Ze hebben toch de lijstrekkers van de 4 grootste (volgens de peilingen) partijen gevraagd. Dan is het dus de schuld van links dat er maar één linkse partij stond. Hadden ze maar beter moeten presteren richting de stemmers.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij dat dacht en of dat zo is. Het is in ieder geval wel iets waar hij aan moet werken. Ik vond de verhoudingen 3 rechtse partijen tegen 1 linkse partij ook niet helemaal eerlijk.
hooguit 2, het CDA is vlees nog vis. Hooguit boter bij de vis.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij dat dacht en of dat zo is. Het is in ieder geval wel iets waar hij aan moet werken. Ik vond de verhoudingen 3 rechtse partijen tegen 1 linkse partij ook niet helemaal eerlijk.
En het is AKQ ipv AKCquote:
quote:
Pfff ik had toch moeten gaan ramenlappen...quote:
AlKmaar Centrum?quote:Op maandag 24 mei 2010 09:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Volgens mij zitten jullie beide verkeerd, we zitten hier gewoon in de AKC
zoietsquote:
quote:
Als je het zo bekijkt inderdaad. Ik hoop dat het over 4 jaar zo is!!quote:Op maandag 24 mei 2010 09:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze hebben toch de lijstrekkers van de 4 grootste (volgens de peilingen) partijen gevraagd. Dan is het dus de schuld van links dat er maar één linkse partij stond. Hadden ze maar beter moeten presteren richting de stemmers.
Moeten we na deze verkiezingen dan 4 jaar wachten op de volgende!?quote:Op maandag 24 mei 2010 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt inderdaad. Ik hoop dat het over 4 jaar zo is!!
Dus als jij bv gaat schaatsen koop je nooit een kom snert als lunch?quote:Op maandag 24 mei 2010 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
Maar wat betreft die lunch nog... ik hou niet van warm eten als lunch.... maar ik denk dat het dus aan mij ligt.
Positive thinking... Het wordt weleens weer tijd voor een voldragen regeerperiode. Het is inderdaad wel afhankelijk van wie MP gaat worden...quote:Op maandag 24 mei 2010 09:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moeten we na deze verkiezingen dan 4 jaar wachten op de volgende!?![]()
Dat zou in ieder geval dat JPB geen MP gaat worden. Want Balkenende V gaat toch weer vallen.
Ik gok dat het Nelie gaat worden.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Positive thinking... Het wordt weleens weer tijd voor een voldragen regeerperiode. Het is inderdaad wel afhankelijk van wie MP gaat worden...
ten 1e: ik schaats nooit. Verschrikkelijk om te doen.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus als jij bv gaat schaatsen koop je nooit een kom snert als lunch?
Dan had je vroeger moeten opstaan.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik hou niet van politieke discussies als ontbijt
Die kans is groot. Als de VVD dan toch de grootste partij wordt, dan liever zij als MP dan Mark Rutte.quote:
Je lust geen snert!?quote:Op maandag 24 mei 2010 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ten 1e: ik schaats nooit. Verschrikkelijk om te doen.
ten 2e: ik lust geen snert...
![]()
Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor. In de regel eet ik als lunch een boterham of broodje. Maar dat broodje kan ook wel een tosti oid zijn.
Ik vond JPB toch best wel goed hoor gisterenavond. Dat is ook zijn probleem denk ik. Debatteren gaat hem goed af, regeren en optreden als MP veeeeeeel minder.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Op de site van de Telegraaf:
Wie heeft volgens u het debat gewonnen?
Aantal stemmen : 48574
Jan Peter Balkenende : 10%
Mark Rutte : 32%
Job Cohen : 15%
Geert Wilders : 43%
Zo'n lastige eter?quote:Op maandag 24 mei 2010 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope.... maar ik lust heel veel niet hoor.
Creepy hoor.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Damn, die mods zijn snel, allebei posten in dezelfde minuut
Ja, maar je raakt er aan gewend hoor. En het beperkt ook vaak de kaart als je uiteten gaat, dus is het minder moeilijk om een keus te maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Ik heb stiekem best wel medelijden met je.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar je raakt er aan gewend hoor. En het beperkt ook vaak de kaart als je uiteten gaat, dus is het minder moeilijk om een keus te maken.
Hoef je niet te hebben hoor. Het grappige is dat mensen om mij heen er meer last van hebben dan ik. Ik weet niet anders. Af en toe worden mn keuzemogelijkheden wel wat uitgebreid, het is nu een stuk minder erg dan pakweg 10 jaar geleden. En toen ik thuiswoonde, lustte ik bijv. ook geen spaghetti, macaraoni enz. Dat lust ik nu allemaal wel.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb stiekem best wel medelijden met je.Want er zijn zo veel lekkere dingen die je kunt eten.
Ik blijf nog wel even liggenquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoef je niet te hebben hoor. Het grappige is dat mensen om mij heen er meer last van hebben dan ik. Ik weet niet anders. Af en toe worden mn keuzemogelijkheden wel wat uitgebreid, het is nu een stuk minder erg dan pakweg 10 jaar geleden. En toen ik thuiswoonde, lustte ik bijv. ook geen spaghetti, macaraoni enz. Dat lust ik nu allemaal wel.
En nog een opmerkelijk iets: ik lust geen sauzen zoals mayo, curry enz. geen enkele. Het enige sausje dat ik eet is de hamkaassaus met witlof.
Het is wel een beetje een frustratie van Peace, want hij lust alles!!
Hij komt niets tekort hoor, af en toe krijgt hij wel wat van mn ouders wat ik niet maak.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Arme Peace.
Maar, geen sauzen, da's idd wel opmerkelijk.
Eet smakelijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij komt niets tekort hoor, af en toe krijgt hij wel wat van mn ouders wat ik niet maak.
Anyway, ik ga ontbijten.. brood vind ik wel lekker!!
Jellinek houdt het op 50-60 euro per gramquote:Op maandag 24 mei 2010 10:43 schreef Cobra4 het volgende:
Wat doet een kilo tegenwoordig?
Hoi Etciequote:
En is Oblivion leuk?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:21 schreef Etcetera het volgende:
Anno heb ik nog niet weer geinstalleerdBen dit weekend met Oblivion begonnen, moest van m'n vriend
Maar twijfel tussen beiden dus heb nu maar Spotify aangezet
Klinkt goed!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:26 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen op pad naar Hoorn, lokale braderie, terrassen en restaurant (in die volgorde) bezoeken.
quote:
Ik snap er nog niet genoeg van om daar een oordeel over te kunnen gevenquote:
Leuke vrienden heb je dan.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Vrienden belde ons gisteren of we mee gingen naar die braderie, geen idee wat het was.
Ik denk dat we het eerste deel van onze aanvankelijke plannen over gaan slaan en gewoon meteen het terras opduiken...
Ga je het ze vertellen?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze zelf weten waar die braderie is...
Woonboulevard en Hoorn?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:28 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, zie net dat die braderie bij een woonboulevard is.
Lijkt me niet de meest ideale plek om vandaag door te brengen...
Dan verklap je de verrassing.quote:
OK, misschien is een snel bezoekje de moeite waard dan...quote:Op maandag 24 mei 2010 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Woonboulevard en Hoorn?
Die is 2 autominuten van het centrum vandaan
Ik ben zelf ook lijdend voorwerp...quote:
Veel plezier.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:15 schreef MadMaster het volgende:
En ik ben weg, al dan niet naar de braderie...
Het is bij ons achterthuis niet zo groot, kan alleen klein zwembadje staan... we hebben wel een heeeel kleintje voor Lennon. Maar er moet nog wel eentje komen waar Twan evt. ook bij in kan.quote:
Babi Pangangquote:Op maandag 24 mei 2010 14:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is bij ons achterthuis niet zo groot, kan alleen klein zwembadje staan... we hebben wel een heeeel kleintje voor Lennon. Maar er moet nog wel eentje komen waar Twan evt. ook bij in kan.
En ik heb trek in iets, maar weet niet waarin.
Dat weet ik toch.quote:
zie, een miljoentje of 15.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jellinek houdt het op 50-60 euro per gram
Misschien een leuk kaveltje om naast de in beslag genomen auto's te zetten op de maandelijkse veiling van domeinen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben bezig met de analyse bij mijn thesis. Eerst de assumpties checken: dat gaat redelijk, een paar dingen kloppen niet maar zijn ofwel te verwaarlozen, of te transformeren.
Vervolgens: basismodel checken. Volgens SPSS is mijn model wel bruikbaar (want significant), maar is geen van de effecten significant. Ik heb dus een model dat iets verklaart, maar geen enkele van de variabelen in dat model verklaart iets![]()
Ik heb dus best wel de balen in, want zo kan ik ook geen conclusies trekken. En ik weet zeker dat ik het goed doe, dus of ik heb ergens in het begin iets verkeerd gedaan (maar wat?) of mijn complete model is slecht, maar dat is grotendeels overgenomen uit de literatuur en is al veelvuldig getest.....
quote:
Dat geldt voor mij ook mbt de situatie van B.ertha...quote:Op maandag 24 mei 2010 20:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb er niet heel veel verstand van, maar als je het zo omschrijft heb je een lastige situatie.
Ja, bizar hè? Ik las het vanmiddag al...quote:Op maandag 24 mei 2010 20:53 schreef Nembrionic het volgende:
Gekke shit:
http://www.nu.nl/achterkl(...)urphy-overleden.html
Mee eens. Pas echt schokkend is om uit te rekenen hoeveel mensen hoeveel keer high/stoned kunnen worden van 1 kiloquote:Op maandag 24 mei 2010 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
De straatwaarde noemen is/heeft een nutteloze shock value in mijn ogen.
Als verkoper ben je altijd de lul als de koper beweert het produkt niet te ontvangen hebben gehad. Ze boeken het sowieso terug.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:25 schreef Etcetera het volgende:
Hey RedVraagje aan onze huisbankier: hoe veilig is Paypal nou eigenlijk? Ervan uitgaand dat je er voorzichtig mee omgaat en geen rare Somaliers dingen wilt verkopen en zo
Ben toch geen verkoper, dat scheelt dan de helft. En wat een naai actie als je dat doet en je hebt het wel ontvangenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als verkoper ben je altijd de lul als de koper beweert het produkt niet te ontvangen hebben gehad. Ze boeken het sowieso terug.
Er is zoveel niet eerlijk in deze wereldquote:Op maandag 24 mei 2010 21:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben toch geen verkoper, dat scheelt dan de helft. En wat een naai actie als je dat doet en je hebt het wel ontvangen
27 Juni kan ik niet. That's all I can sayquote:Op maandag 24 mei 2010 21:25 schreef iamredleader het volgende:
Ah, voor ik het vergeet: is er een sterke voorkeur voor 27 juni of 11 juli voor de barbeque?
Zijn dat allebei zaterdagen eigenlijk? 27 juni hebben wij volgens mij niets, 11 juli is open dag van FC Twente waar ik misschien met Twan naartoe ga...quote:Op maandag 24 mei 2010 21:25 schreef iamredleader het volgende:
Ah, voor ik het vergeet: is er een sterke voorkeur voor 27 juni of 11 juli voor de barbeque?
Dan de 27e, de 11e is voor mij niet mogelijkquote:Op maandag 24 mei 2010 21:25 schreef iamredleader het volgende:
Ben je serieus van plan om een meet te gaan organiseren op de dag van de finale van het WK voetbal ?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:25 schreef iamredleader het volgende:
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ben je serieus van plan om een meet te gaan organiseren op de dag van de finale van het WK voetbal ?
11 juli.. lijkt me om die reden geen goed idee
27 juni ben ik in het buitenland.
Tevens verliest Nederland op 11 juli de finale van Duitslandquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tevens verliest Nederland op 11 juli de finale van Duitsland
Bron: mijn voetbal poule op het werk.
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:54 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga even schelden:Kan het niet zo zijn dat de afzonderlijke variabelen niet significant zijn, maar een combinatie van variabelen wel? Dus dat je alleen over A niet zoveel kan zeggen, maar wel dat mensen die een bepaald antwoord geven bij A veel waarschijnlijker bij B ook een bepaald antwoord geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben bezig met de analyse bij mijn thesis. Eerst de assumpties checken: dat gaat redelijk, een paar dingen kloppen niet maar zijn ofwel te verwaarlozen, of te transformeren.
Vervolgens: basismodel checken. Volgens SPSS is mijn model wel bruikbaar (want significant), maar is geen van de effecten significant. Ik heb dus een model dat iets verklaart, maar geen enkele van de variabelen in dat model verklaart iets![]()
Ik heb dus best wel de balen in, want zo kan ik ook geen conclusies trekken. En ik weet zeker dat ik het goed doe, dus of ik heb ergens in het begin iets verkeerd gedaan (maar wat?) of mijn complete model is slecht, maar dat is grotendeels overgenomen uit de literatuur en is al veelvuldig getest.....Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
We kunnen wel zien wie er hier de echte voetbalkenner isquote:Op maandag 24 mei 2010 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ben je serieus van plan om een meet te gaan organiseren op de dag van de finale van het WK voetbal ?
11 juli.. lijkt me om die reden geen goed idee
27 juni ben ik in het buitenland.
Echte kenner ben ik niet, maar dit soort data zijn, ook voor de niet-voetbalsupporter, data waar je soms rekening mee moet houden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 06:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
We kunnen wel zien wie er hier de echte voetbalkenner is
Goedemorgen![]()
quote:
Dan hoop ik dat het zeker na 1500 uur is. Dan moet het wel gaan lukken denk ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk zomaar dat dat wel eens in de loop van de middag kan zijn
Dat zou misschien wel kunnen en klinkt wel aannemelijk, maar als ik ze niet onderling kan vergelijken, dan kan ik nog steeds geen conclusies trekken. Ik hoop dat het volgende gesprek mij iets kan helpen maar echt veel vertrouwen heb ik niet in hem.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat de afzonderlijke variabelen niet significant zijn, maar een combinatie van variabelen wel? Dus dat je alleen over A niet zoveel kan zeggen, maar wel dat mensen die een bepaald antwoord geven bij A veel waarschijnlijker bij B ook een bepaald antwoord geven?
Jullie hebben in ieder geval mazzel gehad met het weer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:15 schreef MadMaster het volgende:
Braderie in Hoorn gisteren was geen braderie (), bezoek daaraan heeft wel 2 minuten geduurd.
Daarna op terras neergestort en niet meer van onze plaats af geweest tot 20.00 uur.
Geopende klus-/meubelwinkels die hun oude rotzooi via een kraampje voor de deur probeerde te slijten...quote:
Froodquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:49 schreef iamredleader het volgende:
ola
Ja, vandaag is international towel day!
Dan is het maar goed dat ik vandaag al een handdoek heb gebruikt!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:49 schreef iamredleader het volgende:
ola
Ja, vandaag is international towel day!
Same here... en heb zelfs Jair speciaal vandaag met een handdoek afgedroogd na zijn gezicht te hebben gewassenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:53 schreef B.ertha het volgende:
Dan is het maar goed dat ik vandaag al een handdoek heb gebruikt!
Ben net (weer) het luisterboek van HHGTTG aan het luisterenquote:
Ik ben in The Ultimate Guide bezig, nog steeds niet uitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ben net (weer) het luisterboek van HHGTTG aan het luisteren
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik een hele grote "No shit, Sherlock!" van u?
http://www.nu.nl/binnenla(...)andeling-artsen.html
je meent hetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik een hele grote "No shit, Sherlock!" van u?
http://www.nu.nl/binnenla(...)andeling-artsen.html
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Towel_Dayquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die hebben we dus gewoon gemist vorig jaar op Pinkpop. Nog een paar dagen en gaan we weer
![]()
Enne international towel day??
Ik heb nog nooit van het boek en/of schrijver gehoord.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Towel_Day
Ja, zie Patricia Paay...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:58 schreef Ofyles2 het volgende:
De vraag van de dag:
Een middelmatige zangeres (Do) die een oude vrijster wordt, is dat mogelijk?
Eigenlijk heeft Patries kinderen gekregen, maar goed...quote:
Helleuquote:
quote:![]()
![]()
Heb ook maar meteen een nieuwe WK-avatar aangemaakt...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helleu
[..]
Ik dacht al; weer een nieuwe in de SC!?
Wie is dat?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ook maar meteen een nieuwe WK-avatar aangemaakt...
Geen wonder dus dat ik hem niet herkende.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sepp Blatter, president van de FIFA...
Wat een corrupte boef is die Sepp Blatter.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sepp Blatter, president van de FIFA...
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:22 schreef MadMaster het volgende:
Eigenlijk had ik hem 'deze vuist op deze vuist' moeten laten doen...
Het enige wat Blatter van mij kan verwachten is een vuist...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:22 schreef MadMaster het volgende:
Eigenlijk had ik hem 'deze vuist op deze vuist' moeten laten doen...
Wil jij hem fisten dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het enige wat Blatter van mij kan verwachten is een vuist...
Sorry schat. Ik heb een bbq.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:25 schreef Sieneke_P het volgende:
Beste AKQ-SC'ers,
Vergeten jullie niet om a.s. donderdag mijn verrichtingen in Oslo te bekijken?
Liefs,
Sieneke
Niet zo stoer doen...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het enige wat Blatter van mij kan verwachten is een vuist...
Ofylquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:25 schreef Sieneke_P het volgende:
Beste AKQ-SC'ers,
Liefs,
Sieneke
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:25 schreef Sieneke_P het volgende:
Beste AKQ-SC'ers,
Liefs,
Sieneke
quote:
Welkom in de AKQ SC! Stel je even voor, dan doen wij dat ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:25 schreef Sieneke_P het volgende:
Beste AKQ-SC'ers,
Liefs,
Sieneke
Hallo, leuk dat je langskomt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:25 schreef Sieneke_P het volgende:
Beste AKQ-SC'ers,
Liefs,
Sieneke
Vanavond was ik van plan iets anders te bekijken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moet idd niet vergeten om het songfestival te vergeten!
Zo heet het liedje niet eens... het heet volgens mij "Ik ben verliefd" En OMG waarom weet ik dat...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:47 schreef Sieneke_P het volgende:
Heb niet veel tijd, zit volop in de promotie.
Ik ben Sieneke Peeters uit Nijmegen en ik vertegenwoordig Nederland dit jaar op het Eurovisie Songfestival in Oslo met het liedje 'Shalalie Shalala'. Mijn berichtje hier is dan ook promotie voor het Eurovisie Songfestival.
Als jullie meer willen weten, dan hoor ik het wel. Weet alleen niet wanneer ik weer kan reageren vanwege de drukte.
Liefs,
Sieneke
Altijd baas boven baas C4,quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:16 schreef Cobra4 het volgende:
Dat zijn flink wat kilometersEn dan heb ik bij een aantal route's niet eens het juiste aantal keren geplaatst die ik daadwerkelijk heb gereisd.
Waar ben je ooit heen gevlogen? #2
Tijd om naar het zwembad te gaan dus.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
heb buiten geslapen omdat het zo warm is. pardoes met een deken en een kussen in het grasveld. Eigenlijk niet veilig in dit satdje, maar wel tofNu al zeventwintig graden, hoewel het nog niet eens half elf is
Ik dacht Ofyl, jij of IARL. "Verrichtingen" vond ik een typisch Ofyl-woordquote:
Nee echt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht Ofyl, jij of IARL. "Verrichtingen" vond ik een typisch Ofyl-woord
hadden we maar een buiten zwembad.... het zwembad in de gym heeft rare tijden...quote:
Dan moet je er zelf maar één maken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hadden we maar een buiten zwembad.... het zwembad in de gym heeft rare tijden...
Nog maar iets langer dan een week en je kunt je hart ophalen aan Nederlandse zwembadenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hadden we maar een buiten zwembad.... het zwembad in de gym heeft rare tijden...
ohhh man je hebt geen idee hoezeer ik uitkijk naar naar huis gaan. Ook weer met recente gebeurtenissen, damn, ik ben klaarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog maar iets langer dan een week en je kunt je hart ophalen aan Nederlandse zwembaden
Eerste reactie die bij me opkomt:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:25 schreef Sieneke_P het volgende:
Beste AKQ-SC'ers,
Liefs,
Sieneke
En als het donderdag goed fout gaat:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eerste reactie die bij me opkomt:
[ afbeelding ]
Als dat gemanaged wordt verbaas ik me er niet overquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En als het donderdag goed fout gaat:
[ afbeelding ]
WTF dacht die man wel?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als dat gemanaged wordt verbaas ik me er niet over
Verder:
http://www.telegraph.co.u(...)y-2010.html?image=27![]()
merciquote:
ontstekingen gingen heel goed tot ik vanochtend dus buiten wakker werd en alles in de fik stond in mijn hoofd. Weet niet of het dat precies is of de hoeveelheid die ik gister gerookt heb of algehele misère, maar ik heb twee ibuprofennetjes genomen en een ijsje en nu is het weer wat beter hahaquote:Hoe staat het met de ontstekingen? En wil je straks nog wel terug?
4 duhquote:1.
Stop: Stop: Play. Skip advertisements in movies and go strait to the movie.
2.
Dial 0 during most automatic menu phone systems to be taken to operator to route your call. also, mashing buttons may work as well. Whenever you have a voice automated phone system, typically saying "representative" gets you someone right away.
3.
keep a spare car key in your wallet/purse. If you have a bulky Key that won't fit in your wallet, get a key made that doesn't have the electronic chip on it. It will still unlock the car, it just won't start it. changed by popular request
4.
Riding a bicycle will save you lots of money on gas, parking, medical bills, and gym memberships.
5.
If you are speeding and suddenly up ahead see a cop that clearly just tagged you, slow down and wave to him/her. Your odds of being pulled over are quite a bit reduced.
6.
Don't be rude, but NEVER answer any cops questions when they call you in for questioning.
7.
when getting lectured into voice mail, hit 1, pause momentarily. If you aren't put through immediately, hit *, pause. Finally, hit # if neither 1 or * worked. It is called the 1-star-pound technique, and it works for all cell carriers.
8.
If your credit card magnetic stripe starts to get worn from use and being in your wallet, and doesn't always read in the card reader, you can use the plastic bag trick. Put the card in a plastic grocery bag and then swipe it. Not sure why it works, but it does.Taking it further though, you can simply apply a piece of quality cellophane tape over the mag stripe for a "permanent" plastic bag trick.
9.
At the end of your shower turn the water really (or all the way) cold. This will wake you up and get blood flowing.
10.
Macy's credit cards usually have a 20% discount on purchases. I pay with the Macy's card, then while still at the register, I immediately pay off the charge with my debit card. I just got 20% off my purchase and I never get a credit card bill. - this also works with JCP and kohl's cards.
11.
How to eliminate late movie rental fees: Acquire late fees, call and tell them you lost the movies, they wipe the fees and put the cost of the movies on your account. Bring the movies back saying you found them, they wipe the cost of the movies, and now your account is back to zero. this can work in other situations such as libraries as well.
12.
Turn it off, then on again.
13.
Buy things out of season, this can save you money. Unless its food, then buy it in season.
14.
When you have forgotten someones name, simply say : "I'm sorry, but what was your name one more time." They may act offended, but when they give you there first name you simply reply "No, I meant your last name." (more socially acceptable to forget). Bingo. First and last names.
15.
When eating buffalo wings, the flat portions. You can detach the smaller bone on one end very easily, then twist it a bit and it will just slide out. You're now left with a big hunk of meat and only 1 bone, you can just bite it off into your mouth in one piece, flintstones-style.
16.
Gently work an orange in your hands to loosen the peel from the fruit. This makes it easy enough to get the whole peel in one shot.
17.
Can't find your car in a parking lot? hitting the lock button trying to get it to beep? Extend the distance of key-less entry by putting the key under your chin. The signal will resonate in your skull increasing the range dramatically. I swear to god this works, and I'm told it's safe because the radiation is non-ionizing.
18.
If you get a ticket on the windshield of your car, you can potentially get away with parking illegally in the same lot for a few more days (or at least for the remainder of that day) by keeping the ticket on your windshield.
19.
Most tinfoil and saran wrap boxes have little push-in tabs on the sides. If you push them in, the roll won't fall out when you try to rip out a sheet of it.
20.
Keep a list of all of the credit card phone numbers (1-800) in your cell phone. This way, if your wallet is ever lost, you can call them immediately to have them disabled. It's also a good idea to place all of the cards in your wallet on a copier and print a page to keep at home. This will give you access to your License #, etc.
21.
If you are driving an unfamiliar car and you don't know which side the gas tank is on, just look at the little pump icon next to the gas gauge on the dashboard. The pump handle on the icon will be on the side of the tank. Update: saw the gas tank one on an older reddit, turns out the handle thing is not consistant. But there IS usually a little arrow next to the icon.
22.
When you park, always reverse into the parking space. It is much easier to reverse into a confined space than into the a place where other people drive. You are also more alert. The chance of an accident is reduced dramatically.
Die is er nietquote:
Nijmegen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:47 schreef Sieneke_P het volgende:
Heb niet veel tijd, zit volop in de promotie.
Ik ben Sieneke Peeters uit Nijmegen en ik vertegenwoordig Nederland dit jaar op het Eurovisie Songfestival in Oslo met het liedje 'Shalalie Shalala'. Mijn berichtje hier is dan ook promotie voor het Eurovisie Songfestival.
Als jullie meer willen weten, dan hoor ik het wel. Weet alleen niet wanneer ik weer kan reageren vanwege de drukte.
Liefs,
Sieneke
Goed idee. Welke stad? En dan bedoel ik geen Chickentown North (Amsterdam) of Chickentown South (Rotterdam).quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan bedoel ik geen Chickentown North (Amsterdam) of Chickentown South (Rotterdam).
Dan is t goed, ik zit de seizoensfinale van House te kijkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:06 schreef Etcetera het volgende:
TssSongfestival heb ik tactisch ontweken door middel van HIMYM, Chuck en Donar. En nu NCIS LA
Die heb ik gister gezienquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb net Groundhog day zitten kijken.
Ik kijk ook amper nog tvquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:40 schreef Etcetera het volgende:
Dat heb ik met House. Of eigenlijk, dat zie ik als m'n moeder er naar kijkt en ik beneden kom voor wat drinken, zet zelf zelden de tv nog aan
quote:
Ik had The Mask opgezetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb net Groundhog day zitten kijken.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Etsie: Enig idee waarom een filmpje met wat 3d-animatie er in renderen zoveel langer duurt dan gewoon een 3d-spel spelen? Dat laatste kan in real-time en ziet er niet echt veel minder uit
Ja, dit is verkapt klagen dat renderen mij te lang duurt ja
Ah vandaar. In plaats van een redelijke 60 beeldjes per seconde haal ik nu nog niet eens 1 beeldje per 60 secondenquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik uit deze link ( http://en.wikipedia.org/wiki/Rendering_(computer_graphics) ) begrijp is dat het vooral komt doordat je bij games "ray casting" gebruikt ipv ray tracing. En dat laatste is nogal intensief.
net dequote:
quote:
Dank je en je hebt gelijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:37 schreef MadMaster het volgende:
Zitten we nu nog steed aan de Babi Pangang?, TM gefeliciteerd, de ellende begint nu pas...
Babi Pangang van eend heet Peking eend...quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die Babi Pangang kan je niet langer dan eend ag goed houden
Jazeker. Sterker nog: in Utrecht werd ik weer gecontroleerd! Dat is dus 2x op een dag, terwijl ik over heel 2009 denk ik misschien 4 keer gecontroleerd benquote:Op woensdag 26 mei 2010 07:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
blokkeren ze dan nog steeds alle deuren en gaan dan de bus door? Kan me herinneren dat ze dat op de middelbare school altijd zo deden. Je zag ze al bij de bushalte staan.
Lekkerquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:44 schreef MadMaster het volgende:
Wat me doet herinneren dat we vanavond aan de uit Normandië meegebrachte Confit de Canard gaan...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |