quote:Op zondag 23 mei 2010 22:52 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vond Cohen wel goed eigenlijk.
Hij heeft tegen dat hij burgemeester was van de grootste multi-cultistad ter wereld.
Dat gebruiken de anderen continu om hem aan te vallen, maar het is natuurlijk onzin.
Ook de blanken in Amsterdam waren tevreden over Cohen.
En die mensen die daar klagen dat hun stad half allochtoon is.
Dat is het al eeuwen. Vanaf de vroegste geschiedenis is Amsterdam een stad waar iedereen welkom was.
Dat de mentaliteit in Nederland is verandert is uiteraard niet Cohen's schuld. Mensen die daar last van hebben moeten simpelweg niet in Amsterdam gaan wonen.
FOK! is over het algemeen vrij rechts. Maar een heleboel Nederlanders zijn links. En die kunnen alleen maar PvdA stemmen. Terwijl de rechtse kiezer 3 mogelijkheden had.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:51 schreef doemaariets het volgende:
[..]
nee synovate.
Vorige week kreeg ik een email met de vraag naar mijn mobiele nummer vanwege de stemming.
Vanmiddag een reminder-sms
Daarna vanavond om 21:30 uur de sms met de code behorende bij politicus.
Ik heb natuurlijk geen flauw idee hoe ze de doelgroep voor deze peiling gekozen hebben maar de uitslag strookt totaal niet met de werkelijkheid. Hier valt iedereen Cohen af, op tv valt iedereen Cohen af en vervolgens wordt hij 2e. Maar dat is mijn mening.
Jij was een van die droeftoeters dat sms'de voor Job?quote:
Ahum, dat is natuurlijk New York. En daar wonen 10 keer meer mensen dan in Amsterdam waar geen noemenswaardige problemen zijn met bevolkingsgroepen. Dus er is hoop... of is het probleem niet een heel erg groot probleem maar gebaseerd op angst?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:52 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vond Cohen wel goed eigenlijk.
Hij heeft tegen dat hij burgemeester was van de grootste multi-cultistad ter wereld.
Dat gebruiken de anderen continu om hem aan te vallen, maar het is natuurlijk onzin.
En die mensen die daar klagen dat hun stad half allochtoon is.
Dat is het al eeuwen. Vanaf de vroegste geschiedenis is Amsterdam een stad waar iedereen welkom was.
Dat de mentaliteit in Nederland is verandert is uiteraard niet Cohen's schuld. Mensen die daar last van hebben moeten simpelweg niet in Amsterdam gaan wonen.
Beschaafde mensen zoals Cohen laten anderen uitpraten, mensen als Wilders weer niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:53 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Het was erg objectief, als het bij de NOS was geweest had je constant schakelfouten en een linkse gekleurdheid, met constante onderbrekingen als Rutte of Wilders aan het woord waren door Paul Witteman.. Nee, dankje.
Cohen kan beter NU afgebrand worden dan bij het laatste debat. Kan hij zich nog revengen.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:54 schreef DanHardy het volgende:
Huub Stapel is links, stemt volgens mij op de SP of Groen links. Wel grappig dat zelfs hij dan Cohen zo afstraft. Het is hem te prijzen dat hij in ieder geval wakker blijft en misstanden blijft aangeven, zonder als een blind paard achter de messias aan te lopen.
Onzin. Frits hakte meerdere malen in op Cohen. Ik ben absoluut geen PvdAstemmer, maar onze CDAer was flink partijdig bezigquote:Op zondag 23 mei 2010 22:53 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Het was erg objectief, als het bij de NOS was geweest had je constant schakelfouten en een linkse gekleurdheid, met constante onderbrekingen als Rutte of Wilders aan het woord waren door Paul Witteman.. Nee, dankje.
Ja grappig al die tien duizende blanke die Amsterdam uitgevlucht zie je daar niet meer.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:52 schreef Ascendancy het volgende:
Die wonen ook niet meer in Amsterdam. Die wonen in Purmerend en Almere.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:52 schreef Ascendancy het volgende:
Vond ik ook idd.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:54 schreef DanHardy het volgende:
Huub Stapel is links, stemt volgens mij op de SP of Groen links. Wel grappig dat zelfs hij dan Cohen zo afstraft.
Dan maakt niks uit want het is commerciële tv. Het is de bedoeling dat je nu weer met iets anders bezig bent.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:55 schreef dandan92 het volgende:
het ging zo tering snel dat ik alles al bijna vergeten ben ..
Tuurlijk was het objectief, het was live. De nabeschouwing hadden ze voor mij weg mogen laten, wat een geleuter en achteraf gezwets.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:53 schreef Topmodelz het volgende:
Dan moet je minder zuipen.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:55 schreef dandan92 het volgende:
het ging zo tering snel dat ik alles al bijna vergeten ben ..
Inderdaad, zo bepalend is dit debat niet. Nog 2 en halve week te gaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:56 schreef pberends het volgende:
Cohen kan beter NU afgebrand worden dan bij het laatste debat. Kan hij zich nog revengen.
Cohen was gewoon zwak.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onzin. Frits hakte meerdere malen in op Cohen. Ik ben absoluut geen PvdAstemmer, maar onze CDAer was flink partijdig bezig
In New York wonen al die bevolkingsgroepen allemaal gescheiden. Denk aan China Town en Little Italy... In Adam woont iedereen door elkaar!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ahum, dat is natuurlijk New York. En daar wonen 10 keer meer mensen dan in Amsterdam waar geen noemenswaardige problemen zijn met bevolkingsgroepen. Dus er is hoop... of is het probleem niet een heel erg groot probleem maar gebaseerd op angst?
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:55 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel mooi dat alle huilies er niet mee kunnen omgaan dat Cohen de tweede plek inneemt.
Pst.. niet reageren. Hij doet maar alsof.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onzin. Frits hakte meerdere malen in op Cohen. Ik ben absoluut geen PvdAstemmer, maar onze CDAer was flink partijdig bezig
Pastors die het optreden van Cohen zielig vind en zegt dat Wilders het debat heeft gewonnen. Hij mag dat zeggen, maar qua objectiviteit slaat het nergens op. Pastors moet over z'n politieke kleuring heenstappen, maar deed dat niet. Cohen's optreden was niet zielig, het was zelfs doordacht en rustig.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:53 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Mwoah, zie je echt verbetering?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:56 schreef pberends het volgende:
Cohen kan beter NU afgebrand worden dan bij het laatste debat. Kan hij zich nog revengen.
Last van doofheid? Pastors vond Balkenende de winnaar.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:59 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Pastors die het optreden van Cohen zielig vind en zegt dat Wilders het debat heeft gewonnen. Hij mag dat zeggen, maar qua objectiviteit slaat het nergens op. Pastors moet over z'n politieke kleuring heenstappen, maar deed dat niet. Cohen's optreden was niet zielig, het was zelfs doordacht en rustig.
Wester pakte Cohen op het eigen risico in de zorg. De 3 overigen kregen niet zo'n dergelijke vraag. Wester wist dat hij daar Cohen op kon pakken.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Pst.. niet reageren. Hij doet maar alsof.
Wat een flauwekul. Als je Amsterdam 10 keer zo groot maakt dan lijkt het ook net alsof iedereen bij elkaar woont. Maar dan nog: het punt is dat men zich in Amsterdam niet Amsterdam of Nederland voelt en iedereen in New York zich New Yorker of Amerikaan voelt. Dát is het verschil en als je ooit in New York bent geweest dan weet je dat.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In New York wonen al die bevolkingsgroepen allemaal gescheiden. Denk aan China Town en Little Italy... In Adam woont iedereen door elkaar!
In z'n eerste commentaar, vlak na het debat vóór de reclame heeft Pastors gezegd dat hij Wilders het beste vond.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:00 schreef nikk het volgende:
[..]
Last van doofheid? Pastors vond Balkenende de winnaar.
Denk het niet.... Hij zei trouwens dat Balkenende het debat heeft gewonnen. Die stemmen zijn makkelijk te verklaren aangezien hij de enige linkse partij aanwezig was. Stotteren, cijfers niet weten etc. is niet goed.... dit heeft een negatief effect in de peilingen voor de pvda. Dat kan niet anders... De pvda heeft een slechte keus gemaakt om hem de leider van de partij te maken.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:59 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Pastors die het optreden van Cohen zielig vind en zegt dat Wilders het debat heeft gewonnen. Hij mag dat zeggen, maar qua objectiviteit slaat het nergens op. Pastors moet over z'n politieke kleuring heenstappen, maar deed dat niet. Cohen's optreden was niet zielig, het was zelfs doordacht en rustig.
Vind je dit echt het belangrijkste nieuws dan? De schofterige opmerking, c.q. oubollige 'grap' van Wilders, daar heeft niemand het over?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:00 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mwoah, zie je echt verbetering?
En zie je het goed komen met hem voor 9 juni?
Het blijft tot 9 juni een slachtpartij voor hem.
Hij heeft mazzel dat er morgen geen kranten uitkomen, kan het effe overwaaien..
Toen hij 'even de cijfers niet paraat had'? Nee, dat was gewoon een heel objectieve vraag, en hij wist het gewoon niet. Face it.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op het eerste sterke optreden van Cohen. Je ziet dat die man nooit tegenspraak heeft moeten dulden en dus nooit heeft moeten debateren. Hij valt tot nu toe erg door de mand.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:00 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mwoah, zie je echt verbetering?
En zie je het goed komen met hem voor 9 juni?
Het blijft tot 9 juni een slachtpartij voor hem.
Hij heeft mazzel dat er morgen geen kranten uitkomen, kan het effe overwaaien..
Amsterdam heeft het meeste verschillende nationaliteiten.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ahum, dat is natuurlijk New York. En daar wonen 10 keer meer mensen dan in Amsterdam waar geen noemenswaardige problemen zijn met bevolkingsgroepen. Dus er is hoop... of is het probleem niet een heel erg groot probleem maar gebaseerd op angst?
+ de overgebleven (ontbrekende) 7% in het overzicht ook allemaal linkse stemmers zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:02 schreef mr_me_me het volgende:
10.000 stemmers; 5000 links, 5000 rechts. Cohen had dus op z'n minst 40% moeten scoren, maar komt dus erbarmelijk laag uit. Betekent dus dat de linkse achterban massaal is afgehaakt en heeft gestemd op de andere kandidaten.
Mensen stemmen op wie ze het beste vonden onafhankelijk van politieke voorkeur. Jij kan daar niet mee omgaan en probeert uit rancune ongefundeerde verbanden te trekken om je meerdere niet te willen erkennen in de feiten.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:57 schreef mr_me_me het volgende:
[..]
10.000 stemmers; 5000 links, 5000 rechts. Cohen had dus op z'n minst 40% moeten scoren, maar komt dus erbarmelijk laag uit. Betekent dus dat de linkse achterban massaal is afgehaakt en heeft gestemd op de andere kandidaten.
We gaan het zien, maar zo zwart als de commentatoren het bij RTL4 zagen, zag ik Cohen niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:01 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Denk het niet.... Hij zei trouwens dat Balkenende het debat heeft gewonnen. Die stemmen zijn makkelijk te verklaren aangezien hij de enige linkse partij aanwezig was. Stotteren, cijfers niet weten etc. is niet goed.... dit heeft een negatief effect in de peilingen voor de pvda. Dat kan niet anders... De pvda heeft een slechte keus gemaakt om hem de leider van de partij te maken.
Mensen zullen altijd (bewust of onbewust) hun politieke voorkeur laten gelden. Geen rancune, feit.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:03 schreef VeX- het volgende:
[..]
Mensen stemmen op wie ze het beste vonden onafhankelijk van politieke voorkeur. Jij kan daar niet mee omgaan en probeert uit rancune ongefundeerde verbanden te trekken om je meerdere niet te willen erkennen in de feiten.
Lees dan eens wat ik nog meer zei: Als je niet tegen multi-culti kan, moet je ofc niet in amsterdam gaan wonen!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:56 schreef RodeBril het volgende:
[..]
Ja grappig al die tien duizende blanke die Amsterdam uitgevlucht zie je daar niet meer.
Neem Almere bijvoorbeeld een hele stad met blanke die Amsterdam uitgebvluht zijn. Weggevlucht uit de multiculturele hel.
Mwa, als ik Balkie vanavond weer bezig heb gezien dan hou ik mn hart vast voor weer een kabinet met het CDA, gelukkig lijkt het erop dat hij iig niet weer premier gaat worden.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:03 schreef addictivebeat het volgende:
Dit wordt echt helemaal niks meer met Cohen, de PvdA gaat zwaar verliezen. VVD gaat sowieso wel omhoog, maar ik denk dat het CDA wel goed terug gaat komen. Ik hoop dat ze groot genoeg worden om met de VVD te gaan regeren. Anders zal de PVV erbij moeten.
Ik kom jaarlijks in New York vriend. De meeste Amsterdammers voelen ze zich dan ook Amsterdammer, geen idee waar jij het vandaan haalt dat het niet zo is. De bimbo's die naar almere zijn vertrokken zijn dan ook geen echte Amsterdammers. >.>quote:Op zondag 23 mei 2010 23:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Als je Amsterdam 10 keer zo groot maakt dan lijkt het ook net alsof iedereen bij elkaar woont. Maar dan nog: het punt is dat men zich in Amsterdam niet Amsterdam of Nederland voelt en iedereen in New York zich New Yorker of Amerikaan voelt. Dát is het verschil en als je ooit in New York bent geweest dan weet je dat.
Met alle respect voor Amsterdam maar hier kan de stad echt niet tegen op:quote:Op zondag 23 mei 2010 23:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Amsterdam heeft het meeste verschillende nationaliteiten.
Het probleem is dat steden, eigenlijk overal in de wereld, rijke en arme wijken hebben.
Alle allochtonen komen sowieso in het begin uiteraard in die arme wijken. En daar beginnen de problemen.
Maar wat heeft Cohen dan precies zo fout gedaan in Amsterdam. Je hoort mensen wel de hele tijd over thee drinken. Maar als dat in 10 % van de gevallen werkt is het toch al een succes? Je kan niet iedereen zomaar veranderen.
En harde straffen hebben ook geen zin. Deze mensen zitten in een bepaald mileu, en daar kom je moeilijk uit. Blanken met foute vrienden hebben dat ook. Stop je deze mensen in een cel en laat je ze bloeden zoals de VVD wil, ontwikkelen ze alleen maar haat tegen de maatschappij. En zodra ze dan weer onder de mensen komen van vroeger, worden ze alleen maar gevoed in hun haat.
Dat is dus ook echt geen oplossing. Levenslang opsluiten wil je ook niet. Dan raken de gevangenissen overvol, en als de mensen hier echt gehecht zijn aan hun vrijheid, dan kan je dat ook niet invoeren. Want dan moet het uiteraard niet alleen met marrokaanse straatterroristen gebeuren, maar met iedereen die een fout begaat.
Over New York, slaat natuurlijk nergens op. De VS is per defenitie multi-culti, anders had het land geen bestaansrecht. En de ghetto's daar zijn minder fijn dat de prachtwijken hier.
Sympathie kan in zijn voordeel werken.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:06 schreef rubje het volgende:
ik begrijp niet dat Cohen hieraan meedoet als enige linkse voorman.
Je kan toch weten dat de tendens bij RTL4= commercieel = rechts ten nadele van hem is.
ik miste Pechtold en die SP man als tegenwicht want dit was een debat dat Cohen nooit kon winnen.
Ik heb het over de groep waar Wilders zijn hele politieke carrière aan te danken heeft. Die geeft geen shit om Amsterdam.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik kom jaarlijks in New York vriend. De meeste Amsterdammers voelen ze zich dan ook Amsterdammer, geen idee waar jij het vandaan haalt dat het niet zo is. De bimbo's die naar almere zijn vertrokken zijn dan ook geen echte Amsterdammers. >.>
Publieke Omroep = Publiek = Links? Dat is pas erg. Daar gaat dus mijn belasting naartoe? Iedereen maar klagen dat Wilders niet naar het politiek correcte R1 is gegaan, maar als het om Cohen gaat is het oogjes dicht en snaveltjes toe.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:06 schreef rubje het volgende:
ik begrijp niet dat Cohen hieraan meedoet als enige linkse voorman.
Je kan toch weten dat de tendens bij RTL4= commercieel = rechts ten nadele van hem is.
ik miste Pechtold en die SP man als tegenwicht want dit was een debat dat Cohen nooit kon winnen.
Klopt, wanneer een Chinees in Chinatown gaat wonen, zal hij weliswaar in zijn eigen wijk wonen, maar hij zal zich wel vanaf de eerste dag New Yorker noemen. In Nederland blijven mensen zich Marokkaan noemen, terwijl ze bijvoorbeeld nog nooit in dat land geweest zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Als je Amsterdam 10 keer zo groot maakt dan lijkt het ook net alsof iedereen bij elkaar woont. Maar dan nog: het punt is dat men zich in Amsterdam niet Amsterdam of Nederland voelt en iedereen in New York zich New Yorker of Amerikaan voelt. Dát is het verschil en als je ooit in New York bent geweest dan weet je dat.
Wat is dit voor een wartaal? Wat is je punt nu precies?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:08 schreef Holograph het volgende:
[..]
Publieke Omroep = Publiek = Links? Dat is pas erg. Daar gaat dus mijn belasting naartoe? Iedereen maar klagen dat Wilders niet naar het politiek correcte R1 is gegaan, maar als het om Cohen gaat is het oogjes dicht en snaveltjes toe.
Dat is wat ik bedoel. En eerlijk gezegd: ik ben een Limburger in Tilburg... ik noem me ook Limburgerquote:Op zondag 23 mei 2010 23:09 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Klopt, wanneer een Chinees in Chinatown gaat wonen, zal hij weliswaar in zijn eigen wijk wonen, maar hij zal zich wel vanaf de eerste dag New Yorker noemen. In Nederland blijven mensen zich Marokkaan noemen, terwijl ze bijvoorbeeld nog nooit in dat land geweest zijn.
In het politieke spectrum staat hij momenteel precies in het midden. Wat asielbeleid betreft is hij natuurlijk zeer rechts en het is pas sinds kort dat we iets over zijn andere standpunten horen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:09 schreef SeLang het volgende:
Wilders profileerde zich vanavond echt als een linkse rakker. Een beschermer van het laagbetaalde arbeidersproletariaat en beschermer van verworven babyboom rechten. Ik begrijp niet waarom Wilders meestal bij "rechts" wordt ingedeeld.
Eens, hoewel ik hem in het zorgdebat wel zwak vond, maar dat komt misschien ook wel gewoon omdat de VVD simpelweg niet zo lief voor de zorg isquote:Op zondag 23 mei 2010 23:10 schreef Rookert het volgende:
Rutte is de winnaar vind ik, geen uitglijders gemaakt
Zijn economische verhaal is dat natuurlijk wel.. nou ja, verhaal.. volgens mij weet hij even veel van economie als Reagan vlak voor hij seniel werd.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:09 schreef SeLang het volgende:
Wilders profileerde zich vanavond echt als een linkse rakker. Een beschermer van het laagbetaalde arbeidersproletariaat en beschermer van verworven babyboom rechten. Ik begrijp niet waarom Wilders meestal bij "rechts" wordt ingedeeld.
Inderdaad. En vroeger was dat in Nederland, vooral in Amsterdam, ook zo.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:09 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Klopt, wanneer een Chinees in Chinatown gaat wonen, zal hij weliswaar in zijn eigen wijk wonen, maar hij zal zich wel vanaf de eerste dag New Yorker noemen. In Nederland blijven mensen zich Marokkaan noemen, terwijl ze bijvoorbeeld nog nooit in dat land geweest zijn.
Dat speelt zeker mee.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:54 schreef timmmmm het volgende:
FOK! is over het algemeen vrij rechts. Maar een heleboel Nederlanders zijn links. En die kunnen alleen maar PvdA stemmen. Terwijl de rechtse kiezer 3 mogelijkheden had.
Dat er begrip ervoor zou zijn als Cohen niet naar het RTL debat zou gaan, omdat RTL rechts is. Maar als Wilders niet naar de PO wil gaan dat hij dan wegloopt etc.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wat is dit voor een wartaal? Wat is je punt nu precies?
Cohen zou er echt niet mee zijn weggekomen als hij dit debat had geweigerd omdat RTL rechts zou zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:15 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat er begrip ervoor zou zijn als Cohen niet naar het RTL debat zou gaan, omdat RTL rechts is. Maar als Wilders niet naar de PO wil gaan dat hij dan wegloopt etc.
10 jaar geleden wel ja, maar tegenwoordig zijn er ook in America arabische wijken waar ze eerst moslim zijn en daarna pas Amerikaan. En grote delen van zuid VS zijn volledig mexicaans waar je zo neergeschoten wordt als je een amerikaanse vlag in je tuin zet.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:09 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er begrip zou zijn als Cohen een debat uit de weg gaat. Dat begrip was er ook niet toen het CDA uit het niets begon te gillen dat Cohen niet in debat zou durven met Balkenende.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:15 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat er begrip ervoor zou zijn als Cohen niet naar het RTL debat zou gaan, omdat RTL rechts is. Maar als Wilders niet naar de PO wil gaan dat hij dan wegloopt etc.
Cohen faalde, get over it. Alle excuses komen me onderhand de neus uit.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Cohen zou er echt niet mee zijn weggekomen als hij dit debat had geweigerd omdat RTL rechts zou zijn.
De PvdA is dan ook een serieuze partij. Rutte and Balkenende zouden er ook niet blij op aangekeken worden als ze weigerden om wat voor reden dan ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Cohen zou er echt niet mee zijn weggekomen als hij dit debat had geweigerd omdat RTL rechts zou zijn.
Dat maakt ze niet minder rechts.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat speelt zeker mee.
Dat de over het algemeen jonge rechtse fokkertjes niet massaal, zoals een jaar geleden nog, nu voor Wilders kozen is toch ook al weer een meevaller.
Ik had het erover dat Cohen er niet mee zou wegkomen als hij dit had geweigerd en zei niets over zijn prestaties. Dat heeft niets met een excuus te maken.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Cohen faalde, get over it. Alle excuses komen me onderhand de neus uit.
Als je binnengehaald bent als een leider, en je stijgt vanwege medelijden, dan is dat uiteraard zeer treurig.quote:
Ik doelde ook niet perse op jou. Meer het algemene plaatje van 'RTL is rechts', Wester is een CDA'er.'quote:Op zondag 23 mei 2010 23:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik had het erover dat Cohen er niet mee zou wegkomen als hij dit had geweigerd en zei niets over zijn prestaties. Dat heeft niets met een excuus te maken.
Ik zou er begriep voor hebben gehad als ie niet zou zijn gegaan vanwege het format. Maar ik snap wel dat ie gegaan is omdat het een kans is voor hem om te scoren.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:15 schreef Holograph het volgende:
[..]
Niemand vraagt zich 10 juni nog af waar de zetels vandaan kwamen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je binnengehaald bent als een leider, en je stijgt vanwege medelijden, dan is dat uiteraard zeer treurig.
Ik vind hem met afstand de meest gluiperige en smerige politicus die ik ken.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:24 schreef eriksd het volgende:
Pastors ook een fijne vent btw.
Heeft het met leefbaar top gedaan toen hij aan de leiding wasquote:
Nou ja, hij trekt natuurlijk wel gevaarlijke idioten aan door zijn achterlijke uitspraken.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:26 schreef eriksd het volgende:
Pastors is juist de belichaming van het adagium "niet lullen maar poetsen"
Ik hoor overigens ook weinig verontwaardiging over Cohen's "U ben een gevaar voor de rechtstaat" tegen Wilders.
Zijn opvattingen gaan ook wel tamelijk hard tegen de grondwet in.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:26 schreef eriksd het volgende:
Pastors is juist de belichaming van het adagium "niet lullen maar poetsen"
Ik hoor overigens ook weinig verontwaardiging over Cohen's "U ben een gevaar voor de rechtstaat" tegen Wilders.
Juist. Was ik ook net al aan het typen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:28 schreef TNA het volgende:
Zijn opvattingen gaan ook wel tamelijk hard tegen de grondwet in.
D66 wilde de grondwet aanpassenquote:Op zondag 23 mei 2010 23:28 schreef TNA het volgende:
[..]
Zijn opvattingen gaan ook wel tamelijk hard tegen de grondwet in.
Ik denk ook oprecht dat die gasten prima lachend een biertje met elkaar kunnen drinken.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:34 schreef eriksd het volgende:
Gemoedelijke foto voor de sfeerverbetering:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:34 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijk, voor hen is het gewoon spel en ze kennen elkaar natuurlijk uitstekend.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:35 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik denk ook oprecht dat die gasten prima lachend een biertje met elkaar kunnen drinken.
Zoiets zien doet me goed.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:34 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft Wilders trouwens een heerlijk oranje kleurtje op deze foto.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:34 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Femke wordt alleen nog maar uitgenodigd als ze eerst naar een logopedist is geweest.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:37 schreef IHVK het volgende:
Wel een beetje raar dat Geert wel mocht komen en Femke niet.
Ah Ad Melkert.quote:
Het was een debat tussen premier kandidaten.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:37 schreef IHVK het volgende:
Wel een beetje raar dat Geert wel mocht komen en Femke niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |