debadquote:Op zondag 23 mei 2010 22:47 schreef vulkaan het volgende:
Haha wat een zwak debad van Cohen, die man kan je toch niet serieus nemen![]()
Al die vrouwens met vlotte pittige kapseltjes stemmen daarop omdat PVDA een nieuw fris gezicht heeft! lekker gezellie.
Dat was die opmerking over DREIGING tegen cohenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:49 schreef Pieter-utd het volgende:
PASTOORS HOE KUN JE IN GODSNAAM VINDEN DAT WILDERS HET BEST WAS!!!?!? GEEF IS 1 ARGUMENT
hahahaquote:Op zondag 23 mei 2010 22:50 schreef Penisbaard het volgende:
Een programma met politici die het matige acteerwerk van Huub Stapel gaan bespreken lijkt mij trouwens wel een goed idee.
debadquote:
Ik vond het een beetje zieligquote:Op zondag 23 mei 2010 22:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Wel moest ik lachen om Cohen. Hij leek een beetje op dat sociaal vervreemde jongetje in groep 7 dat zijn spreekbeurt over hamsters moest doen.
De andere kindjes raakten verveeld door zijn gebrabbel en gemompel. Ook het feit dat Cohen erbij stond alsof hij liever thuis zou zijn hielp niet echt mee.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:59 schreef Pieter-utd het volgende:
Cohen lijkt mij een prima staatsman. Jammer dat alle andere kindjes in de klas door zijn spreekbeurt heen schreeuwen met nutteloze info en onderlinge ruzietjes waardoor we uiteindelijk niets hebben geleerd
Ik denk niet dat hij een hele goede MP zou zijn hij staat er niet stevig genoeg voor in zijn schoenen. Niet dat de overige kandidaten geweldig zijn trouwens.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:59 schreef Pieter-utd het volgende:
Cohen lijkt mij een prima staatsman. Jammer dat alle andere kindjes in de klas door zijn spreekbeurt heen schreeuwen met nutteloze info en onderlinge ruzietjes waardoor we uiteindelijk niets hebben geleerd
Nee, echt niet, sorry. Voor Bos had ik mijn anti-Pvda gevoelens opzij kunnen zetten maar Cohen, nee.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:59 schreef Pieter-utd het volgende:
Dat is dus gewoon weer iets wat is aangepraat, net als Bos is een 'draaikont', iedere PvdA lijsttrekker krijgt wel zo'n stempel.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:01 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij een hele goede MP zou zijn hij staat er niet stevig genoeg voor in zijn schoenen. Niet dat de overige kandidaten geweldig zijn trouwens.
Nee dat is mij niet aangepraat dat heb ik vanavond zelf kunnen zien. Het gaat erom dat hij er door zijn ingetogen karakter bij sommige mensen niet doorheen komt. Als hij er nu bij 3 man al niet doorkomt dan gaat hem dat in de kamer zeker niet lukken.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:03 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon weer iets wat is aangepraat, net als Bos is een 'draaikont', iedere PvdA lijsttrekker krijgt wel zo'n stempel.
En als je Wilders stemt ben je een SS'er.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:05 schreef 16meter het volgende:
Als je PvdA stemt ben je wereldvreemd en/of zwakbegaafd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |