Veel plezier.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:15 schreef MadMaster het volgende:
En ik ben weg, al dan niet naar de braderie...
Het is bij ons achterthuis niet zo groot, kan alleen klein zwembadje staan... we hebben wel een heeeel kleintje voor Lennon. Maar er moet nog wel eentje komen waar Twan evt. ook bij in kan.quote:
Babi Pangangquote:Op maandag 24 mei 2010 14:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is bij ons achterthuis niet zo groot, kan alleen klein zwembadje staan... we hebben wel een heeeel kleintje voor Lennon. Maar er moet nog wel eentje komen waar Twan evt. ook bij in kan.
En ik heb trek in iets, maar weet niet waarin.
Dat weet ik toch.quote:
zie, een miljoentje of 15.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jellinek houdt het op 50-60 euro per gram
Misschien een leuk kaveltje om naast de in beslag genomen auto's te zetten op de maandelijkse veiling van domeinen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben bezig met de analyse bij mijn thesis. Eerst de assumpties checken: dat gaat redelijk, een paar dingen kloppen niet maar zijn ofwel te verwaarlozen, of te transformeren.
Vervolgens: basismodel checken. Volgens SPSS is mijn model wel bruikbaar (want significant), maar is geen van de effecten significant. Ik heb dus een model dat iets verklaart, maar geen enkele van de variabelen in dat model verklaart iets![]()
Ik heb dus best wel de balen in, want zo kan ik ook geen conclusies trekken. En ik weet zeker dat ik het goed doe, dus of ik heb ergens in het begin iets verkeerd gedaan (maar wat?) of mijn complete model is slecht, maar dat is grotendeels overgenomen uit de literatuur en is al veelvuldig getest.....
quote:
Dat geldt voor mij ook mbt de situatie van B.ertha...quote:Op maandag 24 mei 2010 20:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb er niet heel veel verstand van, maar als je het zo omschrijft heb je een lastige situatie.
Ja, bizar hè? Ik las het vanmiddag al...quote:Op maandag 24 mei 2010 20:53 schreef Nembrionic het volgende:
Gekke shit:
http://www.nu.nl/achterkl(...)urphy-overleden.html
Mee eens. Pas echt schokkend is om uit te rekenen hoeveel mensen hoeveel keer high/stoned kunnen worden van 1 kiloquote:Op maandag 24 mei 2010 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
De straatwaarde noemen is/heeft een nutteloze shock value in mijn ogen.
Als verkoper ben je altijd de lul als de koper beweert het produkt niet te ontvangen hebben gehad. Ze boeken het sowieso terug.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:25 schreef Etcetera het volgende:
Hey RedVraagje aan onze huisbankier: hoe veilig is Paypal nou eigenlijk? Ervan uitgaand dat je er voorzichtig mee omgaat en geen rare Somaliers dingen wilt verkopen en zo
Ben toch geen verkoper, dat scheelt dan de helft. En wat een naai actie als je dat doet en je hebt het wel ontvangenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als verkoper ben je altijd de lul als de koper beweert het produkt niet te ontvangen hebben gehad. Ze boeken het sowieso terug.
Er is zoveel niet eerlijk in deze wereldquote:Op maandag 24 mei 2010 21:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben toch geen verkoper, dat scheelt dan de helft. En wat een naai actie als je dat doet en je hebt het wel ontvangen
27 Juni kan ik niet. That's all I can sayquote:Op maandag 24 mei 2010 21:25 schreef iamredleader het volgende:
Ah, voor ik het vergeet: is er een sterke voorkeur voor 27 juni of 11 juli voor de barbeque?
Zijn dat allebei zaterdagen eigenlijk? 27 juni hebben wij volgens mij niets, 11 juli is open dag van FC Twente waar ik misschien met Twan naartoe ga...quote:Op maandag 24 mei 2010 21:25 schreef iamredleader het volgende:
Ah, voor ik het vergeet: is er een sterke voorkeur voor 27 juni of 11 juli voor de barbeque?
Dan de 27e, de 11e is voor mij niet mogelijkquote:Op maandag 24 mei 2010 21:25 schreef iamredleader het volgende:
Ben je serieus van plan om een meet te gaan organiseren op de dag van de finale van het WK voetbal ?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:25 schreef iamredleader het volgende:
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ben je serieus van plan om een meet te gaan organiseren op de dag van de finale van het WK voetbal ?
11 juli.. lijkt me om die reden geen goed idee
27 juni ben ik in het buitenland.
Tevens verliest Nederland op 11 juli de finale van Duitslandquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tevens verliest Nederland op 11 juli de finale van Duitsland
Bron: mijn voetbal poule op het werk.
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:54 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga even schelden:Kan het niet zo zijn dat de afzonderlijke variabelen niet significant zijn, maar een combinatie van variabelen wel? Dus dat je alleen over A niet zoveel kan zeggen, maar wel dat mensen die een bepaald antwoord geven bij A veel waarschijnlijker bij B ook een bepaald antwoord geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben bezig met de analyse bij mijn thesis. Eerst de assumpties checken: dat gaat redelijk, een paar dingen kloppen niet maar zijn ofwel te verwaarlozen, of te transformeren.
Vervolgens: basismodel checken. Volgens SPSS is mijn model wel bruikbaar (want significant), maar is geen van de effecten significant. Ik heb dus een model dat iets verklaart, maar geen enkele van de variabelen in dat model verklaart iets![]()
Ik heb dus best wel de balen in, want zo kan ik ook geen conclusies trekken. En ik weet zeker dat ik het goed doe, dus of ik heb ergens in het begin iets verkeerd gedaan (maar wat?) of mijn complete model is slecht, maar dat is grotendeels overgenomen uit de literatuur en is al veelvuldig getest.....Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
We kunnen wel zien wie er hier de echte voetbalkenner isquote:Op maandag 24 mei 2010 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ben je serieus van plan om een meet te gaan organiseren op de dag van de finale van het WK voetbal ?
11 juli.. lijkt me om die reden geen goed idee
27 juni ben ik in het buitenland.
Echte kenner ben ik niet, maar dit soort data zijn, ook voor de niet-voetbalsupporter, data waar je soms rekening mee moet houden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 06:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
We kunnen wel zien wie er hier de echte voetbalkenner is
Goedemorgen![]()
quote:
Dan hoop ik dat het zeker na 1500 uur is. Dan moet het wel gaan lukken denk ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk zomaar dat dat wel eens in de loop van de middag kan zijn
Dat zou misschien wel kunnen en klinkt wel aannemelijk, maar als ik ze niet onderling kan vergelijken, dan kan ik nog steeds geen conclusies trekken. Ik hoop dat het volgende gesprek mij iets kan helpen maar echt veel vertrouwen heb ik niet in hem.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat de afzonderlijke variabelen niet significant zijn, maar een combinatie van variabelen wel? Dus dat je alleen over A niet zoveel kan zeggen, maar wel dat mensen die een bepaald antwoord geven bij A veel waarschijnlijker bij B ook een bepaald antwoord geven?
Jullie hebben in ieder geval mazzel gehad met het weer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:15 schreef MadMaster het volgende:
Braderie in Hoorn gisteren was geen braderie (), bezoek daaraan heeft wel 2 minuten geduurd.
Daarna op terras neergestort en niet meer van onze plaats af geweest tot 20.00 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |