ja want ging over doortastendheid!!! En iedereen in de zaal kent hem zoooo goed! Gaan gelukkig niet alleen uit van wat Rutte en Jan Peter over hem zeggenquote:
Ja ik dacht ook al wtfquote:
Volgens mij duurt het niet lang voordat Wilders ook hetzelfde lot als Fortuijn begaatquote:Op zondag 23 mei 2010 21:51 schreef Pieter-utd het volgende:
Wilders graaft zijn eigen graf zo, dit is vragen om problemen
Ja, niet dat ik het er mee eens ben, maar met zulke uitspraken is het wachten op een gek die hem wil omleggenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:52 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Volgens mij duurt het niet lang voordat Wilders ook hetzelfde lot als Fortuijn begaat
Hij is iig al aardig op wegquote:Op zondag 23 mei 2010 21:53 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja, niet dat ik het er mee eens ben, maar met zulke uitspraken is het wachten op een gek die hem wil omleggen
Fortuijnquote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef n_uniet het volgende:
Was Fortuijn er nog maar ik vond dat toch wel een politicus van een ander niveau.
Hij had in ieder geval charisma, daar houd ik het bijquote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef n_uniet het volgende:
Was Fortuijn er nog maar ik vond dat toch wel een politicus van een ander niveau.
Vuige populistenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef n_uniet het volgende:
Behalve darkroom + jonge Marokkanen verhalenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:56 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Dat of je het nu met hem eens was of niet je zou je niet voor die man hoeven schamen.
Daar gaat het niet om. Die man kwam in ieder geval op een manier over waarvan ik zou willen dat meer politici zo over kwamen ook al hebben ze verschillende meningen.quote:
Laten we maar even achterwege.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:57 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Behalve darkroom + jonge Marokkanen verhalen
Leuk hoor, fail.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:23 schreef Razt het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Magmar vs Charizard!
dude whut?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:58 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Leuk hoor, fail.![]()
Politiekbaas:[ afbeelding ]
Zie je wie het best kan liegen.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:01 schreef Pixie. het volgende:
aww aardige dingetjes over elkaar zeggen
wat de neuk heb je daar nou aan
Vraag ik me de hele avond al af, dit is echt niet van wat een debat zou moeten zijnquote:Op zondag 23 mei 2010 22:01 schreef Pixie. het volgende:
aww aardige dingetjes over elkaar zeggen
wat de neuk heb je daar nou aan
Inderdaadquote:Op zondag 23 mei 2010 22:03 schreef n_uniet het volgende:
Balkenende altijd met zijn kutverhaaltjes en de manier waarop hij praat
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:04 schreef Pieter-utd het volgende:
Loze uitspraken: Diep in Nederland zit veel kracht en toekomst. Verdomme als ik zo op tv ga praten sluiten ze me op
Pieter-utd for president!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:04 schreef Pieter-utd het volgende:
Loze uitspraken: Diep in Nederland zit veel kracht en toekomst. Verdomme als ik zo op tv ga praten sluiten ze me op
Hahaquote:
Vergeet Huubje Stapel nietquote:Op zondag 23 mei 2010 22:07 schreef Penisbaard het volgende:
Nabeschouwen met PastorsBijna net zo slecht als die keer dat SBS6 een voetbalwedstrijd ging nabeschouwen met Natasja Froger
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:07 schreef Penisbaard het volgende:
Nabeschouwen met PastorsBijna net zo slecht als die keer dat SBS6 een voetbalwedstrijd ging nabeschouwen met Natasja Froger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |