quote:
Hij zal laysa wel aan het aanduwen zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:46 schreef swarmahoer het volgende:
heeft dk zn ritme weer gevonden ofzo.. nogmaal komt die ook nog ff om de hoek kijken
Succesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:19 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen.
[..]!
Douchen, aankleden, ontbijten, laatste feiten doorkijken, tentamen maken, weekend!
Jij?!?!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Succes![]()
Ben ook weer op het werk, kreeg net de melding dat ik er als een corpsbal uitzag
Vers geschoren, haren netjes, verschrikkelijk lelijke witte polo, blijkbaar een shock voor de mensen hierquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij?!?!
Als jij al een corpsbal bent: m'n wereldbeeld
quote:
Vanwege het afstuderen. Als ik naar PP zou gaan had ik gister al weg moeten gaan en was ik wrs maandag middag pas ergens brak thuis. Die tijd kan ik helaas niet missen...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:45 schreef morgane het volgende:
Waarom ga je niet Dupje? Te druk? Kan me voorstellen dat het raar voelt ja.
Pfhew! Ik schrok alquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vers geschoren, haren netjes, verschrikkelijk lelijke witte polo, blijkbaar een shock voor de mensen hierMaak je maar geen zorgen Mikkie, ze zijn gewoon gek hier.
Zonde! Maar hey: volgend jaar een nieuwe kansquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:48 schreef Dupje het volgende:
[..]
[..]
Vanwege het afstuderen. Als ik naar PP zou gaan had ik gister al weg moeten gaan en was ik wrs maandag middag pas ergens brak thuis. Die tijd kan ik helaas niet missen...
Haha precies, het is ook de goede keuze hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pfhew! Ik schrok al.
.
[..]
Zonde! Maar hey: volgend jaar een nieuwe kans. Is nu natuurlijk zuur, maar soms moet je even prioriteiten stellen...
Mensen in jouw omgeving gebruiken ook echt Twitter?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:52 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha precies, het is ook de goede keuze hoorEn om eerlijk te zijn, het programma vind ik niet suuuuper goed. Maar toch de sfeer.... En dan lees je al die berichtjes op twitter enzo van mensen die wel gaan, haha. Dan voel ik t wel even.
Ennneeee, Rockin' Park EN Sziget gaan het vast goed maken
Euhm ja, inclusief ik zelfquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mensen in jouw omgeving gebruiken ook echt Twitter?
Oke.... prima hoor, vind het alleen zo.... tja.... nou goed...quote:
Haha ieder zijn ding he. Het is ook niet dat ik constant op twitter zit, maar ik vind het wel leuk om af en toe wat te twitteren en andere tweets te lezenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke.... prima hoor, vind het alleen zo.... tja.... nou goed...Ik kan me niet voorstellen dat ik twitters ga afstruinen van mijn vrienden.
Drank met zo'n naam kan alleen maar kots betekenenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hee, ik zat gister ook toevallig aan de talisker
Lekkere pittige afdronk he?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hee, ik zat gister ook toevallig aan de talisker
Goed! Heb 75,5% goed, dus dat is een sowieso een 7 en wellicht zelfs een 8quote:
Ah, dus met je bierpens wat whisky's wegtikken is tegenwoordig elitair? Dan woon ik wel in een chique-wijk nu!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:14 schreef Mikkie het volgende:
Kijk ze hier zitten, de whiskydrinkende elite
quote:
niet zo moeilijk als jij met die dikke reet bovenop me gaat zitten om ff je telefoon te checkenquote:
Heldquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niet zo moeilijk als jij met die dikke reet bovenop me gaat zitten om ff je telefoon te checken
Je bed is gewoon te krapquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niet zo moeilijk als jij met die dikke reet bovenop me gaat zitten om ff je telefoon te checken
nee ik was in slaap gevallenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:42 schreef IrishBastard het volgende:
Ze mocht wel bij jou blijven slapen na een keiharde neukpartij?
Of Merel snapt de hint niet!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:48 schreef IrishBastard het volgende:
!
Gaat ze bovenop je zitten als je wakker wordt, snap je de hint nog niet
Misschien dat swarmi het dan wel doet, want anders lijkt het ventje maar niet te willen!quote:
Ik heb vandaag mn hele huis schoongemaakt en afgewassen en opgeruimd, zodat ik dat zondag niet meer als SOA kan doenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:55 schreef Yashaaaaa het volgende:en nog steeds niet geleerd
eerst met mn moeder boodschappen gedaan, daarna belde een tante of we meegingen naar een of ander tuincentrum.. en daarna is ze hier nog koffie blijven drinken.. Nu dus maar aan de slag
Als je het over rokerig hebt.... Heb nog zo'n halve fles staan, van het weekend maar even een glaasje doenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, en aangenaam rokerigAlhoewel hij niet in de buurt komt van de Laproaigh
Owww, die soa....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:04 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mn hele huis schoongemaakt en afgewassen en opgeruimd, zodat ik dat zondag niet meer als SOA kan doen
Over SOA's gesproken! Bruist het nog tussen jou en Jan-Diederik den Piemelhaer tot Balzac?quote:
Ik weet niet hoor, maar die meeste soa's krijg je niet door af te wassenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:04 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mn hele huis schoongemaakt en afgewassen en opgeruimd, zodat ik dat zondag niet meer als SOA kan doen
quote:
Held!quote:
had je ook maar harder moeten rijden, lulquote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:56 schreef Mikkie het volgende:
Vrouwen achter het stuur...!
Rij net naar huis, wil ik een Polootje voorbij gaan dat rustig op de rechterbaan tuft, knalt ze 'm toch ineens vol naar links zeg! Geen knipperlicht, geen reden om naar links te gaan (eerste km geen auto te bekennen) en kennelijk ook niet de noodzaak om spiegels te gebruiken. Gewoon, ineens ervoor, het scheelde denk ik een meter. Vervolgens rechts er voorbij, en 200m verderop gaat ze weer rustig naar rechts.
En ik reed niet eens 120 (A50 -> A326)!
Dat kon niet, want die trut reed niet eens 80 op de afrit. En er rechts via de vluchtstrook voorbij vond ik weer net een stap te verquote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had je ook maar harder moeten rijden, lul
Ja wat een dikke bullshit. Ze redeneren dus als de koningin nooit naar oezbekistan was geweest dat alle contracten van representatives van bedrijven die mee zijn gegaan nooit getekend zouden worden. Ja zo kan ik ook nog wel ff rekenenquote:
Precies. En net alsof die extra procent groei per se toe te rekenen is aan het koningshuis. Daar zitten nog wel 10.000 factoren tussen die van invloed kunnen zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja wat een dikke bullshit. Ze redeneren dus als de koningin nooit naar oezbekistan was geweest dat alle contracten van representatives van bedrijven die mee zijn gegaan nooit getekend zouden worden. Ja zo kan ik ook nog wel ff rekenen.
jaquote:
Wat was je vannacht nog uitspoken? Ik heb wel 30 keer aan je bel getrokken maar je deed niet open, terwijl je lampen nog wel aanstondenquote:
ja ik zet mn bel altijd mute ivm mongolen zoals jij (jij bent de enige btw) en geen idee of mn licht aan wasquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:05 schreef Swine het volgende:
[..]
Wat was je vannacht nog uitspoken? Ik heb wel 30 keer aan je bel getrokken maar je deed niet open, terwijl je lampen nog wel aanstonden
Wat een onzinquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja ik zet mn bel altijd mute ivm mongolen zoals jij (jij bent de enige btw) en geen idee of mn licht aan was
ik heb het vanochtend iig aangezet weer
ik zeg toch ook jij bent de enigequote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:22 schreef Swine het volgende:
[..]
Wat een onzinAlsof dat vaak gebeurd. Je weet waar ik heb gewoond en in die vier jaar is er misschien één keer 's nachts zinloos aangebeld, en daar was het toch wat drukker met mongolen dan bij jou
Wel matig dat de kans nu groot is dat je vanavond niet kan slapen...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:43 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben gewoon pas 20 minuten wakker![]()
Was supermoe gisteren, 2 nachten amper geslapen.. en vannacht de stad in geweest en idd Swine gezoend
En dan ook nog zo'n ding over m'n ogen tegen het licht.. blijkbaar slaap je dan heeeerlijk lang door.
Fijn dat ik vandaag vrij had gepland
Dat ligt er net aan hoelang je je afwas laat staanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar die meeste soa's krijg je niet door af te wassen
En dat doe je dan meestal met swine?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat ligt er net aan hoelang je je afwas laat staan
Studie Ontwijkende Activiteit dus
Zeker weten!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat doe je dan meestal met swine?
Zwijntje is het haasje!quote:
Geeft niks, wilde even fijn bijslapen en das gelukt. Een ritme heb ik toch nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel matig dat de kans nu groot is dat je vanavond niet kan slapen...
Dat jongetje heeft later een (hoofd)rol in een serie, sowieso een aanrader.. Skinsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb about a boy gekeken, ook wel weer grappig te zien
Hier in Oost zelfs prima te horen......quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:42 schreef AMDB het volgende:
De wind staat wel sterk richting Nijmegen, Emporium hier in Brakkenstein luid en duidelijk te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |