Krijg ik dan een uniformquote:Op zondag 23 mei 2010 23:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
En als je Wilders stemt ben je een SS'er.
Is dit een 'iedereen-is-tegen-de-PvdA'-post?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:03 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon weer iets wat is aangepraat, net als Bos is een 'draaikont', iedere PvdA lijsttrekker krijgt wel zo'n stempel.
Nee hoor, gelukkig nietquote:Op zondag 23 mei 2010 23:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Is dit een 'iedereen-is-tegen-de-PvdA'-post?
Huub Stapel is één van de laatsten die over de politiek mag praten.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:48 schreef Pieter-utd het volgende:
Cohen goed luisteren naar Huub, dan kan je nog een hele grote worden
Eerstens, het is scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:08 schreef Buitendam het volgende:
Zelfs bij de commericiële zender gedeeld laatste... Gaat niet goed, Geert.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:12 schreef mirved het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken bewijzen dus wel dat hij gelijk heeft. Je kan in nederland dus niet eens meer bepaalde dingen zeggen zonder het gevaar te lopen dat je vermoord wordt.
Volkomen gelijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:12 schreef mirved het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken bewijzen dus wel dat hij gelijk heeft. Je kan in nederland dus niet eens meer bepaalde dingen zeggen zonder het gevaar te lopen dat je vermoord wordt.
De reden dat hij zijn hoofd alleen bij de commerciëlen laat zien is dezelfde scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eerstens, het is scorebordjournalistiek.
2006 belde...quote:Tweedens, Geert moet zijn thema's variëren. Ik heb genoeg Marokkanen, criminelen en boeven uit zijn mond opgetekend.
Synovate verzorgde de scorebordjournalistiek, RTL het debat.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De reden dat hij zijn hoofd alleen bij de commerciëlen laat zien is dezelfde scorebordjournalistiek.
Misschien zegt dat iets meer over jou?quote:[..]
2006 belde...
Dat komt vooral omdat hij de enige linkse debater was vanavond... mensen stemmen na afloop toch (grotendeels) op degene die ze al hoog hebben zitten, en als je geen alternatief hebt op links is Cohen dan de logische keuze. Ik denk dat als Halsema en Pechtold erbij hadden gezeten, Cohen een stuk lager zou scoren.quote:
Dit dus.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:34 schreef KarbonkeI het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat hij de enige linkse debater was vanavond... mensen stemmen na afloop toch (grotendeels) op degene die ze al hoog hebben zitten, en als je geen alternatief hebt op links is Cohen dan de logische keuze. Ik denk dat als Halsema en Pechtold erbij hadden gezeten, Cohen een stuk lager zou scoren.
Wie die peilingen organiseert maakt niet uit, het gaat om het publiek wat stemt.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Synovate verzorgde de scorebordjournalistiek, RTL het debat.
Dat ie al sinds jaar en dag maar een zéér beperkt aanbod heeft aan argumenten begint jou nu na al die jaren op te vallen. Vertel eens wat dat over mij zou kunnen zeggen?quote:Misschien zegt dat iets meer over jou?
Daar gaat Geert Wilders ook de fout in.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wie die peilingen organiseert maakt niet uit, het gaat om het publiek wat stemt.
Hij weigert mee te doen bij de publieke omroep, omdat ie dan steevast onderaan eindigt bij de waarderingspeilingen na een debat. Nu wordt ie bij de commerciëlen ook gedeeld laatste, daar gaat het om.
Als politici heb je de plicht om je standpunten te vertegenwoordigen, dat heet volksvertegenwoordiging en van die 'lasten' wist hij toen hij zich verkiesbaar stelde. Het is onzin om te zeggen dat de haat tussen hem en PvdA-coryfeeën iets in de weg staat, want dan krijg je principes die haaks op elkaar staan en daaruit komt een debat. De voornaamste taak van een politici tijdens de verkiezingsstrijd.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar gaat Geert Wilders ook de fout in.
Wilders is niet de nieuwe Pim Fortuyn en zal het ook niet worden, omdat hij humor en intelligentie mist.
Bovendien vermijdt hij de debatten op het publieke netten vanwege de wederzijdse haat tussen hem en een aantal PvdA-coryfeeën. In zulke situaties is aanval de beste verdediging.
Nee, ik bedoel:quote:Op zondag 23 mei 2010 23:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als politici heb je de plicht om je standpunten te vertegenwoordigen, dat heet volksvertegenwoordiging en van die 'lasten' wist hij toen hij zich verkiesbaar stelde. Het is onzin om te zeggen dat de haat tussen hem en PvdA-coryfeeën iets in de weg staat, want dan krijg je principes die haaks op elkaar staan en daaruit komt een debat. De voornaamste taak van een politici tijdens de verkiezingsstrijd.
Dat is zeker laf, maar dan is de aanval toch niet de beste verdediging? Gezien hij nu bij 'zijn' commerciële omroep de deksel op de neus kreeg door gedeeld laatste te eindigen.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel:
Wilders wil niets hebben van de linksmens en sluit mensen uit als deze niet overeenkomen met zijn standpunten en/of hem kritisch volgen.
Dat is laf.
Aanval als in 'de presentatoren een groot ongelijk geven'.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is zeker laf, maar dan is de aanval toch niet de beste verdediging? Gezien hij nu bij 'zijn' commerciële omroep de deksel op de neus kreeg door gedeeld laatste te eindigen.
Dat begrijp ik niet? Wat is dan de manier om een punt te maken? De jakhalzen van DWDD proberen hem al een aantal keer uit zijn tent te lokken en ook Pauw en Witteman blijven zeggen 'dat hij van harte welkom is, maar helaas niet wil komen'. Zij kunnen hem net zo slecht neerzetten als hij hen, zo zonder weerwoord.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Aanval als in 'de presentatoren een groot ongelijk geven'.
Die stem alleen al van dat wijfquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:14 schreef n_uniet het volgende:
Wilders is een rare vent maar ik kots op die Halsema
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:17 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik word daar bijna acuut impotent van.
echt ehquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:21 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Mijn God, wat een trieste vertoning.
Rick Nieman: Dan nu de WW..
Wilders: En dus de massa immigratie!
Rick Nieman: Dan nu de hypotheek rente aftr..
Wilders: De massa immigratie!
Rick Nieman: En dan nu een ronde waarin we de lettergreep -gra niet gebruiken.
WIlders: MASSA IMMIGRATIE!![]()
Groot gelijk hoor, als we dat afschaffen dan wonen we allemaal in dikke villa's enzo.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:21 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Wilders is wel een eindbaas wat dat betreft.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:21 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:26 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Mexico krijgt nu toch wel veel kansen.
Niet handig, twee tv-programma's en twee topics tegelijkertijd.![]()
't is een beetje Mozart nu...quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:53 schreef Pixie. het volgende:
Wilders heeft zn haar weer geblondeerd
Hij heeft geen uitgroei meer
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:53 schreef Pixie. het volgende:
Wilders heeft zn haar weer geblondeerd
Hij heeft geen uitgroei meer
WIlders brengt toch altijd een lach op mijn gezicht, dat moet ik hem nageven.quote:
Ja hij moet wel als de rest het niet interesseert dat er gelukszoekers zijn/komen die hier profiteren. Gewoon die gelukszoekers hard aanpakken, een burger wordt ook hard aangepakt bij de minste overtreding of "ontduiking".quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:13 schreef Penisbaard het volgende:
Hij weet echt overal immigratie weer bij te halenWel een schattig pluizig bolletje op zijn hoofd.
Ik geloof Bonnie St Clair en Thomas Bergequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef Penisbaard het volgende:
Wie gaan deze keer trouwens nabeschouwen? Dries Roelvink en John de Wolf?
Mensen die dat constante gedraai naar immigranten nog goedpratenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:01 schreef vulkaan het volgende:
[..]
Ja hij moet wel als de rest het niet interesseert dat er gelukszoekers zijn/komen die hier profiteren. Gewoon die gelukszoekers hard aanpakken, een burger wordt ook hard aangepakt bij de minste overtreding of "ontduiking".
quote:Wilders: de massaimmigratie !
Ja die krijgt haar kiezen niet goed van elkaar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat een baas blijft het toch![]()
En die Halsema klinkt alsof ze iets in der mond heeft zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |