Ja, ik snap de verwarring hoor! Dat Yashaaa en ik op elkaar lijken hoor ik vaker als ik mij een paar dagen niet geschoren heb!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja! Ik zou zweren dan yasha het zei. Serieus ;').
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik snap de verwarring hoor! Dat Yashaaa en ik op elkaar lijken hoor ik vaker als ik mij een paar dagen niet geschoren heb!
whehehequote:Op woensdag 26 mei 2010 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik snap de verwarring hoor! Dat Yashaaa en ik op elkaar lijken hoor ik vaker als ik mij een paar dagen niet geschoren heb!
jij vind strijken kutquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:14 schreef motorbloempje het volgende:
maar, Zeg..... dan wil ik Rituals ook meeten!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Leuk! Ben wel benieuwd naar jequote:Op woensdag 26 mei 2010 23:14 schreef motorbloempje het volgende:
maar, Zeg..... dan wil ik Rituals ook meeten!
quote:
Je draagt er toch maar één tegelijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:20 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik ga er een beetje meer dan één tegelijkertijd strijken, wat een kutwerk is dat
Zeker wezen stappenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja! Ik zou zweren dan yasha het zei. Serieus
.
Ook nog eens een typefout van mij zie ik nu, je zou het bijna denken!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:31 schreef royjn het volgende:
[..]
Zeker wezen stappen![]()
Maarja ik ben weer off. morgen weer een lang dagje
Altijd lekkerquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:31 schreef royjn het volgende:
[..]
Zeker wezen stappen![]()
Maarja ik ben weer off. morgen weer een lang dagje
quote:
Kijk ze die rymz spitten als een ware nimma nigga, jeweetzelf!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Altijd lekker. Hoe staat 't met je nieuwe hut?
Je weet wat ik over die nieuwe iBood heb gezegd hèquote:
whehe, toevalligquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je weet wat ik over die nieuwe iBood heb gezegd hè
Goedemorgen,quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Altijd lekker. Hoe staat 't met je nieuwe hut?
Superhandig dusquote:Op donderdag 27 mei 2010 06:40 schreef royjn het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Nog steeds niets van de aannemer gehoord, de geschatte opleverdatum gaat 1ste week van juli zijn.
Inmiddels wordt ik al plat gebeld door de meubel en bedden boer dat ze de spullen binen hebben
Tot nu toe doen ze er niet moeilijk over.quote:Op donderdag 27 mei 2010 07:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Superhandig dus. Heb je dan ook nog gezeik dat ze die shit een maand voor je moeten opslaan of wordt daar niet moeilijk over gedaan?
En moet je er zelf nog wat aan doen als de hut klaar is? Stuccen, schilderen ofzo, of is het ready-to-live-in?
Had dan even over de Beerendonck gefietstquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:44 schreef HostiMeister het volgende:
Ff rustig naar huis fietsen na het werk vanat het huis van een collega zou sneller moeten kunnen
[ afbeelding ]
Ik had nog nooit van Alverna gehoord iig
Die is dicht, emporium enzoquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:01 schreef Swine het volgende:
[..]
Had dan even over de Beerendonck gefietst
Baal je van. Je had nog wel rechtsom kunnen fietsen (langs de golfbaan), dat sluiten ze niet af met emporiumquote:
Ik moet gelijk denken aan South Park, aflevering met Jerred met zijn sandwiches. "Aids for everyone foundation"quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben nu aan het leren voor europees recht, en het gaat over state aids. iig dat was de kop van het hoofdstuk.. En in de zin wordt het gewoon iedere keer als aid gebruikt, maar ik lees nu iedere keer automagisch aidsen dan staat er the recipient of aids enzo
![]()
Heel flauw, maar heel irritant dat ik het nu niet meer goed kan lezen
Dit was mijn touristische route naar moblo gisterenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:44 schreef HostiMeister het volgende:
Ff rustig naar huis fietsen na het werk vanat het huis van een collega zou sneller moeten kunnen
[ afbeelding ]
Ik had nog nooit van Alverna gehoord iig
Das dichter in de buurt van mij dan mobloquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:58 schreef Sander het volgende:
[..]
Dit was mijn touristische route naar moblo gisteren
[ link | afbeelding ]
flink touristisch iddquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:58 schreef Sander het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Nu weet iedereen waar MoederBoord woont!quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:58 schreef Sander het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
in de ijsbaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu weet iedereen waar MoederBoord woont!

Had je ook een doosje om te oefenen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:48 schreef SLP_ het volgende:
Oeh yeah, ik heb vandaag een 10 gehaald op schoolDat was niet meer gelukt sinds de 3e klas ofzo
Nee, ik heb het zonder doosje gedaan!quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Had je ook een doosje om te oefenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |