Zouden ze ook hier moeten doen. Heb maar een hekel een klap- juich- en boegeroep publiek.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:55 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ze hadden deze week die Erik Mouthaan bij Wat kiest Nederland. Die vertelde dat geluid maken bij debatten in de VS en VK helemaal verboden is.
Een paar keer applaus, na bijvoorbeeld een thema is niet erg. Maar klappen naar iedere zin die iemand maakt is gewoon strontvervelendquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:59 schreef Holograph het volgende:
[..]
Zouden ze ook hier moeten doen. Heb maar een hekel een klap- juich- en boegeroep publiek.
wow. we zijn het eens, holographquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:59 schreef Holograph het volgende:
[..]
Zouden ze ook hier moeten doen. Heb maar een hekel een klap- juich- en boegeroep publiek.
QFTquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:59 schreef Holograph het volgende:
[..]
of klappen door iemand anders zijn verhaal heenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een paar keer applaus, na bijvoorbeeld een thema is niet erg. Maar klappen naar iedere zin die iemand maakt is gewoon strontvervelend
Het is toch ook niet relaxt om te steamen en tegelijkertijd te reageren op fok!, tenzij je 2 beeldschermen hebt danquote:
Ik zit klaar met mijn laptopje voor de tvquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:15 schreef IHVK het volgende:
Nou jongons en meisjes het gaat zo beginnen.
Ik ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zit klaar met mijn laptopje voor de tv
Of gewoon fok in een kleiner venster zettenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is toch ook niet relaxt om te steamen en tegelijkertijd te reageren op fok!, tenzij je 2 beeldschermen hebt dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |