WHZquote:
Opscheppert...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe maar gewoon gefeliciteerd. Ben officieel ook geslaagd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Feliquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe maar gewoon gefeliciteerd. Ben officieel ook geslaagd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bierquote:
Vanavond aan de cocktails, bier enz. Lekker een feestje bouwen. Morgen brak zijn en dan donderdag weer naar Rotterdam voor dag 1 van het volgende examenquote:
Mijn examen implementatie. En als ik de examens ontwikkelen, beheren en servicedesk ook behaal dan heb ik mijn totaaldiploma binnen. En dan ben ik ICT Beheerderquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:02 schreef Chanty het volgende:
Gefeliciteerd
Waar ben je nou precies voor geslaagd?
Werken. Morgen ga ik sollicitatiebrieven schrijvenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:49 schreef Isdatzo het volgende:
Jaja, maar naaaaaaaaaa al 't vieren en naaaaaaaaa de vakantie.
Ah kijk tofquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn examen implementatie. En als ik de examens ontwikkelen, beheren en servicedesk ook behaal dan heb ik mijn totaaldiploma binnen. En dan ben ik ICT Beheerder
Ik zit ook te kijken naar vacatures (welke lastig te vinden zijn vooral als je niet weet wat je wiltquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Werken. Morgen ga ik sollicitatiebrieven schrijven
Bofkontquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:25 schreef Sarabi het volgende:
Eerste collegedag ook weer overleefd
Vanavond weer buikdansen, nu even relaxen
Zal ik voor je kiezenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BofkontIk zit te twijfelen tussen fotoclub en foto's bewerken jouw foto's that is
. Ik moet nl. nog drie series wegwerken en een website bouwen
Landmacht dit weekend gaat ook al niet door. Vrijdag festival en zondag een dag Margraten en misschien Maastricht vind ik meer dan genoeg drukte eigenlijk wel.
Of je een topper bent hangt ervanaf of je gewonnen hebtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een topper op 2 (vanaf achter gezien, in het wit)
Dan ben ik een bijna topperquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of je een topper bent hangt ervanaf of je gewonnen hebt
Dan doe je toch net zoals ik nog een studie er achteraan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:06 schreef Chanty het volgende:
Eerste opzet voor de sollicitatiebrief is geschreven. Ik twijfel of ik morgen even ga bellen om wat vragen te stellen. Ben alleen bang dat ik het straks juist verpruts door een hoop gestotter, gehaper en zenuwen![]()
Volwassen worden is niet tof
Een derde studie... daar gaat iemand op wiens zak ik nu teer het niet mee eens zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan doe je toch net zoals ik nog een studie er achteraan.
Het was overheerlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:04 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Eten kost geen drol. Het ijzerwerk in de grond kan idd een behoorlijk probleem zijn daar. Of je jaagt er eerst een kudde schapen overheen.
Als je nog een keer naar de buren gaat daar, aan de brug over de Tarakloof is een soort van schaftkeet (omgebouwde caravan), daar serveren ze heerlijke vis. is niet zo gek ver over de Bosnisch/Montenegrijnse grens.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het was overheerlijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totale schade incl. 3 drankjes: ¤20
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het was overheerlijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totale schade incl. 3 drankjes: ¤20
quote:
Vlakbij m'n oude sector dusquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:18 schreef Erasmo het volgende:
Banja Luka zit ik nou![]()
Prachtige omgeving hier
Onderweg ernaartoe kom je nog voorbij rafting centrum.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:33 schreef fFarl het volgende:
Pff, éééérste keer dat mijn foto's gepubliceerd worden (hiero op fok), staan ze daags daarna met andermans (c) op andermans site.![]()
Serieus irritant
SFOR?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:28 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Vlakbij m'n oude sector dus. Ik zat in Pakrac in '94.
Even ten zuiden van Banja Luka is nog een mooie oude watermolen.
[..]
Onderweg ernaartoe kom je nog voorbij rafting centrum.
Ik zal het proberen maar de BS-en vinden het niet zo leuk om op de foto te gaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:29 schreef ultra_ivo het volgende:
Doe trouwens eens een showcaseje straatfotografie uit Banja Luka. Daar zou je een hoop mensen een plezier mee doen hier.
Nee, civiel vrijwilliger. Pakrac Social Reconstruction Project, dat was een zusterorganisatie van Suncokret, we vielen ook deels onder de UNOV.quote:
Ja, ook zo! Lange dag vandaag en pas laat naar bed gegaan. Iets verteld mij dat dat niet het meest verstandige was. En die automatenkoffie helpt ook niet echt bij het wakker worden.quote:
Wat ben jij vrolijk.quote:
Doe Zdravko trouwens de groeten van me als je er weer komt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:45 schreef Erasmo het volgende:
We hebben daar laatst nog wat info gehaald ja.
Ja ik heb ook geen idee waarom.....hele korte nacht gehad door de studiequote:
Goed van jou.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja ik heb ook geen idee waarom.....hele korte nacht gehad door de studie
Net wel bloed wezen gevenlief he
Shall doquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:08 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Doe Zdravko trouwens de groeten van me als je er weer komt.
Doe je goed, ik heb alleen maar lichte bewolking gezienquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:48 schreef Timmos het volgende:
Aantal keren verdronken in de regen tijdens het fotograferen vandaag; 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |