Nee maandag spreken we af wanneer ik langs kan komen. Denk dat hij wel mee wil werken, hij klonk best positief. Maar wil het wel komende week, uiterlijk begin de week erop doen. Dus als dat niet kan dan heb ik nu alles binnenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ha! Dat klinkt goedDus na maandag klaar met je data verzamelen?
Ja, hij speelt lekker frisquote:
Precies op tijd voor het WKquote:
Ok dan. Op zich ook wel een lekker gevoel denk ikquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee maandag spreken we af wanneer ik langs kan komen. Denk dat hij wel mee wil werken, hij klonk best positief. Maar wil het wel komende week, uiterlijk begin de week erop doen. Dus als dat niet kan dan heb ik nu alles binnen
Ach er staat een blu-ray onder en er komt nog een 5.1 setje. da's genoeg evenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:45 schreef freud het volgende:
[..]
Precies op tijd voor het WK. Ik mis alleen een mediacenter eronder
.
Ik voel me alleen nog maar lekkerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok dan. Op zich ook wel een lekker gevoel denk ik
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:17 schreef Puala het volgende:ik ben geslaagd
dat is nummertje 2, nog 2 te gaan dus
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:17 schreef Puala het volgende:ik ben geslaagd
Gefeliquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:17 schreef Puala het volgende:ik ben geslaagd
Ja, die zag ik al, ook prettigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach er staat een blu-ray onder en er komt nog een 5.1 setje. da's genoeg even
Sweet! Genieten of schietenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 07:39 schreef didotcicero het volgende:
Dadelijk op naar Landgraaf, dagje Pinkpop
Dat dusquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 03:22 schreef Timmos het volgende:
Terug van feestje.. Nu maar naar bed om over een paar uur vanuit bed meteen richting scheldejazz te gaan om te filmen..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |