Trustequote:Op zondag 23 mei 2010 22:08 schreef Pixie. het volgende:
Zo nu ga ik naar me nest
ben ook nergens wat wijzer van geworden wat een geschreeuw door elkaar heen
Dit soort uitspraken bewijzen dus wel dat hij gelijk heeft. Je kan in nederland dus niet eens meer bepaalde dingen zeggen zonder het gevaar te lopen dat je vermoord wordt.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:52 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Volgens mij duurt het niet lang voordat Wilders ook hetzelfde lot als Fortuijn begaat
Goed wel dat je dat er even bij zegt.quote:
Dat kan je nergens op de wereld. Mensen stelselmatig kleineren en ermee wegkomenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:12 schreef mirved het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken bewijzen dus wel dat hij gelijk heeft. Je kan in nederland dus niet eens meer bepaalde dingen zeggen zonder het gevaar te lopen dat je vermoord wordt.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:12 schreef Pieter-utd het volgende:
Het is zo lomp! Wilders kraamt de grootste onzin uit. Cohen vindt dat vervelend en irritant, die wil inhoudelijk praten.
'COHEN KAN ER NIET MEE OMGAAN'
Sorry maar daar kan ik boos om worden, begrijp Cohen wel. Dit hele 'debat' slaat gewoon echt helemaal nergens opquote:
Nou zowel israel en het midden-oosten kan dat onbeperkt. Japan trouwens ookquote:Op zondag 23 mei 2010 22:13 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat kan je nergens op de wereld. Mensen stelselmatig kleineren en ermee wegkomen
En dat, beter rotten ze helemaal op met publiek.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:31 schreef Pieter-utd het volgende:
Dat geklap is ook echt bloedirritant. Alsof ik naar pulp als 'Ik houd van Holland' aan het kijken ben
Nee ik vond het gewoon een mooie opmerking van jequote:Op zondag 23 mei 2010 22:14 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Sorry maar daar kan ik boos om worden, begrijp Cohen wel. Dit hele 'debat' slaat gewoon echt helemaal nergens op
MAAR HIJ LIEGT TENMINSTE NIET TEGEN DE KIEZER!!!@1quote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef Penisbaard het volgende:
Zonde ook dat Rutte om de 5 minuten moet zeggen dat regeren met de PvdA niet waarschijnlijk is, een paars kabinet zou juist geweldig zijn.
Ik vond het zo gaar dat Rutte elke keer net deed of Nederland aan de rand van de afgrond staatquote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef Penisbaard het volgende:
Zonde ook dat Rutte om de 5 minuten moet zeggen dat regeren met de PvdA niet waarschijnlijk is, een paars kabinet zou juist geweldig zijn.
Verdiep je eens in de crisis zou ik zeggen.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik vond het zo gaar dat Rutte elke keer net deed of Nederland aan de rand van de afgrond staat.
Ach man binnenkort hongersnood ofzo?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de crisis zou ik zeggen.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:30 schreef ouderejongere het volgende:
Wilders is wel een klootzak, maar hij is de enige die voor een beetje humor zorgt.
Want humor, daar gaat het om als je een land moet regeren.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:30 schreef ouderejongere het volgende:
Wilders is wel een klootzak, maar hij is de enige die voor een beetje humor zorgt.
Vergeet de drie X wegdruk knoppen van de jury nietquote:Op zondag 23 mei 2010 22:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik hoop dat RTL er volgende keer nog net iets meer show elementen in kan gooien. publieksprijzen, kijkersvragen. Wellicht kunnen de lijsttrekkers een goocheltrucje doen
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Gewoon omdat het nog een keer kan; Wilders.
Geen idee waarom je grappig probeert te zijn, maar doe het maar nog een keer met iets als logica.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:37 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Nu moet jij niet zo schijnheilig lachen iedereen weet wel dat jij stiekem op Wilders stemt.
Humor, daar gaat het om als je in de oppositie zit. Helaas hebben we dat bij de SP gemist.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Want humor, daar gaat het om als je een land moet regeren.
Dus zolang we geen honger hebben gaat het best met ons land. Kom op zeg we zijn 1 van de welvarendste landen. We mogen veel meer dan dat verwachten.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat dus. Zo slecht doet Nederland het helemaal niet.
Het ging erom dat we niet aan de afgrond staanquote:Op zondag 23 mei 2010 22:39 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dus zolang we geen honger hebben gaat het best met ons land. Kom op zeg we zijn 1 van de welvarendste landen. We mogen veel meer dan dat verwachten.
grapjequote:Op zondag 23 mei 2010 22:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen idee waarom je grappig probeert te zijn, maar doe het maar nog een keer met iets als logica.
Inderdaad, laat dit soort werk over aan politieke deskundigen als Chiel Montagne en Natasja Frogerquote:
Natasja heeft ook echt alles in huis.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Inderdaad, laat dit soort werk over aan politieke deskundigen als Chiel Montagne en Natasja Froger
Het lukt je maar niet. Lief dat je het probeert.quote:
Grapjeee! :D :D (let op, lap tekst)quote:Op zondag 23 mei 2010 22:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Het lukt je maar niet. Lief dat je het probeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |