ja das ook een optie. Leven en staan in mijn schoenen is geen doen. Het is geen leven.quote:
nee ik ga geen foto plaatsen. Maar het moet onderhand wle duidelijk zijn dat ik het meen. En geloof me nou maar dat ik geen lucky lips ben. Nieteens gemiddeld.quote:
Dat zeg je nou al vaker, maar wát is er dan zo erg?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja das ook een optie. Leven en staan in mijn schoenen is geen doen. Het is geen leven.
Idd je kan wel op het forum kan huilen over hoe lelijk je wel niet bent maar misschien valt het wel mee en maak je dat alleen je zelf maar wijs.quote:
Je zegt het zelf al, veranderen kan niet dus accepteer het.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik moet een manier vinden om ermee omtegaan of te veranderen. Veranderen is wel heel erg moeiljk. Het kan gewoon niet.
Mijn gezicht. Net een auto ongeluk joh. Of alsof iemand in mekaar is geslagen na een bokswedstrijd. gewoon lelijk. verdikkingen, gaten in mijn huid, breed hoofd, geen jukbeenderen, rond gezicht. Als ik mijn gezoicht in de spiegel zie dan zie ik geen schreintje vreugde. Geen lachrimpels enkelt allende. Tekenen van tijd en ziekte. Die smoel .. echt belachelijk..quote:Op maandag 24 mei 2010 22:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zeg je nou al vaker, maar wát is er dan zo erg?
Maar dat is geen leven dan vind ik. niet zoals ik altijd heb gewild en van gerdoomd heb. Zeker niet na al die jaren dromen dat het ooit wel goed zou komen met mij. na zoveel ziekte en ellende. Na alle praatjes van mensen dat het wel goed zou komen. Dat er altijd wel een lichtpuntje is etcetera. En dat dormen doe ik al sinds mijn prille jeugd. En sindsdien heb ik ook zoveel moois aan mij voorbij moeten laten gaan. Ik wil dit niet. Nu alsnog accpeteren kan je niet van mij vragen. Dan voel ik mij wel heel erg gefaald. Er is iets in mij dat niet wil accepteren. kan het niet. het is een diepgeworteld gevoel. Van onmacht, onvrede, haat, kwaad, teleurstelling,. Ik ben trouwens ook moe heel heel erg moe. En zeer zeer verdrietigquote:Op maandag 24 mei 2010 22:32 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, veranderen kan niet dus accepteer het.
Dan kan je gaan leven voor het te laat is.
Wat vinden anderen van je gezicht? Mensen die je kennen, wat vinden die van je?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mijn gezicht. Net een auto ongeluk joh. Of alsof iemand in mekaar is ges;agen na een bokswedstrijd. gewoon lelijk. verdikkingen, gaten in mijn huid, breed hoofd, geen jukbeenderen, rond gezicht. Als ik mijn gezoicht in de spiegel zie dan zie ik geen schreintje vreugde. Geen lachrimpels alleen allende. Tekenen van tijd. Die smoel .. echt belachelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |