Ze hebben toch de lijstrekkers van de 4 grootste (volgens de peilingen) partijen gevraagd. Dan is het dus de schuld van links dat er maar één linkse partij stond. Hadden ze maar beter moeten presteren richting de stemmers.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij dat dacht en of dat zo is. Het is in ieder geval wel iets waar hij aan moet werken. Ik vond de verhoudingen 3 rechtse partijen tegen 1 linkse partij ook niet helemaal eerlijk.
hooguit 2, het CDA is vlees nog vis. Hooguit boter bij de vis.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij dat dacht en of dat zo is. Het is in ieder geval wel iets waar hij aan moet werken. Ik vond de verhoudingen 3 rechtse partijen tegen 1 linkse partij ook niet helemaal eerlijk.
En het is AKQ ipv AKCquote:
quote:
Pfff ik had toch moeten gaan ramenlappen...quote:
AlKmaar Centrum?quote:Op maandag 24 mei 2010 09:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Volgens mij zitten jullie beide verkeerd, we zitten hier gewoon in de AKC
zoietsquote:
quote:
Als je het zo bekijkt inderdaad. Ik hoop dat het over 4 jaar zo is!!quote:Op maandag 24 mei 2010 09:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze hebben toch de lijstrekkers van de 4 grootste (volgens de peilingen) partijen gevraagd. Dan is het dus de schuld van links dat er maar één linkse partij stond. Hadden ze maar beter moeten presteren richting de stemmers.
Moeten we na deze verkiezingen dan 4 jaar wachten op de volgende!?quote:Op maandag 24 mei 2010 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt inderdaad. Ik hoop dat het over 4 jaar zo is!!
Dus als jij bv gaat schaatsen koop je nooit een kom snert als lunch?quote:Op maandag 24 mei 2010 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
Maar wat betreft die lunch nog... ik hou niet van warm eten als lunch.... maar ik denk dat het dus aan mij ligt.
Positive thinking... Het wordt weleens weer tijd voor een voldragen regeerperiode. Het is inderdaad wel afhankelijk van wie MP gaat worden...quote:Op maandag 24 mei 2010 09:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moeten we na deze verkiezingen dan 4 jaar wachten op de volgende!?![]()
Dat zou in ieder geval dat JPB geen MP gaat worden. Want Balkenende V gaat toch weer vallen.
Ik gok dat het Nelie gaat worden.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Positive thinking... Het wordt weleens weer tijd voor een voldragen regeerperiode. Het is inderdaad wel afhankelijk van wie MP gaat worden...
ten 1e: ik schaats nooit. Verschrikkelijk om te doen.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus als jij bv gaat schaatsen koop je nooit een kom snert als lunch?
Dan had je vroeger moeten opstaan.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik hou niet van politieke discussies als ontbijt
Die kans is groot. Als de VVD dan toch de grootste partij wordt, dan liever zij als MP dan Mark Rutte.quote:
Je lust geen snert!?quote:Op maandag 24 mei 2010 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ten 1e: ik schaats nooit. Verschrikkelijk om te doen.
ten 2e: ik lust geen snert...
![]()
Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor. In de regel eet ik als lunch een boterham of broodje. Maar dat broodje kan ook wel een tosti oid zijn.
Ik vond JPB toch best wel goed hoor gisterenavond. Dat is ook zijn probleem denk ik. Debatteren gaat hem goed af, regeren en optreden als MP veeeeeeel minder.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Op de site van de Telegraaf:
Wie heeft volgens u het debat gewonnen?
Aantal stemmen : 48574
Jan Peter Balkenende : 10%
Mark Rutte : 32%
Job Cohen : 15%
Geert Wilders : 43%
Zo'n lastige eter?quote:Op maandag 24 mei 2010 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope.... maar ik lust heel veel niet hoor.
Creepy hoor.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Damn, die mods zijn snel, allebei posten in dezelfde minuut
Ja, maar je raakt er aan gewend hoor. En het beperkt ook vaak de kaart als je uiteten gaat, dus is het minder moeilijk om een keus te maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Ik heb stiekem best wel medelijden met je.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar je raakt er aan gewend hoor. En het beperkt ook vaak de kaart als je uiteten gaat, dus is het minder moeilijk om een keus te maken.
Hoef je niet te hebben hoor. Het grappige is dat mensen om mij heen er meer last van hebben dan ik. Ik weet niet anders. Af en toe worden mn keuzemogelijkheden wel wat uitgebreid, het is nu een stuk minder erg dan pakweg 10 jaar geleden. En toen ik thuiswoonde, lustte ik bijv. ook geen spaghetti, macaraoni enz. Dat lust ik nu allemaal wel.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb stiekem best wel medelijden met je.Want er zijn zo veel lekkere dingen die je kunt eten.
Ik blijf nog wel even liggenquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoef je niet te hebben hoor. Het grappige is dat mensen om mij heen er meer last van hebben dan ik. Ik weet niet anders. Af en toe worden mn keuzemogelijkheden wel wat uitgebreid, het is nu een stuk minder erg dan pakweg 10 jaar geleden. En toen ik thuiswoonde, lustte ik bijv. ook geen spaghetti, macaraoni enz. Dat lust ik nu allemaal wel.
En nog een opmerkelijk iets: ik lust geen sauzen zoals mayo, curry enz. geen enkele. Het enige sausje dat ik eet is de hamkaassaus met witlof.
Het is wel een beetje een frustratie van Peace, want hij lust alles!!
Hij komt niets tekort hoor, af en toe krijgt hij wel wat van mn ouders wat ik niet maak.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Arme Peace.
Maar, geen sauzen, da's idd wel opmerkelijk.
Eet smakelijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij komt niets tekort hoor, af en toe krijgt hij wel wat van mn ouders wat ik niet maak.
Anyway, ik ga ontbijten.. brood vind ik wel lekker!!
Jellinek houdt het op 50-60 euro per gramquote:Op maandag 24 mei 2010 10:43 schreef Cobra4 het volgende:
Wat doet een kilo tegenwoordig?
Hoi Etciequote:
En is Oblivion leuk?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:21 schreef Etcetera het volgende:
Anno heb ik nog niet weer geinstalleerdBen dit weekend met Oblivion begonnen, moest van m'n vriend
Maar twijfel tussen beiden dus heb nu maar Spotify aangezet
Klinkt goed!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:26 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen op pad naar Hoorn, lokale braderie, terrassen en restaurant (in die volgorde) bezoeken.
quote:
Ik snap er nog niet genoeg van om daar een oordeel over te kunnen gevenquote:
Leuke vrienden heb je dan.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Vrienden belde ons gisteren of we mee gingen naar die braderie, geen idee wat het was.
Ik denk dat we het eerste deel van onze aanvankelijke plannen over gaan slaan en gewoon meteen het terras opduiken...
Ga je het ze vertellen?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze zelf weten waar die braderie is...
Woonboulevard en Hoorn?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:28 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, zie net dat die braderie bij een woonboulevard is.
Lijkt me niet de meest ideale plek om vandaag door te brengen...
Dan verklap je de verrassing.quote:
OK, misschien is een snel bezoekje de moeite waard dan...quote:Op maandag 24 mei 2010 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Woonboulevard en Hoorn?
Die is 2 autominuten van het centrum vandaan
Ik ben zelf ook lijdend voorwerp...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |