Hoi Etciequote:
En is Oblivion leuk?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:21 schreef Etcetera het volgende:
Anno heb ik nog niet weer geinstalleerdBen dit weekend met Oblivion begonnen, moest van m'n vriend
Maar twijfel tussen beiden dus heb nu maar Spotify aangezet
Klinkt goed!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:26 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen op pad naar Hoorn, lokale braderie, terrassen en restaurant (in die volgorde) bezoeken.
quote:
Ik snap er nog niet genoeg van om daar een oordeel over te kunnen gevenquote:
Leuke vrienden heb je dan.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Vrienden belde ons gisteren of we mee gingen naar die braderie, geen idee wat het was.
Ik denk dat we het eerste deel van onze aanvankelijke plannen over gaan slaan en gewoon meteen het terras opduiken...
Ga je het ze vertellen?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze zelf weten waar die braderie is...
Woonboulevard en Hoorn?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:28 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, zie net dat die braderie bij een woonboulevard is.
Lijkt me niet de meest ideale plek om vandaag door te brengen...
Dan verklap je de verrassing.quote:
OK, misschien is een snel bezoekje de moeite waard dan...quote:Op maandag 24 mei 2010 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Woonboulevard en Hoorn?
Die is 2 autominuten van het centrum vandaan
Ik ben zelf ook lijdend voorwerp...quote:
Veel plezier.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:15 schreef MadMaster het volgende:
En ik ben weg, al dan niet naar de braderie...
Het is bij ons achterthuis niet zo groot, kan alleen klein zwembadje staan... we hebben wel een heeeel kleintje voor Lennon. Maar er moet nog wel eentje komen waar Twan evt. ook bij in kan.quote:
Babi Pangangquote:Op maandag 24 mei 2010 14:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is bij ons achterthuis niet zo groot, kan alleen klein zwembadje staan... we hebben wel een heeeel kleintje voor Lennon. Maar er moet nog wel eentje komen waar Twan evt. ook bij in kan.
En ik heb trek in iets, maar weet niet waarin.
Dat weet ik toch.quote:
zie, een miljoentje of 15.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jellinek houdt het op 50-60 euro per gram
Misschien een leuk kaveltje om naast de in beslag genomen auto's te zetten op de maandelijkse veiling van domeinen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben bezig met de analyse bij mijn thesis. Eerst de assumpties checken: dat gaat redelijk, een paar dingen kloppen niet maar zijn ofwel te verwaarlozen, of te transformeren.
Vervolgens: basismodel checken. Volgens SPSS is mijn model wel bruikbaar (want significant), maar is geen van de effecten significant. Ik heb dus een model dat iets verklaart, maar geen enkele van de variabelen in dat model verklaart iets![]()
Ik heb dus best wel de balen in, want zo kan ik ook geen conclusies trekken. En ik weet zeker dat ik het goed doe, dus of ik heb ergens in het begin iets verkeerd gedaan (maar wat?) of mijn complete model is slecht, maar dat is grotendeels overgenomen uit de literatuur en is al veelvuldig getest.....
quote:
Dat geldt voor mij ook mbt de situatie van B.ertha...quote:Op maandag 24 mei 2010 20:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb er niet heel veel verstand van, maar als je het zo omschrijft heb je een lastige situatie.
Ja, bizar hè? Ik las het vanmiddag al...quote:Op maandag 24 mei 2010 20:53 schreef Nembrionic het volgende:
Gekke shit:
http://www.nu.nl/achterkl(...)urphy-overleden.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |