvervuilende Mercedes rijdt?
[ afbeelding ]
Ja vond ik ook jammer. Als er nou ook nog een debat over immigratie kwam..quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alléén over economie.. Had er zin in, nu niet meer..
Ga desalniettemin kijken.
PvdA-publiek niet binnen latenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoorde net dat ze al aan het publiek hebben gevraagd minder te klappen. Nu hopen dat dat ook echt zo zal zijn.
quote:
het waren zondag vooral de PVV-supporters die zich als hooligans gedroegenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:26 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
PvdA-publiek niet binnen laten
Hoezo?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:26 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
PvdA-publiek niet binnen laten
Precies. Een beetje raar was het wel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:27 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
het waren zondag vooral de PVV-supporters die zich als hooligans gedroegen
allerlei teksten schreeuwen dwars door het verhaal van cohen heen
Wat een slechte regie. Van 'minder klappen' trekt niemand zich toch wat aan? Verbiedt het klappen gewoon helemaal, dat is veel makkelijker te handhaven.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoorde net dat ze al aan het publiek hebben gevraagd minder te klappen. Nu hopen dat dat ook echt zo zal zijn.
Nee, gewoon als klapvee. Klappen wanneer het aangegeven wordt!quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat een slechte regie. Van 'minder klappen' trekt niemand zich toch wat aan? Verbiedt het klappen gewoon helemaal, dat is veel makkelijker te handhaven.
Vnd ik ook. Ik stem ook bijna altijd blanco.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:02 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Waarom niet blanco? Als veel mensen uit ongenoegen blanco stemmen dan telt dit misschien niet mee, maar het geeft wel een duidelijk signaal af aan de politiek: waar zijn jullie mee bezig.
Die vrouwenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hopelijk wordt het niet zo'n chaos als bij Kneef & de Brink gister
Ze hadden deze week die Erik Mouthaan bij Wat kiest Nederland. Die vertelde dat geluid maken bij debatten in de VS en VK helemaal verboden is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat een slechte regie. Van 'minder klappen' trekt niemand zich toch wat aan? Verbiedt het klappen gewoon helemaal, dat is veel makkelijker te handhaven.
Zouden ze ook hier moeten doen. Heb maar een hekel een klap- juich- en boegeroep publiek.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:55 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ze hadden deze week die Erik Mouthaan bij Wat kiest Nederland. Die vertelde dat geluid maken bij debatten in de VS en VK helemaal verboden is.
Een paar keer applaus, na bijvoorbeeld een thema is niet erg. Maar klappen naar iedere zin die iemand maakt is gewoon strontvervelendquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:59 schreef Holograph het volgende:
[..]
Zouden ze ook hier moeten doen. Heb maar een hekel een klap- juich- en boegeroep publiek.
wow. we zijn het eens, holographquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:59 schreef Holograph het volgende:
[..]
Zouden ze ook hier moeten doen. Heb maar een hekel een klap- juich- en boegeroep publiek.
QFTquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:59 schreef Holograph het volgende:
[..]
of klappen door iemand anders zijn verhaal heenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een paar keer applaus, na bijvoorbeeld een thema is niet erg. Maar klappen naar iedere zin die iemand maakt is gewoon strontvervelend
Het is toch ook niet relaxt om te steamen en tegelijkertijd te reageren op fok!, tenzij je 2 beeldschermen hebt danquote:
Ik zit klaar met mijn laptopje voor de tvquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:15 schreef IHVK het volgende:
Nou jongons en meisjes het gaat zo beginnen.
Ik ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zit klaar met mijn laptopje voor de tv
Of gewoon fok in een kleiner venster zettenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is toch ook niet relaxt om te steamen en tegelijkertijd te reageren op fok!, tenzij je 2 beeldschermen hebt dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |