Mijn favoriete spelletje!quote:
Waarom word ik nooit voor dit soort spelletjes gevraagdquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:01 schreef IrishBastard het volgende:
5 schoolmeisjes zwanger na bizar seksspelletje
Wut zhe fuck
Nu is het wachten op de reactie van Merelquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:49 schreef Swine het volgende:
[..]
Waarom word ik nooit voor dit soort spelletjes gevraagdhad dan wel mijn maatregelen genomen tegen het bezwangeren uiteraard
Waar doel je op met je reactie?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:51 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de reactie van Merel![]()
.
Een grap moeten uitleggenquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar doel je op met je reactie?
Maar waar doel je op?quote:
Dat Merel misschien wel in is voor een spelletje met Swine!quote:
Ik speel iedere week al spelletjes met Merel, niets nieuws... Rummikub, Kolonisten van Catan, Risk en zelfs Swarma's favoriet Ticket to Ridequote:Op donderdag 27 mei 2010 18:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat Merel misschien wel in is voor een spelletje met Swine!
Daar heb je het al! Ik zit te denken wanneer ik voor het laatst dat soort spelletjes heb gedaan, alweer lang geleden! Afgelopen zomervakantie waarschijnlijk!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:18 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik speel iedere week al spelletjes met Merel, niets nieuws... Rummikub, Kolonisten van Catan, Risk en zelfs Swarma's favoriet Ticket to Ride![]()
Jij bent zo de nieuwe Merel hè!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
Daar heb je het al! Ik zit te denken wanneer ik voor het laatst dat soort spelletjes heb gedaan, alweer lang geleden! Afgelopen zomervakantie waarschijnlijk!
Ik snap hem niet?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij bent zo de nieuwe Merel hè!
Wat heb je morgen voor tentamen? Praktijk? Schriftelijk?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:48 schreef Swine het volgende:
Ik word helemaal leip van het luisteren naar harttonen en souflesBinnen een tijdsbestek van ongeveer een seconde moet je de verschillende harttonen (met een beetje geluk vier) zien te ontleden en van de souflfle aangeven welke kenmerken deze heeft (crescendo etc)
Beidequote:Op donderdag 27 mei 2010 18:51 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat heb je morgen voor tentamen? Praktijk? Schriftelijk?
ff denken...als het een vrouw is zou ik kutwijf roepenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:43 schreef Rituals het volgende:
Stoere mensen van FOK!, help mij!
Wat zeg je tegen iemand die je heel bewust aan het afsnijden is in het verkeer (in dit geval op de fiets)? Het gebeurde me net, maar ik wist geen stom woord uit te brengen. Soms krijg je dan achteraf een geweldige ingeving, maar ook dat is nog niet gebeurd
.
Het was een vrouw, wat zeg ik, een meisjequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ff denken...als het een vrouw is zou ik kutwijf roepen
Nah...dat dusquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:16 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het was een vrouw, wat zeg ik, een meisje.
Ik zie tetten!quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:24 schreef Merel1808 het volgende:
Net vaginaal toucher geoefend op de 'doosjes'![]()
[ afbeelding ]
Morgen tentamen? Kom op mên, nog even knallen! Over een paar uurtjes heb je weekend, maar nu nog even er voor gaan. Zonde als je het nu laat zitten en dat zijn net die paar procenten die je daardoor morgen mist...quote:
Deze quote moet in de OPquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Morgen tentamen? Kom op mên, nog even knallen! Over een paar uurtjes heb je weekend, maar nu nog even er voor gaan. Zonde als je het nu laat zitten en dat zijn net die paar procenten die je daardoor morgen mist...
Thanx, dat soort woorden kan ik gebruiken jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Morgen tentamen? Kom op mên, nog even knallen! Over een paar uurtjes heb je weekend, maar nu nog even er voor gaan. Zonde als je het nu laat zitten en dat zijn net die paar procenten die je daardoor morgen mist...
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vanmiddag stond dit nummer even keihardhele straat kon meegenieten, mja boeie
![]()
instrumentaal zo mooi
Heb je Sieneke onderweg naar Nijmegen nog gezien?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:30 schreef motorbloempje het volgende:
omg ... net thuis van borrelmaar niet uitgefeest
talisker is voor mietjesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:02 schreef HostiMeister het volgende:
zo tijd voor een bed en een glaasje talisker
Ons Neerlands trotsquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je Sieneke onderweg naar Nijmegen nog gezien?
Dan roep je: "KLOOTZAK!!!! KOOP EEN PAAR OGEN OFZO!!!!"quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:43 schreef Rituals het volgende:
Stoere mensen van FOK!, help mij!
Wat zeg je tegen iemand die je heel bewust aan het afsnijden is in het verkeer (in dit geval op de fiets)? Het gebeurde me net, maar ik wist geen stom woord uit te brengen. Soms krijg je dan achteraf een geweldige ingeving, maar ook dat is nog niet gebeurd
.
nee....quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je Sieneke onderweg naar Nijmegen nog gezien?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 03:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dan roep je: "KLOOTZAK!!!! KOOP EEN PAAR OGEN OFZO!!!!"
Ohnee, buiten Amsterdam gaat het er vast beschaafder aan toe
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |