Pst.. niet reageren. Hij doet maar alsof.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onzin. Frits hakte meerdere malen in op Cohen. Ik ben absoluut geen PvdAstemmer, maar onze CDAer was flink partijdig bezig
Pastors die het optreden van Cohen zielig vind en zegt dat Wilders het debat heeft gewonnen. Hij mag dat zeggen, maar qua objectiviteit slaat het nergens op. Pastors moet over z'n politieke kleuring heenstappen, maar deed dat niet. Cohen's optreden was niet zielig, het was zelfs doordacht en rustig.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:53 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Het was erg objectief, als het bij de NOS was geweest had je constant schakelfouten en een linkse gekleurdheid, met constante onderbrekingen als Rutte of Wilders aan het woord waren door Paul Witteman.. Nee, dankje.
Mwoah, zie je echt verbetering?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:56 schreef pberends het volgende:
Cohen kan beter NU afgebrand worden dan bij het laatste debat. Kan hij zich nog revengen.
Last van doofheid? Pastors vond Balkenende de winnaar.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:59 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Pastors die het optreden van Cohen zielig vind en zegt dat Wilders het debat heeft gewonnen. Hij mag dat zeggen, maar qua objectiviteit slaat het nergens op. Pastors moet over z'n politieke kleuring heenstappen, maar deed dat niet. Cohen's optreden was niet zielig, het was zelfs doordacht en rustig.
Wester pakte Cohen op het eigen risico in de zorg. De 3 overigen kregen niet zo'n dergelijke vraag. Wester wist dat hij daar Cohen op kon pakken.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Pst.. niet reageren. Hij doet maar alsof.
Wat een flauwekul. Als je Amsterdam 10 keer zo groot maakt dan lijkt het ook net alsof iedereen bij elkaar woont. Maar dan nog: het punt is dat men zich in Amsterdam niet Amsterdam of Nederland voelt en iedereen in New York zich New Yorker of Amerikaan voelt. Dát is het verschil en als je ooit in New York bent geweest dan weet je dat.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In New York wonen al die bevolkingsgroepen allemaal gescheiden. Denk aan China Town en Little Italy... In Adam woont iedereen door elkaar!
In z'n eerste commentaar, vlak na het debat vóór de reclame heeft Pastors gezegd dat hij Wilders het beste vond.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:00 schreef nikk het volgende:
[..]
Last van doofheid? Pastors vond Balkenende de winnaar.
Denk het niet.... Hij zei trouwens dat Balkenende het debat heeft gewonnen. Die stemmen zijn makkelijk te verklaren aangezien hij de enige linkse partij aanwezig was. Stotteren, cijfers niet weten etc. is niet goed.... dit heeft een negatief effect in de peilingen voor de pvda. Dat kan niet anders... De pvda heeft een slechte keus gemaakt om hem de leider van de partij te maken.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:59 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Pastors die het optreden van Cohen zielig vind en zegt dat Wilders het debat heeft gewonnen. Hij mag dat zeggen, maar qua objectiviteit slaat het nergens op. Pastors moet over z'n politieke kleuring heenstappen, maar deed dat niet. Cohen's optreden was niet zielig, het was zelfs doordacht en rustig.
Vind je dit echt het belangrijkste nieuws dan? De schofterige opmerking, c.q. oubollige 'grap' van Wilders, daar heeft niemand het over?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:00 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mwoah, zie je echt verbetering?
En zie je het goed komen met hem voor 9 juni?
Het blijft tot 9 juni een slachtpartij voor hem.
Hij heeft mazzel dat er morgen geen kranten uitkomen, kan het effe overwaaien..
Toen hij 'even de cijfers niet paraat had'? Nee, dat was gewoon een heel objectieve vraag, en hij wist het gewoon niet. Face it.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onzin. Frits hakte meerdere malen in op Cohen. Ik ben absoluut geen PvdAstemmer, maar onze CDAer was flink partijdig bezig
Ik zit nog steeds te wachten op het eerste sterke optreden van Cohen. Je ziet dat die man nooit tegenspraak heeft moeten dulden en dus nooit heeft moeten debateren. Hij valt tot nu toe erg door de mand.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:00 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mwoah, zie je echt verbetering?
En zie je het goed komen met hem voor 9 juni?
Het blijft tot 9 juni een slachtpartij voor hem.
Hij heeft mazzel dat er morgen geen kranten uitkomen, kan het effe overwaaien..
Amsterdam heeft het meeste verschillende nationaliteiten.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ahum, dat is natuurlijk New York. En daar wonen 10 keer meer mensen dan in Amsterdam waar geen noemenswaardige problemen zijn met bevolkingsgroepen. Dus er is hoop... of is het probleem niet een heel erg groot probleem maar gebaseerd op angst?
+ de overgebleven (ontbrekende) 7% in het overzicht ook allemaal linkse stemmers zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:02 schreef mr_me_me het volgende:
10.000 stemmers; 5000 links, 5000 rechts. Cohen had dus op z'n minst 40% moeten scoren, maar komt dus erbarmelijk laag uit. Betekent dus dat de linkse achterban massaal is afgehaakt en heeft gestemd op de andere kandidaten.
Mensen stemmen op wie ze het beste vonden onafhankelijk van politieke voorkeur. Jij kan daar niet mee omgaan en probeert uit rancune ongefundeerde verbanden te trekken om je meerdere niet te willen erkennen in de feiten.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:57 schreef mr_me_me het volgende:
[..]
10.000 stemmers; 5000 links, 5000 rechts. Cohen had dus op z'n minst 40% moeten scoren, maar komt dus erbarmelijk laag uit. Betekent dus dat de linkse achterban massaal is afgehaakt en heeft gestemd op de andere kandidaten.
We gaan het zien, maar zo zwart als de commentatoren het bij RTL4 zagen, zag ik Cohen niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:01 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Denk het niet.... Hij zei trouwens dat Balkenende het debat heeft gewonnen. Die stemmen zijn makkelijk te verklaren aangezien hij de enige linkse partij aanwezig was. Stotteren, cijfers niet weten etc. is niet goed.... dit heeft een negatief effect in de peilingen voor de pvda. Dat kan niet anders... De pvda heeft een slechte keus gemaakt om hem de leider van de partij te maken.
Mensen zullen altijd (bewust of onbewust) hun politieke voorkeur laten gelden. Geen rancune, feit.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:03 schreef VeX- het volgende:
[..]
Mensen stemmen op wie ze het beste vonden onafhankelijk van politieke voorkeur. Jij kan daar niet mee omgaan en probeert uit rancune ongefundeerde verbanden te trekken om je meerdere niet te willen erkennen in de feiten.
Lees dan eens wat ik nog meer zei: Als je niet tegen multi-culti kan, moet je ofc niet in amsterdam gaan wonen!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:56 schreef RodeBril het volgende:
[..]
Ja grappig al die tien duizende blanke die Amsterdam uitgevlucht zie je daar niet meer.
Neem Almere bijvoorbeeld een hele stad met blanke die Amsterdam uitgebvluht zijn. Weggevlucht uit de multiculturele hel.
Mwa, als ik Balkie vanavond weer bezig heb gezien dan hou ik mn hart vast voor weer een kabinet met het CDA, gelukkig lijkt het erop dat hij iig niet weer premier gaat worden.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:03 schreef addictivebeat het volgende:
Dit wordt echt helemaal niks meer met Cohen, de PvdA gaat zwaar verliezen. VVD gaat sowieso wel omhoog, maar ik denk dat het CDA wel goed terug gaat komen. Ik hoop dat ze groot genoeg worden om met de VVD te gaan regeren. Anders zal de PVV erbij moeten.
Ik kom jaarlijks in New York vriend. De meeste Amsterdammers voelen ze zich dan ook Amsterdammer, geen idee waar jij het vandaan haalt dat het niet zo is. De bimbo's die naar almere zijn vertrokken zijn dan ook geen echte Amsterdammers. >.>quote:Op zondag 23 mei 2010 23:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Als je Amsterdam 10 keer zo groot maakt dan lijkt het ook net alsof iedereen bij elkaar woont. Maar dan nog: het punt is dat men zich in Amsterdam niet Amsterdam of Nederland voelt en iedereen in New York zich New Yorker of Amerikaan voelt. Dát is het verschil en als je ooit in New York bent geweest dan weet je dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |