net zoals rtl en PVV rechtse aanhang en paupers zouden zijn. Dus wat lul jequote:Op zondag 23 mei 2010 22:12 schreef trololo het volgende:
[..]
Linkse NOS-aanhang
In het rijtje linkse kerk, linkse hobby's en linkse media!
Cohen was te beschaafd en te eerlijk..quote:Op zondag 23 mei 2010 22:15 schreef eriksd het volgende:
Cohen was _zo_ slecht. Had ik zelfs niet kunnen dromen.
Prachtig tochquote:Op zondag 23 mei 2010 22:15 schreef GasProblem het volgende:
Leuk, zo'n objectieve nabeschouwing.
"Kom, we gaan met 3 anti-Cohenners z'n slechtste momenten in slow motion nog is bekijken!"
Jezus, wat slecht dit. *zucht*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wilders was inhoudelijk zwak, maar bracht hetgeen hij wél wist te melden tenminste met overtuiging.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:16 schreef CaptainCookie het volgende:
In dit debat vond ik er dit uitkomen:
1) Balkenende
2) Rutte (hoewel het niet veel scheelde met Balkenende)
3) Cohen
4) Wilders (Ja, hij staat onder Cohen, omdat er inhoudelijk níks uitkwam bij hem)
Hij was gewoon zwak.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Cohen was te beschaafd en te eerlijk..
Maar dat mag ik dan weer wel
Wat een gejank! Cohen kreeg ruimte maar nam er niet! Liep te hakkelen! Kwam niet uit zijn woorden! Dat zijn de feiten! Moet je maar die ruimte pakken. En dat ligt niet aan Wester, die het uitstekend deed!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:15 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Wester gaf Cohen daar geen ruimte om op Wilders te reageren, waardoor hij wel 'moest' bellen.
Dat mag je niet zeggen op Fok!.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:15 schreef starla het volgende:
[..]
typisch een jood, overal zoeken naar geld
Echt wel, marokkanen enzo, je weetwel, vaker verdachten. Ze kosten ook veel gek! Wel zo'n 7.2 triljoen euri's per jaar!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:16 schreef CaptainCookie het volgende:
4) Wilders (Ja, hij staat onder Cohen, omdat er inhoudelijk níks uitkwam bij hem)
net als bij Pechtold (quote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef timmmmm het volgende:
Femke twittert wat verbitterd, die baalt hem echt dat ze niet uitgenodigd was
Lezen, faalhaas. Ik heb je daarnet al uitgelegd in welke opzichten het debat onderdeed voor een debat bij de PO. De RTL blinkt net zomin als jij uit in objectiviteit, met driekwart rechtse lijsttrekkers en een overtuigd CDA'er aan de leiding.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:35 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Dat debat wordt goed uitgevoerd zwakzinnige doos! Dit soort uitzendingen kan de PO met al onze belastingcenten niet eens waarmaken!!
Nee dan de PO, die laat alleen job cohen aan het woord en frustreert de VVD en PVV als het er op aankomt. RTL is objectiever, daar had ik het zojuist ook al over.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:15 schreef starla het volgende:
[..]
typisch een jood, overal zoeken naar geld
Zit zeker een kern van waarheid in.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef Michie_ het volgende:
Cohen is te beschaafd voor dit soort dingen
"Cohen had zijn eigen tijd echt niet mogen gebruiken om Wilders langer te laten praten over zijn enige hobby."quote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef timmmmm het volgende:
Femke twittert wat verbitterd, die baalt hem echt dat ze niet uitgenodigd was
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef Injetta het volgende:
Eigenlijk zou je in de aanloop na de verkiezingen elke partijleider de kans moeten geven het "partijprogramma" uit te leggen. Aan de hand van een aantal kritische vragen (van een goede interviewer). Gewoon een uur of zo. Waar tijd en ruimte is om de verschillende kanten en de achterliggende opvattingen goed naar voren te brengen. En daarna een slotdebat met meer partijen die goed geleid wordt.
Nu gaan mensen hun stem baseren op van die rare oneliners en hoe iemand overkomt... Maar het land wordt toch echt bestuurd als wij er niet naar zitten te kijken. Dan gaat het niet meer om oneliners maar om het uitvoeren van de belangrijkste punten.
En dat vraagt echt meer dan wat staan te schreeuwen bij RTL!
Dat wordt nog wat als hij moet onderhandelen met gesjeesde wereldleiders. Aardige vent, maar volstrekt ongeschikt voor de baan.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Cohen was te beschaafd en te eerlijk..
Maar dat mag ik dan weer wel
Misschien dat je daar gelijk in hebt idd. Zijn voorkomen en uitstraling zijn (anders dan bij dit debat) prima, veel beter dan de andere drie. Jammer alleen dat zijn politieke standpunten mijlenver van de mijne af staan.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:15 schreef verzer het volgende:
Cohen werdt geowned, maar lijkt me nog steeds de beste om Nederland te representeren als premier (van deze 4)
De verhouding tekst/smilie zegt al genoeg over hoe serieus ik jou moet nemen.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Wat een gejank! Cohen kreeg ruimte maar nam er niet! Liep te hakkelen! Kwam niet uit zijn woorden! Dat zijn de feiten! Moet je maar die ruimte pakken. En dat ligt niet aan Wester, die het uitstekend deed!
Nee, als het aan jou lag bij dat linkse VARA waarbij Wilders & Rutte constant in de rede wordt gevallen door Paul Witteman![]()
![]()
![]()
VA :R A![]()
![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef Injetta het volgende:
Eigenlijk zou je in de aanloop na de verkiezingen elke partijleider de kans moeten geven het "partijprogramma" uit te leggen. Aan de hand van een aantal kritische vragen (van een goede interviewer). Gewoon een uur of zo. Waar tijd en ruimte is om de verschillende kanten en de achterliggende opvattingen goed naar voren te brengen. En daarna een slotdebat met meer partijen die goed geleid wordt.
Nu gaan mensen hun stem baseren op van die rare oneliners en hoe iemand overkomt... Maar het land wordt toch echt bestuurd als wij er niet naar zitten te kijken. Dan gaat het niet meer om oneliners maar om het uitvoeren van de belangrijkste punten.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:18 schreef starla het volgende:
[..]
Echt wel, marokkanen enzo, je weetwel, vaker verdachten. Ze kosten ook veel gek! Wel zo'n 7.2 triljoen euri's per jaar!
Als we toch over linkse/rechtse dingen zeuren. Kan de Vara er helemaal nog wel bijquote:Op zondag 23 mei 2010 22:19 schreef Topmodelz het volgende:
En over dom publiek gesproken, laatst zag ik een stukje van het lagerhuis 2010 TK verkiezingen, dat was pas erg!Pauperbende bij de vara
Sinds ik geen student meer ben mogen ze wmb de studenten keihard aanpakkenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:18 schreef KurDro het volgende:
Balkenende en vooral Rutte kwamen er redelijk goed uit vond ik. Cohen was een lachertje en Wilders is gewoon Wilders.
Jammer dat de VVD alleen aan de studenten wil komen..
Zou wel heel wat eerlijker zijn.quote:
1. Markelientjequote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef bloodysunday het volgende:
Donder toch heen met je lijstjes, die mag je alleen maken met meisjes
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef Injetta het volgende:
Je vergeet Henk en Ingrid.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
1. Markelientje
2. Petra
3. Jobbelien
4. Gertrien
Ja, Rutte was heel scherp. Balkenende deed het ook goed, maar hij liet zich opwinden. Wilders reageerde wel heel selectief. Dat vond ik erg jammer.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:18 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Rutte en JP vond ik sterk. Wilders een onbeschofte barbaar en Cohen een ontzettende choker. En Westers wat een treurnis was die kerel. Had het helemaal niet in de hand.
Lees zelf wat je schrijft faalkloon, ik heb duidelijk weergegeven waarom ik vind dat jij poep praat en RTL het wel degelijk goed doet. RTL blinkt juist erg goed uit in objectiviteit, aangezien zij minder gekleurd zijn dan de NOS. Dat jij het niet kan hebben dat Links heeft verloren vanavond, en er geen linkse meerderheid staat is niet aan RTL te danken maar aan de keuze van de kijker. Misschien moet jij dat brod voor je kop eens weghalen en de zee weer in springen?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Lezen, faalhaas. Ik heb je daarnet al uitgelegd in welke opzichten het debat onderdeed voor een debat bij de PO. De RTL blinkt trouwens ook niet echt uit in objectiviteit, met driekwart rechtse lijsttrekkers en een overtuigd CDA'er aan de leiding. Is het zo duidelijk genoeg, of moet ik het misschien nog eens uitspellen op dat bord voor je kop?
Die programma's zijn er wel op de radio vooral. Zelfs van de TROS, zaterdagochtend om 11.00, 'Kamerbreed' heet het. Daar zijn verschillende partijleiders langsgeweest.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef Injetta het volgende:
Wester uitstekend?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Wat een gejank! Cohen kreeg ruimte maar nam er niet! Liep te hakkelen! Kwam niet uit zijn woorden! Dat zijn de feiten! Moet je maar die ruimte pakken. En dat ligt niet aan Wester, die het uitstekend deed!
[...]
Dat wel, maar niet goed voor de partijen die echt inhoudelijk iets willen betekenen. Die 99% moet je juist weten te boeien en over te halen.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Cohen was gewoon te netjes. Dat wordt dan als zwak bestempeld. Eigenlijk zouden we het land gewoon eens moeten laten reageren door de Pastors, Verdonks en Wilders van deze wereld. Eens kijken hoe goed dat gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |