In een politiek debat niet nee, maar dit is een nabeschouwing over de debaters.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:40 schreef Wartahl het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg, rechts is ook goed vertegenwoordigd
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:44 schreef starla het volgende:
Voordat je reageert
Ik snap dat bij politiek de gemoederen vaak hoog oplopen, maar probeer het alsjeblieft beschaafd te houden
![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:44 schreef starla het volgende:
Voordat je reageert
Ik snap dat bij politiek de gemoederen vaak hoog oplopen, maar probeer het alsjeblieft beschaafd te houden
![]()
Als links slim is heeft ze helemaal niet gestemd en alleen met afschuw gereageerd op dit format..quote:Op zondag 23 mei 2010 22:45 schreef Wartahl het volgende:
Rechts kon stemmen op 3 partijen, links nederland kon eigenlijk alleen maar stemmen op Cohen
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:46 schreef 16meter het volgende:
Cohen 2e, terecht.
Was zichzelf, was eerlijk en rustig!
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Dat achterafgeblaat is echt tenenkrommend![]()
Gepaste tekst boven het tekstvakje trouwens.
Mijn eerste topicwaarschuwing, ik ben er tamelijk trots opquote:Op zondag 23 mei 2010 22:44 schreef starla het volgende:
Voordat je reageert
![]()
Lijkt me ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:46 schreef MilaNL het volgende:
Ach mensen stemmen toch op degene met wie ze het eens zijn. Niet op de beste.
Dus daarom krijg je uitslag die precies zo is als de peilingen.
Waar kom jij vandaan?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Niet te vroeg juichen mensen. De kiezers zijn natuurlijk niet objectief. Die hebben hun keuze al van tevoren gemaakt.
Goed gedaan Timquote:Op zondag 23 mei 2010 22:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn eerste topicwaarschuwing, ik ben er tamelijk trots op
Ik dacht dat RTL meer rechtse kijkers hadquote:
staat bij iedereen toch? Of zie je tegenwoordig op fok je laatste note?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn eerste topicwaarschuwing, ik ben er tamelijk trots op
Kut.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
Jawel.
Go Go Topmodelz Part 2quote:Op zondag 23 mei 2010 22:48 schreef Topmodelz het volgende:
Vreemde uitslag van de kijkers. Is Femke Halsema weer bezig geweest op twitter om mensen op te roepen vooral Cohen te stemmen als winnaar?
Echt
Maar 23% in totaal rechts.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:48 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik dacht dat RTL meer rechtse kijkers had
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:46 schreef Zith het volgende:
Cohen de ware staatsman
Alsof debatskillz iets zegt
Idd, en SMS stemmen zijn fraude gevoelig...quote:Op zondag 23 mei 2010 22:47 schreef doemaariets het volgende:
het stemmen moest je doen rond 21:30 uur.
Stemmen ging via SMS. Je kreeg eerst een sms met daarin een getal met daarachter de politicus.
Vervolgens moest je dat getal terugsms'en naar het nummer en dat was je stem.
Wat hier inderdaad heel snel kan gebeuren is dat de linkse stemmers onder de gepeilde mensen al heel snel Cohen stemmen.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:48 schreef richbitch het volgende:
Kan iemand een gifje maken van dat handje van Wilders?
iddquote:Op zondag 23 mei 2010 22:48 schreef Freak188 het volgende:
Huub Stapel ... pfffff wat een sukkel
RTLquote:Op zondag 23 mei 2010 22:47 schreef doemaariets het volgende:
het stemmen moest je doen rond 21:30 uur.
Stemmen ging via SMS. Je kreeg eerst een sms met daarin een getal met daarachter de politicus.
Vervolgens moest je dat getal terugsms'en naar het nummer en dat was je stem.
Wat hier inderdaad heel snel kan gebeuren is dat de linkse stemmers onder de gepeilde mensen al heel snel Cohen stemmen.
welk handje? wanneer? :/quote:Op zondag 23 mei 2010 22:49 schreef richbitch het volgende:
[..]
Ik spam net zolang door totdat ik 'm te zien krijg
>> TRUquote:Op zondag 23 mei 2010 22:48 schreef Topmodelz het volgende:
Vreemde uitslag van de kijkers. Is Femke Halsema weer bezig geweest op twitter om mensen op te roepen vooral Cohen te stemmen als winnaar?
Echt
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:50 schreef Jac0bus het volgende:
Cohen hoger dan Balkenende? Laat me niet lachen. Ik vind dat zelfs voor Balkenende een belediging.
Nee.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:49 schreef richbitch het volgende:
[..]
Ik spam net zolang door totdat ik 'm te zien krijg
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben het eigenlijk nooit eens met Balkenende, maar wat mij betreft was hij 2e
Ja, maar Huub Stapel was vanavond eigenlijk Johnnie Flodder. In dat licht gezien, snap je precies waarom hij zei wat hij zei.quote:
ik vind het prettig om naar die man te luisteren, fijne stemquote:Op zondag 23 mei 2010 22:48 schreef Freak188 het volgende:
Huub Stapel ... pfffff wat een sukkel
nee synovate.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, maar Huub Stapel was vanavond eigenlijk Johnnie Flodder. In dat licht gezien, snap je precies waarom hij zei wat hij zei.
FOK! is toch redelijk gevarieerd?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:51 schreef doemaariets het volgende:
[..]
nee synovate.
Vorige week kreeg ik een email met de vraag naar mijn mobiele nummer vanwege de stemming.
Vanmiddag een reminder-sms
Daarna vanavond om 21:30 uur de sms met de code behorende bij politicus.
Ik heb natuurlijk geen flauw idee hoe ze de doelgroep voor deze peiling gekozen hebben maar de uitslag strookt totaal niet met de werkelijkheid. Hier valt iedereen Cohen af, op tv valt iedereen Cohen af en vervolgens wordt hij 2e. Maar dat is mijn mening.
Het was erg objectief, als het bij de NOS was geweest had je constant schakelfouten en een linkse gekleurdheid, met constante onderbrekingen als Rutte of Wilders aan het woord waren door Paul Witteman.. Nee, dankje.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:51 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Coen was beter.![]()
Het commentaar op RTL 4 was echt te gekleurd. Geen enkele balans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |