Nee, dat niet. Maar het is wel een interessante leuke feature. Had ik niet gedachtquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:18 schreef fFarl het volgende:
Haha, die P, nieuwe carrière als documentairefilmer op het oog?
Coolquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:08 schreef Timmos het volgende:
Ik film ook sinds een week of 2/3.. Zondag wellicht al grote opdracht
Pas 2 á 3 weken en nu al zicht op een grote opdracht? Damn, was ik maar zo commercieel als jij!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:08 schreef Timmos het volgende:
Ik film ook sinds een week of 2/3.. Zondag wellicht al grote opdracht
Als man zeg ik zonder panty.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:20 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, is het (met of zonder panty) rokjesweer? .....
Ik heb een leuk jurkje aan maar ben bang dat het toch nog iets te koud is voor blote benen
Bijna 18 graden buiten....maar moet zometeen wel 40 minuten buiten staan op de speelplaatsquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als man zeg ik zonder panty.![]()
Geen idee voor de rest wat het weer gaat doen bij jou.
Hmmmmquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bijna 18 graden buiten....maar moet zometeen wel 40 minuten buiten staan op de speelplaats
Dus ik wacht nog steeds even af
Blaasontsteking valt toch wel meequote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hmmmm
Een blaasonsteking is dan snel gepakt met een beetje pech....
Een trui??quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:19 schreef Chanty het volgende:
Ik zit hier nog in een trui met een shirtje eronder mensenZijn jullie allemaal koudbloedig of zo dat jullie je zo gemakkelijk aanpassen?
Dat was mijn reactie ook al. Ik twijfel 's ochtends of ik mijn jas aan zal doen, laat staan dat ik nog aan truien denk, die liggen al achterin de kast.quote:
Ik weeg twee keer zoveel als jijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:19 schreef Chanty het volgende:
Ik zit hier nog in een trui met een shirtje eronder mensenZijn jullie allemaal koudbloedig of zo dat jullie je zo gemakkelijk aanpassen?
Jurkjes zijn nooit te sexy.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weeg twee keer zoveel als jijdat helpt
Maar nu ik heb besloten dat ik in dit jurkje het niet koud ga krijgen begin ik weer te twijfelen of het niet te sexy is voor mijn werk
Ik werk met kinderen hequote:
Ik zal maar niet zeggen dat ik de helft van de tijd ook nog een deken om me heen heb geslagenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:24 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat was mijn reactie ook al. Ik twijfel 's ochtends of ik mijn jas aan zal doen, laat staan dat ik nog aan truien denk, die liggen al achterin de kast.
Ja, ik vroeg me alleen af. Als ik straks een 5.1 setje erop ga aansluiten moet ik dat dan doen op mijn TV of via mijn Blu-Ray spielert?quote:
Hoe zit die nu aangesloten?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg me alleen af. Als ik straks een 5.1 setje erop ga aansluiten moet ik dat dan doen op mijn TV of via mijn Blu-Ray spielert?
Ja niet aangezien het surround setje nog moet komen, vandaag komen de TV en Blu-Ray. De TV geeft deze signalen af "SRS Trusurround HD & Dolby Digital Plus" m'n Blu-Ray heeft deze signalen "Audio filters Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby TrueHD, DTS, DTS HD"quote:
Ligt er aan of je tv een 5.1 signaal kan geven voor je speakers.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja niet aangezien het surround setje nog moet komen, vandaag komen de TV en Blu-Ray. De TV geeft deze signalen af "SRS Trusurround HD & Dolby Digital Plus" m'n Blu-Ray heeft deze signalen "Audio filters Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby TrueHD, DTS, DTS HD"
Dus wat ik dacht 5.1 op Blu-Ray dan HDMI naar TV en moet het 5.1 zijn. Toch?
Optisch digitaal uit?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ligt er aan of je tv een 5.1 signaal kan geven voor je speakers.
Maw, heeft je tv speakeruitgangen aan de achterkant?
Over welke tv hebben we het eigenlijk??quote:
UE32B6000quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Over welke tv hebben we het eigenlijk??
Sound Output (RMS) 10 W x 2quote:
Ja zou kunnen, maar bijvoorbeeld een Z-5500 zou er toch ook aan kunnen hangen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sound Output (RMS) 10 W x 2
Ik vrees dat je een versterker moet hebben....
Wat ik zo zie op de logitech site moet dat inderdaad kunnen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, maar bijvoorbeeld een Z-5500 zou er toch ook aan kunnen hangen?
Maar dan blijft mijn vraag, is het dan Stereo of moet ik hem op de Blu-Ray aansluiten om 5.1 te krijgenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat ik zo zie op de logitech site moet dat inderdaad kunnen.
Ik zou 'm op je BR speler aansluiten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar dan blijft mijn vraag, is het dan Stereo of moet ik hem op de Blu-Ray aansluiten om 5.1 te krijgen
Hehe, dat dacht ik dus ook. Aansluiten op BR, doordat die verbonden is met HDMI krijgt de TV ook geluid door en moet het helemaal goed komenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zou 'm op je BR speler aansluiten.
Maar anderen zeggen dat je het via je tv moet laten gaan.
Je kan je BR speler via HDMI op je tv aansluiten waardoor ook meteen het geluid mee gaat naar je tv wat je dan weer door kan lussen via die optische uitgang naar je Z-5500.
Als ik het goed heb athans.
Ik zou dan alleen wel het tv geluid dempen omdat dat tegen je 5.1 set in gaat werken en dat luistert zeer klote kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, dat dacht ik dus ook. Aansluiten op BR, doordat die verbonden is met HDMI krijgt de TV ook geluid door en moet het helemaal goed komen
Check, dan zit ik nog wel met een kwestie. Stel dat er iets op TV is wat ik wel met mijn surround setje wil horen. Wat dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zou dan alleen wel het tv geluid dempen omdat dat tegen je 5.1 set in gaat werken en dat luistert zeer klote kan ik je vertellen.
Dan zou je dus je setje op de optische uitgang van je tv moeten hangen ipv aan je BR speler.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Check, dan zit ik nog wel met een kwestie. Stel dat er iets op TV is wat ik wel met mijn surround setje wil horen. Wat dan?
Maar komt er dan stereo uit of 5.1?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan zou je dus je setje op de optische uitgang van je tv moeten hangen ipv aan je BR speler.
Dat is geheel afhankelijk van de bron.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar komt er dan stereo uit of 5.1?
Maar inprincipe dekt de HDMI kabel van BR naar TV al de lading voor 5.1?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is geheel afhankelijk van de bron.
Als het vanaf je BR speler komt is het 5.1, komt van je tv dan is het negen van de tien keer gewoon 2.0.
Tenzij digitv.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar inprincipe dekt de HDMI kabel van BR naar TV al de lading voor 5.1?
14.gifquote:
Geen idee wat er gebeurd als je je setje op de tv aansluit en dan tv gaat kijken zonder je setje aan te zetten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
14.gif
Dat wilde ik even weten, dus eigenlijk is het voordeliger om hem op je TV aan te sluiten. Met dat je wel altijd je setje aan moet zetten ook als je TV wilt kijken. Als je hem op je BR aansluit heb je 5.1 en hoeft hij alleen maar aan als er een film draait. Hmm.
Een mede-fotograaf was zo vriendelijk om me voor te stellen bij de organisatie van ScheldeJazzquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:23 schreef fFarl het volgende:
[..]
Pas 2 á 3 weken en nu al zicht op een grote opdracht? Damn, was ik maar zo commercieel als jij!
Coolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:10 schreef Timmos het volgende:
[..]
Een mede-fotograaf was zo vriendelijk om me voor te stellen bij de organisatie van ScheldeJazz.. Morgen moet ik even langskomen om te kijken over hoe en wat
..
De propere fanfare wordt wellicht mijn ''thing to do''
Ha! Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:48 schreef Chanty het volgende:
Woeiii ook weer overleefdDe laatste klas werd ik al voor gewaarschuwd dat het geen leuke klas is. Grappig genoeg waren ze behoorlijk lief bij mij, de docent zelf was ook verbaasd dat het zo goed ging
Hij had maar een tip voor me: rustiger praten. Maarja, dat advies is al zo oud als de weg naar Rome, ze klaagden op de basisschool al dat ik zo snel praatte
Maandag nog even 30 vmbo'ers scoren, dan heb ik precies even grote groepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |