quote:Op zondag 23 mei 2010 21:11 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Ik erger me er vooral aan dat hij ze eerst een halve minuut door elkaar laat praten om er dan pas van te zeggen dat ze dat niet moeten doen.
Inderdaad, schandalig.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Cohen: Nou, he-
Wilders: HUAHUEHUAHUEHUAHUEHUAHUEHUA
Wester: NIET TEGELIJK!1!!1! WILDERS AAN IS HET WOORD!1!!1
Komt omdat Wilders meestal een vreemde beschuldiging maakt naar Cohen waar Cohen gewoon op wil reageren. Als Wester dat niet zou toelaten zou het helemaal te treurig voor woorden zijn geweest.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:14 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Cohen kreeg de beurt ook, en daarnaast vaker het laatste woord wat toch een belangrijk punt is.
Ik weet niet cohen haalt er soms punten bij waar wilders het niet over heeft. Wilders mag daar op reageren helaas doet die man dat op een debiele opdringerige manier.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:16 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Komt omdat Wilders meestal een vreemde beschuldiging maakt naar Cohen waar Cohen gewoon op wil reageren. Als Wester dat niet zou toelaten zou het helemaal te treurig voor woorden zijn geweest.
Dat weglopen had Fritsje ook wel mogen ingrijpen
Wat cohen nu zegt bij dure huizen is het wel rente betalenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:17 schreef Splutje het volgende:
HRA mag best vastgesteld worden op de laagste belastingschijf.
Rente betaal je sowieso wel hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Wat cohen nu zegt bij dure huizen is het wel rente betalen
Ja ik bedoelde dat in de zin van een fatsoenlijke rentequote:
hij doet het meteenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:21 schreef Pieter-utd het volgende:
Frits houdt Rutte is even kort, die jongen praat overal doorheen
Frits Wester komt uiteindelijk toch het slechts uit de bus vandaagquote:Op zondag 23 mei 2010 21:24 schreef n_uniet het volgende:
'Dat is een keuze in je carriere' sloeg nergens op
God wat slecht zegquote:Op zondag 23 mei 2010 21:25 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Frits Wester komt uiteindelijk toch het slechts uit de bus vandaag
Ik snap sowieso niet wat Wilders tussen deze serieuze premierskandidaten doet.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:24 schreef Pieter-utd het volgende:
Hahaha komt Wilders weer hoor![]()
Hij zegt echt louter belachelijke dingen.
ik heb het woord breekpunt nu ook vaak genoeg gehoordquote:Op zondag 23 mei 2010 21:26 schreef Splutje het volgende:
Wester zit ook te trollen, Rutte wil het woord breekpunt niet gebruiken en hij ziet meteen openingen
Ik vind het jammer dat Rutte zulke dingen doet het komt zo dom over.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:27 schreef Pieter-utd het volgende:
WHAHAHAAH IK GEEF GARANTIE OP STOFZUIGERS?!?!?! HOE KOMT DIE MAN EROP?! WHAAHAH ALS HIJ GEEN PREMIER WORDT GA IK EMIGREREN
HILARISCHE MAN INDERDAAD LEKKER LOSJES HIJ SNAPT HOE DE BURGER DENKTquote:Op zondag 23 mei 2010 21:27 schreef Pieter-utd het volgende:
WHAHAHAAH IK GEEF GARANTIE OP STOFZUIGERS?!?!?! HOE KOMT DIE MAN EROP?! WHAAHAH ALS HIJ GEEN PREMIER WORDT GA IK EMIGREREN
Ja hij piekte een maand geleden en glijdt nu alleen maar af. Mag hopen dat dit 'debat', zoals dat genoemd wordtquote:Op zondag 23 mei 2010 21:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat Wilders tussen deze serieuze premierskandidaten doet.
Ik ben bang juist dat, dat juist aanslaat bij het volkquote:Op zondag 23 mei 2010 21:27 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Rutte zulke dingen doet het komt zo dom over.
Ik moest lachenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
HILARISCHE MAN INDERDAAD LEKKER LOSJES HIJ SNAPT HOE DE BURGER DENKT
Ik hoop op paars.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef n_uniet het volgende:
Wie staat er morgen bij Rutte met een kapotte stofzuiger op de stoep?
Goed ideequote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef n_uniet het volgende:
Wie staat er morgen bij Rutte met een kapotte stofzuiger op de stoep?
Ik moest wel lachen daaromquote:Op zondag 23 mei 2010 21:36 schreef Pieter-utd het volgende:
Hij heeft de cijfers niet paraat!!! BOEEEEEEEE BOEEEEEEEEE GROOOOEEEEEENNNNN
Ingrid!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:39 schreef Penisbaard het volgende:
Eerst reclame en dan nog een lekker gek leuk filmpje tussendoor om Henk en Anja lekker te vermaken
Ja stelt niets voor, alleen een hele grote bek. Blijkbaar is dat genoegquote:Op zondag 23 mei 2010 21:46 schreef Pixie. het volgende:
ahhaha goeie grap man weer van rutten ahhahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |