Wtf.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef Martin73 het volgende:
[..]
Roi is een Israëlische Wilders-lover!
Dit dusquote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Rutte en Cohen. Wilders slaat echt nergens op. Balkende is echt zeer zwak
Jammer dat het gemiddelde publiek wel denkt dat hij de discussie heeft gewonnenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef Pixie. het volgende:
Wilders is een kneus man
Hij loopt gewoon weg voor Cohen hahaha faalhaas
Dat denk ik juist nietquote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Jammer dat het gemiddelde publiek wel denkt dat hij de discussie heeft gewonnen
Agh ik ben benieuwd waar ze nog mee komenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Rutte blijft in het midden. Dat is ook zwak. Die zet zich niet voor iets in.
Uiteindelijk zijn het allemaal slappe lullen want van die praatjes word toch nooit iets waargemaaktquote:
Vond dat hij eerste keer tegen Wilders makkelijk stand hielt. In het tweede 'debat' liet hij zich te veel meeslepen door de loze beschuldigingen en uitspraken van Wildersquote:
Ik ben bang van welquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:51 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel![]()
'JA WILDURS HEB GELIJK IK HEB LAST VAN STRAATTERRORISTEN!!!1 DIE MOTTEN ZE GEWOON ERUIT ZETTEN. IN DE WET KAN UT BLIJKBAAR SEGT WILDERS. HIJ DURFT SELFS WEG TE LOPUH OMDAT HIJ COHEN HEB UITGELULT'
Dudequote:Op zondag 23 mei 2010 20:51 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel![]()
'JA WILDURS HEB GELIJK IK HEB LAST VAN STRAATTERRORISTEN!!!1 DIE MOTTEN ZE GEWOON ERUIT ZETTEN. IN DE WET KAN UT BLIJKBAAR SEGT WILDERS. HIJ DURFT SELFS WEG TE LOPUH OMDAT HIJ COHEN HEB UITGELULT'
Na.. een hekel aan is wat overdreven, ik heb gewoon niets met hem. Hoe die aan het begin sprak was gewoon gevaarlijk.quote:
Dat vind ik eh?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:57 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Na.. een hekel aan is wat overdreven, ik heb gewoon niets met hem. Hoe die aan het begin sprak was gewoon gevaarlijk.
Die Wilders weer met zwaar trieste populaire uitspraak waarmee die domme stemmen wint: waarom zou je Griekenland geld geven, we hebben het zelf nodig?!!
Iedereen die het met hem eens is maar een stel hersenen heeft stemt wel op Ruttequote:Op zondag 23 mei 2010 20:57 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Na.. een hekel aan is wat overdreven, ik heb gewoon niets met hem. Hoe die aan het begin sprak was gewoon gevaarlijk.
Die Wilders weer met zwaar trieste populaire uitspraak waarmee die domme stemmen wint: waarom zou je Griekenland geld geven, we hebben het zelf nodig?!!
Ik hield u alleen maar voor DE lapjequote:
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:01 schreef Pieter-utd het volgende:
Rutte ook weer: Ik sluit zelfs u niet uit!
WHAHAHAHAHA!!!?!?!?! JAAAAA!!?!!?![]()
Rutte uitsluiten om zijn iets wat kinderachtige oneliners is ook niet bijster intelligent te noemen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:01 schreef Pieter-utd het volgende:
Rutte ook weer: Ik sluit zelfs u niet uit!
WHAHAHAHAHA!!!?!?!?! JAAAAA!!?!!?![]()
Rutte moet premier worden want hij heeft leuke oneliners
Doe ik niet hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 21:04 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Rutte uitsluiten om zijn iets wat kinderachtige oneliners is ook niet bijster intelligent te noemen.
eensquote:Op zondag 23 mei 2010 21:05 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Doe ik niet hoorZou gewoon leuk zijn als het wat meer praten wordt en wat minder show
Ik vind dat 10 jaar geen uitkering plan wel leuk.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat is Cohen een faalhaas zeg![]()
Rutte is wel lekker bezig, maar het plan van de vvd ligt me niet
Ik erger me er vooral aan dat hij ze eerst een halve minuut door elkaar laat praten om er dan pas van te zeggen dat ze dat niet moeten doen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef Pieter-utd het volgende:
Frits Wester is ook een begeleider van niets
Cohen: Nou, he-quote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef Pieter-utd het volgende:
Frits Wester is ook een begeleider van niets
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Cohen: Nou, he-
Wilders: HUAHUEHUAHUEHUAHUEHUAHUEHUA
Wester: NIET TEGELIJK!1!!1! WILDERS AAN IS HET WOORD!1!!1
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Cohen kreeg de beurt ook, en daarnaast vaker het laatste woord wat toch een belangrijk punt is.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:11 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Ik erger me er vooral aan dat hij ze eerst een halve minuut door elkaar laat praten om er dan pas van te zeggen dat ze dat niet moeten doen.
Inderdaad, schandalig.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Komt omdat Wilders meestal een vreemde beschuldiging maakt naar Cohen waar Cohen gewoon op wil reageren. Als Wester dat niet zou toelaten zou het helemaal te treurig voor woorden zijn geweest.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:14 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Cohen kreeg de beurt ook, en daarnaast vaker het laatste woord wat toch een belangrijk punt is.
Ik weet niet cohen haalt er soms punten bij waar wilders het niet over heeft. Wilders mag daar op reageren helaas doet die man dat op een debiele opdringerige manier.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:16 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Komt omdat Wilders meestal een vreemde beschuldiging maakt naar Cohen waar Cohen gewoon op wil reageren. Als Wester dat niet zou toelaten zou het helemaal te treurig voor woorden zijn geweest.
Dat weglopen had Fritsje ook wel mogen ingrijpen
Wat cohen nu zegt bij dure huizen is het wel rente betalenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:17 schreef Splutje het volgende:
HRA mag best vastgesteld worden op de laagste belastingschijf.
Rente betaal je sowieso wel hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Wat cohen nu zegt bij dure huizen is het wel rente betalen
Ja ik bedoelde dat in de zin van een fatsoenlijke rentequote:
hij doet het meteenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:21 schreef Pieter-utd het volgende:
Frits houdt Rutte is even kort, die jongen praat overal doorheen
Frits Wester komt uiteindelijk toch het slechts uit de bus vandaagquote:Op zondag 23 mei 2010 21:24 schreef n_uniet het volgende:
'Dat is een keuze in je carriere' sloeg nergens op
God wat slecht zegquote:Op zondag 23 mei 2010 21:25 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Frits Wester komt uiteindelijk toch het slechts uit de bus vandaag
Ik snap sowieso niet wat Wilders tussen deze serieuze premierskandidaten doet.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:24 schreef Pieter-utd het volgende:
Hahaha komt Wilders weer hoor![]()
Hij zegt echt louter belachelijke dingen.
ik heb het woord breekpunt nu ook vaak genoeg gehoordquote:Op zondag 23 mei 2010 21:26 schreef Splutje het volgende:
Wester zit ook te trollen, Rutte wil het woord breekpunt niet gebruiken en hij ziet meteen openingen
Ik vind het jammer dat Rutte zulke dingen doet het komt zo dom over.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:27 schreef Pieter-utd het volgende:
WHAHAHAAH IK GEEF GARANTIE OP STOFZUIGERS?!?!?! HOE KOMT DIE MAN EROP?! WHAAHAH ALS HIJ GEEN PREMIER WORDT GA IK EMIGREREN
HILARISCHE MAN INDERDAAD LEKKER LOSJES HIJ SNAPT HOE DE BURGER DENKTquote:Op zondag 23 mei 2010 21:27 schreef Pieter-utd het volgende:
WHAHAHAAH IK GEEF GARANTIE OP STOFZUIGERS?!?!?! HOE KOMT DIE MAN EROP?! WHAAHAH ALS HIJ GEEN PREMIER WORDT GA IK EMIGREREN
Ja hij piekte een maand geleden en glijdt nu alleen maar af. Mag hopen dat dit 'debat', zoals dat genoemd wordtquote:Op zondag 23 mei 2010 21:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat Wilders tussen deze serieuze premierskandidaten doet.
Ik ben bang juist dat, dat juist aanslaat bij het volkquote:Op zondag 23 mei 2010 21:27 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Rutte zulke dingen doet het komt zo dom over.
Ik moest lachenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
HILARISCHE MAN INDERDAAD LEKKER LOSJES HIJ SNAPT HOE DE BURGER DENKT
Ik hoop op paars.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef n_uniet het volgende:
Wie staat er morgen bij Rutte met een kapotte stofzuiger op de stoep?
Goed ideequote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef n_uniet het volgende:
Wie staat er morgen bij Rutte met een kapotte stofzuiger op de stoep?
Ik moest wel lachen daaromquote:Op zondag 23 mei 2010 21:36 schreef Pieter-utd het volgende:
Hij heeft de cijfers niet paraat!!! BOEEEEEEEE BOEEEEEEEEE GROOOOEEEEEENNNNN
Ingrid!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:39 schreef Penisbaard het volgende:
Eerst reclame en dan nog een lekker gek leuk filmpje tussendoor om Henk en Anja lekker te vermaken
Ja stelt niets voor, alleen een hele grote bek. Blijkbaar is dat genoegquote:Op zondag 23 mei 2010 21:46 schreef Pixie. het volgende:
ahhaha goeie grap man weer van rutten ahhahahaha
ja want ging over doortastendheid!!! En iedereen in de zaal kent hem zoooo goed! Gaan gelukkig niet alleen uit van wat Rutte en Jan Peter over hem zeggenquote:
Ja ik dacht ook al wtfquote:
Volgens mij duurt het niet lang voordat Wilders ook hetzelfde lot als Fortuijn begaatquote:Op zondag 23 mei 2010 21:51 schreef Pieter-utd het volgende:
Wilders graaft zijn eigen graf zo, dit is vragen om problemen
Ja, niet dat ik het er mee eens ben, maar met zulke uitspraken is het wachten op een gek die hem wil omleggenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:52 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Volgens mij duurt het niet lang voordat Wilders ook hetzelfde lot als Fortuijn begaat
Hij is iig al aardig op wegquote:Op zondag 23 mei 2010 21:53 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja, niet dat ik het er mee eens ben, maar met zulke uitspraken is het wachten op een gek die hem wil omleggen
Fortuijnquote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef n_uniet het volgende:
Was Fortuijn er nog maar ik vond dat toch wel een politicus van een ander niveau.
Hij had in ieder geval charisma, daar houd ik het bijquote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef n_uniet het volgende:
Was Fortuijn er nog maar ik vond dat toch wel een politicus van een ander niveau.
Vuige populistenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef n_uniet het volgende:
Behalve darkroom + jonge Marokkanen verhalenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:56 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Dat of je het nu met hem eens was of niet je zou je niet voor die man hoeven schamen.
Daar gaat het niet om. Die man kwam in ieder geval op een manier over waarvan ik zou willen dat meer politici zo over kwamen ook al hebben ze verschillende meningen.quote:
Laten we maar even achterwege.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:57 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Behalve darkroom + jonge Marokkanen verhalen
Leuk hoor, fail.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:23 schreef Razt het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Magmar vs Charizard!
dude whut?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:58 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Leuk hoor, fail.![]()
Politiekbaas:[ afbeelding ]
Zie je wie het best kan liegen.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:01 schreef Pixie. het volgende:
aww aardige dingetjes over elkaar zeggen
wat de neuk heb je daar nou aan
Vraag ik me de hele avond al af, dit is echt niet van wat een debat zou moeten zijnquote:Op zondag 23 mei 2010 22:01 schreef Pixie. het volgende:
aww aardige dingetjes over elkaar zeggen
wat de neuk heb je daar nou aan
Inderdaadquote:Op zondag 23 mei 2010 22:03 schreef n_uniet het volgende:
Balkenende altijd met zijn kutverhaaltjes en de manier waarop hij praat
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:04 schreef Pieter-utd het volgende:
Loze uitspraken: Diep in Nederland zit veel kracht en toekomst. Verdomme als ik zo op tv ga praten sluiten ze me op
Pieter-utd for president!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:04 schreef Pieter-utd het volgende:
Loze uitspraken: Diep in Nederland zit veel kracht en toekomst. Verdomme als ik zo op tv ga praten sluiten ze me op
Hahaquote:
Vergeet Huubje Stapel nietquote:Op zondag 23 mei 2010 22:07 schreef Penisbaard het volgende:
Nabeschouwen met PastorsBijna net zo slecht als die keer dat SBS6 een voetbalwedstrijd ging nabeschouwen met Natasja Froger
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:07 schreef Penisbaard het volgende:
Nabeschouwen met PastorsBijna net zo slecht als die keer dat SBS6 een voetbalwedstrijd ging nabeschouwen met Natasja Froger
Trustequote:Op zondag 23 mei 2010 22:08 schreef Pixie. het volgende:
Zo nu ga ik naar me nest
ben ook nergens wat wijzer van geworden wat een geschreeuw door elkaar heen
Dit soort uitspraken bewijzen dus wel dat hij gelijk heeft. Je kan in nederland dus niet eens meer bepaalde dingen zeggen zonder het gevaar te lopen dat je vermoord wordt.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:52 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Volgens mij duurt het niet lang voordat Wilders ook hetzelfde lot als Fortuijn begaat
Goed wel dat je dat er even bij zegt.quote:
Dat kan je nergens op de wereld. Mensen stelselmatig kleineren en ermee wegkomenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:12 schreef mirved het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken bewijzen dus wel dat hij gelijk heeft. Je kan in nederland dus niet eens meer bepaalde dingen zeggen zonder het gevaar te lopen dat je vermoord wordt.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:12 schreef Pieter-utd het volgende:
Het is zo lomp! Wilders kraamt de grootste onzin uit. Cohen vindt dat vervelend en irritant, die wil inhoudelijk praten.
'COHEN KAN ER NIET MEE OMGAAN'
Sorry maar daar kan ik boos om worden, begrijp Cohen wel. Dit hele 'debat' slaat gewoon echt helemaal nergens opquote:
Nou zowel israel en het midden-oosten kan dat onbeperkt. Japan trouwens ookquote:Op zondag 23 mei 2010 22:13 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat kan je nergens op de wereld. Mensen stelselmatig kleineren en ermee wegkomen
En dat, beter rotten ze helemaal op met publiek.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:31 schreef Pieter-utd het volgende:
Dat geklap is ook echt bloedirritant. Alsof ik naar pulp als 'Ik houd van Holland' aan het kijken ben
Nee ik vond het gewoon een mooie opmerking van jequote:Op zondag 23 mei 2010 22:14 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Sorry maar daar kan ik boos om worden, begrijp Cohen wel. Dit hele 'debat' slaat gewoon echt helemaal nergens op
MAAR HIJ LIEGT TENMINSTE NIET TEGEN DE KIEZER!!!@1quote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef Penisbaard het volgende:
Zonde ook dat Rutte om de 5 minuten moet zeggen dat regeren met de PvdA niet waarschijnlijk is, een paars kabinet zou juist geweldig zijn.
Ik vond het zo gaar dat Rutte elke keer net deed of Nederland aan de rand van de afgrond staatquote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef Penisbaard het volgende:
Zonde ook dat Rutte om de 5 minuten moet zeggen dat regeren met de PvdA niet waarschijnlijk is, een paars kabinet zou juist geweldig zijn.
Verdiep je eens in de crisis zou ik zeggen.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik vond het zo gaar dat Rutte elke keer net deed of Nederland aan de rand van de afgrond staat.
Ach man binnenkort hongersnood ofzo?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de crisis zou ik zeggen.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:30 schreef ouderejongere het volgende:
Wilders is wel een klootzak, maar hij is de enige die voor een beetje humor zorgt.
Want humor, daar gaat het om als je een land moet regeren.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:30 schreef ouderejongere het volgende:
Wilders is wel een klootzak, maar hij is de enige die voor een beetje humor zorgt.
Vergeet de drie X wegdruk knoppen van de jury nietquote:Op zondag 23 mei 2010 22:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik hoop dat RTL er volgende keer nog net iets meer show elementen in kan gooien. publieksprijzen, kijkersvragen. Wellicht kunnen de lijsttrekkers een goocheltrucje doen
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Gewoon omdat het nog een keer kan; Wilders.
Geen idee waarom je grappig probeert te zijn, maar doe het maar nog een keer met iets als logica.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:37 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Nu moet jij niet zo schijnheilig lachen iedereen weet wel dat jij stiekem op Wilders stemt.
Humor, daar gaat het om als je in de oppositie zit. Helaas hebben we dat bij de SP gemist.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Want humor, daar gaat het om als je een land moet regeren.
Dus zolang we geen honger hebben gaat het best met ons land. Kom op zeg we zijn 1 van de welvarendste landen. We mogen veel meer dan dat verwachten.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat dus. Zo slecht doet Nederland het helemaal niet.
Het ging erom dat we niet aan de afgrond staanquote:Op zondag 23 mei 2010 22:39 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dus zolang we geen honger hebben gaat het best met ons land. Kom op zeg we zijn 1 van de welvarendste landen. We mogen veel meer dan dat verwachten.
grapjequote:Op zondag 23 mei 2010 22:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen idee waarom je grappig probeert te zijn, maar doe het maar nog een keer met iets als logica.
Inderdaad, laat dit soort werk over aan politieke deskundigen als Chiel Montagne en Natasja Frogerquote:
Natasja heeft ook echt alles in huis.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Inderdaad, laat dit soort werk over aan politieke deskundigen als Chiel Montagne en Natasja Froger
Het lukt je maar niet. Lief dat je het probeert.quote:
Grapjeee! :D :D (let op, lap tekst)quote:Op zondag 23 mei 2010 22:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Het lukt je maar niet. Lief dat je het probeert.
Ja, zelfs dat lukt je niet. Om een fatsoenlijk voorbeeld te pakken van mijn topic.quote:
debadquote:Op zondag 23 mei 2010 22:47 schreef vulkaan het volgende:
Haha wat een zwak debad van Cohen, die man kan je toch niet serieus nemen![]()
Al die vrouwens met vlotte pittige kapseltjes stemmen daarop omdat PVDA een nieuw fris gezicht heeft! lekker gezellie.
Dat was die opmerking over DREIGING tegen cohenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:49 schreef Pieter-utd het volgende:
PASTOORS HOE KUN JE IN GODSNAAM VINDEN DAT WILDERS HET BEST WAS!!!?!? GEEF IS 1 ARGUMENT
hahahaquote:Op zondag 23 mei 2010 22:50 schreef Penisbaard het volgende:
Een programma met politici die het matige acteerwerk van Huub Stapel gaan bespreken lijkt mij trouwens wel een goed idee.
debadquote:
Ik vond het een beetje zieligquote:Op zondag 23 mei 2010 22:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Wel moest ik lachen om Cohen. Hij leek een beetje op dat sociaal vervreemde jongetje in groep 7 dat zijn spreekbeurt over hamsters moest doen.
De andere kindjes raakten verveeld door zijn gebrabbel en gemompel. Ook het feit dat Cohen erbij stond alsof hij liever thuis zou zijn hielp niet echt mee.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:59 schreef Pieter-utd het volgende:
Cohen lijkt mij een prima staatsman. Jammer dat alle andere kindjes in de klas door zijn spreekbeurt heen schreeuwen met nutteloze info en onderlinge ruzietjes waardoor we uiteindelijk niets hebben geleerd
Ik denk niet dat hij een hele goede MP zou zijn hij staat er niet stevig genoeg voor in zijn schoenen. Niet dat de overige kandidaten geweldig zijn trouwens.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:59 schreef Pieter-utd het volgende:
Cohen lijkt mij een prima staatsman. Jammer dat alle andere kindjes in de klas door zijn spreekbeurt heen schreeuwen met nutteloze info en onderlinge ruzietjes waardoor we uiteindelijk niets hebben geleerd
Nee, echt niet, sorry. Voor Bos had ik mijn anti-Pvda gevoelens opzij kunnen zetten maar Cohen, nee.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:59 schreef Pieter-utd het volgende:
Dat is dus gewoon weer iets wat is aangepraat, net als Bos is een 'draaikont', iedere PvdA lijsttrekker krijgt wel zo'n stempel.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:01 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij een hele goede MP zou zijn hij staat er niet stevig genoeg voor in zijn schoenen. Niet dat de overige kandidaten geweldig zijn trouwens.
Nee dat is mij niet aangepraat dat heb ik vanavond zelf kunnen zien. Het gaat erom dat hij er door zijn ingetogen karakter bij sommige mensen niet doorheen komt. Als hij er nu bij 3 man al niet doorkomt dan gaat hem dat in de kamer zeker niet lukken.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:03 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon weer iets wat is aangepraat, net als Bos is een 'draaikont', iedere PvdA lijsttrekker krijgt wel zo'n stempel.
En als je Wilders stemt ben je een SS'er.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:05 schreef 16meter het volgende:
Als je PvdA stemt ben je wereldvreemd en/of zwakbegaafd.
Krijg ik dan een uniformquote:Op zondag 23 mei 2010 23:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
En als je Wilders stemt ben je een SS'er.
Is dit een 'iedereen-is-tegen-de-PvdA'-post?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:03 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon weer iets wat is aangepraat, net als Bos is een 'draaikont', iedere PvdA lijsttrekker krijgt wel zo'n stempel.
Nee hoor, gelukkig nietquote:Op zondag 23 mei 2010 23:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Is dit een 'iedereen-is-tegen-de-PvdA'-post?
Huub Stapel is één van de laatsten die over de politiek mag praten.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:48 schreef Pieter-utd het volgende:
Cohen goed luisteren naar Huub, dan kan je nog een hele grote worden
Eerstens, het is scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:08 schreef Buitendam het volgende:
Zelfs bij de commericiële zender gedeeld laatste... Gaat niet goed, Geert.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:12 schreef mirved het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken bewijzen dus wel dat hij gelijk heeft. Je kan in nederland dus niet eens meer bepaalde dingen zeggen zonder het gevaar te lopen dat je vermoord wordt.
Volkomen gelijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:12 schreef mirved het volgende:
[..]
De reden dat hij zijn hoofd alleen bij de commerciëlen laat zien is dezelfde scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eerstens, het is scorebordjournalistiek.
2006 belde...quote:Tweedens, Geert moet zijn thema's variëren. Ik heb genoeg Marokkanen, criminelen en boeven uit zijn mond opgetekend.
Synovate verzorgde de scorebordjournalistiek, RTL het debat.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De reden dat hij zijn hoofd alleen bij de commerciëlen laat zien is dezelfde scorebordjournalistiek.
Misschien zegt dat iets meer over jou?quote:[..]
2006 belde...
Dat komt vooral omdat hij de enige linkse debater was vanavond... mensen stemmen na afloop toch (grotendeels) op degene die ze al hoog hebben zitten, en als je geen alternatief hebt op links is Cohen dan de logische keuze. Ik denk dat als Halsema en Pechtold erbij hadden gezeten, Cohen een stuk lager zou scoren.quote:
Dit dus.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:34 schreef KarbonkeI het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat hij de enige linkse debater was vanavond... mensen stemmen na afloop toch (grotendeels) op degene die ze al hoog hebben zitten, en als je geen alternatief hebt op links is Cohen dan de logische keuze. Ik denk dat als Halsema en Pechtold erbij hadden gezeten, Cohen een stuk lager zou scoren.
Wie die peilingen organiseert maakt niet uit, het gaat om het publiek wat stemt.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Synovate verzorgde de scorebordjournalistiek, RTL het debat.
Dat ie al sinds jaar en dag maar een zéér beperkt aanbod heeft aan argumenten begint jou nu na al die jaren op te vallen. Vertel eens wat dat over mij zou kunnen zeggen?quote:Misschien zegt dat iets meer over jou?
Daar gaat Geert Wilders ook de fout in.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wie die peilingen organiseert maakt niet uit, het gaat om het publiek wat stemt.
Hij weigert mee te doen bij de publieke omroep, omdat ie dan steevast onderaan eindigt bij de waarderingspeilingen na een debat. Nu wordt ie bij de commerciëlen ook gedeeld laatste, daar gaat het om.
Als politici heb je de plicht om je standpunten te vertegenwoordigen, dat heet volksvertegenwoordiging en van die 'lasten' wist hij toen hij zich verkiesbaar stelde. Het is onzin om te zeggen dat de haat tussen hem en PvdA-coryfeeën iets in de weg staat, want dan krijg je principes die haaks op elkaar staan en daaruit komt een debat. De voornaamste taak van een politici tijdens de verkiezingsstrijd.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar gaat Geert Wilders ook de fout in.
Wilders is niet de nieuwe Pim Fortuyn en zal het ook niet worden, omdat hij humor en intelligentie mist.
Bovendien vermijdt hij de debatten op het publieke netten vanwege de wederzijdse haat tussen hem en een aantal PvdA-coryfeeën. In zulke situaties is aanval de beste verdediging.
Nee, ik bedoel:quote:Op zondag 23 mei 2010 23:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als politici heb je de plicht om je standpunten te vertegenwoordigen, dat heet volksvertegenwoordiging en van die 'lasten' wist hij toen hij zich verkiesbaar stelde. Het is onzin om te zeggen dat de haat tussen hem en PvdA-coryfeeën iets in de weg staat, want dan krijg je principes die haaks op elkaar staan en daaruit komt een debat. De voornaamste taak van een politici tijdens de verkiezingsstrijd.
Dat is zeker laf, maar dan is de aanval toch niet de beste verdediging? Gezien hij nu bij 'zijn' commerciële omroep de deksel op de neus kreeg door gedeeld laatste te eindigen.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel:
Wilders wil niets hebben van de linksmens en sluit mensen uit als deze niet overeenkomen met zijn standpunten en/of hem kritisch volgen.
Dat is laf.
Aanval als in 'de presentatoren een groot ongelijk geven'.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is zeker laf, maar dan is de aanval toch niet de beste verdediging? Gezien hij nu bij 'zijn' commerciële omroep de deksel op de neus kreeg door gedeeld laatste te eindigen.
Dat begrijp ik niet? Wat is dan de manier om een punt te maken? De jakhalzen van DWDD proberen hem al een aantal keer uit zijn tent te lokken en ook Pauw en Witteman blijven zeggen 'dat hij van harte welkom is, maar helaas niet wil komen'. Zij kunnen hem net zo slecht neerzetten als hij hen, zo zonder weerwoord.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Aanval als in 'de presentatoren een groot ongelijk geven'.
Die stem alleen al van dat wijfquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:14 schreef n_uniet het volgende:
Wilders is een rare vent maar ik kots op die Halsema
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:17 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik word daar bijna acuut impotent van.
echt ehquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:21 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Mijn God, wat een trieste vertoning.
Rick Nieman: Dan nu de WW..
Wilders: En dus de massa immigratie!
Rick Nieman: Dan nu de hypotheek rente aftr..
Wilders: De massa immigratie!
Rick Nieman: En dan nu een ronde waarin we de lettergreep -gra niet gebruiken.
WIlders: MASSA IMMIGRATIE!![]()
Groot gelijk hoor, als we dat afschaffen dan wonen we allemaal in dikke villa's enzo.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:21 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Wilders is wel een eindbaas wat dat betreft.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:21 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:26 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Mexico krijgt nu toch wel veel kansen.
Niet handig, twee tv-programma's en twee topics tegelijkertijd.![]()
't is een beetje Mozart nu...quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:53 schreef Pixie. het volgende:
Wilders heeft zn haar weer geblondeerd
Hij heeft geen uitgroei meer
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:53 schreef Pixie. het volgende:
Wilders heeft zn haar weer geblondeerd
Hij heeft geen uitgroei meer
WIlders brengt toch altijd een lach op mijn gezicht, dat moet ik hem nageven.quote:
Ja hij moet wel als de rest het niet interesseert dat er gelukszoekers zijn/komen die hier profiteren. Gewoon die gelukszoekers hard aanpakken, een burger wordt ook hard aangepakt bij de minste overtreding of "ontduiking".quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:13 schreef Penisbaard het volgende:
Hij weet echt overal immigratie weer bij te halenWel een schattig pluizig bolletje op zijn hoofd.
Ik geloof Bonnie St Clair en Thomas Bergequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef Penisbaard het volgende:
Wie gaan deze keer trouwens nabeschouwen? Dries Roelvink en John de Wolf?
Mensen die dat constante gedraai naar immigranten nog goedpratenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:01 schreef vulkaan het volgende:
[..]
Ja hij moet wel als de rest het niet interesseert dat er gelukszoekers zijn/komen die hier profiteren. Gewoon die gelukszoekers hard aanpakken, een burger wordt ook hard aangepakt bij de minste overtreding of "ontduiking".
quote:Wilders: de massaimmigratie !
Ja die krijgt haar kiezen niet goed van elkaar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat een baas blijft het toch![]()
En die Halsema klinkt alsof ze iets in der mond heeft zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |