Ik doelde ook niet perse op jou. Meer het algemene plaatje van 'RTL is rechts', Wester is een CDA'er.'quote:Op zondag 23 mei 2010 23:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik had het erover dat Cohen er niet mee zou wegkomen als hij dit had geweigerd en zei niets over zijn prestaties. Dat heeft niets met een excuus te maken.
Ik zou er begriep voor hebben gehad als ie niet zou zijn gegaan vanwege het format. Maar ik snap wel dat ie gegaan is omdat het een kans is voor hem om te scoren.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:15 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat er begrip ervoor zou zijn als Cohen niet naar het RTL debat zou gaan, omdat RTL rechts is. Maar als Wilders niet naar de PO wil gaan dat hij dan wegloopt etc.
Niemand vraagt zich 10 juni nog af waar de zetels vandaan kwamen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je binnengehaald bent als een leider, en je stijgt vanwege medelijden, dan is dat uiteraard zeer treurig.
Ik vind hem met afstand de meest gluiperige en smerige politicus die ik ken.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:24 schreef eriksd het volgende:
Pastors ook een fijne vent btw.
Heeft het met leefbaar top gedaan toen hij aan de leiding wasquote:
Nou ja, hij trekt natuurlijk wel gevaarlijke idioten aan door zijn achterlijke uitspraken.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:26 schreef eriksd het volgende:
Pastors is juist de belichaming van het adagium "niet lullen maar poetsen"
Ik hoor overigens ook weinig verontwaardiging over Cohen's "U ben een gevaar voor de rechtstaat" tegen Wilders.
Zijn opvattingen gaan ook wel tamelijk hard tegen de grondwet in.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:26 schreef eriksd het volgende:
Pastors is juist de belichaming van het adagium "niet lullen maar poetsen"
Ik hoor overigens ook weinig verontwaardiging over Cohen's "U ben een gevaar voor de rechtstaat" tegen Wilders.
Juist. Was ik ook net al aan het typen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:28 schreef TNA het volgende:
Zijn opvattingen gaan ook wel tamelijk hard tegen de grondwet in.
D66 wilde de grondwet aanpassenquote:Op zondag 23 mei 2010 23:28 schreef TNA het volgende:
[..]
Zijn opvattingen gaan ook wel tamelijk hard tegen de grondwet in.
Ik denk ook oprecht dat die gasten prima lachend een biertje met elkaar kunnen drinken.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:34 schreef eriksd het volgende:
Gemoedelijke foto voor de sfeerverbetering:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:34 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijk, voor hen is het gewoon spel en ze kennen elkaar natuurlijk uitstekend.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:35 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik denk ook oprecht dat die gasten prima lachend een biertje met elkaar kunnen drinken.
Zoiets zien doet me goed.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:34 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft Wilders trouwens een heerlijk oranje kleurtje op deze foto.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:34 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Femke wordt alleen nog maar uitgenodigd als ze eerst naar een logopedist is geweest.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:37 schreef IHVK het volgende:
Wel een beetje raar dat Geert wel mocht komen en Femke niet.
Ah Ad Melkert.quote:
Het was een debat tussen premier kandidaten.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:37 schreef IHVK het volgende:
Wel een beetje raar dat Geert wel mocht komen en Femke niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |