Nee, dat niet. Maar het is wel een interessante leuke feature. Had ik niet gedachtquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:18 schreef fFarl het volgende:
Haha, die P, nieuwe carrière als documentairefilmer op het oog?
Coolquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:08 schreef Timmos het volgende:
Ik film ook sinds een week of 2/3.. Zondag wellicht al grote opdracht
Pas 2 á 3 weken en nu al zicht op een grote opdracht? Damn, was ik maar zo commercieel als jij!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:08 schreef Timmos het volgende:
Ik film ook sinds een week of 2/3.. Zondag wellicht al grote opdracht
Als man zeg ik zonder panty.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:20 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, is het (met of zonder panty) rokjesweer? .....
Ik heb een leuk jurkje aan maar ben bang dat het toch nog iets te koud is voor blote benen
Bijna 18 graden buiten....maar moet zometeen wel 40 minuten buiten staan op de speelplaatsquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als man zeg ik zonder panty.![]()
Geen idee voor de rest wat het weer gaat doen bij jou.
Hmmmmquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bijna 18 graden buiten....maar moet zometeen wel 40 minuten buiten staan op de speelplaats
Dus ik wacht nog steeds even af
Blaasontsteking valt toch wel meequote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hmmmm
Een blaasonsteking is dan snel gepakt met een beetje pech....
Een trui??quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:19 schreef Chanty het volgende:
Ik zit hier nog in een trui met een shirtje eronder mensenZijn jullie allemaal koudbloedig of zo dat jullie je zo gemakkelijk aanpassen?
Dat was mijn reactie ook al. Ik twijfel 's ochtends of ik mijn jas aan zal doen, laat staan dat ik nog aan truien denk, die liggen al achterin de kast.quote:
Ik weeg twee keer zoveel als jijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:19 schreef Chanty het volgende:
Ik zit hier nog in een trui met een shirtje eronder mensenZijn jullie allemaal koudbloedig of zo dat jullie je zo gemakkelijk aanpassen?
Jurkjes zijn nooit te sexy.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weeg twee keer zoveel als jijdat helpt
Maar nu ik heb besloten dat ik in dit jurkje het niet koud ga krijgen begin ik weer te twijfelen of het niet te sexy is voor mijn werk
Ik werk met kinderen hequote:
Ik zal maar niet zeggen dat ik de helft van de tijd ook nog een deken om me heen heb geslagenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:24 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat was mijn reactie ook al. Ik twijfel 's ochtends of ik mijn jas aan zal doen, laat staan dat ik nog aan truien denk, die liggen al achterin de kast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |