quote:
Als je goed had gekeken hebben ze elk belangrijk punt uit dat partijprogramma van elke partij besproken, er is altijd te weinig tijd in een Tv uitzending van anderhalf uur. Dus waar deze reactie nou op moet slaan? Geen idee....quote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef Injetta het volgende:
Eigenlijk zou je in de aanloop na de verkiezingen elke partijleider de kans moeten geven het "partijprogramma" uit te leggen. Aan de hand van een aantal kritische vragen (van een goede interviewer). Gewoon een uur of zo. Waar tijd en ruimte is om de verschillende kanten en de achterliggende opvattingen goed naar voren te brengen. En daarna een slotdebat met meer partijen die goed geleid wordt.
Nu gaan mensen hun stem baseren op van die rare oneliners en hoe iemand overkomt... Maar het land wordt toch echt bestuurd als wij er niet naar zitten te kijken. Dan gaat het niet meer om oneliners maar om het uitvoeren van de belangrijkste punten.
En dat vraagt echt meer dan wat staan te schreeuwen bij RTL!
Klopt, hoewel Cohen ondanks dat hij compleet onder de tafel gepraat werd, wel eerlijk bleef en inhoudelijk gezien meer zei. Maar hij blijft veel en veel te zwak om premier te worden.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wilders was inhoudelijk zwak, maar bracht hetgeen hij wél wist te melden tenminste met overtuiging.
Iedereen die eerlijk is zal zeggen dat Cohen veruit het zwakst was.
Opvallend hoeveel Cohen op Statler lijktquote:
Ik moest lachen.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Hopelijk veel PvdA-ers die na vanavond overstappen naar GroenLinks of beter nog D'66.
Cohen inderdaad wederom onthutsend zwak.
Rutte vond ik erg sterk.
Mocht ik na het debat nog op hem stemmen.. dan was hij door die uitspraak mijn stem kwijtquote:
Dat dus, was vanavond weer duidelijk te zien.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:21 schreef FireFox1 het volgende:
Balkie blijft draaien met z'n kont en geeft nooit direct antwoord op gestelde vragen
Zeg ik dat? Maar ja ze zetten wel 3 rechtse tegenover 1 linkse, waarvan 1 rechtse totaal geen kans heeft op premierschap (Wilders) en er dus zonder reden zit. Vervolgens gaan ze het nabespreken met 3 rechtse commentators.quote:
Wilders goedquote:Op zondag 23 mei 2010 22:21 schreef FireFox1 het volgende:
Rutte winnaar en Wilders als goede 2e
Balkie blijft draaien met z'n kont en geeft nooit direct antwoord op gestelde vragen
En Cohen? 1 reactie:
Ja, hij had gewoon moeten zeggen dat hij niet in vorm was oid. Zeggen dat je tevreden was met het debat, dat slaat echt alles.quote:
Mwa, een uur is ook wat overdreven. Maar een half uur waarin je de belangrijkste dingen uitlegt is helemaal geen slecht idee.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:22 schreef starla het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet goed voor de partijen die echt inhoudelijk iets willen betekenen. Die 99% moet je juist weten te boeien en over te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |