Froodquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:49 schreef iamredleader het volgende:
ola
Ja, vandaag is international towel day!
Dan is het maar goed dat ik vandaag al een handdoek heb gebruikt!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:49 schreef iamredleader het volgende:
ola
Ja, vandaag is international towel day!
Same here... en heb zelfs Jair speciaal vandaag met een handdoek afgedroogd na zijn gezicht te hebben gewassenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:53 schreef B.ertha het volgende:
Dan is het maar goed dat ik vandaag al een handdoek heb gebruikt!
Ben net (weer) het luisterboek van HHGTTG aan het luisterenquote:
Ik ben in The Ultimate Guide bezig, nog steeds niet uitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ben net (weer) het luisterboek van HHGTTG aan het luisteren
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik een hele grote "No shit, Sherlock!" van u?
http://www.nu.nl/binnenla(...)andeling-artsen.html
je meent hetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik een hele grote "No shit, Sherlock!" van u?
http://www.nu.nl/binnenla(...)andeling-artsen.html
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Towel_Dayquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die hebben we dus gewoon gemist vorig jaar op Pinkpop. Nog een paar dagen en gaan we weer
![]()
Enne international towel day??
Ik heb nog nooit van het boek en/of schrijver gehoord.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Towel_Day
Ja, zie Patricia Paay...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:58 schreef Ofyles2 het volgende:
De vraag van de dag:
Een middelmatige zangeres (Do) die een oude vrijster wordt, is dat mogelijk?
Eigenlijk heeft Patries kinderen gekregen, maar goed...quote:
Helleuquote:
quote:![]()
![]()
Heb ook maar meteen een nieuwe WK-avatar aangemaakt...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helleu
[..]
Ik dacht al; weer een nieuwe in de SC!?
Wie is dat?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ook maar meteen een nieuwe WK-avatar aangemaakt...
Geen wonder dus dat ik hem niet herkende.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sepp Blatter, president van de FIFA...
Wat een corrupte boef is die Sepp Blatter.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sepp Blatter, president van de FIFA...
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:22 schreef MadMaster het volgende:
Eigenlijk had ik hem 'deze vuist op deze vuist' moeten laten doen...
Het enige wat Blatter van mij kan verwachten is een vuist...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:22 schreef MadMaster het volgende:
Eigenlijk had ik hem 'deze vuist op deze vuist' moeten laten doen...
Wil jij hem fisten dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het enige wat Blatter van mij kan verwachten is een vuist...
Sorry schat. Ik heb een bbq.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:25 schreef Sieneke_P het volgende:
Beste AKQ-SC'ers,
Vergeten jullie niet om a.s. donderdag mijn verrichtingen in Oslo te bekijken?
Liefs,
Sieneke
Niet zo stoer doen...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het enige wat Blatter van mij kan verwachten is een vuist...
Ofylquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:25 schreef Sieneke_P het volgende:
Beste AKQ-SC'ers,
Liefs,
Sieneke
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:25 schreef Sieneke_P het volgende:
Beste AKQ-SC'ers,
Liefs,
Sieneke
quote:
Welkom in de AKQ SC! Stel je even voor, dan doen wij dat ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:25 schreef Sieneke_P het volgende:
Beste AKQ-SC'ers,
Liefs,
Sieneke
Hallo, leuk dat je langskomt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:25 schreef Sieneke_P het volgende:
Beste AKQ-SC'ers,
Liefs,
Sieneke
Vanavond was ik van plan iets anders te bekijken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moet idd niet vergeten om het songfestival te vergeten!
Zo heet het liedje niet eens... het heet volgens mij "Ik ben verliefd" En OMG waarom weet ik dat...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:47 schreef Sieneke_P het volgende:
Heb niet veel tijd, zit volop in de promotie.
Ik ben Sieneke Peeters uit Nijmegen en ik vertegenwoordig Nederland dit jaar op het Eurovisie Songfestival in Oslo met het liedje 'Shalalie Shalala'. Mijn berichtje hier is dan ook promotie voor het Eurovisie Songfestival.
Als jullie meer willen weten, dan hoor ik het wel. Weet alleen niet wanneer ik weer kan reageren vanwege de drukte.
Liefs,
Sieneke
Altijd baas boven baas C4,quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:16 schreef Cobra4 het volgende:
Dat zijn flink wat kilometersEn dan heb ik bij een aantal route's niet eens het juiste aantal keren geplaatst die ik daadwerkelijk heb gereisd.
Waar ben je ooit heen gevlogen? #2
Tijd om naar het zwembad te gaan dus.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
heb buiten geslapen omdat het zo warm is. pardoes met een deken en een kussen in het grasveld. Eigenlijk niet veilig in dit satdje, maar wel tofNu al zeventwintig graden, hoewel het nog niet eens half elf is
Ik dacht Ofyl, jij of IARL. "Verrichtingen" vond ik een typisch Ofyl-woordquote:
Nee echt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht Ofyl, jij of IARL. "Verrichtingen" vond ik een typisch Ofyl-woord
hadden we maar een buiten zwembad.... het zwembad in de gym heeft rare tijden...quote:
Dan moet je er zelf maar één maken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hadden we maar een buiten zwembad.... het zwembad in de gym heeft rare tijden...
Nog maar iets langer dan een week en je kunt je hart ophalen aan Nederlandse zwembadenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hadden we maar een buiten zwembad.... het zwembad in de gym heeft rare tijden...
ohhh man je hebt geen idee hoezeer ik uitkijk naar naar huis gaan. Ook weer met recente gebeurtenissen, damn, ik ben klaarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog maar iets langer dan een week en je kunt je hart ophalen aan Nederlandse zwembaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |