quote:Op zondag 23 mei 2010 22:52 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vond Cohen wel goed eigenlijk.
Hij heeft tegen dat hij burgemeester was van de grootste multi-cultistad ter wereld.
Dat gebruiken de anderen continu om hem aan te vallen, maar het is natuurlijk onzin.
Ook de blanken in Amsterdam waren tevreden over Cohen.
En die mensen die daar klagen dat hun stad half allochtoon is.
Dat is het al eeuwen. Vanaf de vroegste geschiedenis is Amsterdam een stad waar iedereen welkom was.
Dat de mentaliteit in Nederland is verandert is uiteraard niet Cohen's schuld. Mensen die daar last van hebben moeten simpelweg niet in Amsterdam gaan wonen.
FOK! is over het algemeen vrij rechts. Maar een heleboel Nederlanders zijn links. En die kunnen alleen maar PvdA stemmen. Terwijl de rechtse kiezer 3 mogelijkheden had.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:51 schreef doemaariets het volgende:
[..]
nee synovate.
Vorige week kreeg ik een email met de vraag naar mijn mobiele nummer vanwege de stemming.
Vanmiddag een reminder-sms
Daarna vanavond om 21:30 uur de sms met de code behorende bij politicus.
Ik heb natuurlijk geen flauw idee hoe ze de doelgroep voor deze peiling gekozen hebben maar de uitslag strookt totaal niet met de werkelijkheid. Hier valt iedereen Cohen af, op tv valt iedereen Cohen af en vervolgens wordt hij 2e. Maar dat is mijn mening.
Jij was een van die droeftoeters dat sms'de voor Job?quote:
Ahum, dat is natuurlijk New York. En daar wonen 10 keer meer mensen dan in Amsterdam waar geen noemenswaardige problemen zijn met bevolkingsgroepen. Dus er is hoop... of is het probleem niet een heel erg groot probleem maar gebaseerd op angst?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:52 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vond Cohen wel goed eigenlijk.
Hij heeft tegen dat hij burgemeester was van de grootste multi-cultistad ter wereld.
Dat gebruiken de anderen continu om hem aan te vallen, maar het is natuurlijk onzin.
En die mensen die daar klagen dat hun stad half allochtoon is.
Dat is het al eeuwen. Vanaf de vroegste geschiedenis is Amsterdam een stad waar iedereen welkom was.
Dat de mentaliteit in Nederland is verandert is uiteraard niet Cohen's schuld. Mensen die daar last van hebben moeten simpelweg niet in Amsterdam gaan wonen.
Beschaafde mensen zoals Cohen laten anderen uitpraten, mensen als Wilders weer niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:53 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Het was erg objectief, als het bij de NOS was geweest had je constant schakelfouten en een linkse gekleurdheid, met constante onderbrekingen als Rutte of Wilders aan het woord waren door Paul Witteman.. Nee, dankje.
Cohen kan beter NU afgebrand worden dan bij het laatste debat. Kan hij zich nog revengen.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:54 schreef DanHardy het volgende:
Huub Stapel is links, stemt volgens mij op de SP of Groen links. Wel grappig dat zelfs hij dan Cohen zo afstraft. Het is hem te prijzen dat hij in ieder geval wakker blijft en misstanden blijft aangeven, zonder als een blind paard achter de messias aan te lopen.
Onzin. Frits hakte meerdere malen in op Cohen. Ik ben absoluut geen PvdAstemmer, maar onze CDAer was flink partijdig bezigquote:Op zondag 23 mei 2010 22:53 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Het was erg objectief, als het bij de NOS was geweest had je constant schakelfouten en een linkse gekleurdheid, met constante onderbrekingen als Rutte of Wilders aan het woord waren door Paul Witteman.. Nee, dankje.
Ja grappig al die tien duizende blanke die Amsterdam uitgevlucht zie je daar niet meer.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:52 schreef Ascendancy het volgende:
Die wonen ook niet meer in Amsterdam. Die wonen in Purmerend en Almere.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:52 schreef Ascendancy het volgende:
Vond ik ook idd.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:54 schreef DanHardy het volgende:
Huub Stapel is links, stemt volgens mij op de SP of Groen links. Wel grappig dat zelfs hij dan Cohen zo afstraft.
Dan maakt niks uit want het is commerciėle tv. Het is de bedoeling dat je nu weer met iets anders bezig bent.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:55 schreef dandan92 het volgende:
het ging zo tering snel dat ik alles al bijna vergeten ben ..
Tuurlijk was het objectief, het was live. De nabeschouwing hadden ze voor mij weg mogen laten, wat een geleuter en achteraf gezwets.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:53 schreef Topmodelz het volgende:
Dan moet je minder zuipen.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:55 schreef dandan92 het volgende:
het ging zo tering snel dat ik alles al bijna vergeten ben ..
Inderdaad, zo bepalend is dit debat niet. Nog 2 en halve week te gaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:56 schreef pberends het volgende:
Cohen kan beter NU afgebrand worden dan bij het laatste debat. Kan hij zich nog revengen.
Cohen was gewoon zwak.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onzin. Frits hakte meerdere malen in op Cohen. Ik ben absoluut geen PvdAstemmer, maar onze CDAer was flink partijdig bezig
In New York wonen al die bevolkingsgroepen allemaal gescheiden. Denk aan China Town en Little Italy... In Adam woont iedereen door elkaar!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ahum, dat is natuurlijk New York. En daar wonen 10 keer meer mensen dan in Amsterdam waar geen noemenswaardige problemen zijn met bevolkingsgroepen. Dus er is hoop... of is het probleem niet een heel erg groot probleem maar gebaseerd op angst?
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:55 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel mooi dat alle huilies er niet mee kunnen omgaan dat Cohen de tweede plek inneemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |