Je vergeet nog het opladen van je flitser (kost soms een paar seconden) en ht juist instellen van je camera.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
Op het moment dat ik bij een bruiloft zit, zie ik overal mooie plaatjes!
Zo van 'oh, hoop dat hij/zij dit heeft! En dit! en oooh, alsie daar nou inzoomt en en en....'
maar als je het ook echt MOET doen en dus minder tijd hebt om na te denken over 'oh, dat zou wel leuk zijn...' (dan heb je 't al gemist) dan is het bij mij exit inzicht
Gefeliquote:
dank je wel, top weertje, kwamen lekker mee bij alle holland boten. Over twee weken het NKquote:Op zondag 23 mei 2010 20:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gefeli
IDZ: jammer dat ik geen busje heb ofzo om je fiets te halen...
Raar verhaal, ik zou er zeker nog werk van makenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:48 schreef Isdatzo het volgende:
Lang verhaal maar 't kwam er op neer dat het mechanische schade was. En in 't buitenland. En nee, ze gingen NIKS doen.
Wtf, waar kom je dan nog wel voor?
Isdatzo: ja, en nu?
ANWB-dude: dit klinkt misschien heel bot meneer (no shit) maar dit is uw probleem en wij gaan u hier niet bij helpen.
Isdatzo: dussssss jullie verwachten dat ik die motor nu terug naar nederland ga duwen?
ANWB-dude: dat is uw zaak meneer
.... the fuck..
En Delft is ook een beetje ver denk ikquote:Op zondag 23 mei 2010 20:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
IDZ: jammer dat ik geen busje heb ofzo om je fiets te halen...
Mja, heb ik nu iig totaal geen trek in. Misschien later, ik kijk wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
Raar verhaal, ik zou er zeker nog werk van maken
Ik zou even een klachtje neerleggen bij de ANWB. Die helpen je namelijk ook bij mechanische schade. Mij hebben ze een jaar geleden iig keurig geholpen toen in Italië pech kreeg. "Mechanische schade"quote:Op zondag 23 mei 2010 20:48 schreef Isdatzo het volgende:
Lang verhaal maar 't kwam er op neer dat het mechanische schade was. En in 't buitenland. En nee, ze gingen NIKS doen.
Wtf, waar kom je dan nog wel voor?
Isdatzo: ja, en nu?
ANWB-dude: dit klinkt misschien heel bot meneer (no shit) maar dit is uw probleem en wij gaan u hier niet bij helpen.
Isdatzo: dussssss jullie verwachten dat ik die motor nu terug naar nederland ga duwen?
ANWB-dude: dat is uw zaak meneer
.... the fuck..
Totaal niet dus.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vroeg ook wat 't verschil tussen 'mechanische schade' en 'andere' schade was, kon hij me ook niet uitleggen.
Kwam er op neer dat als ik tegen een paal gereden was ze wel gekomen waren. Ehhh, logisch?
Ja, ik vond 't ook een uiterst vreemde zaak. Denk dat ik van de week toch ff een belletje ga doen.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Totaal niet dus.
De aard van de pech doet er niet toe. Ze maken op hun site ook geen enkel voorbehoud.
Da's best knap volgens mijquote:Op zondag 23 mei 2010 23:43 schreef motorbloempje het volgende:
oei
die van mij is er wel 's afgeroldgevalletje te lang niet gespannen
maar gelukkig ook al uitrollend ergens op de boulevard van Scheveningen
Heb wel eens foto's gezien van iemand die zo'n ketting door (ja, door) z'n been kreeg. Wat dat betreft heb ik 't nog niet zo slecht gedaan.quote:Aan dat soort gevallen moet je idd maar niet denken...bah!
ach, je moet ergens goed in zijnquote:
ja, dat soort dingen mogen als ze gepost worden in spoilertags!quote:[..]
Heb wel eens foto's gezien van iemand die zo'n ketting door (ja, door) z'n been kreeg. Wat dat betreft heb ik 't nog niet zo slecht gedaan.
Alhoewel 't natuurlijk nog steeds wel echt heel kut is.
BBQquote:Op zondag 23 mei 2010 23:54 schreef Erasmo het volgende:
Avond
Vandaag maar weer eens een paar forellen op de BBQ gegooid
Zo ver kom ik ook nog welquote:
Ik weiger in frankrijk te komenquote:pas na 2 weken daar rondrijden en campings begint 't weer een beetje te komen!
't is ook niet mijn ding, maar de Franse Alpen met de motor waren wel héééél tofquote:Op maandag 24 mei 2010 12:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo ver kom ik ook nog wel.
[..]
Ik weiger in frankrijk te komen.
Heb je geen permanente reisverzekering met vervoersdekking? Ik heb er eentje destijds uitgezocht die m'n fiets als vevoermiddel aanzag, als ik ergens in het buitenland dusdanige panne heb dat ik niet verder kan met een reis kan ik bij hun aankloppen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, ik vond 't ook een uiterst vreemde zaak. Denk dat ik van de week toch ff een belletje ga doen.
Dit lijkt zo op 't eerste gezicht erg op mijn geval:
[ afbeelding ]
Jawel maar toen stond er nog geen foto toen ik keek en ik ben niet zo wanhopig dat ik elke week klikquote:Op maandag 24 mei 2010 16:24 schreef Isdatzo het volgende:
Alsof jij nooit op m'n fotoboek-icoontje geklikt hebt.
Staan er volgens mij al ruim een jaar inquote:Op maandag 24 mei 2010 16:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jawel maar toen stond er nog geen foto toen ik keek en ik ben niet zo wanhopig dat ik elke week klik
even klikken
Heb ik dus al ruim een jaar niet in je fobo gekekenquote:Op maandag 24 mei 2010 16:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Staan er volgens mij al ruim een jaar in. Heb alleen een keer de oude motorfoto's door nieuwe motorfoto's vervangen
.
quote:
Nietquote:Op maandag 24 mei 2010 16:58 schreef Isdatzo het volgende:
Als je maar niet verwacht dat ik 'm elke maand update.
En jij denkt dat een usb stick dat wel is???quote:Op maandag 24 mei 2010 17:09 schreef freud het volgende:
Waar ik me over verbaas met trouwreportages, is dat bijna alle fotografen de foto's alleen op dvd geven. Alsof een dvd met je 10 jarig jubileum dan nog leesbaar is. Heb net een offerte aangevraagd voor customized USB sticks
.
Als hij al niet zoek geraakt is.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En jij denkt dat een usb stick dat wel is???
Slecht leven heb jij toch eigenlijk wel hequote:Op maandag 24 mei 2010 17:52 schreef Erasmo het volgende:
Oh oeps hij kwam niet mee
http://www.malastanica.com/menuen.pdf
Ik zie je keuze wel tegemoet als ik terug kom van de douche
Vertel, wat is de grapquote:Op maandag 24 mei 2010 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb de Nijmeegse Dukenburg krokodil op de foto!![]()
!
Ja doe maar zoquote:Op maandag 24 mei 2010 17:52 schreef Erasmo het volgende:
Oh oeps hij kwam niet mee
http://www.malastanica.com/menuen.pdf
Ik zie je keuze wel tegemoet als ik terug kom van de douche
Normale mensen slapen dan nogquote:Breakfast is served till 12.00
USB sticks zijn niet bedoeld als backup medium en dus al helemaal niet om trouwfoto's op te laten zetten zodat iemand ze over 10 jaar nog eens terug kan kijken.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als hij al niet zoek geraakt is.Maar USB sticks en harde schijven zijn op zich best betrouwbaar
Weet je wel wat uit eten hier kost?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Slecht leven heb jij toch eigenlijk wel heWanneer komen de pics van de omgeving
ZIJN heel tof !quote:Op maandag 24 mei 2010 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
't is ook niet mijn ding, maar de Franse Alpen met de motor waren wel héééél tof
Ik dacht eerder aan de BEEF STEAK AND FIVE CHEESES SALAD en de HUNTER’S STEAKquote:Op maandag 24 mei 2010 18:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja doe maar zo.
Ik kies voor een week eenzame opsluiting, water en brood, dat kan je krijgen!
Mag ik ook een hapjequote:Op maandag 24 mei 2010 18:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan de BEEF STEAK AND FIVE CHEESES SALAD en de HUNTER’S STEAK
Yup, en naar Zwitserland verplaatsenquote:Op maandag 24 mei 2010 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb je 't nieuws niet gevolgd? Ze gaan ze afbreken
Ticket kost niet zoveel en je bent hier altijd welkomquote:Op maandag 24 mei 2010 18:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mag ik ook een hapje?
[..]
Yup, en naar Zwitserland verplaatsen. Daar woont wél een tof volk.
Zolang je er geen gekke dingen mee doet qua hitte, statische electriciteit, etc, is een USB stick met zijn solid state geheugen prima betrouwbaar. Mocht je links hebben naar onderzoeken die aangetoond hebben dat solid state geheugen niet betrouwbaar is op lange termijn, dan graag! Solid state is juist ideaal voor backup, omdat het veel minder gevoelig is voor schokken of hitte dan een HD, en niet vergaat zoals ddvd/cd's.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
USB sticks zijn niet bedoeld als backup medium en dus al helemaal niet om trouwfoto's op te laten zetten zodat iemand ze over 10 jaar nog eens terug kan kijken.
Grote kans dat die files dan of weg zijn of corrupt.
Nee?quote:
Werkenquote:Heb het te druk met werken om fatsoenlijk pics te maken
quote:wel een aantal watervalletjes op de plaat gezet. En vaak vereist de mooiste compositie dat je in een mijnenveld moet gaan staan
http://www.pcmech.com/article/how-long-does-backup-media-last/quote:Op maandag 24 mei 2010 19:53 schreef freud het volgende:
[..]
Zolang je er geen gekke dingen mee doet qua hitte, statische electriciteit, etc, is een USB stick met zijn solid state geheugen prima betrouwbaar. Mocht je links hebben naar onderzoeken die aangetoond hebben dat solid state geheugen niet betrouwbaar is op lange termijn, dan graag! Solid state is juist ideaal voor backup, omdat het veel minder gevoelig is voor schokken of hitte dan een HD, en niet vergaat zoals ddvd/cd's.
Kijk, gezien de grootte van USB sticks, is het inderdaad niet handig om veel data op te backuppen, dat wordt duur, maar kleine hoeveelheden kan prima. Bestanden er read only opzetten, en klaar!
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.pcmech.com/article/how-long-does-backup-media-last/
En over 10 jaar hebben we heus nog wel USB en anders wel verloopjes van usb naar een toekomstige aansluitingquote:What most people will encounter with a USB stick in the future is expiring the amount of times data can be written to it or erased before age-related failure. Most USB sticks will allow one million write and/or erase cycles before it cannot be used any longer.
If a USB stick is used as backup media where it is only used once a week, it is highly unlikely you will ever tap that limit.
Thanx! Staat alleen een aanname, en niet echt een onderbouwing. Ze zeggen daar zelfs dat het niet age-related is, maar het aantal read/write cycles. Bij alles wat ik tot nu toe heb gezien, zijn het aannames, en niet echt onderbouwingen met tests. Mijn conclusie was dat als je de stick niet intensief gebruikt, hij makkelijk decennia mee kan.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.pcmech.com/article/how-long-does-backup-media-last/
Whehehe, scherp!!quote:Op maandag 24 mei 2010 20:21 schreef didotcicero het volgende:
1. Over 10 jaar is minimaal 1/3 van de koppels gescheiden (gebaseerd op huidige cijfers)
2. Zou USB over 10 jaar nog bestaan?
Truequote:Op maandag 24 mei 2010 20:21 schreef didotcicero het volgende:
1. Over 10 jaar is minimaal 1/3 van de koppels gescheiden (gebaseerd op huidige cijfers)
Als het over 10 jaar niet meer bestaat is er ongetwijfeld iemand die het voor je kan uitlezen op zijn oude Win7 doos. Ik maak me daar iig geen enkele zorg over.quote:2. Zou USB over 10 jaar nog bestaan?
Ik bedenk me net dat we hiërogliefen ook nog steeds kunnen lezen, zij het dmv een stoffige professor...quote:Op maandag 24 mei 2010 21:00 schreef RonaldV het volgende:Als het over 10 jaar niet meer bestaat is er ongetwijfeld iemand die het voor je kan uitlezen op zijn oude Win7 doos. Ik maak me daar iig geen enkele zorg over.
Werden die 10 jaar geleden nog ergens gebruikt dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:12 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat we hiërogliefen ook nog steeds kunnen lezen, zij het dmv een stoffige professor...
Je kent mijn handschriftquote:Op maandag 24 mei 2010 21:22 schreef didotcicero het volgende:
Jazeker, maar niet voor bruidsreportages
hmmm... waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:19 schreef Isdatzo het volgende:
Achteraf? Mjah, gaat veel tijd kosten en kan best lastig worden. Volgende keer een polarisatiefiltertje erop schroeven.
Eten kost geen drol. Het ijzerwerk in de grond kan idd een behoorlijk probleem zijn daar. Of je jaagt er eerst een kudde schapen overheen.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Weet je wel wat uit eten hier kost?![]()
Heb het te druk met werken om fatsoenlijk pics te maken, wel een aantal watervalletjes op de plaat gezet. En vaak vereist de mooiste compositie dat je in een mijnenveld moet gaan staan
Zweet jij zoveel?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:01 schreef Netsplitter het volgende:
Ben verdorie m'n handdoek vergeten vandaag mee te nemen....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun jij raden wat de vraag was als het antwoord '42' is?![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zweet jij zoveel?Nope, aangezien die vraag officieel nooit bestaan heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun jij raden wat de vraag was als het antwoord '42' is?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Jammer, daar gaat mijn hoop...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nope, aangezien die vraag officieel nooit bestaan heeft.
Voorzichtig gefeliciteerd dan!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:41 schreef Puala het volgende:
Ben volgens onofficiele uitslag geslaagd. Laten we hopen dat het met de officiele ook zo is![]()
WHZquote:
Opscheppert...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe maar gewoon gefeliciteerd. Ben officieel ook geslaagd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Feliquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe maar gewoon gefeliciteerd. Ben officieel ook geslaagd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bierquote:
Vanavond aan de cocktails, bier enz. Lekker een feestje bouwen. Morgen brak zijn en dan donderdag weer naar Rotterdam voor dag 1 van het volgende examenquote:
Mijn examen implementatie. En als ik de examens ontwikkelen, beheren en servicedesk ook behaal dan heb ik mijn totaaldiploma binnen. En dan ben ik ICT Beheerderquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:02 schreef Chanty het volgende:
Gefeliciteerd
Waar ben je nou precies voor geslaagd?
Werken. Morgen ga ik sollicitatiebrieven schrijvenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:49 schreef Isdatzo het volgende:
Jaja, maar naaaaaaaaaa al 't vieren en naaaaaaaaa de vakantie.
Ah kijk tofquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn examen implementatie. En als ik de examens ontwikkelen, beheren en servicedesk ook behaal dan heb ik mijn totaaldiploma binnen. En dan ben ik ICT Beheerder
Ik zit ook te kijken naar vacatures (welke lastig te vinden zijn vooral als je niet weet wat je wiltquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Werken. Morgen ga ik sollicitatiebrieven schrijven
Bofkontquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:25 schreef Sarabi het volgende:
Eerste collegedag ook weer overleefd
Vanavond weer buikdansen, nu even relaxen
Zal ik voor je kiezenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BofkontIk zit te twijfelen tussen fotoclub en foto's bewerken jouw foto's that is
. Ik moet nl. nog drie series wegwerken en een website bouwen
Landmacht dit weekend gaat ook al niet door. Vrijdag festival en zondag een dag Margraten en misschien Maastricht vind ik meer dan genoeg drukte eigenlijk wel.
Of je een topper bent hangt ervanaf of je gewonnen hebtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een topper op 2 (vanaf achter gezien, in het wit)
Dan ben ik een bijna topperquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of je een topper bent hangt ervanaf of je gewonnen hebt
Dan doe je toch net zoals ik nog een studie er achteraan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:06 schreef Chanty het volgende:
Eerste opzet voor de sollicitatiebrief is geschreven. Ik twijfel of ik morgen even ga bellen om wat vragen te stellen. Ben alleen bang dat ik het straks juist verpruts door een hoop gestotter, gehaper en zenuwen![]()
Volwassen worden is niet tof
Een derde studie... daar gaat iemand op wiens zak ik nu teer het niet mee eens zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan doe je toch net zoals ik nog een studie er achteraan.
Het was overheerlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:04 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Eten kost geen drol. Het ijzerwerk in de grond kan idd een behoorlijk probleem zijn daar. Of je jaagt er eerst een kudde schapen overheen.
Als je nog een keer naar de buren gaat daar, aan de brug over de Tarakloof is een soort van schaftkeet (omgebouwde caravan), daar serveren ze heerlijke vis. is niet zo gek ver over de Bosnisch/Montenegrijnse grens.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het was overheerlijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totale schade incl. 3 drankjes: ¤20
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het was overheerlijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totale schade incl. 3 drankjes: ¤20
quote:
Vlakbij m'n oude sector dusquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:18 schreef Erasmo het volgende:
Banja Luka zit ik nou![]()
Prachtige omgeving hier
Onderweg ernaartoe kom je nog voorbij rafting centrum.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:33 schreef fFarl het volgende:
Pff, éééérste keer dat mijn foto's gepubliceerd worden (hiero op fok), staan ze daags daarna met andermans (c) op andermans site.![]()
Serieus irritant
SFOR?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:28 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Vlakbij m'n oude sector dus. Ik zat in Pakrac in '94.
Even ten zuiden van Banja Luka is nog een mooie oude watermolen.
[..]
Onderweg ernaartoe kom je nog voorbij rafting centrum.
Ik zal het proberen maar de BS-en vinden het niet zo leuk om op de foto te gaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:29 schreef ultra_ivo het volgende:
Doe trouwens eens een showcaseje straatfotografie uit Banja Luka. Daar zou je een hoop mensen een plezier mee doen hier.
Nee, civiel vrijwilliger. Pakrac Social Reconstruction Project, dat was een zusterorganisatie van Suncokret, we vielen ook deels onder de UNOV.quote:
Ja, ook zo! Lange dag vandaag en pas laat naar bed gegaan. Iets verteld mij dat dat niet het meest verstandige was. En die automatenkoffie helpt ook niet echt bij het wakker worden.quote:
Wat ben jij vrolijk.quote:
Doe Zdravko trouwens de groeten van me als je er weer komt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:45 schreef Erasmo het volgende:
We hebben daar laatst nog wat info gehaald ja.
Ja ik heb ook geen idee waarom.....hele korte nacht gehad door de studiequote:
Goed van jou.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja ik heb ook geen idee waarom.....hele korte nacht gehad door de studie
Net wel bloed wezen gevenlief he
Shall doquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:08 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Doe Zdravko trouwens de groeten van me als je er weer komt.
Doe je goed, ik heb alleen maar lichte bewolking gezienquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:48 schreef Timmos het volgende:
Aantal keren verdronken in de regen tijdens het fotograferen vandaag; 2
Nee, dat niet. Maar het is wel een interessante leuke feature. Had ik niet gedachtquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:18 schreef fFarl het volgende:
Haha, die P, nieuwe carrière als documentairefilmer op het oog?
Coolquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:08 schreef Timmos het volgende:
Ik film ook sinds een week of 2/3.. Zondag wellicht al grote opdracht
Pas 2 á 3 weken en nu al zicht op een grote opdracht? Damn, was ik maar zo commercieel als jij!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:08 schreef Timmos het volgende:
Ik film ook sinds een week of 2/3.. Zondag wellicht al grote opdracht
Als man zeg ik zonder panty.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:20 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, is het (met of zonder panty) rokjesweer? .....
Ik heb een leuk jurkje aan maar ben bang dat het toch nog iets te koud is voor blote benen
Bijna 18 graden buiten....maar moet zometeen wel 40 minuten buiten staan op de speelplaatsquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als man zeg ik zonder panty.![]()
Geen idee voor de rest wat het weer gaat doen bij jou.
Hmmmmquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bijna 18 graden buiten....maar moet zometeen wel 40 minuten buiten staan op de speelplaats
Dus ik wacht nog steeds even af
Blaasontsteking valt toch wel meequote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hmmmm
Een blaasonsteking is dan snel gepakt met een beetje pech....
Een trui??quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:19 schreef Chanty het volgende:
Ik zit hier nog in een trui met een shirtje eronder mensenZijn jullie allemaal koudbloedig of zo dat jullie je zo gemakkelijk aanpassen?
Dat was mijn reactie ook al. Ik twijfel 's ochtends of ik mijn jas aan zal doen, laat staan dat ik nog aan truien denk, die liggen al achterin de kast.quote:
Ik weeg twee keer zoveel als jijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:19 schreef Chanty het volgende:
Ik zit hier nog in een trui met een shirtje eronder mensenZijn jullie allemaal koudbloedig of zo dat jullie je zo gemakkelijk aanpassen?
Jurkjes zijn nooit te sexy.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weeg twee keer zoveel als jijdat helpt
Maar nu ik heb besloten dat ik in dit jurkje het niet koud ga krijgen begin ik weer te twijfelen of het niet te sexy is voor mijn werk
Ik werk met kinderen hequote:
Ik zal maar niet zeggen dat ik de helft van de tijd ook nog een deken om me heen heb geslagenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:24 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat was mijn reactie ook al. Ik twijfel 's ochtends of ik mijn jas aan zal doen, laat staan dat ik nog aan truien denk, die liggen al achterin de kast.
Ja, ik vroeg me alleen af. Als ik straks een 5.1 setje erop ga aansluiten moet ik dat dan doen op mijn TV of via mijn Blu-Ray spielert?quote:
Hoe zit die nu aangesloten?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg me alleen af. Als ik straks een 5.1 setje erop ga aansluiten moet ik dat dan doen op mijn TV of via mijn Blu-Ray spielert?
Ja niet aangezien het surround setje nog moet komen, vandaag komen de TV en Blu-Ray. De TV geeft deze signalen af "SRS Trusurround HD & Dolby Digital Plus" m'n Blu-Ray heeft deze signalen "Audio filters Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby TrueHD, DTS, DTS HD"quote:
Ligt er aan of je tv een 5.1 signaal kan geven voor je speakers.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja niet aangezien het surround setje nog moet komen, vandaag komen de TV en Blu-Ray. De TV geeft deze signalen af "SRS Trusurround HD & Dolby Digital Plus" m'n Blu-Ray heeft deze signalen "Audio filters Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby TrueHD, DTS, DTS HD"
Dus wat ik dacht 5.1 op Blu-Ray dan HDMI naar TV en moet het 5.1 zijn. Toch?
Optisch digitaal uit?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ligt er aan of je tv een 5.1 signaal kan geven voor je speakers.
Maw, heeft je tv speakeruitgangen aan de achterkant?
Over welke tv hebben we het eigenlijk??quote:
UE32B6000quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Over welke tv hebben we het eigenlijk??
Sound Output (RMS) 10 W x 2quote:
Ja zou kunnen, maar bijvoorbeeld een Z-5500 zou er toch ook aan kunnen hangen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sound Output (RMS) 10 W x 2
Ik vrees dat je een versterker moet hebben....
Wat ik zo zie op de logitech site moet dat inderdaad kunnen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, maar bijvoorbeeld een Z-5500 zou er toch ook aan kunnen hangen?
Maar dan blijft mijn vraag, is het dan Stereo of moet ik hem op de Blu-Ray aansluiten om 5.1 te krijgenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat ik zo zie op de logitech site moet dat inderdaad kunnen.
Ik zou 'm op je BR speler aansluiten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar dan blijft mijn vraag, is het dan Stereo of moet ik hem op de Blu-Ray aansluiten om 5.1 te krijgen
Hehe, dat dacht ik dus ook. Aansluiten op BR, doordat die verbonden is met HDMI krijgt de TV ook geluid door en moet het helemaal goed komenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zou 'm op je BR speler aansluiten.
Maar anderen zeggen dat je het via je tv moet laten gaan.
Je kan je BR speler via HDMI op je tv aansluiten waardoor ook meteen het geluid mee gaat naar je tv wat je dan weer door kan lussen via die optische uitgang naar je Z-5500.
Als ik het goed heb athans.
Ik zou dan alleen wel het tv geluid dempen omdat dat tegen je 5.1 set in gaat werken en dat luistert zeer klote kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, dat dacht ik dus ook. Aansluiten op BR, doordat die verbonden is met HDMI krijgt de TV ook geluid door en moet het helemaal goed komen
Check, dan zit ik nog wel met een kwestie. Stel dat er iets op TV is wat ik wel met mijn surround setje wil horen. Wat dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zou dan alleen wel het tv geluid dempen omdat dat tegen je 5.1 set in gaat werken en dat luistert zeer klote kan ik je vertellen.
Dan zou je dus je setje op de optische uitgang van je tv moeten hangen ipv aan je BR speler.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Check, dan zit ik nog wel met een kwestie. Stel dat er iets op TV is wat ik wel met mijn surround setje wil horen. Wat dan?
Maar komt er dan stereo uit of 5.1?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan zou je dus je setje op de optische uitgang van je tv moeten hangen ipv aan je BR speler.
Dat is geheel afhankelijk van de bron.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar komt er dan stereo uit of 5.1?
Maar inprincipe dekt de HDMI kabel van BR naar TV al de lading voor 5.1?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is geheel afhankelijk van de bron.
Als het vanaf je BR speler komt is het 5.1, komt van je tv dan is het negen van de tien keer gewoon 2.0.
Tenzij digitv.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar inprincipe dekt de HDMI kabel van BR naar TV al de lading voor 5.1?
14.gifquote:
Geen idee wat er gebeurd als je je setje op de tv aansluit en dan tv gaat kijken zonder je setje aan te zetten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
14.gif
Dat wilde ik even weten, dus eigenlijk is het voordeliger om hem op je TV aan te sluiten. Met dat je wel altijd je setje aan moet zetten ook als je TV wilt kijken. Als je hem op je BR aansluit heb je 5.1 en hoeft hij alleen maar aan als er een film draait. Hmm.
Een mede-fotograaf was zo vriendelijk om me voor te stellen bij de organisatie van ScheldeJazzquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:23 schreef fFarl het volgende:
[..]
Pas 2 á 3 weken en nu al zicht op een grote opdracht? Damn, was ik maar zo commercieel als jij!
Coolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:10 schreef Timmos het volgende:
[..]
Een mede-fotograaf was zo vriendelijk om me voor te stellen bij de organisatie van ScheldeJazz.. Morgen moet ik even langskomen om te kijken over hoe en wat
..
De propere fanfare wordt wellicht mijn ''thing to do''
Ha! Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:48 schreef Chanty het volgende:
Woeiii ook weer overleefdDe laatste klas werd ik al voor gewaarschuwd dat het geen leuke klas is. Grappig genoeg waren ze behoorlijk lief bij mij, de docent zelf was ook verbaasd dat het zo goed ging
Hij had maar een tip voor me: rustiger praten. Maarja, dat advies is al zo oud als de weg naar Rome, ze klaagden op de basisschool al dat ik zo snel praatte
Maandag nog even 30 vmbo'ers scoren, dan heb ik precies even grote groepen
Nee maandag spreken we af wanneer ik langs kan komen. Denk dat hij wel mee wil werken, hij klonk best positief. Maar wil het wel komende week, uiterlijk begin de week erop doen. Dus als dat niet kan dan heb ik nu alles binnenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ha! Dat klinkt goedDus na maandag klaar met je data verzamelen?
Ja, hij speelt lekker frisquote:
Precies op tijd voor het WKquote:
Ok dan. Op zich ook wel een lekker gevoel denk ikquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee maandag spreken we af wanneer ik langs kan komen. Denk dat hij wel mee wil werken, hij klonk best positief. Maar wil het wel komende week, uiterlijk begin de week erop doen. Dus als dat niet kan dan heb ik nu alles binnen
Ach er staat een blu-ray onder en er komt nog een 5.1 setje. da's genoeg evenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:45 schreef freud het volgende:
[..]
Precies op tijd voor het WK. Ik mis alleen een mediacenter eronder
.
Ik voel me alleen nog maar lekkerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok dan. Op zich ook wel een lekker gevoel denk ik
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:17 schreef Puala het volgende:ik ben geslaagd
dat is nummertje 2, nog 2 te gaan dus
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:17 schreef Puala het volgende:ik ben geslaagd
Gefeliquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:17 schreef Puala het volgende:ik ben geslaagd
Ja, die zag ik al, ook prettigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach er staat een blu-ray onder en er komt nog een 5.1 setje. da's genoeg even
Sweet! Genieten of schietenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 07:39 schreef didotcicero het volgende:
Dadelijk op naar Landgraaf, dagje Pinkpop
Dat dusquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 03:22 schreef Timmos het volgende:
Terug van feestje.. Nu maar naar bed om over een paar uur vanuit bed meteen richting scheldejazz te gaan om te filmen..![]()
Tof man! Post even linkje naar de foto's hier als ze online staanquote:Op zondag 30 mei 2010 00:19 schreef didotcicero het volgende:
Thuis van Pinkpop. Ik moet het allemaal nog even laten doordringen geloof ik.
Inderdaad was ik daar om te fotograferen, met de band Destine mee. Hadden we 3 jaar geleden niet durven bedenken dat we daar zouden staan. Band speelde een geweldige set, publiek ging los
Heb regen wind en zon gehad.. ''Maar'' een uurtje echt regen, maar wel wind die je de kant opblies waar je niet naartoe moestquote:Op zondag 30 mei 2010 21:12 schreef fFarl het volgende:
Ken je dat? Je hebt een urenlange shoot in de regenen op het moment dat alles weer ingepakt is, breekt de zon door...![]()
Gelukkig waren er genoeg schuilplaatsen. Toffe shoot gehad, erg naar m'n zin gehad. Nou duimen dat de foto's dat ook waard zijn...![]()
Hoe was jullie dag?
Yup. Het was idd kloteweer. Ik heb drie hele goeie plensbuien over me heen gehad op Margraten. Gelukkig was ik voorzien van paraplu en een vuilniszak dus de cam is best drooggebleven en mijn gezicht ook, maar de rest was doorweektquote:Op zondag 30 mei 2010 08:14 schreef fFarl het volgende:
Ah LOL, 't wordt kloteweer en toch is half FOT op pad.![]()
Tsk. Mietjequote:
Heb Zelda zitten spelen op m'n psp.quote:
Hey, dat had ik ook!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:12 schreef fFarl het volgende:
Ken je dat? Je hebt een urenlange shoot in de regenen op het moment dat alles weer ingepakt is, breekt de zon door...![]()
Gelukkig waren er genoeg schuilplaatsen. Toffe shoot gehad, erg naar m'n zin gehad. Nou duimen dat de foto's dat ook waard zijn...![]()
Hoe was jullie dag?
quote:Op maandag 31 mei 2010 09:08 schreef Cryothic het volgende:
Zo, gistere naar de melkweg geweest voor een concert van Oomph.
Wat was dat vet. Echt brilant.
En gelukkig alles in het duits, want die engels-vertaalde best-of cd slaat nergens op.
Snaar strak 2 uur lang spelen. Waaronder een dubbele toegift (gelukkig waren we niet als een gek na de toegift naar buiten gelopen)
Alleen dat voorprogramma... Deadcell, schijnt nederlands te zijn.
Je kan nog beter een zware operatie ondergaan... dan wordt je tenminste nog onder narcose gebracht.
Enige nadeel: om half 1 thuis zijn, wetende dat je niet kan slapen van de honger, dus nog een broodje eten en wat drinken, en dan om half 2 in bed liggen met de wekker op half 7...
En jij maar denken dat het bliksemde vlak over de grensquote:Op maandag 31 mei 2010 09:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hey, dat had ik ook!
Ook wel aardig: nog geen 10 meter (no kidding!) weer terug in NL krijg je toch een bui voor je kiezen... In één klap terug van 160 naar 110.
Zit niet allemaal mee neequote:Op maandag 31 mei 2010 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Je hebt een beetje pech met de motor he, Isdatzo
Da's toch wel een neerlandschhhh product waar we trots op moeten zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 09:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En jij maar denken dat het bliksemde vlak over de grensFlitslicht van Gatso zal je bedoelen.
Nee, maar ze hebben sowieso geen nummers gespeeld die daar op leken.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]Ik mis elke keer Oomph! concerten in Nederland. Demme.....
En als ze geen Engelse nummers gedaan hebben, dan hebben ze "My Hell" dus ook niet gespeeld
LR2 of 3quote:Op maandag 31 mei 2010 10:21 schreef freud het volgende:
[![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
]
Grrrrrdverrrrr, moet even kwijt dat ik poepziek wordt van die &^%^&&^% bug in LR met het crashen van de app als je de gradient tool gebruikt.
[/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
]
Zo. Nu verder.
LR 2.7. Op adobe forums vallen ze er ook erg over. Vaak bij het gebruik van de gradient tool klapt LR er uit. Is op zowel mac als pc. Moet je echt LR killen, en opnieuw opstarten. Aangezien ik nu voor een opdracht zo'n 1000 foto's in LR moet bewerken, gaat het vervelen...quote:
Misschien LR3 beta proberen? Mag dan beta zijn en af en toe klappen, maar ik heb weinig echte issues.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:36 schreef freud het volgende:
[..]
LR 2.7. Op adobe forums vallen ze er ook erg over. Vaak bij het gebruik van de gradient tool klapt LR er uit. Is op zowel mac als pc. Moet je echt LR killen, en opnieuw opstarten. Aangezien ik nu voor een opdracht zo'n 1000 foto's in LR moet bewerken, gaat het vervelen...
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:57 schreef umberrella het volgende:
heey nog meer mensen die bij Oomph! waren.altijd gezellig met die mannen.
dat ik pas om half 7 thuis was is dan een bijwerking die ik er maar bij moet nemen...
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:03 schreef Chanty het volgende:
Woeiii volgende week naar het EenVandaag lijsttrekkersdebat
Waarschijnlijk D66, maar wil nog wel wat andere partijprogramma's bekijken. Ik weet in ieder geval op wie ik niet ga stemmenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En heb je ook al bedacht op wie je gaat stemmen?
Ik doe een gokje: PVV, TON, PvdV, SGP, CUquote:Op maandag 31 mei 2010 11:10 schreef Chanty het volgende:
Ik weet in ieder geval op wie ik niet ga stemmen
Die idd en CDA, VVD mogen ook wegblijvenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik doe een gokje: PVV, TON, PvdV, SGP, CU![]()
Ik moet er nog helemaal induiken. Ik ben er alleen nu alweer helemaal klaar mee als ik de media zo af en toe zie. Wat een stelletje eikels zijn het toch ook af en toe met dat naar elkaar zwartepieten
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:20 schreef Chanty het volgende:
Misschien moet ik maar solliciteren op de functie van MP
Jemig, ben je naar huis gaan lopen ofzo?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:57 schreef umberrella het volgende:
heey nog meer mensen die bij Oomph! waren.altijd gezellig met die mannen.
dat ik pas om half 7 thuis was is dan een bijwerking die ik er maar bij moet nemen...
Halsema for presidentquote:Op maandag 31 mei 2010 11:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die idd en CDA, VVD mogen ook wegblijvenDus ik ga D66, GL en SP nog eens onder de loep nemen.
Ik moet zeggen dat het echt een stelletje kleuters zijn daar. Ik vind het allemaal ook weinig betrouwbaar overkomen. De enige die op mij oprecht overkomen zijn Pechthold en Halsema. De rest loopt vooral te smijten met modder: "Met jouw programma gebeurt er dit en dat" "Ja maar je vertelt er dit en dit niet bij. Terwijl er zus en zo bij jou gebeurt" "Dan moet je ook a t/m z vermelden, nu vertel je maar een half verhaal" ""
Verder smijten ze met allerlei beweringen en onderzoeken wat niet/ nauwelijks te controleren valt... dus wie moet je geloven![]()
Dan maar afstrepen: CDA heeft zijn kansen gehad, pvda... tsja... komt nog niet al te best over tot nu toe. Aan PVV maak ik niet eens woorden vuil, net als TON, SGP en CU. En dan hebben we partij van de dieren nog...![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik weet ff niet welke emo het beste is:quote:
Halsema voor neveridentquote:
Ik ook.quote:
Dat zijn ze allemaal, met JP, Wilders en Rutte vooraan in de rij kleutersquote:Op maandag 31 mei 2010 11:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
| Het is gewoon een irritant kind met te groot ego.
'Huilmeisje' Halsema?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:59 schreef Isdatzo het volgende:
Dat is wel 't grootste non-argument dat ik gehoord heb.
Omdat een partij in de oppositie zit is 'ie per definitie niet geschikt om te regeren?
Halsema lijkt mij een uitermate schikte premier. Duidelijk verhaal, helder, ze heeft persoonlijkheid, scherp in discussies, staat open voor andere visies en doet niet mee aan het ik-heb-de-grootste-verkiezingspiemel-wedstrijdje.
* Tromgeroffel! *quote:
Ze doen het ook altijd helemaal verkeerd, dat blijkt tochquote:Op maandag 31 mei 2010 12:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
'Huilmeisje' Halsema?
"Zij doen het altijd helemaal verkeerd!"
Ze staat nog net niet te stampvoeten!
Spannendquote:Op maandag 31 mei 2010 12:06 schreef Chanty het volgende:
Oeh oeh oeh, er nam eindelijk iemand op bij het bedrijf waar ze een interessante vacature hebbenMoet over 10 minuten terug bellen!!! Ik sterf
![]()
![]()
Mevrouw Halsema's uitspraken zijn inderdaad weloverwogen: ze zijn altijd zo gedaan dat zij er goed uitspringt, wat het onderwerp ook is. Ze had Partijleider in de Sovjet Unie moeten worden, dan hadden we het IJzeren Gordijn tenminste nog gehad. Je wéét dat ze onzin verkoopt, maar haar vergeef je het nog. Ik kan maar moelijk boos op haar worden, want ze is echt een schatje, maar ik ken maar weinig rijkeluiskinderen die zo ontzettend ongeloofwaardig 'links' kunnen zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ze doen het ook altijd helemaal verkeerd, dat blijkt toch? Iig zijn haar uitspraken altijd weloverwogen en staat ze niet zomaar iets te roepen. Kunnen sommige politici nog iets van leren
.
Kijk even op NU.nl bij de verkiezingenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ze doen het ook altijd helemaal verkeerd, dat blijkt toch? Iig zijn haar uitspraken altijd weloverwogen en staat ze niet zomaar iets te roepen. Kunnen sommige politici nog iets van leren
.
quote:Openbaar bestuur:
GROENLINKS: afschaffen Eerste Kamer, Staten-Generaal kiest de premier, geen functies meer in het landsbestuur van de koningin.
Je weet wat de eerste kamer (senaat) voor functie heeft? Blijkt iig niet uit je reactiequote:Op maandag 31 mei 2010 12:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kijk even op NU.nl bij de verkiezingen
Staat een leuke vergelijking van meningen van partijen:
[..]
Wat een WELOVERWOGEN onzin
![]()
De rest van de partijen geven tenminste nog normale antwoorden om de structuur te verbeteren
De Eerste Kamer is de enige mogelijkheid die we in Nederland over hebben om de Tweede Kamer te controleren op het doorvoeren van onzinnige dingen. Ik snap best dat de Tweede Kamer dat wil afschaffen, want ze zitten in de weg, maar het is een garantie dat wetgeving niet zo maar ondoordacht wordt doorgevoerd mocht er ooit eens een PVV-achtige meerderheid ontstaan. Iedereen met een beetje fatsoenlijke staatskennis snapt dat de Eerste Kamer gewoon moet blijven.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je weet wat de eerste kamer (senaat) voor functie heeft? Blijkt iig niet uit je reactie.
't Is een ontiegelijk verouderd en onzinnig orgaan.
Overigens is GL niet de enige partij die eens kritisch wil kijken of we die eerste kamer nodig hebben. Sowieso D66 en SP.. en volgens mij hoorde ik wilders ook ooit eens iets roepen over het afschaffen van dat ding.
Lossen we het zo op:quote:Op maandag 31 mei 2010 12:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De Eerste Kamer is de enige mogelijkheid die we in Nederland over hebben om de Tweede Kamer te controleren op het doorvoeren van onzinnige dingen. Ik snap best dat de Tweede Kamer dat wil afschaffen, want ze zitten in de weg, maar het is een garantie dat wetgeving niet zo maar ondoordacht wordt doorgevoerd mocht er ooit eens een PVV-achtige meerderheid ontstaan. Iedereen met een beetje fatsoenlijke staatskennis snapt dat de Eerste Kamer gewoon moet blijven.
Dus van de ene burocratische meuk naar de andere.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Lossen we het zo op:
Afschaffen, en als vervanging moet dan wel de rechter dan wel de Raad van State bindend mogen oordelen over de grondwettigheid van wetten.
Tuurlijk zou onverantwoord zijn om die beoordeling aan de Tweede Kamer zelf over te laten.
Opgelost.
Je ziet niet in hoe dit een verbetering is? Weet je zeker dat jij je stemcertificaat wel gehaald hebtquote:Op maandag 31 mei 2010 12:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus van de ene burocratische meuk naar de andere.
Nicequote:Op maandag 31 mei 2010 12:24 schreef Chanty het volgende:
Volgens mij heb ik een goede indruk achter gelaten
Ik heb al een brief richting Den Haag gestuurd om te bedanken voor de functie van MPquote:
Je weet dat die het dan ook een stuk drukker gaan krijgen?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je ziet niet in hoe dit een verbetering is? Weet je zeker dat jij je stemcertificaat wel gehaald hebt?
Raad van State bestaat al, dat weet je wel hè?
Zullen die zich even kut voelen nuquote:Op maandag 31 mei 2010 12:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb al een brief richting Den Haag gestuurd om te bedanken voor de functie van MP
Oh, dus dan de bestuurlijke vernieuwing maar helemaal vergeten? De Raad van State kan de taak van de senaat prima overnemen hoor, maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je weet dat die het dan ook een stuk drukker gaan krijgen?
Dus meer mensen nodig hebben voor ondersteuning?
Dat ze daardoor ook selectiever moeten gaan werken, dus dingen komen onderop de zeer grote stapels te liggen en daardoor misschien zelfs niet behandeld worden terwijl dat misschien wel had gemoeten of te laat worden behandeld.
Maximale score, jwtquote:Ik heb m'n stemcertificaat gehaald ja, jij ook?
Damn....weer een reden minder om te gaan stemmenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb al een brief richting Den Haag gestuurd om te bedanken voor de functie van MP
Vertel eens! Wat voor functie is dat danquote:Op maandag 31 mei 2010 13:09 schreef Chanty het volgende:
Ik ben echt hyper![]()
![]()
En dat alleen van een telefoongesprek
Haha nee, je gaat de dataverzameling van een onderzoek coordineren en ook zelf meewerken aan het onderzoek. Het is een prachtige functie om in te starten en iets waarvan ik overtuigd ben dat ik het kan. Heeft ook aardig wat links met mijn eigen onderzoek. Kan vanaf augustus/ uiterlijk september aan de slag, dus perfect. Mooi salaris om mee te starten. Functie is een jaar. Bij een groot onderzoeksbureau dus optimaal om te netwerken en dus lekker een jaar om uit te zoeken welke richting ik op wil.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vertel eens! Wat voor functie is dat danSecretaris-Generaal van het gevangeniswezen of zo
Kijkquote:Op maandag 31 mei 2010 13:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Haha nee, je gaat de dataverzameling van een onderzoek coordineren en ook zelf meewerken aan het onderzoek. Het is een prachtige functie om in te starten en iets waarvan ik overtuigd ben dat ik het kan. Heeft ook aardig wat links met mijn eigen onderzoek. Kan vanaf augustus/ uiterlijk september aan de slag, dus perfect. Mooi salaris om mee te starten. Functie is een jaar. Bij een groot onderzoeksbureau dus optimaal om te netwerken en dus lekker een jaar om uit te zoeken welke richting ik op wil.
Nog leuker: het zijn er 2!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KijkDat is echt een mooie
Hopen dat je de baan krijgt
Wowquote:Op maandag 31 mei 2010 13:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nog leuker: het zijn er 2!
Ik heb er al sinds ik die vacature zag staan een goed gevoel over. Het is echt nergens op gebaseerd maar ik hoop dat mijn gevoel gelijk gaat krijgen
Nee dan ben ik gewoon geschikt vanwege mijn kwaliteitenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WowHelemaal tof. Als dit je eerste baan wordt, dan heb je echt vet geluk
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee dan ben ik gewoon geschikt vanwege mijn kwaliteiten
Ze zoeken dus eigenlijk gewoon startende mensen die ze voor weinug veel onderzoek kunenn laten doenquote:Ze vragen ook niet naar een x aantal jaren werkervaring, geven wel aan dat enige ervaring in het onderzoek doen een pre is, maar dat heb ik welEn zoals gezegd klonk de man aan de telefoon wel enthousiast toen ik vertelde wat ik nu doe. Dat geeft me toch wel goede hoop. Maarja... je weet niet wat je concurrenten te bieden hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |