Hij zei toch altijd dat hij kritiek heeft op de islam en niet op bepaalde bevolkingsgroepen?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:55 schreef Xenorium het volgende:
Wilders wat een mongool, als ik een Marokkaan zou zijn had ik 'm een stomp voor zijn rotkop gegeven. Vind je het gek dat hij bedreigd wordt?
Dat is toch niet zo gek..?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:56 schreef Zeroku het volgende:
Cohen vindt dat er meer draagvlak moet komen
De ex-burgemeester van Bredaquote:
Da's mijn grap.quote:
Het zegt veel over die persoon. Maar ik zie Wilders zeker geen premier worden. Te veel oneliners en inhoudelijk onjuiste uitspraken, daarbij racistische uitspraken.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:55 schreef JohnDDD het volgende:
Wilders: Keihard waar het moet, sociaal waar het kan
Spreek voor jezelf. Ik niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:57 schreef Injetta het volgende:
Waarom denken wij toch dat iemand die alleen maar heel adrem onliners kan uitstoten, een heel land kan leiden?
inderdaad dan was de balans veel beter geweest .quote:Op zondag 23 mei 2010 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het erg jammer dat Halsema en Pechtold hier niet stonden...
Cohen eindelijk adrem: Wederzijdsquote:Op zondag 23 mei 2010 21:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Haha, Wilders noemt PvdA een verschrikkelijke partij
Ik ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het erg jammer dat Halsema en Pechtold hier niet stonden...
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:57 schreef Injetta het volgende:
Waarom denken wij toch dat iemand die alleen maar heel adrem onliners kan uitstoten, een heel land kan leiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |