SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Ik heb niemand om mee te knuffelenquote:
Ja, done!quote:
Laat maar even weten hoe Swarmi proefde! Zoet/zout/bitter oftewel eet meneer wel genoeg vitamientjes?quote:
En zo ist....je moet naar de mannen toe gaan en niet lijdzaam afwachten of zij bij jou op je balkonnetje een warm biertje komen drinkenquote:
Is dat een hint? Ik ben heel goed met aftersun!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:56 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik heb niemand om mee te knuffelen![]()
DK, je hebt niet het recht om twee flauwe grappen op één dag te maken, wacht maar weer tot 0.00 uur![]()
Ik geef het op. * De_Kardinaal spelt lintje op! Dit druildruif-niveau qua flauwe seksueel getinte opmerkingen haal ik niet eens!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Is dat een hint? Ik ben heel goed met aftersun!
Rituals, ik, of het bier?quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:12 schreef swarmahoer het volgende:
zo, net lekkr met mikie en rituals bier gedronken bij samsonprima te doen
Je moet natuurlijk ook heel hard aan de studie!quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:15 schreef Rituals het volgende:
Het is te rustig hier, nu kan ik niet lekker SOGgen.
Uiteraard!quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:21 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook heel hard aan de studie!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Uiteraard!Heb jij nog belangrijke dingen binnenkort?
Nee. Nieuwsgierig mensch dat je bent! Schort om en terug naar de keuken voordat je kennis maakt met de rug van mijn hand!quote:
Ik denk dat je mij niet in de keuken wilt!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee. Nieuwsgierig mensch dat je bent! Schort om en terug naar de keuken voordat je kennis maakt met de rug van mijn hand!
Als je niet in de keuken staat leer je het nooit! Wat heeft Swarma nu aan jou?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij niet in de keuken wilt!Ik ben maar een slechte vrouw
.
Weinig, heel weinig.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je niet in de keuken staat leer je het nooit! Wat heeft Swarma nu aan jou?
Nu ben ik wel benieuwd naar gisterenavond!quote:
Dat geloof ik wel ja!quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar gisterenavond!
Dan zal ik het eens even aan die hoer vragen!quote:
Jazeker, gisteren toch echt iets te laat gemaakt, maar heel Nijmegen doorlopen voor fietsrotzooi en naar het werk fietsen lost dergelijke zooi wel opquote:
Wat een brutale mond! Terug naar je stal, boer! Een beetje morren over ridders!quote:
En die vergadering was zeker in de kroeg?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:17 schreef LastRequest het volgende:
Ik had laatst een vergadering om 23:30, heel efficiënt
Anyway ik ga maar eens naar de uni.. haat aan de regen trouwens..
hoe ging de jouwequote:Op woensdag 26 mei 2010 18:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En die vergadering was zeker in de kroeg?
Te vroegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |