Dudequote:Op zondag 23 mei 2010 20:51 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel![]()
'JA WILDURS HEB GELIJK IK HEB LAST VAN STRAATTERRORISTEN!!!1 DIE MOTTEN ZE GEWOON ERUIT ZETTEN. IN DE WET KAN UT BLIJKBAAR SEGT WILDERS. HIJ DURFT SELFS WEG TE LOPUH OMDAT HIJ COHEN HEB UITGELULT'
Na.. een hekel aan is wat overdreven, ik heb gewoon niets met hem. Hoe die aan het begin sprak was gewoon gevaarlijk.quote:
Dat vind ik eh?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:57 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Na.. een hekel aan is wat overdreven, ik heb gewoon niets met hem. Hoe die aan het begin sprak was gewoon gevaarlijk.
Die Wilders weer met zwaar trieste populaire uitspraak waarmee die domme stemmen wint: waarom zou je Griekenland geld geven, we hebben het zelf nodig?!!
Iedereen die het met hem eens is maar een stel hersenen heeft stemt wel op Ruttequote:Op zondag 23 mei 2010 20:57 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Na.. een hekel aan is wat overdreven, ik heb gewoon niets met hem. Hoe die aan het begin sprak was gewoon gevaarlijk.
Die Wilders weer met zwaar trieste populaire uitspraak waarmee die domme stemmen wint: waarom zou je Griekenland geld geven, we hebben het zelf nodig?!!
Ik hield u alleen maar voor DE lapjequote:
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:01 schreef Pieter-utd het volgende:
Rutte ook weer: Ik sluit zelfs u niet uit!
WHAHAHAHAHA!!!?!?!?! JAAAAA!!?!!?![]()
Rutte uitsluiten om zijn iets wat kinderachtige oneliners is ook niet bijster intelligent te noemen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:01 schreef Pieter-utd het volgende:
Rutte ook weer: Ik sluit zelfs u niet uit!
WHAHAHAHAHA!!!?!?!?! JAAAAA!!?!!?![]()
Rutte moet premier worden want hij heeft leuke oneliners
Doe ik niet hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 21:04 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Rutte uitsluiten om zijn iets wat kinderachtige oneliners is ook niet bijster intelligent te noemen.
eensquote:Op zondag 23 mei 2010 21:05 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Doe ik niet hoorZou gewoon leuk zijn als het wat meer praten wordt en wat minder show
Ik vind dat 10 jaar geen uitkering plan wel leuk.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat is Cohen een faalhaas zeg![]()
Rutte is wel lekker bezig, maar het plan van de vvd ligt me niet
Ik erger me er vooral aan dat hij ze eerst een halve minuut door elkaar laat praten om er dan pas van te zeggen dat ze dat niet moeten doen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef Pieter-utd het volgende:
Frits Wester is ook een begeleider van niets
Cohen: Nou, he-quote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef Pieter-utd het volgende:
Frits Wester is ook een begeleider van niets
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Cohen: Nou, he-
Wilders: HUAHUEHUAHUEHUAHUEHUAHUEHUA
Wester: NIET TEGELIJK!1!!1! WILDERS AAN IS HET WOORD!1!!1
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Cohen kreeg de beurt ook, en daarnaast vaker het laatste woord wat toch een belangrijk punt is.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |