Als je dat zo ziet kijk je zelf niet erg objectief.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:45 schreef Klummie het volgende:
[..]
Jij kijkt bepaald niet objectief. Cohen doet Melkert na in 2002.
Je hebt wel door dat politiek anders bedreven worden dan deze Amerikaanse vorm van debateren?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:43 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
![]()
wat doet ie dan in de politiek, laat ie lekker bij de nederlandse koninklijke organisatie voor de opvang van zwerfpuppies ofzo gaan werken
wat een faalhaas zeg, tering........uuuh uuuuuuuuh uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh.......tja, ik heb de cijfers even niet paraat...
Exact, en dát was de faal.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:44 schreef Klummie het volgende:
[..]
Jawel, Balkie lepelt alle cijfers moeiteloos op, of het klopt is een tweede maar het gaat gewoon om de indruk die je maakt.
Cohen is dan ook een bestuurder en geen politicus.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:45 schreef Injetta het volgende:
Ik heb te doen met Cohen... Wat moet die man zich belabberd voelen na dat gehakkel.
Hij verdient dat niet, want ik denk dat hij in zijn werk anders is. Hij kan niet tegen dit soort gehakketak..
Ik vraag het me af.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:44 schreef Henk-B het volgende:
Maar gaan er door dit debat mensen anders stemmen?
Die is popcorn aan het zoekenquote:
Klopt, Wilders is niet echt goed in het bedenken van werkende oplossingen...quote:Op zondag 23 mei 2010 21:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zal dan best, maar dan moet je niet gaan lullen over snijden in het ambtenaren-apparaat. Want dat wordt niet kleiner met dergelijke maatregelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |