't is een beetje Mozart nu...quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:53 schreef Pixie. het volgende:
Wilders heeft zn haar weer geblondeerd
Hij heeft geen uitgroei meer
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:53 schreef Pixie. het volgende:
Wilders heeft zn haar weer geblondeerd
Hij heeft geen uitgroei meer
WIlders brengt toch altijd een lach op mijn gezicht, dat moet ik hem nageven.quote:
Ja hij moet wel als de rest het niet interesseert dat er gelukszoekers zijn/komen die hier profiteren. Gewoon die gelukszoekers hard aanpakken, een burger wordt ook hard aangepakt bij de minste overtreding of "ontduiking".quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:13 schreef Penisbaard het volgende:
Hij weet echt overal immigratie weer bij te halenWel een schattig pluizig bolletje op zijn hoofd.
Ik geloof Bonnie St Clair en Thomas Bergequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef Penisbaard het volgende:
Wie gaan deze keer trouwens nabeschouwen? Dries Roelvink en John de Wolf?
Mensen die dat constante gedraai naar immigranten nog goedpratenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:01 schreef vulkaan het volgende:
[..]
Ja hij moet wel als de rest het niet interesseert dat er gelukszoekers zijn/komen die hier profiteren. Gewoon die gelukszoekers hard aanpakken, een burger wordt ook hard aangepakt bij de minste overtreding of "ontduiking".
quote:Wilders: de massaimmigratie !
Ja die krijgt haar kiezen niet goed van elkaar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat een baas blijft het toch![]()
En die Halsema klinkt alsof ze iets in der mond heeft zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |