SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Ik heb niemand om mee te knuffelenquote:
Ja, done!quote:
Laat maar even weten hoe Swarmi proefde! Zoet/zout/bitter oftewel eet meneer wel genoeg vitamientjes?quote:
En zo ist....je moet naar de mannen toe gaan en niet lijdzaam afwachten of zij bij jou op je balkonnetje een warm biertje komen drinkenquote:
Is dat een hint? Ik ben heel goed met aftersun!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:56 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik heb niemand om mee te knuffelen![]()
DK, je hebt niet het recht om twee flauwe grappen op één dag te maken, wacht maar weer tot 0.00 uur![]()
Ik geef het op. * De_Kardinaal spelt lintje op! Dit druildruif-niveau qua flauwe seksueel getinte opmerkingen haal ik niet eens!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Is dat een hint? Ik ben heel goed met aftersun!
Rituals, ik, of het bier?quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:12 schreef swarmahoer het volgende:
zo, net lekkr met mikie en rituals bier gedronken bij samsonprima te doen
Je moet natuurlijk ook heel hard aan de studie!quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:15 schreef Rituals het volgende:
Het is te rustig hier, nu kan ik niet lekker SOGgen.
Uiteraard!quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:21 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook heel hard aan de studie!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Uiteraard!Heb jij nog belangrijke dingen binnenkort?
Nee. Nieuwsgierig mensch dat je bent! Schort om en terug naar de keuken voordat je kennis maakt met de rug van mijn hand!quote:
Ik denk dat je mij niet in de keuken wilt!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee. Nieuwsgierig mensch dat je bent! Schort om en terug naar de keuken voordat je kennis maakt met de rug van mijn hand!
Als je niet in de keuken staat leer je het nooit! Wat heeft Swarma nu aan jou?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij niet in de keuken wilt!Ik ben maar een slechte vrouw
.
Weinig, heel weinig.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je niet in de keuken staat leer je het nooit! Wat heeft Swarma nu aan jou?
Nu ben ik wel benieuwd naar gisterenavond!quote:
Dat geloof ik wel ja!quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar gisterenavond!
Dan zal ik het eens even aan die hoer vragen!quote:
Jazeker, gisteren toch echt iets te laat gemaakt, maar heel Nijmegen doorlopen voor fietsrotzooi en naar het werk fietsen lost dergelijke zooi wel opquote:
Wat een brutale mond! Terug naar je stal, boer! Een beetje morren over ridders!quote:
En die vergadering was zeker in de kroeg?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:17 schreef LastRequest het volgende:
Ik had laatst een vergadering om 23:30, heel efficiënt
Anyway ik ga maar eens naar de uni.. haat aan de regen trouwens..
hoe ging de jouwequote:Op woensdag 26 mei 2010 18:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En die vergadering was zeker in de kroeg?
Te vroegquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:10 schreef IrishBastard het volgende:
Voor degenen die het interesseert, een korte impressie van het auto werk van afgelopen weekend:
Kon je dat mikkie niet even pm-en?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
In % toch een flink bedrag in verhouding tot de dagwaarde.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:16 schreef IrishBastard het volgende:
Spuitwerk is hier in de schuur gebeurd, de huisbaas was zo vriendelijk om zijn auto even opzij te zetten. Als het maandag niet zo gewaaid had, had ik het eventueel buiten kunnen doen, alhoewel je dan veel meer kans op stof in de lak hebt. Daarbij wil je niet het risico lopen dat het gaat regenen (wat voorspeld was) omdat dan heel je lak vernaggeld wordt
Heeft me ongeveer 160 euro aan materiaal gekost, maar had iets minder kunnen zijn. Heb een of ander busje poets voor tussendoor staan wat niet nodig bleek, omdat ik al een ondergrond had die genoeg hechtte voor de lak
Als ie maar door de APK komt!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:29 schreef IrishBastard het volgende:
True, maar das al het onderhoud op zo'n aanschaf. Vond het dan ook niet nodig om dit werk goed te laten doen. Dan moeten de wielkasten uitgeslepen worden, opnieuw ingelast, en dan gespoten. Ben je gauw zo'n 750 euro kwijt.
Dat dit verder een flink bedrag is in verhouding tot de dagwaarde is overigens ook als je zelfs maar 1 nieuwe band kooptJa, je bent geld kwijt, maar als je er niets mee doet kun je de auto afschrijven
Verkoopwaarde? Misschien de prijs per kilo schroot! Zo'n ding verkoop je niet meer die rijd je af tot op de plastic velgen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:34 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, en als dat dus nijpend wordt, dan moet je daar iets aan doen. Immers, als je dat niet doet, verlies je aan verkoopwaarde wel meer dan wat je nu uitgeeft aan onderhoud
Je hebt al de aanschafprijs + kosten voor onderhoud + kosten voor oplappen + tijd meeberekend in je denkbeeldige winst?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:45 schreef IrishBastard het volgende:
Valt mee. Heb 'm gekocht voor een bedrag waar ik 'm nu (met bijgewerkte wielkasten, goed schoongemaakte stappen motor zodat hij stationair weer prima loopt) minstens weer voor kan verkopen, zo niet voor meer geldMaak me daar dus niet zo druk om. Overigens was de insteek van deze behandeling ook wel 'als het er niet uit ziet boeit het niet, waarschijnlijk verkoop je 'm toch niet', dus dat klopt dan weer wel
Heb je die gaten met plamuur weggewerkt?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:10 schreef IrishBastard het volgende:
Voor degenen die het interesseert, een korte impressie van het auto werk van afgelopen weekend:
Afplakken, lak/roest verwijderen en roestomvormer opsmeren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linksachter bleek al een prop plamuur te zitten, en viel er dus een fakking groot gat:
[ afbeelding ]
Waar je zo op de draden kon kijken, en als je de kappen weghaalde de kofferbak in:
[ afbeelding ]
Geen foto's gemaakt van het plamuur werk, en de grondlagen, maar hier dan de linkerkant na het spuitwerk (plamuurwerk zat tijdsdruk achter, dus vandaar dat dat grote gat niet helemaal netjes weggewerkt is, al ben ik nog best tevreden):
[ afbeelding ]
En als je dan gaat poetsen met commandant kun je nog behoorlijk wat spuitnevel/randen wegwerken. Alle nog zichtbare randen kunnen nog weggepoetst worden (met een uur of wat poetswerk), alhoewel er altijd een klein kleurverschil zal blijven (de originele lak is natuurlijk in 15 jaar tijd wel iets verkleurd). Desalniettemin ben ik bijzonder tevreden met het resultaat van een weekendje werk, een paar klodders plamuur, wat spuitbusjes lak en nog wat poetsmiddel
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt maar 1 overhemd?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef Sander het volgende:
Thuis. Nu snel een overhemd strijken en naar bed toe.
En geen vrouw in huis blijkbaar!quote:
Jij strijkt de overhemden van IB?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En geen vrouw in huis blijkbaar!
Volgens mij haal je avatars door elkaarquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jij strijkt de overhemden van IB?Je bent een betere vrouw dan ik
.
Een betere vrouw dan jij zijn is niet zo lastig! Dat kan zelfs Ome Cor! Ik strijk niets van IB!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jij strijkt de overhemden van IB?Je bent een betere vrouw dan ik
.
Ja, ik snap de verwarring hoor! Dat Yashaaa en ik op elkaar lijken hoor ik vaker als ik mij een paar dagen niet geschoren heb!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja! Ik zou zweren dan yasha het zei. Serieus ;').
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik snap de verwarring hoor! Dat Yashaaa en ik op elkaar lijken hoor ik vaker als ik mij een paar dagen niet geschoren heb!
whehehequote:Op woensdag 26 mei 2010 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik snap de verwarring hoor! Dat Yashaaa en ik op elkaar lijken hoor ik vaker als ik mij een paar dagen niet geschoren heb!
jij vind strijken kutquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:14 schreef motorbloempje het volgende:
maar, Zeg..... dan wil ik Rituals ook meeten!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Leuk! Ben wel benieuwd naar jequote:Op woensdag 26 mei 2010 23:14 schreef motorbloempje het volgende:
maar, Zeg..... dan wil ik Rituals ook meeten!
quote:
Je draagt er toch maar één tegelijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:20 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik ga er een beetje meer dan één tegelijkertijd strijken, wat een kutwerk is dat
Zeker wezen stappenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja! Ik zou zweren dan yasha het zei. Serieus
.
Ook nog eens een typefout van mij zie ik nu, je zou het bijna denken!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:31 schreef royjn het volgende:
[..]
Zeker wezen stappen![]()
Maarja ik ben weer off. morgen weer een lang dagje
Altijd lekkerquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:31 schreef royjn het volgende:
[..]
Zeker wezen stappen![]()
Maarja ik ben weer off. morgen weer een lang dagje
quote:
Kijk ze die rymz spitten als een ware nimma nigga, jeweetzelf!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Altijd lekker. Hoe staat 't met je nieuwe hut?
Je weet wat ik over die nieuwe iBood heb gezegd hèquote:
whehe, toevalligquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je weet wat ik over die nieuwe iBood heb gezegd hè
Goedemorgen,quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Altijd lekker. Hoe staat 't met je nieuwe hut?
Superhandig dusquote:Op donderdag 27 mei 2010 06:40 schreef royjn het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Nog steeds niets van de aannemer gehoord, de geschatte opleverdatum gaat 1ste week van juli zijn.
Inmiddels wordt ik al plat gebeld door de meubel en bedden boer dat ze de spullen binen hebben
Tot nu toe doen ze er niet moeilijk over.quote:Op donderdag 27 mei 2010 07:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Superhandig dus. Heb je dan ook nog gezeik dat ze die shit een maand voor je moeten opslaan of wordt daar niet moeilijk over gedaan?
En moet je er zelf nog wat aan doen als de hut klaar is? Stuccen, schilderen ofzo, of is het ready-to-live-in?
Had dan even over de Beerendonck gefietstquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:44 schreef HostiMeister het volgende:
Ff rustig naar huis fietsen na het werk vanat het huis van een collega zou sneller moeten kunnen
[ afbeelding ]
Ik had nog nooit van Alverna gehoord iig
Die is dicht, emporium enzoquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:01 schreef Swine het volgende:
[..]
Had dan even over de Beerendonck gefietst
Baal je van. Je had nog wel rechtsom kunnen fietsen (langs de golfbaan), dat sluiten ze niet af met emporiumquote:
Ik moet gelijk denken aan South Park, aflevering met Jerred met zijn sandwiches. "Aids for everyone foundation"quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben nu aan het leren voor europees recht, en het gaat over state aids. iig dat was de kop van het hoofdstuk.. En in de zin wordt het gewoon iedere keer als aid gebruikt, maar ik lees nu iedere keer automagisch aidsen dan staat er the recipient of aids enzo
![]()
Heel flauw, maar heel irritant dat ik het nu niet meer goed kan lezen
Dit was mijn touristische route naar moblo gisterenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:44 schreef HostiMeister het volgende:
Ff rustig naar huis fietsen na het werk vanat het huis van een collega zou sneller moeten kunnen
[ afbeelding ]
Ik had nog nooit van Alverna gehoord iig
Das dichter in de buurt van mij dan mobloquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:58 schreef Sander het volgende:
[..]
Dit was mijn touristische route naar moblo gisteren
[ link | afbeelding ]
flink touristisch iddquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:58 schreef Sander het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Nu weet iedereen waar MoederBoord woont!quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:58 schreef Sander het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
in de ijsbaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu weet iedereen waar MoederBoord woont!
Had je ook een doosje om te oefenen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:48 schreef SLP_ het volgende:
Oeh yeah, ik heb vandaag een 10 gehaald op schoolDat was niet meer gelukt sinds de 3e klas ofzo
Nee, ik heb het zonder doosje gedaan!quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Had je ook een doosje om te oefenen?
Mijn favoriete spelletje!quote:
Waarom word ik nooit voor dit soort spelletjes gevraagdquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:01 schreef IrishBastard het volgende:
5 schoolmeisjes zwanger na bizar seksspelletje
Wut zhe fuck
Nu is het wachten op de reactie van Merelquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:49 schreef Swine het volgende:
[..]
Waarom word ik nooit voor dit soort spelletjes gevraagdhad dan wel mijn maatregelen genomen tegen het bezwangeren uiteraard
Waar doel je op met je reactie?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:51 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de reactie van Merel![]()
.
Een grap moeten uitleggenquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar doel je op met je reactie?
Maar waar doel je op?quote:
Dat Merel misschien wel in is voor een spelletje met Swine!quote:
Ik speel iedere week al spelletjes met Merel, niets nieuws... Rummikub, Kolonisten van Catan, Risk en zelfs Swarma's favoriet Ticket to Ridequote:Op donderdag 27 mei 2010 18:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat Merel misschien wel in is voor een spelletje met Swine!
Daar heb je het al! Ik zit te denken wanneer ik voor het laatst dat soort spelletjes heb gedaan, alweer lang geleden! Afgelopen zomervakantie waarschijnlijk!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:18 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik speel iedere week al spelletjes met Merel, niets nieuws... Rummikub, Kolonisten van Catan, Risk en zelfs Swarma's favoriet Ticket to Ride![]()
Jij bent zo de nieuwe Merel hè!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
Daar heb je het al! Ik zit te denken wanneer ik voor het laatst dat soort spelletjes heb gedaan, alweer lang geleden! Afgelopen zomervakantie waarschijnlijk!
Ik snap hem niet?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij bent zo de nieuwe Merel hè!
Wat heb je morgen voor tentamen? Praktijk? Schriftelijk?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:48 schreef Swine het volgende:
Ik word helemaal leip van het luisteren naar harttonen en souflesBinnen een tijdsbestek van ongeveer een seconde moet je de verschillende harttonen (met een beetje geluk vier) zien te ontleden en van de souflfle aangeven welke kenmerken deze heeft (crescendo etc)
Beidequote:Op donderdag 27 mei 2010 18:51 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat heb je morgen voor tentamen? Praktijk? Schriftelijk?
ff denken...als het een vrouw is zou ik kutwijf roepenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:43 schreef Rituals het volgende:
Stoere mensen van FOK!, help mij!
Wat zeg je tegen iemand die je heel bewust aan het afsnijden is in het verkeer (in dit geval op de fiets)? Het gebeurde me net, maar ik wist geen stom woord uit te brengen. Soms krijg je dan achteraf een geweldige ingeving, maar ook dat is nog niet gebeurd
.
Het was een vrouw, wat zeg ik, een meisjequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ff denken...als het een vrouw is zou ik kutwijf roepen
Nah...dat dusquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:16 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het was een vrouw, wat zeg ik, een meisje.
Ik zie tetten!quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:24 schreef Merel1808 het volgende:
Net vaginaal toucher geoefend op de 'doosjes'![]()
[ afbeelding ]
Morgen tentamen? Kom op mên, nog even knallen! Over een paar uurtjes heb je weekend, maar nu nog even er voor gaan. Zonde als je het nu laat zitten en dat zijn net die paar procenten die je daardoor morgen mist...quote:
Deze quote moet in de OPquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Morgen tentamen? Kom op mên, nog even knallen! Over een paar uurtjes heb je weekend, maar nu nog even er voor gaan. Zonde als je het nu laat zitten en dat zijn net die paar procenten die je daardoor morgen mist...
Thanx, dat soort woorden kan ik gebruiken jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Morgen tentamen? Kom op mên, nog even knallen! Over een paar uurtjes heb je weekend, maar nu nog even er voor gaan. Zonde als je het nu laat zitten en dat zijn net die paar procenten die je daardoor morgen mist...
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vanmiddag stond dit nummer even keihardhele straat kon meegenieten, mja boeie
![]()
instrumentaal zo mooi
Heb je Sieneke onderweg naar Nijmegen nog gezien?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:30 schreef motorbloempje het volgende:
omg ... net thuis van borrelmaar niet uitgefeest
talisker is voor mietjesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:02 schreef HostiMeister het volgende:
zo tijd voor een bed en een glaasje talisker
Ons Neerlands trotsquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je Sieneke onderweg naar Nijmegen nog gezien?
Dan roep je: "KLOOTZAK!!!! KOOP EEN PAAR OGEN OFZO!!!!"quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:43 schreef Rituals het volgende:
Stoere mensen van FOK!, help mij!
Wat zeg je tegen iemand die je heel bewust aan het afsnijden is in het verkeer (in dit geval op de fiets)? Het gebeurde me net, maar ik wist geen stom woord uit te brengen. Soms krijg je dan achteraf een geweldige ingeving, maar ook dat is nog niet gebeurd
.
nee....quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je Sieneke onderweg naar Nijmegen nog gezien?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 03:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dan roep je: "KLOOTZAK!!!! KOOP EEN PAAR OGEN OFZO!!!!"
Ohnee, buiten Amsterdam gaat het er vast beschaafder aan toe
quote:
Hij zal laysa wel aan het aanduwen zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:46 schreef swarmahoer het volgende:
heeft dk zn ritme weer gevonden ofzo.. nogmaal komt die ook nog ff om de hoek kijken
Succesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:19 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen.
[..]!
Douchen, aankleden, ontbijten, laatste feiten doorkijken, tentamen maken, weekend!
Jij?!?!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Succes![]()
Ben ook weer op het werk, kreeg net de melding dat ik er als een corpsbal uitzag
Vers geschoren, haren netjes, verschrikkelijk lelijke witte polo, blijkbaar een shock voor de mensen hierquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij?!?!
Als jij al een corpsbal bent: m'n wereldbeeld
quote:
Vanwege het afstuderen. Als ik naar PP zou gaan had ik gister al weg moeten gaan en was ik wrs maandag middag pas ergens brak thuis. Die tijd kan ik helaas niet missen...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:45 schreef morgane het volgende:
Waarom ga je niet Dupje? Te druk? Kan me voorstellen dat het raar voelt ja.
Pfhew! Ik schrok alquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vers geschoren, haren netjes, verschrikkelijk lelijke witte polo, blijkbaar een shock voor de mensen hierMaak je maar geen zorgen Mikkie, ze zijn gewoon gek hier.
Zonde! Maar hey: volgend jaar een nieuwe kansquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:48 schreef Dupje het volgende:
[..]
[..]
Vanwege het afstuderen. Als ik naar PP zou gaan had ik gister al weg moeten gaan en was ik wrs maandag middag pas ergens brak thuis. Die tijd kan ik helaas niet missen...
Haha precies, het is ook de goede keuze hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pfhew! Ik schrok al.
.
[..]
Zonde! Maar hey: volgend jaar een nieuwe kans. Is nu natuurlijk zuur, maar soms moet je even prioriteiten stellen...
Mensen in jouw omgeving gebruiken ook echt Twitter?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:52 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha precies, het is ook de goede keuze hoorEn om eerlijk te zijn, het programma vind ik niet suuuuper goed. Maar toch de sfeer.... En dan lees je al die berichtjes op twitter enzo van mensen die wel gaan, haha. Dan voel ik t wel even.
Ennneeee, Rockin' Park EN Sziget gaan het vast goed maken
Euhm ja, inclusief ik zelfquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mensen in jouw omgeving gebruiken ook echt Twitter?
Oke.... prima hoor, vind het alleen zo.... tja.... nou goed...quote:
Haha ieder zijn ding he. Het is ook niet dat ik constant op twitter zit, maar ik vind het wel leuk om af en toe wat te twitteren en andere tweets te lezenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke.... prima hoor, vind het alleen zo.... tja.... nou goed...Ik kan me niet voorstellen dat ik twitters ga afstruinen van mijn vrienden.
Drank met zo'n naam kan alleen maar kots betekenenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hee, ik zat gister ook toevallig aan de talisker
Lekkere pittige afdronk he?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hee, ik zat gister ook toevallig aan de talisker
Goed! Heb 75,5% goed, dus dat is een sowieso een 7 en wellicht zelfs een 8quote:
Ah, dus met je bierpens wat whisky's wegtikken is tegenwoordig elitair? Dan woon ik wel in een chique-wijk nu!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:14 schreef Mikkie het volgende:
Kijk ze hier zitten, de whiskydrinkende elite
quote:
niet zo moeilijk als jij met die dikke reet bovenop me gaat zitten om ff je telefoon te checkenquote:
Heldquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niet zo moeilijk als jij met die dikke reet bovenop me gaat zitten om ff je telefoon te checken
Je bed is gewoon te krapquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niet zo moeilijk als jij met die dikke reet bovenop me gaat zitten om ff je telefoon te checken
nee ik was in slaap gevallenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:42 schreef IrishBastard het volgende:
Ze mocht wel bij jou blijven slapen na een keiharde neukpartij?
Of Merel snapt de hint niet!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:48 schreef IrishBastard het volgende:
!
Gaat ze bovenop je zitten als je wakker wordt, snap je de hint nog niet
Misschien dat swarmi het dan wel doet, want anders lijkt het ventje maar niet te willen!quote:
Ik heb vandaag mn hele huis schoongemaakt en afgewassen en opgeruimd, zodat ik dat zondag niet meer als SOA kan doenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:55 schreef Yashaaaaa het volgende:en nog steeds niet geleerd
eerst met mn moeder boodschappen gedaan, daarna belde een tante of we meegingen naar een of ander tuincentrum.. en daarna is ze hier nog koffie blijven drinken.. Nu dus maar aan de slag
Als je het over rokerig hebt.... Heb nog zo'n halve fles staan, van het weekend maar even een glaasje doenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, en aangenaam rokerigAlhoewel hij niet in de buurt komt van de Laproaigh
Owww, die soa....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:04 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mn hele huis schoongemaakt en afgewassen en opgeruimd, zodat ik dat zondag niet meer als SOA kan doen
Over SOA's gesproken! Bruist het nog tussen jou en Jan-Diederik den Piemelhaer tot Balzac?quote:
Ik weet niet hoor, maar die meeste soa's krijg je niet door af te wassenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:04 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mn hele huis schoongemaakt en afgewassen en opgeruimd, zodat ik dat zondag niet meer als SOA kan doen
quote:
Held!quote:
had je ook maar harder moeten rijden, lulquote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:56 schreef Mikkie het volgende:
Vrouwen achter het stuur...!
Rij net naar huis, wil ik een Polootje voorbij gaan dat rustig op de rechterbaan tuft, knalt ze 'm toch ineens vol naar links zeg! Geen knipperlicht, geen reden om naar links te gaan (eerste km geen auto te bekennen) en kennelijk ook niet de noodzaak om spiegels te gebruiken. Gewoon, ineens ervoor, het scheelde denk ik een meter. Vervolgens rechts er voorbij, en 200m verderop gaat ze weer rustig naar rechts.
En ik reed niet eens 120 (A50 -> A326)!
Dat kon niet, want die trut reed niet eens 80 op de afrit. En er rechts via de vluchtstrook voorbij vond ik weer net een stap te verquote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had je ook maar harder moeten rijden, lul
Ja wat een dikke bullshit. Ze redeneren dus als de koningin nooit naar oezbekistan was geweest dat alle contracten van representatives van bedrijven die mee zijn gegaan nooit getekend zouden worden. Ja zo kan ik ook nog wel ff rekenenquote:
Precies. En net alsof die extra procent groei per se toe te rekenen is aan het koningshuis. Daar zitten nog wel 10.000 factoren tussen die van invloed kunnen zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja wat een dikke bullshit. Ze redeneren dus als de koningin nooit naar oezbekistan was geweest dat alle contracten van representatives van bedrijven die mee zijn gegaan nooit getekend zouden worden. Ja zo kan ik ook nog wel ff rekenen.
jaquote:
Wat was je vannacht nog uitspoken? Ik heb wel 30 keer aan je bel getrokken maar je deed niet open, terwijl je lampen nog wel aanstondenquote:
ja ik zet mn bel altijd mute ivm mongolen zoals jij (jij bent de enige btw) en geen idee of mn licht aan wasquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:05 schreef Swine het volgende:
[..]
Wat was je vannacht nog uitspoken? Ik heb wel 30 keer aan je bel getrokken maar je deed niet open, terwijl je lampen nog wel aanstonden
Wat een onzinquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja ik zet mn bel altijd mute ivm mongolen zoals jij (jij bent de enige btw) en geen idee of mn licht aan was
ik heb het vanochtend iig aangezet weer
ik zeg toch ook jij bent de enigequote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:22 schreef Swine het volgende:
[..]
Wat een onzinAlsof dat vaak gebeurd. Je weet waar ik heb gewoond en in die vier jaar is er misschien één keer 's nachts zinloos aangebeld, en daar was het toch wat drukker met mongolen dan bij jou
Wel matig dat de kans nu groot is dat je vanavond niet kan slapen...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:43 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben gewoon pas 20 minuten wakker![]()
Was supermoe gisteren, 2 nachten amper geslapen.. en vannacht de stad in geweest en idd Swine gezoend
En dan ook nog zo'n ding over m'n ogen tegen het licht.. blijkbaar slaap je dan heeeerlijk lang door.
Fijn dat ik vandaag vrij had gepland
Dat ligt er net aan hoelang je je afwas laat staanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar die meeste soa's krijg je niet door af te wassen
En dat doe je dan meestal met swine?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat ligt er net aan hoelang je je afwas laat staan
Studie Ontwijkende Activiteit dus
Zeker weten!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat doe je dan meestal met swine?
Zwijntje is het haasje!quote:
Geeft niks, wilde even fijn bijslapen en das gelukt. Een ritme heb ik toch nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel matig dat de kans nu groot is dat je vanavond niet kan slapen...
Dat jongetje heeft later een (hoofd)rol in een serie, sowieso een aanrader.. Skinsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb about a boy gekeken, ook wel weer grappig te zien
Hier in Oost zelfs prima te horen......quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:42 schreef AMDB het volgende:
De wind staat wel sterk richting Nijmegen, Emporium hier in Brakkenstein luid en duidelijk te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |